abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201280957
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dan heb je mazzel gehad dat je door niemand bent besmet.
Beetje als iemand die altijd zonder gordel rijdt...
Of simpelweg niks gemerkt en al immuun.
pi_201280967
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:41 schreef Soury het volgende:
Mijn broer was ook tegen die vaccinatie lange tijd Ja ik sport ik ben gezond ik eet goed bla bla. Uiteindelijk wel gedaan en na de tweede was hij best beroerd een dagje. Dan denk ik van nou kan je nagaan als het virus je wel te pakken had zonder vaccinatie dan was je er erger aan toe. Of zie ik dat verkeerd
Dat kun je niet weten.
pi_201282681
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Er is iets mis in je redenatie.

We hebben meerdere lockdowns gehad, mensen hebben grootschalig thuis gewerkt, scholen zijn dicht geweest, horeca is dicht geweest, sport en evenementen zonder publiek (of zelfs zonder sporters), mondkapjes, afstand houden, etc.

Dankzij die maatregelen hebben de ziekenhuizen het kunnen volhouden en hebben we het aantal zieken en doden beperkt kunnen houden tot het moment dat er een vaccin was.

En nu kom je heel nonchalant melden dat het aantal doden best wel meevalt en dat het niet echt bijzonder is.
Joh, echt.
Ik vind dit hypocriet gedoe en doelpalen verleggen.

Men zit steeds te melden "het is super dodelijk, super veel doden!!!" maar als je dan zegt dat het aantal doden meevalt dan wordt er opeens uit het niets de nuance trucendoos opengezet alsof je dan opeens wel gelijk hebt. Nee je veranderd dan gewoon het onderwerp.

En het gros van die maatregelen is maar matig efficiënt. Dus leuk, al die maatregelen, je kent het effect ervan niet.

Alle maatregelen weg hoor je mij niet zeggen maar Jezus mina wat is men overtuigd dat hoe pijnlijker een maatregel is hoe meer effect die heeft... Daar lijkt het op tenminste.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201282712
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 16:33 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Klopt niet prima. Is veel hoger. Zie https://www.covid-datasci(...)lized-are-vaccinated
40% van de bevolking dan hé, niet een of andere Hospitalisatierate efficacy van previous besmetting.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201282830
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind dit hypocriet gedoe en doelpalen verleggen.

Men zit steeds te melden "het is super dodelijk, super veel doden!!!" maar als je dan zegt dat het aantal doden meevalt dan wordt er opeens uit het niets de nuance trucendoos opengezet alsof je dan opeens wel gelijk hebt. Nee je veranderd dan gewoon het onderwerp.

En het gros van die maatregelen is maar matig efficiënt. Dus leuk, al die maatregelen, je kent het effect ervan niet.

Alle maatregelen weg hoor je mij niet zeggen maar Jezus mina wat is men overtuigd dat hoe pijnlijker een maatregel is hoe meer effect die heeft... Daar lijkt het op tenminste.
Waar en wanneer?
Nooit gezien eigenlijk.
En februari vorig jaar dacht de overheid nog dat het wel zou overwaaien, ouderen wat beschermen, handen wassen en beetje afstand. Iedereen besmet laten raken voor groepsimmuniteit.
Dus ook toen was het argument niet dat Covid super dodelijk is.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_201282872
Hopelijk snel de vaccinatieplicht, we zijn al goed op weg.

Zeg nee tegen ziektedragende wappies.
  donderdag 9 september 2021 @ 19:52:17 #282
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201282914
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:49 schreef Velgje het volgende:

Dan kan je beter testverplichting invoeren. De meeste ziektedragende wappies zijn al gevaccineerd.
pi_201282953
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:52 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Dan kan je beter testverplichting invoeren. De meeste ziektedragende wappies zijn al gevaccineerd.
Nee hoor, tests zijn minder vertrouwbaar.
pi_201283077
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:49 schreef Velgje het volgende:

Ziekte dragen in het openbaar... Is niet exclusief ongevaccineerde.. Integendeel.
pi_201283097
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ziekte dragen in het openbaar... Is niet exclusief ongevaccineerde.. Integendeel.
:')
pi_201283099
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waar en wanneer?
Nooit gezien eigenlijk.
En februari vorig jaar dacht de overheid nog dat het wel zou overwaaien, ouderen wat beschermen, handen wassen en beetje afstand. Iedereen besmet laten raken voor groepsimmuniteit.
Dus ook toen was het argument niet dat Covid super dodelijk is.
Je leeft op Mars hoor ik.
pi_201283120
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:02 schreef Velgje het volgende:

[..]
:')
Kan je wel met emo smiley gaan smijten maar doe mij maar een randomized study gevaccineerd / ongevaccineerd vergelijken na afname PCR test.
pi_201283154
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kan je wel met emo smiley gaan smijten maar doe mij maar een randomized study gevaccineerd / ongevaccineerd vergelijken na afname PCR test.
Klopt ik doe het nog een keer. :')

Daarom gaan andere landen ook over om alleen maar gevaccineerde / genezen mensen binnen te laten. :)
pi_201283221
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:05 schreef Velgje het volgende:

[..]
Klopt ik doe het nog een keer. :')

Daarom gaan andere landen ook over om alleen maar gevaccineerde / genezen mensen binnen te laten. :)
Je voert een vreemde redenatie aan. Alsof "landen" en hun beleid per definitie op de meest rationele grondslag gebaseerd is. Dat kan praktisch niet eens want dan zou er uniform onbetwistbaar beleid gevoerd worden over de hele wereld.

Daarnaast. Als gevaccineerden niet ziek worden. Waarom zou het dan uitmaken dat zij besmet raken? Dat doet dus helemaal niks, zie daar "gevaccineerden mogen gewoon risico lopen"

Maar dat ongevaccineerden een risico zijn voor gevaccineerden is wel echt een krankzinnig ridicuul idee. Geloof je daar werkelijk in? Ik dacht dat het vaccin toch werkte?....
pi_201283260
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je voert een vreemde redenatie aan. Alsof "landen" en hun beleid per definitie op de meest rationele grondslag gebaseerd is. Dat kan praktisch niet eens want dan zou er uniform onbetwistbaar beleid gevoerd worden over de hele wereld.

Daarnaast. Als gevaccineerden niet ziek worden. Waarom zou het dan uitmaken dat zij besmet raken? Dat doet dus helemaal niks, zie daar "gevaccineerden mogen gewoon risico lopen"

Maar dat ongevaccineerden een risico zijn voor gevaccineerden is wel echt een krankzinnig ridicuul idee. Geloof je daar werkelijk in? Ik dacht dat het vaccin toch werkte?....
Zo te zien weet jij heel weinig hoe dit virus werkt. Maar ga maar roeptoeteren en stampvoeten. :') Je hebt een lange tijd gehad om je in te lezen in welke taal dan ook.

Inb4 fAkE nEwS geneuzel. :D
pi_201283273
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je leeft op Mars hoor ik.
Da's ook een manier van toegeven dat je er niets tegenin weet te brengen...
pi_201283331
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:11 schreef Velgje het volgende:

[..]
Zo te zien weet jij heel weinig hoe dit virus werkt. Maar ga maar roeptoeteren en stampvoeten. :') Je hebt een lange tijd gehad om je in te lezen in welke taal dan ook.

Inb4 fAkE nEwS geneuzel. :D
Ga je nog in op de inhoud??
pi_201283352
Man.. Stelletje religieuzen... Verschrikkelijk.
pi_201283516
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Da's ook een manier van toegeven dat je er niets tegenin weet te brengen...
Dat is een melding dat je in een andere wereld leeft dan ik. Lijkt me duidelijk.
pi_201283955
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ga je nog in op de inhoud??
De inhoudt wat al 999x gepost is. :')

Mensen zijn nu onderhand wel klaar
  donderdag 9 september 2021 @ 20:44:45 #296
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201283991
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:42 schreef Velgje het volgende:

[..]

Dan zal het wel weer iets met een autogordel zijn ;(
pi_201284560
quote:

[..]

Reageer dan niet? Als je geen discussie wilt kan je gewoon lekker op je handjes zitten niet??
  donderdag 9 september 2021 @ 21:30:49 #298
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_201284685
quote:

[..]

Inhoudt ?

Ik ben ook nog niet gevaccineerd , mag ik me hier dan ook melden ?
Het is niet bewust , vandaar m'n vraag
Ik ben inmiddels overleden
pi_201284816
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is een melding dat je in een andere wereld leeft dan ik. Lijkt me duidelijk.
Nope, je hebt gewoon geen tegenargument.

Covid een superdodelijke ziekte?
Is nooit beweerd.
Dat verzin je zelf.
pi_201284853
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope, je hebt gewoon geen tegenargument.

Covid een superdodelijke ziekte?
Is nooit beweerd.
Dat verzin je zelf.
Kan je ook al niet luisteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')