abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200918663
Wij gaan een topic verder opschuiven. A. wordt morgen alweer 1! Heel cliché, maar wat is het jaar omgevlogen. Van een pasgeboren freggeltje naar een bijna dreumes die lekker vrolijk en aanwezig is, maar ook zeker laat weten wanneer hij iets niet ok vindt :P

Kwa groei en ontwikkeling gaat het ook prima. Bij de laatste keer CB woog hij ruim 10 kilo en was hij 80 cm lang. Wat wel elke keer een terugkomend item is, is zijn hoofdomtrek. De assistentes meten niet erg precies waardoor zijn hoofdomtrek altijd onder de middellijn zit. De artsen meten altijd even na en met precies meetwerk zit hij precies op de middellijn.
Hij brabbelt lekker en er komen vaak al wat klanken uit. Ook kan hij al een paar stapjes lopen :)

Dusja, ik heb wel het idee dat het prima gaat en ik kijk erg uit naar het komende jaar waar hij zich nog verder gaat ontwikkelen. Ik ben daar zo benieuwd naar!

Tot in het dreumestopic! *O* :W
pi_200918927
Alvast gefeliciteerd @Sunshine1982 *O*

Tot over niet zo lang, als die van mij ook geen baby meer is. -O-
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_200918966
Congrats in advance @Sunshine1982 !

Vandaag nog een beetje vieren?
pi_200919328
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 09:44 schreef NicolasJoy het volgende:
Congrats in advance @:Sunshine1982 !

Vandaag nog een beetje vieren?
Nee, we vieren het volgend weekend :)

Hoe gaat het ondertussen met het eten? Eet ze al iets?
  zondag 15 augustus 2021 @ 11:51:45 #105
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_200920211
Zucht, Baby J heeft de neiging nu om vaak in zijn auto zitje te poepen. Zijn we onderweg om te zwemmen, doet ie er weer een. Blijkt dat ik alles ingepakt heb voor vandaag, behalve billendoekjes....... :D

Ik de Tesco inrennen voor alleen een doos billendoekjes, hahahaa! Parenthood! Zucht!
  zondag 15 augustus 2021 @ 11:56:27 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_200920267
Och, om billendoekjes kun je nog wel heen werken. Luiers vergeten is lastiger :')
disclaimer
  zondag 15 augustus 2021 @ 14:43:56 #107
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200922153
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wij gaan een topic verder opschuiven. A. wordt morgen alweer 1! Heel cliché, maar wat is het jaar omgevlogen. Van een pasgeboren freggeltje naar een bijna dreumes die lekker vrolijk en aanwezig is, maar ook zeker laat weten wanneer hij iets niet ok vindt :P

Kwa groei en ontwikkeling gaat het ook prima. Bij de laatste keer CB woog hij ruim 10 kilo en was hij 80 cm lang. Wat wel elke keer een terugkomend item is, is zijn hoofdomtrek. De assistentes meten niet erg precies waardoor zijn hoofdomtrek altijd onder de middellijn zit. De artsen meten altijd even na en met precies meetwerk zit hij precies op de middellijn.
Hij brabbelt lekker en er komen vaak al wat klanken uit. Ook kan hij al een paar stapjes lopen :)

Dusja, ik heb wel het idee dat het prima gaat en ik kijk erg uit naar het komende jaar waar hij zich nog verder gaat ontwikkelen. Ik ben daar zo benieuwd naar!

Jemig, een jaartje oud alweer! Veel plezier morgen/volgend weekend, en see you on the other side over 6 weken.
Resistance is futile.
  zondag 15 augustus 2021 @ 14:44:53 #108
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200922165
quote:
3s.gif Op zondag 15 augustus 2021 09:38 schreef PKM het volgende:
Alvast gefeliciteerd @:Sunshine1982 *O*

Ik droomde over Poffertje, dat ik haar en jou in het echt kende :+
Resistance is futile.
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 11:01:22 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200933841
Gefeliciteerd Sunshine! 1 jaar alweer, de tijd vliegt echt hè?

Aapie heeft nu toch echt een eerste woordje: nènè, dit zegt hij als hij zijn fles/eten wil. Zo bijzonder om te begrijpen wat je kindje zegt O+ Hij wil heel graag praten en wordt ook een beetje boos omdat het nog niet echt lukt. Dus hij brabbelt er flink op los :D

De vakantie zit er nu bijna op, nog 1 nachtje en dan zijn we weer thuis. Hij heeft het echt fantastisch gedaan! Zelfs de poepluiers waren steeds op de goede momenten _O- Met deze baby wil ik wel vaker op reis O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_200934143
Wij hebben een paar weken geleden ons derde kindje gekregen. Gaat allemaal prima, echter waar ik nu een beetje tegenaan loop is dat ik sinds kort een behoorlijke arm/schouderblessure heb, waarschijnlijk door het verkeerd tillen van de baby. Bij onze tweede had ik dat ook al een beetje, maar dat ging over toen ik hem minder hoefde te tillen. Onze nieuwe baby wil nogal graag rechtop op schoot/gedragen worden en niet graag wakker weg worden gelegd. In de praktijk til ik haar dus vaak met mijn linker arm, zodat ze met haar billen op mijn arm zit en ik met mijn linker hand een beentje vast pak. Op die manier kan ik gewoon rondlopen en ook nog dingen doen met mijn rechter hand.

Heeft iemand tips hoe je een baby het beste kunt tillen zonder zelf blessures op te lopen? ;) We hebben wel een draagzak, maar dat vind ik zo'n gedoe om aldoor om te doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Palomar op 16-08-2021 11:25:53 ]
  maandag 16 augustus 2021 @ 11:52:16 #111
319308 Tink89
To live is to dance
pi_200934541
Een hele simpele draagzak gebruiken? Zoals deze:

https://www.bol.com/nl/nl(...)gPoMqmBoC4wgQAvD_BwE (ik heb geen aandelen)

Of een ringsling?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 16 augustus 2021 @ 11:53:47 #112
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_200934566
Ik zou op zoek gaan naar een goeie fysiotherapeut om je spierkracht wat op te bouwen.. ;)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_200935009
@Komkommerschijfje Congrats met je dochter!
Je zult vast in de toekomst hier mee komen posten, maak ik je hier nog heel even mee! :D O+
pi_200935056
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 10:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nee, we vieren het volgend weekend :)

Hoe gaat het ondertussen met het eten? Eet ze al iets?
Van de week was ze ineens dol op een fruitsalade van de buren! Daar goed gebruik van gemaakt. :D

Verder gaat het nog erg moeizaam, maar er gebeurt wel 'iets'. Kruimels, flintertjes, sabbeltjes... Maar hé, elke stap is er één!
  maandag 16 augustus 2021 @ 12:35:39 #115
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_200935171
quote:
3s.gif Op zondag 15 augustus 2021 09:38 schreef PKM het volgende:
Alvast gefeliciteerd @:Sunshine1982 *O*

Nee joh hou op ;( Duurt nog hartstikke lang joh.
  maandag 16 augustus 2021 @ 12:36:02 #116
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_200935178
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

Gefeliciteerd met A!
pi_200935425
quote:
7s.gif Op zondag 15 augustus 2021 14:44 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik droomde over Poffertje, dat ik haar en jou in het echt kende :+
Haha leuk, paar weken terug had ik iets soortgelijks met jou, maar zonder kind. :D

@Palomar Er zijn ook wel een soort heupdragers waar je kindje met de billen op zit, je moet dan wel nog het gewicht bij de rug dragen natuurlijk. Scheelt misschien wel wat.
Of een draagconsult. Mijn baby draag ik nu (9 maanden) nog steeds voor haar dutjes. Met een fijne drager zit ze er in een halve minuut in.

Leuk @MaJo ! O+
Poffertje begint met haar hele hand naar dingen te wijzen, fietsers zijn heel populair met "daaaaaah".
pi_200935458
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:35 schreef 1inamelon het volgende:

[..]
Nee joh hou op ;( Duurt nog hartstikke lang joh.
Zullen we die dag gewoon overslaan op de kalender? ;)
pi_200935901
Ik kom binnenkort ook meeposten hier. Vanmorgen is onze dochter geboren en ze doet 't goed. 🥰 Dus er vertrekt er eentje vandaag en er komt er ook eentje bij. Hebben we een dubbel-verjaardag, Sunshine!
pi_200935928
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 13:31 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik kom binnenkort ook meeposten hier. Vanmorgen is onze dochter geboren en ze doet 't goed. 🥰 Dus er vertrekt er eentje vandaag en er komt er ook eentje bij. Hebben we een dubbel-verjaardag, Sunshine!
Gefeliciteerd! O+
pi_200936097
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 13:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! O+
Jij ook met jouw zoon! :)
pi_200936101
Gefeliciteerd met A. Sun!

En jij ook gefeliciteerd komkommer O+
  maandag 16 augustus 2021 @ 13:49:54 #123
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200936137
@Palomar links en rechts meer afwisselen helpt hier. En niet steeds maar rondlopen maar ook lekker gaan zitten zodra dat kan. Multitasken kan je hele leven nog, nu heb je een kleine baby waar ook naar gestaard dient te worden. (ja ik snap dat je een huishouden hebt en 2 andere kinderen en zo, maar toch)
Verder werd het bij mij in de loop van de weken ook gewoon beter omdat ik sterker werd.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_200938398
Gefeliciteerd sunshine en komkommer!
pi_200939149
Onze slaapkop moet duidelijk bijkomen van alles. Heeft vanmorgen even een huiluurtje gehad, maar is nu heel de middag al aan het dutten. We hebben al wel een paar keer aangelegd en ze heeft al wel wat druppeltjes gedronken eerder op de dag. Ze was wat misselijk en daardoor drinkt ze nu vanmiddag nog even niet. Even kijken hoe het zo gaat.
De kraam is net weg, nu gaan we 't even alleen doen. 🙈🙄
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')