abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201030250
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 15:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat voor strategie had jij gevoerd?
Geen maatregelen tenzij je het zelf wil (bijv. ouderen en risico groepen). Uiteindelijk vaccinatie voor deze zelfde groepen (als ze dat willen).
Facts don't care about your feelings
pi_201030323
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 18:03 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Geen maatregelen tenzij je het zelf wil (bijv. ouderen en risico groepen). Uiteindelijk vaccinatie voor deze zelfde groepen (als ze dat willen).
Dus eigenlijk wil je dat er helemaal niets gedaan wordt.
pi_201030382
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 18:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dus eigenlijk wil je dat er helemaal niets gedaan wordt.
Uiteindelijk komen de cijfers naar boven en kunnen mensen zelf bepalen welk risico ze willen nemen. Ik denk dat velen alsnog mondkapjes zouden dragen bijvoorbeeld en dat er helemaal niet zoveel meer doden zouden zijn geweest dan nu. Als covid 100% dodelijk was geweest had je ook geen maatregelen nodig gehad, dan zou iedereen te bang zijn geweest om bijv. naar een evenement te gaan.
pi_201030830
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 18:03 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Dat was vorig jaar februari de strategie.
Binnen een week bleek dat niet haalbaar.
Of er een vaccin zouden hebben dat op tijd is, stond aan het begin van de pandemie niet vast...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_201030935
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 18:13 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Uiteindelijk komen de cijfers naar boven en kunnen mensen zelf bepalen welk risico ze willen nemen. Ik denk dat velen alsnog mondkapjes zouden dragen bijvoorbeeld en dat er helemaal niet zoveel meer doden zouden zijn geweest dan nu. Als covid 100% dodelijk was geweest had je ook geen maatregelen nodig gehad, dan zou iedereen te bang zijn geweest om bijv. naar een evenement te gaan.
Volgens de officiële lezing bescherm je met een mondkapje niet jezelf tegen de ander, maar andersom.
Toch heb ik bij degenen die nu nog een mondkapje dragen de indruk dat ze zichzelf willen beschermen.
pi_201038322
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 18:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens de officiële lezing bescherm je met een mondkapje niet jezelf tegen de ander, maar andersom.
Toch heb ik bij degenen die nu nog een mondkapje dragen de indruk dat ze zichzelf willen beschermen.
Ja die blauwe troep die ze verfrommelen in hun zak maar niet met een FFP3 of gasmasker.
pi_201038497
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 09:13 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Ja die blauwe troep die ze verfrommelen in hun zak maar niet met een FFP3 of gasmasker.
Die laatste 2 heb ik in het wild nog niet gezien.
pi_201038766
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 09:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die laatste 2 heb ik in het wild nog niet gezien.
Dat was het eerste wat ik kocht toen covid begon (en het RIVM nog zei "het komt toch niet naar Nederland en we zijn goed voorbereid"). Kostte toen ook de wereld nog niet. Achteraf niet nodig gehad maar je weet het maar nooit. Stel ik zou 100% zeker sterven als ik corona zou oplopen had ik er wel mee rondgelopen... maar de werkelijke cijfers maken weinig indruk op me.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 08:18:07 #234
65846 Bocaj
47th President.
pi_201076023
Heb inmiddels al wel 5 brieven gehad van het RIVM om mij aub te laten vaccineren! 8)7
Krijgen jullie, ongevaccineerden, ook zoveel verzoeken?
pi_201076103
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 18:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kassa laat zien dat veel mondmaskers voor consumenten in veel gevallen slechts schijnveiligheid bieden. We lieten zeven mondkapjes testen die nu overal in de winkels liggen door een team van wetenschappers van TU Delft. Een medisch masker, waarvan het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) eigenlijk niet wil dat consumenten het kopen, kwam als beste uit de test. Dit masker kan je als consument onder andere online en in automaten op treinstations gewoon aanschaffen.

https://www.beunited.nl/o(...)deeltjes-niet-tegen/
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_201076109
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 08:18 schreef Bocaj het volgende:
Heb inmiddels al wel 5 brieven gehad van het RIVM om mij aub te laten vaccineren! 8)7
Dat is wel érg veel :D

en nee
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_201076135
quote:
Val je in zoveel categorieën?
pi_201077358
quote:
Heb er 2 gehad, had eigenlijk het idee dat die 2e ook vooral in lijn was met de 2e prik en dat ik die ook wel had gekregen als ik de eerste had genomen. Ik voelde me al een beetje gepasseerd toen andere mensen zeiden dat ze herhaaldelijke brieven hadden gekregen. Een nee-nee sticker helpt zeker niet in deze...
  donderdag 26 augustus 2021 @ 10:38:51 #239
65846 Bocaj
47th President.
pi_201077373
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 10:37 schreef Vasilevski het volgende:
Een nee-nee sticker helpt zeker niet in deze...
Het is op naam dus die krijg je altijd...
  donderdag 26 augustus 2021 @ 10:51:37 #240
65846 Bocaj
47th President.
pi_201077515
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 08:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Val je in zoveel categorieën?
Géén idee... Het zijn volgens mij steeds van die 'herinneringsverzoeken'...
Voel mij gezond en gebruik geen medicijnen...
Weet wel dat ik in mijn jeugd zo'n beetje alle kinderziekten heb gehad... (Weet niet wat mijn arts allemaal aangekruist heeft... Ik neem aan dat 'categorie' bij je arts vandaan komt... )
Misschien toch maar eens vragen...
  donderdag 26 augustus 2021 @ 11:25:06 #241
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_201077998
quote:
Ik heb twee brieven gehad.
pi_201078179
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 10:51 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Géén idee... Het zijn volgens mij steeds van die 'herinneringsverzoeken'...
Voel mij gezond en gebruik geen medicijnen...
Weet wel dat ik in mijn jeugd zo'n beetje alle kinderziekten heb gehad... (Weet niet wat mijn arts allemaal aangekruist heeft... Ik neem aan dat 'categorie' bij je arts vandaan komt... )
Misschien toch maar eens vragen...
Leeftijd, beroep, medische geschiedenis zijn enkele categorieën.
pi_201091618
quote:
Hier ook al 4, geeft me toch een gevoel van lichte dwang op de een of andere manier. Ook het feit dat ik nu in een database sta met ongevaccineerden vind ik ook niet echt een prettige gedachte
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:32:36 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201091812
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 09:19 schreef 111210 het volgende:

[..]
Hier ook al 4, geeft me toch een gevoel van lichte dwang op de een of andere manier. Ook het feit dat ik nu in een database sta met ongevaccineerden vind ik ook niet echt een prettige gedachte
Je zou bijna denken dat ze je willen beschermen en ook willen voorkomen dat je anderen in gevaar brengt. Hoe durven ze :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:23:48 #245
65846 Bocaj
47th President.
pi_201092395
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 09:19 schreef 111210 het volgende:
Ook het feit dat ik nu in een database sta met ongevaccineerden vind ik ook niet echt een prettige gedachte
Nederland is een opgeruimd en een geregistreerd land...
Je wilt volgens mij niet weten in welke databases je opgenomen bent al dan niet geanonimiseerd...
Qua statistieken weten ze behoorlijk veel van je!
pi_201098851
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 09:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je zou bijna denken dat ze je willen beschermen en ook willen voorkomen dat je anderen in gevaar brengt. Hoe durven ze :(
Volgens alle verhalen ben je met een vaccin net zo besmettelijk als zonder, daarnaast houdt ik me gewoon aan de regels om mij zelf en anderen niet te besmetten. Een vaccin neem ik voor mij zelf, niet omdat de overheid dat van mij vraagt :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 augustus 2021 @ 20:04:26 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201100134
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 18:37 schreef 111210 het volgende:

[..]
Volgens alle verhalen ben je met een vaccin net zo besmettelijk als zonder, daarnaast houdt ik me gewoon aan de regels om mij zelf en anderen niet te besmetten. Een vaccin neem ik voor mij zelf, niet omdat de overheid dat van mij vraagt :)
Die verhalen komen uit het wappiekamp, want de waarheid is dat dat helemaal niet bekend is. Er zijn wel aanwijzingen dat de delta variant nog goed kan spreiden, maar daarvoor wees alles erop dat de normale variant wel tegengegaan wordt. Dus toen jij besloot om een antivaxxer te worden, was het nog om anderen te beschermen.

En wees er maar trots op, maar het is niets meer dan treurig dat je zo zelfvoldaan bent over het feit dat je liever ziek wordt van Covid dan een prikje neemt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_201104375
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die verhalen komen uit het wappiekamp, want de waarheid is dat dat helemaal niet bekend is. Er zijn wel aanwijzingen dat de delta variant nog goed kan spreiden, maar daarvoor wees alles erop dat de normale variant wel tegengegaan wordt. Dus toen jij besloot om een antivaxxer te worden, was het nog om anderen te beschermen.

En wees er maar trots op, maar het is niets meer dan treurig dat je zo zelfvoldaan bent over het feit dat je liever ziek wordt van Covid dan een prikje neemt.
Ik ben geen antivaxer want heb gewoon altijd mn vaccinaties gehaald, en verder is letterlijk iedereen uit mn omgeving gevaccineerd, dus die zijn gewoon beschermd.

Weet niet wat jij onder het wappiekamp verstaat?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-coronabewijs-vaccin

Maar het heeft toch geen nut om hier met mensen zoals jij in discussie over te gaan want je krijgt toch alleen maar verwijten en onbegrip en je bent direct een antivaxer en een wappie.

Wat ik hierboven ook al eens gemeld hebt, ken maar weinig gevaccineerden die gewoon zeggen dat het je eigen keuze is en verder prima ipv meteen de aanval inzetten en te roeptoeren :`)

En dan nog als ik m neem doe ik het voor mij zelf, niet om anderen te beschermen, als ik anderen wil beschermen doe ik een zelftest. Welke ik voor mn werk meerdere keren per week moet doen.

[ Bericht 6% gewijzigd door 111210 op 28-08-2021 00:51:33 ]
pi_201104596
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 18:37 schreef 111210 het volgende:

[..]
Volgens alle verhalen ben je met een vaccin net zo besmettelijk als zonder
Dan moet je kritischer kijken naar je bronnen...
pi_201105929
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 01:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan moet je kritischer kijken naar je bronnen...
Tja dat is het hele punt, de ene bron zegt dit de andere bron zegt dat, wat moet je als “niet viroloog” voor waarheid aannemen dan?
Mijn bronnen zijn gewoon de reguliere kanalen.

https://www.volkskrant.nl(...)-onderzoek~b7eb2e94/

https://www.rivm.nl/covid(...)chtergronden/werking

Hierin staat zelfs dat het aantal studies die laten zien dat je minder besmettelijk bent nog beperkt zijn.

Dus tja geen idee waar jullie je kritische bronnen vandaan halen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')