abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201106204
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:12 schreef 111210 het volgende:

[..]
Tja dat is het hele punt, de ene bron zegt dit de andere bron zegt dat, wat moet je als “niet viroloog” voor waarheid aannemen dan?
Mijn bronnen zijn gewoon de reguliere kanalen.

https://www.volkskrant.nl(...)-onderzoek~b7eb2e94/

https://www.rivm.nl/covid(...)chtergronden/werking

Hierin staat zelfs dat het aantal studies die laten zien dat je minder besmettelijk bent nog beperkt zijn.

Dus tja geen idee waar jullie je kritische bronnen vandaan halen?
Het is ook een kwestie van er in lezen wat je wilt lezen.
Het RIVM stelt dat uit studies blijkt dat je minder besmettelijk bent, maar geeft toe dat het aantal studies nog beperkt is.
Zo werkt wetenschap: een wetenschappelijk feit is nooit gebaseerd op 1 of een handjevol studies.

Het Volkskrant artikel kan ik niet lezen, maar de kop heeft het over 'soms even besmettelijk als ongevaccineerde'.

Beide bronnen stellen dus niet dat je als gevaccineerde even besmettelijk bent als een ongevaccineerde.

Dat een gevaccineerde soms net zo besmettelijk is, is ook te verwachten, aangezien het vaccin niet 100% effectief is.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_201106356
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is ook een kwestie van er in lezen wat je wilt lezen.
Het RIVM stelt dat uit studies blijkt dat je minder besmettelijk bent, maar geeft toe dat het aantal studies nog beperkt is.
Zo werkt wetenschap: een wetenschappelijk feit is nooit gebaseerd op 1 of een handjevol studies.

Het Volkskrant artikel kan ik niet lezen, maar de kop heeft het over 'soms even besmettelijk als ongevaccineerde'.

Beide bronnen stellen dus niet dat je als gevaccineerde even besmettelijk bent als een ongevaccineerde.

Dat een gevaccineerde soms net zo besmettelijk is, is ook te verwachten, aangezien het vaccin niet 100% effectief is.
ja dus eigenlijk valt er nog niets concreets over te zeggen, het kan net zo besmettelijk zijn maar hoeft niet.

Maar ging mij meer om het punt dat je door sommige meteen als een wappie/antivaxer wordt gezien als je er een andere mening of interpretatie op na houdt.

Blijkbaar mag je het tegenwoordig niet meer met elkaar oneens zijn
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:09:01 #253
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201106438
De bekeringsdrang is groot in die topic.

Meld hier als je BEWUST NIET gevaccineerd bent! #4
Zodat mensen op je in kunnen praten om je vooral tóch te laten vaccineren.
pi_201106487
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:03 schreef 111210 het volgende:

[..]
ja dus eigenlijk valt er nog niets concreets over te zeggen, het kan net zo besmettelijk zijn maar hoeft niet.

Maar ging mij meer om het punt dat je door sommige meteen als een wappie/antivaxer wordt gezien als je er een andere mening of interpretatie op na houdt.

Blijkbaar mag je het tegenwoordig niet meer met elkaar oneens zijn
Het probleem is vooral dat mensen het naar zich toe trekken. Door bijvoorbeeld te roepen dat vaccineren geen zin heeft omdat je even besmettelijk blijft.
Terwijl uit studies blijkt dat dat alleen geldt voor uitzonderingen.

En dat zie je ook in de cijfers: het virus gaat vooral rond onder niet gevaccineerden.
pi_201106656
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het probleem is vooral dat mensen het naar zich toe trekken. Door bijvoorbeeld te roepen dat vaccineren geen zin heeft omdat je even besmettelijk blijft.
Terwijl uit studies blijkt dat dat alleen geldt voor uitzonderingen.

En dat zie je ook in de cijfers: het virus gaat vooral rond onder niet gevaccineerden.
Ik zeg nergens dat het geen zin heeft, alleen dat ik m (nog) niet neem.

En als ik m neem doe ik het puur voor mijzelf, niet omdat ik anderen kan beschermen of omdat men dat van mij verwacht.

Ik houdt mij gewoon aan alle maatregelen, de besmettingen zijn er vooral in groepen die schijt hebben aan die maatregelen, feestjes, bijeenkomsten, handjes geven en knuffelen enz enz
pi_201106733
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:28 schreef 111210 het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat het geen zin heeft, alleen dat ik m (nog) niet neem.

En als ik m neem doe ik het puur voor mijzelf, niet omdat ik anderen kan beschermen of omdat men dat van mij verwacht.

Ik houdt mij gewoon aan alle maatregelen, de besmettingen zijn er vooral in groepen die schijt hebben aan die maatregelen, feestjes, bijeenkomsten, handjes geven en knuffelen enz enz
Als diegenen die daar schijt aan hebben volledig zijn gevaccineerd is er niets aan de hand.
pi_201107235
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als diegenen die daar schijt aan hebben volledig zijn gevaccineerd is er niets aan de hand.
Tuurlijk wel, het is toch niet uitgesloten dat je andere niet kan besmetten en ziek maken, de kans is een stuk kleiner, maar met vaccinatie kan je alsnog ziek worden.
pi_201107292
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:25 schreef 111210 het volgende:

[..]
Tuurlijk wel, het is toch niet uitgesloten dat je andere niet kan besmetten en ziek maken, de kans is een stuk kleiner, maar met vaccinatie kan je alsnog ziek worden.
Het is ook niet uitgesloten dat wanneer je de maatregelen opvolgt, je toch besmet kunt raken.

De kans is alleen veel kleiner.
Voorbeeld: ik heb covid gehad, 1 vaccin gehad.
Partner is volledig gevaccineerd en raakt niet besmet, evenmin iedereen waarmee ik contact heb gehad.
pi_201109497
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:46 schreef Wantie het volgende:

twitter
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:08:16 #260
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_201109683
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is ook niet uitgesloten dat wanneer je de maatregelen opvolgt, je toch besmet kunt raken.

De kans is alleen veel kleiner.
Voorbeeld: ik heb covid gehad, 1 vaccin gehad.
Partner is volledig gevaccineerd en raakt niet besmet, evenmin iedereen waarmee ik contact heb gehad.
Ik heb ook een voorbeeld, ik heb nix, geen inspuitingen en geen Covid, en ben de afgelopen 1¾ Coronajaar via mijn werk dagelijks in contact geweest met zeg maar 500 personen per dag...

En wat zegt dat? Dat ik mazzel heb gehad denk ik ,

Wat zeggen de Ingespotenen? dat ik een onverantwoord stuk vreten ben die opgesloten moet worden.. het is maar hoe je de waarheid interpreteert
pi_201112693
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:08 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik heb ook een voorbeeld, ik heb nix, geen inspuitingen en geen Covid, en ben de afgelopen 1¾ Coronajaar via mijn werk dagelijks in contact geweest met zeg maar 500 personen per dag...

Wat zeggen de Ingespotenen? dat ik een onverantwoord stuk vreten ben die opgesloten moet worden.. het is maar hoe je de waarheid interpreteert
Ingespotenen klinkt niet bepaald aardig.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201112845
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:57 schreef Za het volgende:

[..]
[ twitter ]
Jezus hee, op dat twitter kanaal staat echt alleen maar bagger uit de diepste strontput die er bestaat. :`)
pi_201115458
quote:

[..]

Ja, dan heb je mazzel gehad dat je door niemand bent besmet.
Beetje als iemand die altijd zonder gordel rijdt...
pi_201115488
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:57 schreef Za het volgende:

[..]
[ twitter ]
Tja, die twitteraar is de Engelse taal dus niet machtig
Fauci zegt dat niet.
pi_201115567
Mijn broer was ook tegen die vaccinatie lange tijd Ja ik sport ik ben gezond ik eet goed bla bla. Uiteindelijk wel gedaan en na de tweede was hij best beroerd een dagje. Dan denk ik van nou kan je nagaan als het virus je wel te pakken had zonder vaccinatie dan was je er erger aan toe. Of zie ik dat verkeerd
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201116063
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:41 schreef Soury het volgende:
Mijn broer was ook tegen die vaccinatie lange tijd Ja ik sport ik ben gezond ik eet goed bla bla. Uiteindelijk wel gedaan en na de tweede was hij best beroerd een dagje. Dan denk ik van nou kan je nagaan als het virus je wel te pakken had zonder vaccinatie dan was je er erger aan toe. Of zie ik dat verkeerd
Dat weet je niet. Zelfde geld was hij een weekje zo. Zo erg was het toch niet. Verre weg de meeste maar dan ook echt de meeste mensen zijn een weekje ziek. Je beland niet automatisch in het ziekenhuis als je covid krijgt. In mijn omgeving van 30-70+ met reuma, iedereen leeft. Zelfs die jongen van x factor met donor nier en afweerremmende medicatie heeft covid overleeft.

Laat je niet bang maken!
pi_201116190
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:06 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dat weet je niet. Zelfde geld was hij een weekje zo. Zo erg was het toch niet. Verre weg de meeste maar dan ook echt de meeste mensen zijn een weekje ziek. Je beland niet automatisch in het ziekenhuis als je covid krijgt. In mijn omgeving van 30-70+ met reuma, iedereen leeft. Zelfs die jongen van x factor met donor nier en afweerremmende medicatie heeft covid overleeft.

Laat je niet bang maken!
Oh ik ben zelf niet bang. Ik was na de eerste prik al voorbereid voor een paar dagen niet lekker en ook de tweede. Maar ik vroeg me af dat als je er wel een paar dagen ziek van was dat het je verteld dat het zonder vaccinatie je harder zou aanpakken. Ondanks dat je gezond leeft sport enz.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 29 augustus 2021 @ 13:25:06 #268
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_201121919
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jup, of uit een vliegtuig parachutespringen voor je lol, of stoer naast de zwarte piste skieën, blijft zonder gordel rijden nóg steeds veiliger.. _O-

Ik ben ook bang geworden voor alle ingespoten patiënten... :6
pi_201126329
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:25 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Jup, of uit een vliegtuig parachutespringen voor je lol, of stoer naast de zwarte piste skieën, blijft zonder gordel rijden nóg steeds veiliger.. _O-

toch wel een beetje krom als je het zo bekijkt :P

quote:
Ik ben ook bang geworden voor alle ingespoten patiënten... :6
:D
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_201205148
https://www.independent.c(...)age-uk-b1765632.html

quote:
The two-dose vaccine has been shown to be safe and does not generate any serious side effects in humans, although some trial participants reported headaches and fatigue during the testing phase.

Certain specifics of the vaccine have yet to be studied in detail, prompting the government to release a series of precautions and special warnings for different groups in the population.
Hier staat toch gewoon dat het eigenlijk nog niet goed genoeg getest is?

quote:
This is common practice for newly-approved products where more research is needed to determine its effects on pregnancy, fertility or lactation, and how it interacts with other drugs.

In new guidance issued on Thursday, the government has recommended that pregnant women do not receive the vaccine. Women have also been advised to avoid pregnancy for at least two months after receiving their second dose.

The government said it is also unknown whether the vaccine, named BNT162b2, has an impact on fertility.
pi_201205409
ik laat me bewust NIET vaccineren....niet omdat ik een wappie ben en/of corona ontken , maar puur omdat ik een tia heb gehad een paar jaar geleden , en bang ben er weer een te krijgen door die spuit.
De kans dat ik corona krijg en er erg ziek van ga worden is in mijn optiek vele malen kleiner dan dat ik wat overhou aan die prik.
Ik heb geen keus en neem liever dat risico.
Ik heb liever spijt van iets wat ik niet gedaan heb , dan van iets wat ik nooit had moeten doen.
pi_201279976
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 08:18 schreef Bocaj het volgende:
Heb inmiddels al wel 5 brieven gehad van het RIVM om mij aub te laten vaccineren! 8)7
Krijgen jullie, ongevaccineerden, ook zoveel verzoeken?
Ik heb er 2 gehad. Eerst de normale uitnodiging en daarna een herhaling.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_201280217
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 09:31 schreef Skylertje het volgende:
ik laat me bewust NIET vaccineren....niet omdat ik een wappie ben en/of corona ontken , maar puur omdat ik een tia heb gehad een paar jaar geleden , en bang ben er weer een te krijgen door die spuit.
De kans dat ik corona krijg en er erg ziek van ga worden is in mijn optiek vele malen kleiner dan dat ik wat overhou aan die prik.
Ik heb geen keus en neem liever dat risico.
Ik heb liever spijt van iets wat ik niet gedaan heb , dan van iets wat ik nooit had moeten doen.
De kans dat je corona krijgt is ongeveer 100%. Dus door je niet te laten vaccineren neem je een veel groter risico.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_201280723
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:50 schreef Hallojo het volgende:

[..]
De kans dat je corona krijgt is ongeveer 100%. Dus door je niet te laten vaccineren neem je een veel groter risico.
100% ?? really? dus gewoon iedereen krijgt het volgens jou... misschien wel en merken de meesten er gewoon niks van... daar ga ik bij mezelf ook maar van uit.. maar geen tia meer , ik neem dat risico.
pi_201280948
quote:

[..]

Dan acht ik de kans vrij groot dat je al lang natuurlijke immuniteit hebt. Een vaccin zal daar niets aan toevoegen.
pi_201280957
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Of simpelweg niks gemerkt en al immuun.
pi_201280967
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:41 schreef Soury het volgende:
Dat kun je niet weten.
pi_201282681
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Er is iets mis in je redenatie.

We hebben meerdere lockdowns gehad, mensen hebben grootschalig thuis gewerkt, scholen zijn dicht geweest, horeca is dicht geweest, sport en evenementen zonder publiek (of zelfs zonder sporters), mondkapjes, afstand houden, etc.

Dankzij die maatregelen hebben de ziekenhuizen het kunnen volhouden en hebben we het aantal zieken en doden beperkt kunnen houden tot het moment dat er een vaccin was.

En nu kom je heel nonchalant melden dat het aantal doden best wel meevalt en dat het niet echt bijzonder is.
Joh, echt.
Ik vind dit hypocriet gedoe en doelpalen verleggen.

Men zit steeds te melden "het is super dodelijk, super veel doden!!!" maar als je dan zegt dat het aantal doden meevalt dan wordt er opeens uit het niets de nuance trucendoos opengezet alsof je dan opeens wel gelijk hebt. Nee je veranderd dan gewoon het onderwerp.

En het gros van die maatregelen is maar matig efficiënt. Dus leuk, al die maatregelen, je kent het effect ervan niet.

Alle maatregelen weg hoor je mij niet zeggen maar Jezus mina wat is men overtuigd dat hoe pijnlijker een maatregel is hoe meer effect die heeft... Daar lijkt het op tenminste.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201282712
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 16:33 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Klopt niet prima. Is veel hoger. Zie https://www.covid-datasci(...)lized-are-vaccinated
40% van de bevolking dan hé, niet een of andere Hospitalisatierate efficacy van previous besmetting.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201282830
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind dit hypocriet gedoe en doelpalen verleggen.

Men zit steeds te melden "het is super dodelijk, super veel doden!!!" maar als je dan zegt dat het aantal doden meevalt dan wordt er opeens uit het niets de nuance trucendoos opengezet alsof je dan opeens wel gelijk hebt. Nee je veranderd dan gewoon het onderwerp.

En het gros van die maatregelen is maar matig efficiënt. Dus leuk, al die maatregelen, je kent het effect ervan niet.

Alle maatregelen weg hoor je mij niet zeggen maar Jezus mina wat is men overtuigd dat hoe pijnlijker een maatregel is hoe meer effect die heeft... Daar lijkt het op tenminste.
Waar en wanneer?
Nooit gezien eigenlijk.
En februari vorig jaar dacht de overheid nog dat het wel zou overwaaien, ouderen wat beschermen, handen wassen en beetje afstand. Iedereen besmet laten raken voor groepsimmuniteit.
Dus ook toen was het argument niet dat Covid super dodelijk is.
pi_201282872
Hopelijk snel de vaccinatieplicht, we zijn al goed op weg.

Zeg nee tegen ziektedragende wappies.
  donderdag 9 september 2021 @ 19:52:17 #282
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201282914
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:49 schreef Velgje het volgende:

Dan kan je beter testverplichting invoeren. De meeste ziektedragende wappies zijn al gevaccineerd.
pi_201282953
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:52 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Dan kan je beter testverplichting invoeren. De meeste ziektedragende wappies zijn al gevaccineerd.
Nee hoor, tests zijn minder vertrouwbaar.
pi_201283077
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:49 schreef Velgje het volgende:

Ziekte dragen in het openbaar... Is niet exclusief ongevaccineerde.. Integendeel.
pi_201283097
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ziekte dragen in het openbaar... Is niet exclusief ongevaccineerde.. Integendeel.
:')
pi_201283099
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waar en wanneer?
Nooit gezien eigenlijk.
En februari vorig jaar dacht de overheid nog dat het wel zou overwaaien, ouderen wat beschermen, handen wassen en beetje afstand. Iedereen besmet laten raken voor groepsimmuniteit.
Dus ook toen was het argument niet dat Covid super dodelijk is.
Je leeft op Mars hoor ik.
pi_201283120
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:02 schreef Velgje het volgende:

[..]
:')
Kan je wel met emo smiley gaan smijten maar doe mij maar een randomized study gevaccineerd / ongevaccineerd vergelijken na afname PCR test.
pi_201283154
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kan je wel met emo smiley gaan smijten maar doe mij maar een randomized study gevaccineerd / ongevaccineerd vergelijken na afname PCR test.
Klopt ik doe het nog een keer. :')

Daarom gaan andere landen ook over om alleen maar gevaccineerde / genezen mensen binnen te laten. :)
pi_201283221
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:05 schreef Velgje het volgende:

[..]
Klopt ik doe het nog een keer. :')

Daarom gaan andere landen ook over om alleen maar gevaccineerde / genezen mensen binnen te laten. :)
Je voert een vreemde redenatie aan. Alsof "landen" en hun beleid per definitie op de meest rationele grondslag gebaseerd is. Dat kan praktisch niet eens want dan zou er uniform onbetwistbaar beleid gevoerd worden over de hele wereld.

Daarnaast. Als gevaccineerden niet ziek worden. Waarom zou het dan uitmaken dat zij besmet raken? Dat doet dus helemaal niks, zie daar "gevaccineerden mogen gewoon risico lopen"

Maar dat ongevaccineerden een risico zijn voor gevaccineerden is wel echt een krankzinnig ridicuul idee. Geloof je daar werkelijk in? Ik dacht dat het vaccin toch werkte?....
pi_201283260
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je voert een vreemde redenatie aan. Alsof "landen" en hun beleid per definitie op de meest rationele grondslag gebaseerd is. Dat kan praktisch niet eens want dan zou er uniform onbetwistbaar beleid gevoerd worden over de hele wereld.

Daarnaast. Als gevaccineerden niet ziek worden. Waarom zou het dan uitmaken dat zij besmet raken? Dat doet dus helemaal niks, zie daar "gevaccineerden mogen gewoon risico lopen"

Maar dat ongevaccineerden een risico zijn voor gevaccineerden is wel echt een krankzinnig ridicuul idee. Geloof je daar werkelijk in? Ik dacht dat het vaccin toch werkte?....
Zo te zien weet jij heel weinig hoe dit virus werkt. Maar ga maar roeptoeteren en stampvoeten. :') Je hebt een lange tijd gehad om je in te lezen in welke taal dan ook.

Inb4 fAkE nEwS geneuzel. :D
pi_201283273
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je leeft op Mars hoor ik.
Da's ook een manier van toegeven dat je er niets tegenin weet te brengen...
pi_201283331
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:11 schreef Velgje het volgende:

[..]
Zo te zien weet jij heel weinig hoe dit virus werkt. Maar ga maar roeptoeteren en stampvoeten. :') Je hebt een lange tijd gehad om je in te lezen in welke taal dan ook.

Inb4 fAkE nEwS geneuzel. :D
Ga je nog in op de inhoud??
pi_201283352
Man.. Stelletje religieuzen... Verschrikkelijk.
pi_201283516
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Da's ook een manier van toegeven dat je er niets tegenin weet te brengen...
Dat is een melding dat je in een andere wereld leeft dan ik. Lijkt me duidelijk.
pi_201283955
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ga je nog in op de inhoud??
De inhoudt wat al 999x gepost is. :')

Mensen zijn nu onderhand wel klaar
  donderdag 9 september 2021 @ 20:44:45 #296
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201283991
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:42 schreef Velgje het volgende:

[..]

Dan zal het wel weer iets met een autogordel zijn ;(
pi_201284560
quote:

[..]

Reageer dan niet? Als je geen discussie wilt kan je gewoon lekker op je handjes zitten niet??
  donderdag 9 september 2021 @ 21:30:49 #298
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_201284685
quote:

[..]

Inhoudt ?

Ik ben ook nog niet gevaccineerd , mag ik me hier dan ook melden ?
Het is niet bewust , vandaar m'n vraag
Ik ben inmiddels overleden
pi_201284816
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is een melding dat je in een andere wereld leeft dan ik. Lijkt me duidelijk.
Nope, je hebt gewoon geen tegenargument.

Covid een superdodelijke ziekte?
Is nooit beweerd.
Dat verzin je zelf.
pi_201284853
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope, je hebt gewoon geen tegenargument.

Covid een superdodelijke ziekte?
Is nooit beweerd.
Dat verzin je zelf.
Kan je ook al niet luisteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')