quote:
Op dinsdag 17 augustus 2021 13:08 schreef PKM het volgende:Poeh Tink, lastig. Jullie nachten zijn ook nog steeds ruk toch?
Leg je altijd eerst in bed? Anders zou ik kiezen na 1,5 of 2 uur gelijk in de draagzak steken, kijken of het dan wel lukt.
Txs!
Als we onderweg (moeten) zijn, niet. Dan gaat hij meteen in de draagdoek of -zak of valt hij in de auto in slaap. Maar dat is geen garantie, ook dan kan hij zich enorm verzetten en blijven krijsen. Ik kan het geen huilen noemen, het is eerder boos gillen of van de pijn gillen toen hij oorontsteking had. Het is niet jengelen of zeurderig huilen, dan zou ik hem ook wel even laten gaan....
En de nachten wisselen. Hij meldt zich sowieso elke 2,5 uur minimaal, maar dat vind ik niet zo erg. Dan ligt hij naast me en kan ik voeden en weer in slaap vallen. In de cosleeper schuiven is geen optie, net als slapend wegleggen. Dan issie meteen weer wakker en áán. Dus ik heb me erbij neergelegd dattie naast me ligt.
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2021 13:08 schreef Aure het volgende:Wat lastig Tink. En als je toch iets langer ertussen laat, 2.5/3 uur? Otis die wil soms ook pas na 2.5 uur slapen. En kun jij hem als je thuis bent in slaap voeden? Dat ie toch weer went aan zijn bedje. Het heeft misschien ook tijd nodig. Ik weet nog dat Jip na 2 weken ziekenhuisopname ook moeite had met zijn slaapjes. Hij was toen een maand of 6/7. Dat trok uiteindelijk wel weer bij, maar er ging wel tijd overheen... Daar heb je alleen precies niks aan nu

Iets langer kunnen we proberen, txs. En in slaap voeden kan wel, maar dan kan ik niet weg. Zodra ik beweeg, issie wakker. Hij lijkt niet echt diep te slapen. Hopelijk trekt het weer bij, dit is doodvermoeiend. Het is zo'n machteloos gevoel dat ik hem niet kan helpen.
En vanochtend is man met 'm gaan wandelen na een poging in bed en een poging in de draagzak die allebei jammerlijk mislukten. In de wagen issie uiteindelijk na 40 minuten in slaap gevallen (hij heeft daarvan echt een flink deel gehuild, maar niks hielp) en vervolgens sliep hij wel bijna 2 uur. Dus hij heeft het wel nodig, maar het lukt hem niet en ons samen ook even niet.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....maandag 30 september 2013 07:58 schreef
Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)