Succes!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:13 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Whoehoe! Ik lig aan de CTG, keep you posted
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:22 schreef B.ertha het volgende:
Is het normaal om ineens amper misselijk meer te zijn?
Hier gaat het ook soms een paar dagen weg om dan eens zo hard terug te komen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:22 schreef B.ertha het volgende:
En ja dat is dus heel normaal, ik heb voor mijn doen heel erg weinig klachten en ik maak mij daar dus wel zorgen om, ookal weet ik dat het niets zegt. Ik kan het niet laten om gewoon heel angstig te zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:22 schreef B.ertha het volgende:
Succes! Op naar de ontmoeting met de kleine damequote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:36 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Meld met baby nog binnenboord
Sinds gister 10:00 tot 09:00 vanmorgen ballon in gehad. Ik heb nu 3 cm ontsluiting en krijg zo weeënopwekkers. Zodra de weeën beginnen krijg ik een ruggenprik.
Mijn man denkt dat ze er om 14:00 is, ik om 13:00.
Fijn van de ruggenprik! Dat scheelt weer een hoop! En vanmiddag heb je gewoon je babietje!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:36 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Meld met baby nog binnenboord
Sinds gister 10:00 tot 09:00 vanmorgen ballon in gehad. Ik heb nu 3 cm ontsluiting en krijg zo weeënopwekkers. Zodra de weeën beginnen krijg ik een ruggenprik.
Mijn man denkt dat ze er om 14:00 is, ik om 13:00.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een suggestie? Of een link naar een fijne namensite waar je dingen kunt uitsluiten?
[ Bericht 0% gewijzigd door Rebubbled op 19-08-2021 14:02:47 ]Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:51 schreef B.ertha het volgende:
Ik zou zeggenHa, die is goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben het meest voor de optie van Bertha
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:51 schreef B.ertha het volgende:
Ik zou zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks voor het meedenken y'all! Ook over het F of V dillema.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |