Nee, we vieren het volgend weekendquote:Op zondag 15 augustus 2021 09:44 schreef NicolasJoy het volgende:
Congrats in advance @:Sunshine1982 !
Vandaag nog een beetje vieren?
Jemig, een jaartje oud alweer! Veel plezier morgen/volgend weekend, en see you on the other side over 6 weken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wij gaan een topic verder opschuiven. A. wordt morgen alweer 1! Heel cliché, maar wat is het jaar omgevlogen. Van een pasgeboren freggeltje naar een bijna dreumes die lekker vrolijk en aanwezig is, maar ook zeker laat weten wanneer hij iets niet ok vindt![]()
Kwa groei en ontwikkeling gaat het ook prima. Bij de laatste keer CB woog hij ruim 10 kilo en was hij 80 cm lang. Wat wel elke keer een terugkomend item is, is zijn hoofdomtrek. De assistentes meten niet erg precies waardoor zijn hoofdomtrek altijd onder de middellijn zit. De artsen meten altijd even na en met precies meetwerk zit hij precies op de middellijn.
Hij brabbelt lekker en er komen vaak al wat klanken uit. Ook kan hij al een paar stapjes lopen![]()
Dusja, ik heb wel het idee dat het prima gaat en ik kijk erg uit naar het komende jaar waar hij zich nog verder gaat ontwikkelen. Ik ben daar zo benieuwd naar!
Tot in het dreumestopic!![]()
Ik droomde over Poffertje, dat ik haar en jou in het echt kendequote:Op zondag 15 augustus 2021 09:38 schreef PKM het volgende:
Alvast gefeliciteerd @:Sunshine1982![]()
Tot over niet zo lang, als die van mij ook geen baby meer is.
Van de week was ze ineens dol op een fruitsalade van de buren! Daar goed gebruik van gemaakt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, we vieren het volgend weekend![]()
Hoe gaat het ondertussen met het eten? Eet ze al iets?
Nee joh hou opquote:Op zondag 15 augustus 2021 09:38 schreef PKM het volgende:
Alvast gefeliciteerd @:Sunshine1982![]()
Tot over niet zo lang, als die van mij ook geen baby meer is.
Gefeliciteerd met A!quote:Op zondag 15 augustus 2021 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wij gaan een topic verder opschuiven. A. wordt morgen alweer 1! Heel cliché, maar wat is het jaar omgevlogen. Van een pasgeboren freggeltje naar een bijna dreumes die lekker vrolijk en aanwezig is, maar ook zeker laat weten wanneer hij iets niet ok vindt![]()
Kwa groei en ontwikkeling gaat het ook prima. Bij de laatste keer CB woog hij ruim 10 kilo en was hij 80 cm lang. Wat wel elke keer een terugkomend item is, is zijn hoofdomtrek. De assistentes meten niet erg precies waardoor zijn hoofdomtrek altijd onder de middellijn zit. De artsen meten altijd even na en met precies meetwerk zit hij precies op de middellijn.
Hij brabbelt lekker en er komen vaak al wat klanken uit. Ook kan hij al een paar stapjes lopen![]()
Dusja, ik heb wel het idee dat het prima gaat en ik kijk erg uit naar het komende jaar waar hij zich nog verder gaat ontwikkelen. Ik ben daar zo benieuwd naar!
Tot in het dreumestopic!![]()
Haha leuk, paar weken terug had ik iets soortgelijks met jou, maar zonder kind.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik droomde over Poffertje, dat ik haar en jou in het echt kende
Zullen we die dag gewoon overslaan op de kalender?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:35 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Nee joh hou opDuurt nog hartstikke lang joh.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:31 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik kom binnenkort ook meeposten hier. Vanmorgen is onze dochter geboren en ze doet 't goed. 🥰 Dus er vertrekt er eentje vandaag en er komt er ook eentje bij. Hebben we een dubbel-verjaardag, Sunshine!
Jaaa, gefeliciteerdquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:31 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik kom binnenkort ook meeposten hier. Vanmorgen is onze dochter geboren en ze doet 't goed. 🥰 Dus er vertrekt er eentje vandaag en er komt er ook eentje bij. Hebben we een dubbel-verjaardag, Sunshine!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een blije foto!quote:
Dit, lekker aan toe geven. Probeer verder afwisselend je rust te pakken en het vooral echt samen te doen. Man heeft hier de eerste dagen de praktische verzorging op zich genomen zodat ik eigenlijk alleen hoefde te kroelen en te voeden. Langzaamaan kom je wel in een ritme en leer je je kindje ook steeds beter kennen. Die borstvoeding is ook best pittig en om onzeker van te worden, zeker bij een eerste.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:11 schreef SQ het volgende:
Komkommerschijfje, ze is er pas 24 uur he. Ze is nog aan het bijkomen van geboren worden, dat is nogal wat. Het is echt heel erg normaal dat ze nog alleen maar tegen jou wil liggen, dat heeft ze tenslotte 9 maanden onafgebroken gedaan. Wissel lekker af met je man en gun jezelf vooral ook wat slaap. Heel lief dat je hem niet wil storen, maar hij heeft geen zwangerschap en bevalling om van te herstellen.
Veel plezier met de ontdekkingsreis
Txs!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:08 schreef PKM het volgende:
Poeh Tink, lastig. Jullie nachten zijn ook nog steeds ruk toch?![]()
Leg je altijd eerst in bed? Anders zou ik kiezen na 1,5 of 2 uur gelijk in de draagzak steken, kijken of het dan wel lukt.
Iets langer kunnen we proberen, txs. En in slaap voeden kan wel, maar dan kan ik niet weg. Zodra ik beweeg, issie wakker. Hij lijkt niet echt diep te slapen. Hopelijk trekt het weer bij, dit is doodvermoeiend. Het is zo'n machteloos gevoel dat ik hem niet kan helpen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:08 schreef Aure het volgende:
Wat lastig Tink. En als je toch iets langer ertussen laat, 2.5/3 uur? Otis die wil soms ook pas na 2.5 uur slapen. En kun jij hem als je thuis bent in slaap voeden? Dat ie toch weer went aan zijn bedje. Het heeft misschien ook tijd nodig. Ik weet nog dat Jip na 2 weken ziekenhuisopname ook moeite had met zijn slaapjes. Hij was toen een maand of 6/7. Dat trok uiteindelijk wel weer bij, maar er ging wel tijd overheen... Daar heb je alleen precies niks aan nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |