Oei veel sterkte met die misselijkheidquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik kom mij denk ik ook maar melden vanuit het AZWBNZMG topic. Ik ben nu 7 weken zwanger van mijn tweede kindje na een cryo embryo terugplaatsing (uit de batch van nr. 1). Donderdag de echo maar dat zit wel snor want ik ben BEROERD jongensvannacht elf uur geslapen en vanmiddag nog anderhalf, gebraakt en bijkomen van elke maaltijd en fysieke inspanning
![]()
De zangeres van Nightwish. Hele mooie naam komkommerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:55 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ha, die jongensnaam kwam ik ook tegen als eerste hit. :'D
Iets makkelijker: de naam is van de dame die de toffe reisprogramma's op tv presenteert, maar dan zonder het verkleingedeelte.Snap je 'm nog? In onze eigen kring gebruiken we nu natuurlijk de verkleinvorm al heel veel, maar officieel vonden we de variant zonder -tje mooier.
Ik kwam ook op de jongensnaam maar daar kun je het ook uit herleiden. Leuke naam! Ik ken trouwens een jongen die zo heet dus het is ook unisexquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:55 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ha, die jongensnaam kwam ik ook tegen als eerste hit. :'D
Iets makkelijker: de naam is van de dame die de toffe reisprogramma's op tv presenteert, maar dan zonder het verkleingedeelte.Snap je 'm nog? In onze eigen kring gebruiken we nu natuurlijk de verkleinvorm al heel veel, maar officieel vonden we de variant zonder -tje mooier.
Oeh live updatesquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:13 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Whoehoe! Ik lig aan de CTG, keep you posted
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |