Ja als mensen nou eens diverse topics maken met uiteenlopende klachten als ik noem maar iets wilds: tandproblemen!quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dank u, waerde VH. Vind dat het ook wel tijd is voor diversere topics.
Over covid janken kan je in COR of BNW doen, ben geen mod van beiden.
Kluun/sanasoufi heeft eindelijk een permban, laten we dat nou niet doen zegquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als mensen nou eens diverse topics maken met uiteenlopende klachten als ik noem maar iets wilds: tandproblemen!
quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kluun/sanasoufi heeft eindelijk een permban, laten we dat nou niet doen zeg
Wat een nieuwsquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kluun/sanasoufi heeft eindelijk een permban, laten we dat nou niet doen zeg
Samen met @Ama beste mod van heel Fokquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Maar mij willen ze niet meer.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Samen met @:ama beste mod van heel Fok![]()
Al doet PZ ook leuk mee tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2021 23:00 schreef Phoenyx-God het volgende:
Naardegallemiezen in KLB / Flatulentie in bad
Als ik zoiets zou zeggen zou ik een ban krijgen maar andere mensen blijkbaar niet omdat ze een vagina hebben
quote:
Voor deze opmerkingen ben je niet gebanned, en dus berust jouw stelling niet op waarheid.quote:
Verwijderd account.quote:
Al nieuws naar aanleiding van het "overleg achter de schermen"?quote:Op woensdag 29 december 2021 08:24 schreef Erasmus het volgende:
Ik slot dit even voor overleg achter de schermen.
Modjes ontslaan of geen verkiezingen?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Al nieuws naar aanleiding van het "overleg achter de schermen"?![]()
Die traagheid ieder jaar bij de organisatie van de KLB-Verkiezingen is al een klacht opzich.
Ik stel gewoon voor dat de meest gebande user in 2021 de award voor beste user krijgt. Regel jij m'n tagje?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:03 schreef Pharkus het volgende:
Wie gaat er tellen bij die verkiezingen?
Dan kijk je toch niet?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Klaar met braddie gezeik maar er staat wel in de banner donneer aan braddie?!
Ik vind dit godverdomme niet normaal meer
donneer?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Klaar met braddie gezeik maar er staat wel in de banner donneer aan braddie?!
Ik vind dit godverdomme niet normaal meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |