Klopt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Alles kan natuurlijk, maar myocarditis is vastgesteld bij ongeveer 1000 op de 177 miljoen vaccinaties (1:177.000), vooral bij mannen, binnen een week na de prik en verloopt vrijwel altijd mild. Als een vrouw na een maand een hartaanval krijgt is de kans dat het door de prik komt onmogelijk klein.
Waar je een veel hogere kans op hartfalen van krijgt?
Kerona
https://jamanetwork.com/journals/jama/fullarticle/2776538
Een vaccin vertrouwt 100% op jouw eigen weerstand.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben geen anti vaxxer maar deze vaccinatie hoef ik niet. Ik heb er geen goed gevoel bij en vertrouw op mijn eigen weerstand.
Natuurlijk kunnen er bijwerkingen optreden, ook ernstige. En ook ik had die kunnen ondervinden. Is niet gebeurd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik zei toch ook 'blijkbaar'. Dat laat ruimte over voor correctie. Verder was het de kern van mijn bericht helemaal niet of het punt dat ik wilde maken. Het punt is dat er wel degelijk ernstige bijwerkingen optreden en ook JIJ die kunt ondervinden.
Nou ik was net zo verbaasd als de presentator. iedereen is dus testpersoon? Moet je dat doen op 80% van de bevolking? lijkt me nog al overdreven.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je pikt een kort fragment maar in feite wordt er niets geks gemeld.
Je kan de effectiviteit op grote schaal toch ook pas na minimaal een jaar meten?
Plus dat het clubje steeds kleiner wordt (door sterfte en door alsnog hun verstand te gebruiken), dus de laatste believers worden steeds fanatieker in hun geloof.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:40 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Hier sla je de spijker mee op zijn kop. Terugkrabbelen is dan ook geen optie. Alleen al vanwege hun trots moeten ze het blijven volhouden. En pro-vaxx familie/vrienden zijn vaak afgestoten, dus hebben ze alleen hun wappie netwerk nog over.
Maar als JIJ het toevallig bent, kun je wel een ENORM probleem hebben. Of STERVEN.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen er bijwerkingen optreden, ook ernstige. En ook ik had die kunnen ondervinden. Is niet gebeurd.
Mensen die denken dat er medicijnen of vaccins zijn die nooit (ernstige) bijwerkingen zouden kunnen hebben, zijn zeer naief. Hoe lang je ook test, je zult nooit op een punt uitkomen dat een medicijn of vaccin geen enkele (ernstige) bijwerking meer zou kunnen opleveren.
Als je ziet hoeveel miljoenen vaccins inmiddels zijn gegeven, is het aantal mensen dat (ernstige) bijwerkingen ondervindt gewoon echt heel klein.
Lijkt vrij permanentquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt.
Bij topsporters (groep van 1600 in de USA) heeft zelfs 2 op de 100 die corona krijgt daarna hartproblemen en bij 1 op de 100 lijkt die schade vrij permanent.
> geen antivaxxer cq wappiequote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben geen anti vaxxer en ben geen wappie, ik ontken corona niet. Maar deze vaccinatie hoef ik niet. Ik heb er geen goed gevoel bij en vertrouw op mijn eigen weerstand. Ik ken veel mensen die corona hebben gehad (bijna mijn hele team) en de meeste hadden geen last, de 2 die wel last hadden (geen opname) zijn flink te zwaar. De enige in mijn team die nu long covid heeft is wel 2x gevaccineerd maar dat zegt uiteraard niks. Ik hou me verder aan alle maatregelen, nog steeds de 1,5 meter, bij klachten blijf ik thuis en laat ik me testen.
Je interpreteert het verkeerd en maakt het groter dan dat het is.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Nou ik was net zo verbaasd als de presentator. iedereen is dus testpersoon? Moet je dat doen op 80% van de bevolking? lijkt me nog al overdreven.
https://www.volkskrant.nl/wetenschap/2-procent-topsporters-krijgt-hartontsteking-van-corona-helft-geneest-van-de-schade~bd19337e/quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lijkt vrij permanentGoed verhaal.
Dus fase 4 gebeurt altijd met zo'n groot deel van de bevolking?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je interpreteert het verkeerd en maakt het groter dan dat het is.
Nogmaals, je haalt een fragment van een minuut erbij alsof dat zou aantonen dat we "testpersonen" zijn maar feitelijk wordt er niets schokkends gezegd.
Je bent niet goed in kansberekening.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar als JIJ het toevallig bent, kun je wel een ENORM probleem hebben. Of STERVEN.
Waarom zou je dat willen bagatelliseren? Dat doe je alleen als je iets te verkopen hebt. of als je daar belangen bij hebt.
Welk belang heb jij daarbij?
Voor mij is het Russische roulette spelen met je leven.
Corona is voor het overgrote deel van mensen nauwelijks ernstig gebleken. Met dat vaccin moeten we het nog maar zien. Mensen die door corona hoogstwaarschijnlijk niks merken, kunnen met dat vaccin wel allerlei ernstige klachten krijgen, of doodgaan.
Dat kan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar als JIJ het toevallig bent, kun je wel een ENORM probleem hebben. Of STERVEN.
Waarom zou je dat willen bagatelliseren? Dat doe je alleen als je iets te verkopen hebt. of als je daar belangen bij hebt.
Corona is voor het overgrote deel van mensen nauwelijks ernstig gebleken. Met dat vaccin moeten we het nog maar zien. Mensen die van corona hoogstwaarschijnlijk niks merken, kunnen met dat vaccin wel allerlei ernstige klachten krijgen, of doodgaan.
Probleem wat ik hier zie is een totaal gebrek aan kennis van kansberekening.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat kinderen levenslang gehandicapt kunnen raken van een vaccinatie?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dit is de leeftijddistributie van corona.
[ afbeelding ]
Waarom zou je op basis van deze cijfers KINDEREN willen inspuiten met een middel waar ze levenslang gehandicapt van kunnen raken?
Je moet toch toegeven dat de kans op problemen door vaccins automatisch veel hoger is dan de kans op problemen door corona.
En zeg niet dat je het voor een ander doet. Als jij bent gevaccineerd, ben je beschermd. En als je niet beschermd bent, waarom zou een ander zich dan moeten laten vaccineren? Om jou te beschermen?
Doe even normaal.
Feit is dat de ernst van covid schromelijk wordt overdreven en de risico's van vaccins worden gebagatelliseerd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan.
Als ik covid krijg, kan ik ook een van die mensen zijn die er wel enorm ziek van wordt of zelfs van sterft.
Volgens mij is de kans op het tweede zelfs groter dan op het eerste. Ik heb zo gauw even de cijfers niet bij de hand. Jij wel, @:speknek?
Het vervelende is alleen dat er steeds meer bijwerkingen bijkomen wat ze niet voorzien hadden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:05 schreef obligataire het volgende:
[..]
Probleem wat ik hier zie is een totaal gebrek aan kennis van kansberekening.
Stel je kunt een staatslot kopen waarbij je 1000 euro kunt verdienen, kans 1 op 50.000
Of een andere loterij, ook kans op 1000 euro, kans 1 op 1.000.000.
Ieder zinnig mens zou het eerste kiezen, wappies denken dat er iets mee mis is en kopen het 2e lot.
Van welke Facebook groep heb je dit nou weer geleerd?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
levenslang gehandicapt van kunnen raken?
Welk vaccin je ook uitbrengt, je kan grootschalige resultaten alleen analyseren als je een groot deel van de bevolking vaccineert, hoe lang je ook wacht.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dus fase 4 gebeurt altijd met zo'n groot deel van de bevolking?
Op basis van de mogelijke bijeffecten van vaccinaties:quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat kinderen levenslang gehandicapt kunnen raken van een vaccinatie?
Bij Covid ook. En uiteindelijk is het de één of het ander, je hoeft er niet van uit te gaan dat je de rest van je leven dat virus kan blijven ontlopen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Het vervelende is alleen dat er steeds meer bijwerkingen bijkomen wat ze niet voorzien hadden.
Niet paniekerig. Gewoon de keuze maken tussen geen vaccin nemen en het risico corona op te lopen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Welk vaccin je ook uitbrengt, je kan grootschalige resultaten alleen analyseren als je een groot deel van de bevolking vaccineert, hoe lang je ook wacht.
Mensen gaan op vakantie naar een tropisch land en laten zich vaccineren met vaccins die vele malen minder gezet zijn dan deze Covid19 vaccins, waar er letterlijk miljarden van gezet zijn.
En toch is men nu ineens heel paniekerig.
Er hebben veel meer mensen het vaccin gehad dan corona (vijf miljard vaccinaties tegenover 500 miljoen coronabesmettingen). Die mensen maken het prima. Van de mensen met corona zijn er bijna vijf miljoen overleden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Corona is voor het overgrote deel van mensen nauwelijks ernstig gebleken. Met dat vaccin moeten we het nog maar zien. Mensen die van corona hoogstwaarschijnlijk niks merken, kunnen met dat vaccin wel allerlei ernstige klachten krijgen, of doodgaan.
Nee niet ontlopen, het overgrote deel heeft er geen last van. voornamelijk oudere mensen met onderliggend lijden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Covid ook. En uiteindelijk is het de één of het ander, je hoeft er niet van uit te gaan dat je de rest van je leven dat virus kan blijven ontlopen.
Onder welke steen leef jij?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van welke Facebook groep heb je dit nou weer geleerd?
Het gaat niet om het aantal bekende bijwerkingen, het gaat om het aantal bijwerkingen dat optreedt op x aantal vaccinaties.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Het vervelende is alleen dat er steeds meer bijwerkingen bijkomen wat ze niet voorzien hadden.
Welke kinderen zijn gehandicapt door een corona vaccin? Welk vaccin?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij?
Waarvan het overgrote deel boven de tachtig en/of met comorbiditeit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Er hebben veel meer mensen het vaccin gehad dan corona (vijf miljard vaccinaties tegenover 500 miljoen coronabesmettingen). Die mensen maken het prima. Van de mensen met corona zijn er bijna vijf miljoen overleden.
Jij zult ook ooit oud worden. Neem je dan wel een vaccin?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Nee niet ontlopen, het overgrote deel heeft er geen last van. voornamelijk oudere mensen met onderliggend lijden.
De meeste mensen die kritisch staan tegenover de covid-19 vaccinatie hebben vragen bij de duur van de testperioden en de uitvoering. Normaal kost het tussen 5 en 10 jaar voor een medicijn op de markt komt, nu moest dat opeens binnen een paar maanden. Om dit te bereiken zijn onderzoeken matig uitgevoerd en weinig uitgesplitst. Na de Mexicaanse griep in 2010 werd aanbevolen duidelijk onderscheidend onderzoek te doen naar verschillen tussen mannen en vrouwen, dat is niet gebeurd. Zwangere vrouwen zijn niet meegetest, onderzochte groepen hadden doorgaans een leeftijd tussen 18 en 65 jaar, terwijl de covid-risicogroep juist boven de 65 lag, testen zijn daarbij ook nog eens uitgevoerd bij niet representatieve groepen, zoals je kunt concluderen als je naar de besmettingen onder de placebogroep van Phizer kijkt, waar minder besmettingen voorlwamen dan bij de echt gevaccineerden bij Astra Zeneca, Jansen en anderen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Hallo beste medefokkers. Ik begrijp antivax niet. In het verleden ben ik ook onaardig tegen jullie geweest, maar dat komt eigenlijk vooral door totaal onbegrip van mijn kant. Ik heb wat vragen!
1) Waarom accepteer je specifiek vaccinaties niet?
Klein beetje achtergrond bij deze vraag. Bij antivax mensen zie je in de meeste dat ze andere zorg nog wel accepteren. Bebouwde met corona geïnfecteerde antivaxers gaan bijvoorbeeld nog steeds naar het ziekenhuis. Alledaagse medicijnen zoals ibu en paracetamol komen van dezelfde big farma, maar dan met veel minder publieke controle, maar daar is geen angstcampagne tegen. Als ze je willen vergiftigen kunnen ze het dus ook zo. Als je angst voor de overheid is, drink je dan bijvoorbeeld ook geen drinkwater meer? In het kort: ik snap de angst voor het prikje niet, terwijl we massaal de hele dag de meest dubieuze dingen in ons lichaam stoppen en soms zelfs van dezelfde fabrikant.
2) Waarom wil je wachten tot de vaccinatie 100% veilig is?
Die 100% gaat nooit komen en bij de huidige vaccinaties is het gevaar minder groot dan de kans op serieuze problemen na een corona infectie. Is wachten op een wondermedicijn dan niet een beetje gek? De meeste mensen dragen tenslotte ook gordels terwijl die niet 100% veilig zijn. Het alternatief is namelijk kutter.
Voel vrij om vragen toe te voegen!
Youtube, twitter, facebook. Eigenlijk gewoon overal. Het is ook gewoon beleid trouwens daar hoor. Ik heb het een tijdje geleden eens doorgelezen (op facebook, waar je de richtlijnen kunt aanklikken en doorlezen), een kleine greep:quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb je specifieke voorbeelden? Censuur door wie? Waarom?
Ik zal het nog 1x uitleggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waarvan het overgrote deel boven de tachtig en/of met comorbiditeit.
Dus corona heeft in veel gevallen het laatste zetje gegeven, zoals de griep dat ook doet.
Mensen gaan nu eenmaal dood na enkele tientallen jaren te hebben geleefd.
Moeten we daarvoor medische injecties opleggen om nog een bak koffie te drinken?
Het is niet meer dan logisch dat commerciële platforms zelf bepalen welke inhoud ze toestaan en fakenieuws verwijderen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:15 schreef Maharski het volgende:
[..]
Youtube, twitter, facebook. Eigenlijk gewoon overal. Het is ook gewoon beleid trouwens daar hoor. Ik heb het een tijdje geleden eens doorgelezen (op facebook, waar je de richtlijnen kunt aanklikken en doorlezen), een kleine greep:
'Het bestaan of de ernst van COVID-19. De erkenning van het bestaan en het begrip van de ernst van COVID-19 zijn fundamenteel om mensen veilig te houden en bewust te houden van de gevaren van deze noodsituatie voor de volksgezondheid. We verwijderen beweringen die het bestaan van de ziekte ontkennen of die de ernst van COVID-19 ondermijnen. Dit omvat onder andere de volgende beweringen:
Beweringen die het bestaan van de COVID-19-ziekte of -pandemie ontkennen
Beweringen die de ernst van COVID-19 bagatelliseren, zoals:
Beweringen dat COVID-19 niet gevaarlijker is voor mensen dan een gewone griep of verkoudheid
Beweringen dat niemand is gestorven aan COVID-19
Beweringen dat het sterftecijfer van COVID-19 hetzelfde of lager is dan dat van seizoensgriep
Beweringen dat je meer kans maakt om te sterven aan een griepprik of griepvaccin dan aan COVID-19
Beweringen dat het aantal door COVID-19 veroorzaakte sterfgevallen veel lager is dan het officiële cijfer (vereist aanvullende informatie en/of context)
Beweringen over de oorzaak van COVID-19 die zijn gekoppeld aan 5G-communicatietechnologieën, zoals:
Beweringen dat instructies om afstand van elkaar te houden in het kader van COVID-19 eigenlijk een manier zijn om draadloze infrastructuur voor 5G-communicatietechnologieën te installeren.
Beweringen dat de symptomen van COVID-19 eigenlijk het effect zijn van 5G-communicatietechnologieën
Voorbeeld: 'Niemand is gestorven aan COVID-19', 'Instructies om afstand van elkaar te houden zijn gewoon een manier om 5G-infrastructuur te installeren', 'COVID-19 is niet echt!''
Oftewel: Forum van democratie kan binnenkort in z'n geheel wel opdoeken van Facebook. Ik ben een beetje afgehaakt van die club, maar toch...
Je mag dus niet eens meer openlijk dit im frage stellen op facebook eigenlijk. Want we MOETEN het er erover eens zijn dat Covid echt een levensgevaarlijke noodtoestand is. "
Verder heb ik al ongelooflijk veel filmpjes zien verdwijnen van youtube, kanalen gesloten zien worden, programma andere platforms zien opzoeken vanwege alle censuur. Serieus, is dat je ontgaan? Tering, hoe kunnen mensen zo liggen te slapen!
In het begin voorkwam het vaccin besmetting, toen weer niet. Het vaccin zou voorkomen dat je in t ziekenhuis zou komen, er liggen nu ook gevaccineerde mensen in het ziekenhuis. Het kan de kans verkleinen. Maar het verhaal verandert steeds, helemaal niks is zeker maar men doet wel of t zeker is.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan met een vaccin dat een gigantisch lage kans heeft op zo'n bijwerking de veel hogere kans op die bijwerkingen door Covid19 voorkomen. En toch kies je liever voor de hoge kans.
misschien. moet ik tegen die tijd zien.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:12 schreef obligataire het volgende:
[..]
Jij zult ook ooit oud worden. Neem je dan wel een vaccin?
De massale injectiecult zoals die er is sinds 1850? Dat weten we wel, een veel langere levensduur.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waarvan het overgrote deel boven de tachtig en/of met comorbiditeit.
Dus corona heeft in veel gevallen het laatste zetje gegeven, zoals de griep dat ook elk jaar doet.
Mensen gaan nu eenmaal dood na enkele tientallen jaren te hebben geleefd.
Moeten we daarvoor medische injecties opleggen om nog een bak koffie te drinken?
Veel mensen maken het niet prima en kunnen het niet navertellen.
De toekomst moet nog uitwijzen wat de gevolgen zijn van deze massale injectiecult die wordt opgelegd.
Hoe werken percentages en confidence intervals?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
In het begin voorkwam het vaccin besmetting, toen weer niet. Het vaccin zou voorkomen dat je in t ziekenhuis zou komen, er liggen nu ook gevaccineerde mensen in het ziekenhuis. Het kan de kans verkleinen maar het verhaal verandert steeds, helemaal niks is zeker maar men doet wel of t zeker is.
Wat is dit nou weer voor een totaal achterlijke kop-in-het-zand-steek-reactie?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is niet meer dan logisch dat commerciële platforms zelf bepalen welke inhoud ze toestaan en fakenieuws verwijderen.
Nee hoor. De kans dat je als gezond persoon onder de 70 of 80 ernstig ziek wordt van corona is extreem klein.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zal het nog 1x uitleggen.
De kans dat je als gezond persoon langdurig ziek wordt of overlijdt aan Covid19 is vele, vele, vele malen hoger dan dat je langdurig ziek wordt of overlijdt aan het vaccin.
Waarom kies je dan bewust voor die veel hogere kans om ziek te worden?
Er wordt een hoop gezegd en beweerd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
In het begin voorkwam het vaccin besmetting, toen weer niet. Het vaccin zou voorkomen dat je in t ziekenhuis zou komen,
Als 100% van de mensen gevaccineerd is, zijn alle mensen die in het ziekenhuis liggen gevaccineerden.quote:er liggen nu ook gevaccineerde mensen in het ziekenhuis. Het kan de kans verkleinen maar het verhaal verandert steeds, helemaal niks is zeker maar men doet wel of t zeker is.
En jij bent bereid om het risico op erge of langdurige klachten te lopen in plaats van de véél kleinere kans dat er na een vaccin iets opduikt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Nee niet ontlopen, het overgrote deel heeft er geen last van. voornamelijk oudere mensen met onderliggend lijden.
Verspilt is in dit geval met een T.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:20 schreef Maharski het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een totaal achterlijke kop-in-het-zand-steek-reactie?
Je verspild m'n tijd.
Leuk dat je die 95% noemt, dat percentage verandert (daalt) ook steeds verder. Dat is met alles in deze crisis, er worden dingen geroepen (niemand kan het controleren) en een paar weken later is het weer anders. Plus het feit dat de overheid wel heel opdringerig begint te worden. Toch niet vreemd dat mensen het vertrouwen verliezen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er wordt een hoop gezegd en beweerd.
Het is simpel: als een vaccin 95% beschermt, betekent dat 1 op de 20 mensen die besmet raakt nog steeds ziek kan worden (met nadruk op "kan").
[..]
Als 100% van de mensen gevaccineerd is, zijn alle mensen die in het ziekenhuis liggen gevaccineerden.
Zoals iedere vaccinmaker heeft gezegd: ons vaccin is voor xx % beschermend en dat is nooit 100%
Van 100% gevaccineerden kan 5 tot 10% (afhankelijk van het vaccin) alsnog ziek worden na besmetting en van die groep zal een deel in het ziekenhuis komen. Dat is een feit.
Als iedereen gevaccineerd is, heb je alleen nog gevaccineerden in het ziekenhuis. Dat is een feit.
Nog maar een keer dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee hoor. De kans dat je als gezond persoon onder de 70 of 80 ernstig ziek wordt van corona is extreem klein.
Dat weet jij allemaal niet want jij kent mijn situatie helemaal niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bent niet goed in kansberekening.
De kans dat je flink ziek wordt of zelfs overlijdt aan een bijwerking van het vaccin is vele duizenden malen kleiner dan dat je flink ziek wordt of overlijdt aan corona, zelfs als je gezond bent en zonder overgewicht.
Je accepteert blijkbaar een relatief risico om flink ziek te worden of te overlijden omdat je een minimaal risico te hoog vindt.
In jouw geval zou ik een staatslot kopen en alvast de Lambo bestellen.
Het hele idee achter kansberekening is dat ik jouw situatie niet hoef te kennen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat weet jij allemaal niet want jij kent mijn situatie helemaal niet.
Ik kan dat voor mijzelf prima bepalen.
Het ziektebeeld van corona is nauwelijks te vergelijken met de ernstige mogelijke bijwerkingen van het vaccin.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan.
De kans dat je als gezond persoon langdurig ziek wordt of overlijdt aan Covid19 is vele, vele, vele malen hoger dan dat je als gezond persoon langdurig ziek wordt of overlijdt aan het vaccin.
Dat is simpele statistiek en dan kom jij weer met bejaarden, de groep waar jij niet onder valt en waar ik het niet over heb.
Het zegt mij vooral dat ze in de zak zitten van zij die het mondiale beleid bepalen. Oftewel censuur van stevige machten. En daar mag je nooit naïef in zijn imo.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Verspilt is in dit geval met een T.
Commerciële platforms kunnen fake news of ongewenste uitingen blokkeren.
Overigens zijn er ook platforms die juist gericht zijn op fake news en daar is tegengeluid juist niet welkom.
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat zo'n platform op je mening zit te wachten.
Dat moet nog blijken want het vaccin is nog niet lang genoeg in omloop om dat vast te stellen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het hele idee achter kansberekening is dat ik jouw situatie niet hoef te kennen.
De kans dat jij ernstig ziek wordt van Covid19 is vele, vele, vele male hoger dan dat je ernstig ziek wordt van het vaccin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |