SBS 6 dacht ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:21 schreef GeorgeM het volgende:
Is de Sjempjens liek nog ergens op tv te zien
Nee ¤ 0,65quote:
Nu Messi als de Messias is binnengehaald bij PSG kan het niet anders dan dat PSG deze editie gaat winnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:21 schreef GeorgeM het volgende:
Ja, dank!quote:
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:24 schreef Dave het volgende:
Hebben de mentions en likes een andere kleur gekregen, of is dat ontwenning?
Wat SBS 6 nu uitzendt lijkt verdacht veel op een voetbalveldquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:21 schreef GeorgeM het volgende:
Als het ze nu nog niet gaat lukken dat gaat dat echt nooit gebeuren zou je denkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nu Messi als de Messias is binnengehaald bij PSG kan het niet anders dan dat PSG deze editie gaat winnen.
Stop maar met kijken
quote:
Nee, da's nieuwquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:24 schreef Dave het volgende:
Hebben de mentions en likes een andere kleur gekregen, of is dat ontwenning?
Of hij kan niet wennen en gaat steeds wandelenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nu Messi als de Messias is binnengehaald bij PSG kan het niet anders dan dat PSG deze editie gaat winnen.
Stop maar met kijken
Zoals?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:26 schreef Meke het volgende:
Als decadent vegetarisch trutje mis ik wel een paar dingen bij de picnic hoor
Heb ‘t gevonden ja. Ik zag ‘t nergens in de gidsquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat SBS 6 nu uitzendt lijkt verdacht veel op een voetbalveld
Tot nu toe vegan Heks'nkaas, kakifruit en vega bapaoquote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:26 schreef Meke het volgende:
Als decadent vegetarisch trutje mis ik wel een paar dingen bij de picnic hoor
Ja ik ben hier ook nog steeds geen fan vanquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:28 schreef Dave het volgende:
Maar ik ben ook meer een liever-een-website-dan-een-app-besteller.
Bij AH is de site in ieder geval gebruiksvriendelijker dan de app.
Oh nee!! Gauw een kip op het spit!!!!!1quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik heb vandaag helemaal vegetarisch gegeten en dat was niet eens per se de bedoelingRealiseer het me ook net pas
Of is het áán het spit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh nee!! Gauw een kip op het spit!!!!!1
Oh, dat heb ik soberso nog nooit besteld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe vegan Heks'nkaas, kakifruit en vega bapao
Snel, pak het noodspek!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh nee!! Gauw een kip op het spit!!!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |