abonnement Unibet Coolblue
pi_200845119
Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
pi_200845296
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 05:47 schreef Kijkertje het volgende: [..] Want alle mensen met kinderen moeten wel anti-masker zijn of zo? Waarom zijn het dan juist de ouders die DeSantis aanklagen? Je denkt dat zij er niet goed over nagedacht hebben? Ik denk juist van wel en dat ze het alternatief een stuk onverantwoordelijker vinden, niet alleen voor de veiligheid van hun kinderen maar ook voor die van hun hele leefomgeving met alle gevolgen vandien. Ik denk dat het bovendien reuze meevalt. Gezichten zijn immers niet helemaal bedekt? De ogen bv (met wenkbrauwen/voorhoofd) spelen een belangrijke rol daarbij en die zijn niet bedekt. En behalve gelaatsuitdrukkingen zijn nog er allerlei andere non-verbale manieren om te communiceren: lichaamstaal, gebaren en stemintonatie. Daarnaast zullen er vast wel voor de hele kleine kinderen mogelijkheden bedacht worden om dat af te wisselen. Buiten is er veel minder kans op besmetting bv. en ze zitten ook niet de hele dag op school. Ja het is een moeilijke tijd voor kinderen en daarom moet er juist alles uit de kast gehaald worden om verdere escalatie te voorkomen. Dan ben je nog veel verder van huis. Ik heb er nog even op gezocht en kwam dit onderzoek tegen. Geen zin meer om het helemaal door te nemen maar zo te zien kunnen kinderen meer dan jij denkt: [..]
Ik plaats mijn vraagtekens bij de bevindingen van deze studie. Mijn vriendin werkt met dementerende bejaarden en die mensen hebben ontzettend veel moeite met het feit dat een ieder nu gemaskerd rondloopt.
Nu zijn kinderen natuurlijk geen dementerende bejaarden maar het gebrek aan non verbale communicatie is dus het probleem.

Nog een goede reden om kinderen niet te dwingen een masker te dragen is het feit dat kinderen nauwelijks ziek worden van COVID.
Het is ongeveer vergelijkbaar met het risico dat kinderen ernstig ziek worden van de griep.

https://www.npr.org/secti(...)-flu?t=1628597804234

Als kinderen nauwelijks ziek worden van het virus betekent het dus ook dat kinderen volspuiten met die rommel dus ook niet nodig is. Het eigen afweersysteem is dus voldoende om het virus te bestrijden.

Kortom angst is een slechte raadgever en het is wel duidelijk dat het dwingen van kinderen om een masker te dragen het resultaat is van angst.
In een tijd dat vaccins voor volwassen voor een ieder vrij verkrijgbaar zijn juich jij het toe dat kinderen gemaskerd naar school moeten gaan.
pi_200845877

Goede response van DeSantis op de matige grap van Biden.
  Moderator dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:32:25 #4
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200846135
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 15:16 schreef Chivaz het volgende:

Goede response van DeSantis op de matige grap van Biden.
Heeft DeSantis al gereageerd op zijn nederlaag voor de rechter met zijn tweede onconstitutionele wet op rij?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200846172
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 15:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heeft DeSantis al gereageerd op zijn nederlaag voor de rechter met zijn tweede onconstitutionele wet op rij?
Geen idee, Google het eens even aub? Daar worden we allemaal wijzer van.
  Moderator dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:35:17 #6
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200846179
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 15:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Geen idee, Google het eens even aub? Daar worden we allemaal wijzer van.
Ik laat dat graag aan de DeSantis fanclub hier over :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200846249
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 15:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik laat dat graag aan de DeSantis fanclub hier over :)
Waarom, jij stelt toch de vraag of er al een reactie was van DeSantis?
Ik ben zelf niet zo geïnteresseerd in zijn reactie, zijn mening was immers al duidelijk.
pi_200846381
twitter

Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen maar ik heb hardop gelachen om deze malle racist.
Ze verdedigt doodleuk het feit dat ze duizenden dollars betaald aan beveiliging want ze wilt haar veiligheid garanderen.
Niets mis mee natuurlijk, maar om dan vervolgens “defund the police” te roepen is natuurlijk best bijzonder.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:43:34 #9
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200847079
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 15:52 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen maar ik heb hardop gelachen om deze malle racist.
Ze verdedigt doodleuk het feit dat ze duizenden dollars betaald aan beveiliging want ze wilt haar veiligheid garanderen.
Niets mis mee natuurlijk, maar om dan vervolgens “defund the police” te roepen is natuurlijk best bijzonder.
Tja, wanneer je de overtuiging hebt dat de politie er niet is voor zwarte amerikanen dan is het inhuren van privé beveiliging en het afbreken van die politie natuurlijk niet zo'n vreemd idee.

Of het nou een slim idee is? Nee denk ik niet. Grootschalig reorganiseren en rotte appels verwijderen lijkt mij handiger.
pi_200847128
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 15:35 schreef Tijger_m het volgende:
Ik laat dat graag aan de DeSantis fanclub hier over :)
Dit is eerder het demente Biden fan club topic
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:06:57 #11
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200847501
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 16:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dit is eerder het demente Biden fan club topic
Fantastische president, Biden. Nu al top 10.
pi_200847517
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 14:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik plaats mijn vraagtekens bij de bevindingen van deze studie. Mijn vriendin werkt met dementerende bejaarden en die mensen hebben ontzettend veel moeite met het feit dat een ieder nu gemaskerd rondloopt.
Nu zijn kinderen natuurlijk geen dementerende bejaarden maar het gebrek aan non verbale communicatie is dus het probleem.
Niet zo gek dat juist dementerende bejaarden er moeite mee hebben omdat hun kortetermijngeheugen niet meer werkt en ze dus geen idee hebben waarom mensen gemaskerd rondlopen. Heeft niets met nonverbale communicatie maken en ook niet met kinderen die dat wel kunnen onthouden.

quote:
Nog een goede reden om kinderen niet te dwingen een masker te dragen is het feit dat kinderen nauwelijks ziek worden van COVID.
Het is ongeveer vergelijkbaar met het risico dat kinderen ernstig ziek worden van de griep.

https://www.npr.org/secti(...)-flu?t=1628597804234

Als kinderen nauwelijks ziek worden van het virus betekent het dus ook dat kinderen volspuiten met die rommel dus ook niet nodig is. Het eigen afweersysteem is dus voldoende om het virus te bestrijden.
Dat artikel is uit mei. De huidige Delta-variant die rondwaart zorgt voor meer ziekenhuisopnames onder kinderen. En voor de zoveelste keer: het gaat niet alleen om het feit hoe ziek kinderen ervan worden maar vooral dat ze het virus verder kunnen verspreiden in hun leefomgeving met alle gevolgen vandien.

quote:
Kortom angst is een slechte raadgever en het is wel duidelijk dat het dwingen van kinderen om een masker te dragen het resultaat is van angst.
In een tijd dat vaccins voor volwassen voor een ieder vrij verkrijgbaar zijn juich jij het toe dat kinderen gemaskerd naar school moeten gaan.
Ah ja wetenschappers baseren hun advies vooral op angst zeker :')

Ook al is het vaccin vrij verkrijgbaar, zolang er in grote getale wappies rondlopen die het vaccin weigeren blijft het risico bestaan dat er nieuwe varianten kunnen opduiken die nog schadelijker zijn en waar bv de huidige vaccins niet tegen werken.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200847650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:06 schreef mcmlxiv het volgende:
Fantastische president, Biden. Nu al top 10.
The show just started...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200847829
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 16:43 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Tja, wanneer je de overtuiging hebt dat de politie er niet is voor zwarte amerikanen dan is het inhuren van privé beveiliging en het afbreken van die politie natuurlijk niet zo'n vreemd idee.

Of het nou een slim idee is? Nee denk ik niet. Grootschalig reorganiseren en rotte appels verwijderen lijkt mij handiger.
Lijkt mij meer iets wat op lokaal niveau moet gebeuren ipv op federaal niveau.
pi_200847934
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

The show just started...
De show is juist gestopt toen de clown weer is teruggestuurd naar het circus, nu kan er weer gewerkt worden.
pi_200847946
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Niet zo gek dat juist dementerende bejaarden er moeite mee hebben omdat hun kortetermijngeheugen niet meer werkt en ze dus geen idee hebben waarom mensen gemaskerd rondlopen. Heeft niets met nonverbale communicatie maken en ook niet met kinderen die dat wel kunnen onthouden.
[..]

Dat artikel is uit mei. De huidige Delta-variant die rondwaart zorgt voor meer ziekenhuisopnames onder kinderen. En voor de zoveelste keer: het gaat niet alleen om het feit hoe ziek kinderen ervan worden maar vooral dat ze het virus verder kunnen verspreiden in hun leefomgeving met alle gevolgen vandien.
[..]

Ah ja wetenschappers baseren hun advies vooral op angst zeker :')

Ook al is het vaccin vrij verkrijgbaar, zolang er in grote getale wappies rondlopen die het vaccin weigeren blijft het risico bestaan dat er nieuwe varianten kunnen opduiken die nog schadelijker zijn en waar bv de huidige vaccins niet tegen werken.

Je mist het punt dat een ieder die zich wilt vaccineren zich kan vaccineren. Dat geld dus ook voor de ouders die bang zijn dat hun kinderen het mogelijk kunnen verspreiden naar volwassen familieleden. De enige reden dat kinderen nu vaker ziek worden is omdat de delta variant sneller verspreid. Dat betekent nog niet dat kinderen er zieker van worden dan van de oudere varianten.
pi_200848423
twitter


De druk is hem blijkbaar teveel geworden en zijn positie was redelijk onhoudbaar.
pi_200848574
twitter
pi_200848596
twitter


Glenn Greenwald nog even met een compilatie omtrent de adoratie jegens Cuomo.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 19:26:17 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200849501
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:18 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]

De druk is hem blijkbaar teveel geworden en zijn positie was redelijk onhoudbaar.
Zie hier wel een verschil met de democratische partij en wat de republikeinen nu allemaal lekker laten gaan in hun groep uchemattgaetzuche, alleen daarom hebben ze al het morele overwicht. Of iig de schijn. Het enige wat je nu nog enigszins positief kan vinden aan de republikeinse partij is dat ze de façade van enig fatsoen lekker hebben laten vallen en nu gewoon vol op de onderbuik inspelen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_200850919
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Zie hier wel een verschil met de democratische partij en wat de republikeinen nu allemaal lekker laten gaan in hun groep uchemattgaetzuche, alleen daarom hebben ze al het morele overwicht. Of iig de schijn. Het enige wat je nu nog enigszins positief kan vinden aan de republikeinse partij is dat ze de façade van enig fatsoen lekker hebben laten vallen en nu gewoon vol op de onderbuik inspelen.
Was het niet dat Matt Geatz beschuldigd werd van seks met hoeren? Ik vind dat toch van een heel andere orde als aanranding.
Maar volgens jou is een beschuldiging eigenlijk al genoeg om je spullen te pakken?
pi_200851328
Vergeet niet dat Cuomo enkel wordt geMeToo'd als afleiding van het feit dat hij 15.000 mensen de dood heeft ingejaagd. Het is bijna altijd een afleiding van ergere zaken.
pi_200851427
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Was het niet dat Matt Geatz beschuldigd werd van seks met hoeren? Ik vind dat toch van een heel andere orde als aanranding.
Maar volgens jou is een beschuldiging eigenlijk al genoeg om je spullen te pakken?
Het zou gaan om een 17-jarige:

quote:
The Daily Beast obtained a letter and text messages in which Joel Greenberg confessed to Roger Stone that both he and the Trump-loving congressman paid for sex with a minor

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:13:19 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200851846
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Was het niet dat Matt Geatz beschuldigd werd van seks met hoeren? Ik vind dat toch van een heel andere orde als aanranding.
Maar volgens jou is een beschuldiging eigenlijk al genoeg om je spullen te pakken?
Het ging om een minderjarige (net aan maar toch) dame in het geval van Matt Gaetz .

En als het waar is mag je wat mij betreft best je boeltje pakken en opflikkeren. Denk dat die Matt Gaetz ook nog wel de deksel op zijn neus krijgt.

Maar Cuomo is zeker ook wel een leugenachtige viesnek, dit in combinatie met zijn achteraf best slechte COVID aanpak ( https://www.nytimes.com/a(...)ing-home-deaths.html ) maakte zijn positie inderdaad nogal onhoudbaar, denk dat hij één van de twee nog wel had kunnen overleven, misschien.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:17:01 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200851941
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:50 schreef QuidProJoe het volgende:
Vergeet niet dat Cuomo enkel wordt geMeToo'd als afleiding van het feit dat hij 15.000 mensen de dood heeft ingejaagd. Het is bijna altijd een afleiding van ergere zaken.
Ja dat is iedereen helemaal vergeten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:19:41 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200851995
Zou die Capitool bestorming een afleidingsmanoeuvre zijn geweest om mensen te doen vergeten dat Trump er een paar honderdduizend heeft vermoord door zijn mismanagement van het hele covid debacle?

/Logica
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_200852263
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:19 schreef jogy het volgende:
Zou die Capitool bestorming een afleidingsmanoeuvre zijn geweest om mensen te doen vergeten dat Trump er een paar honderdduizend heeft vermoord door zijn mismanagement van het hele covid debacle?

/Logica
Grappige vraagstelling. Welke doden komen op het konto van Trump? Welke van de gouverneurs? Hoe zit het met de lokale bestuurders? Vergeet immers niet, dat de staten hun eigen beleid bepalen. Welke doden komen door overmacht? En hoe zit het met andere Covid-gerelateerde schade? De werkloosheid, inflatie, oplopende schuld? Biljoenen worden uit de hoge hoed getoverd zonder dat er productie tegenover staat.

Het totale plaatje, dat is helaas iets dat een hoop mensen niet zien. Die zitten vast in een tribale Covid-angstpsychose.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:10:20 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200853098
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:31 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Grappige vraagstelling. Welke doden komen op het konto van Trump? Welke van de gouverneurs? Hoe zit het met de lokale bestuurders? Vergeet immers niet, dat de staten hun eigen beleid bepalen. Welke doden komen door overmacht? En hoe zit het met andere Covid-gerelateerde schade? De werkloosheid, inflatie, oplopende schuld? Biljoenen worden uit de hoge hoed getoverd zonder dat er productie tegenover staat.
Als Trump het dragen van mondkapjes niet had gepoliticeerd, als Trump zijn aanzienlijke invloed op zijn stemmers had gebruikt en het goede voorbeeld had gegeven, Covid meteen serieus had genomen en aan het eind publiekelijk zijn vaccinatie had genomen en gepromoot dan was er in de VS nu niet zo'n gekkigheid aan de gang.

Fair enough, dit is BNW dus die vaccinatie wordt hier met argusogen aanschouwd en we zien over een paar jaar wel of de halve wereld onvruchtbaar is of in zombies veranderd door die vaccinatie dus laat dat maar ff terzijde.

Maar als Trump daadwerkelijk leiderschap had vertoond was alleen al door zijn gedrag en leiderschap het aantal doden door het dragen van een mondkapje en het houden van wat afstand op zijn minst gehalveerd en misschien nog wel minder.

quote:
Het totale plaatje, dat is helaas iets dat een hoop mensen niet zien. Die zitten vast in een tribale Covid-angstpsychose.
Dat is wat overdreven, stiekem. Meer een begrijpelijke covid-moeheid en in den beginne was er wel wat lichte paniek inderdaad, als je kijkt naar de wat minder georganiseerde landen (India) zie je ook wel dat ondanks de lage mortaliteit bij een goede behandeling dit heel snel de tyfus in kan gaan als je het zorgstelsel overspoeld en ze het niet aan kunnen.

Mensen blijven volhouden dat het allemaal niet zo'n drama is maar als er zorgpersoneel rondloopt die op zich best wat kan hebben maar die hierdoor ptsd hebben opgelopen mag je wel ff stil staan bij het feit dat het allemaal niet zo'n storm in een glas water was. Anderhalf meter afstand, een mondkapje en vaak je handen steriliseren heeft ervoor gezorgd dat het niet een stuk erger is geweest. en volgens mij is de griepgolf vorig jaar en dit jaar ook redelijk uitgebleven door die ongein :'). (Elk nadeel heeft zijn voordeel)

ff voor de duidelijkheid, dat de politiek hier en daar misschien ook wat testballonnetjes heeft opgelaten om te zien hoe maakbaar een bange samenleving is en hoe ver ze (de politiek) kunnen gaan. verbaast me helemaal niets. Dat er (grote) bedrijven zijn die misbruik hebben gemaakt van COVID verbaast me nog minder. Mensen hebben nu eenmaal een eindeloze potentie om kut te zijn.

Maar Trump was en is kutter dan veel anderen, om één of andere reden heeft hij nog steeds een stalen greep op bepaalde sleutelfiguren (misschien chantabele zaken, hij heeft natuurlijk wel een paar hotels waar eventueel camera's in gehangen kunnen worden. Wie weet heeft trump Lindsey Graham wel op de camera met wat prostituees (m/v), zou wel verklaren waarom hij er nu zo moe en permanent angstig uit ziet terwijl hij overal ja en amen op zegt als een net even te vaak geslagen hond), hij heeft een volging (chapeau daarvoor) van jewelste en die mensen adoreren hem, Biden heeft geen volging maar gewoon (gelukkig een meerderheid) een hele zooi mensen die blij zijn dat hij niet trump is, moet je maar blij mee zijn.

En Trump heeft gewoon een geile mannenboner (voornamelijk platonisch, waarschijnlijk) voor autoritaire mannen. En wilde graag ook autoritair overkomen. Maar als je nog niet eens een verkiezing een beetje kundig naar je hand kan zetten kom je natuurlijk nooit in de autoritaire masochisten club. Zelf het slopen van de USPS heeft niet geholpen.

Amateur. Stiekem heeft hij zichzelf verslagen door net even te veel mensen zodanig af te zeiken en over de pis te krijgen dat ze maar 'op die ander' stemmen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_200855250
pi_200855252
oh verkeerde topic, nou ja
pi_200855542
Prima post eigenlijk die het gekopieerde en vertaalde vocabulair van de sekteleden illustreert.
pi_200855719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 01:26 schreef illusions het volgende:
Prima post eigenlijk die het gekopieerde en vertaalde vocabulair van de sekteleden illustreert.
Die post gaat voornamelijk over de Bernie bros, Antifa volk, BLM etc etc.
pi_200855726
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 02:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Die post gaat voornamelijk over de Bernie bros, Antifa volk, BLM etc etc.
Zoals je misschien wel kunt begrijpen bij het herlezen van mijn post heb ik het enkel over het taalgebruik dat, al dan niet onbewust, wordt gekopieerd en vertaald door bepaalde figuren hier.
pi_200855737
twitter


Nu de Messias Fauci dit roept zal het denk ik niet lang meer duren voordat bepaalde staten dit zullen proberen te implementeren.
Ik houd mijn hart vast voor de VS, keuzevrijheid is iets dat men zoveel mogelijk probeert te verketteren kijk maar naar de hetze tegen DeSantis.
Vaccinpaspoorten, verplichte vaccinaties etc etc.
Build back better, het nieuwe normaal?
pi_200855775
twitter


Wijze woorden van deze onbekende man.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 09:30:25 #36
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200857503
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 02:17 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]

Nu de Messias Fauci dit roept zal het denk ik niet lang meer duren voordat bepaalde staten dit zullen proberen te implementeren.
Ik houd mijn hart vast voor de VS, keuzevrijheid is iets dat men zoveel mogelijk probeert te verketteren kijk maar naar de hetze tegen DeSantis.
Vaccinpaspoorten, verplichte vaccinaties etc etc.
Build back better, het nieuwe normaal?
Zat keuze in de VS, kijk naar het aantal fastfood ketens daar enige waar de Amerikanen geweldig in zijn is vet worden!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200857584
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 02:25 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]

Wijze woorden van deze onbekende man.
Er zit inderdaad een zekere ironie in. Iets minder dan de helft van het land stemt op 'de sterke leider' (oftewel authoritarianism).

En een gedeelte van de andere helft is voor authoritarianism vanwege de mondmaskers. Gedeelte, want laten we niet doen dat álle stemmers op de Démocraten achter alle covid-maatregelen staan
pi_200861861
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 22:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Als Trump het dragen van mondkapjes niet had gepoliticeerd, als Trump zijn aanzienlijke invloed op zijn stemmers had gebruikt en het goede voorbeeld had gegeven, Covid meteen serieus had genomen en aan het eind publiekelijk zijn vaccinatie had genomen en gepromoot dan was er in de VS nu niet zo'n gekkigheid aan de gang.

Fair enough, dit is BNW dus die vaccinatie wordt hier met argusogen aanschouwd en we zien over een paar jaar wel of de halve wereld onvruchtbaar is of in zombies veranderd door die vaccinatie dus laat dat maar ff terzijde.

Maar als Trump daadwerkelijk leiderschap had vertoond was alleen al door zijn gedrag en leiderschap het aantal doden door het dragen van een mondkapje en het houden van wat afstand op zijn minst gehalveerd en misschien nog wel minder.
Je lijkt het hele punt van daadwerkelijke verantwoordelijkheid te missen. De gouverneurs zijn de baas in de staten, niet de president. Nu zullen er best gouverneurs zijn geweest die de boel, per ongeluk of opzettelijk, hebben verergerd met lockdowns en het verplichten van maskers, maar dat kan je Trump niet kwalijk nemen. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor het hebben van de Covid-angstpsychose. Dus, welk deel is de schuld van de gouverneurs en welk deel is de schuld van Trump? Welk deel is overmacht? Dan is het ook nog eens dat Trump meer heeft aangeboden aan bijvoorbeeld Cuomo, dan hij aan wilde nemen. Want tsja, dan staat Trump er ineens goed voor, en dat mag niet. Democraten geven zo veel om mensen, dat ze kapot mogen gaan enkel om Trump slechts voor de dag te laten komen.
quote:
[..]

Dat is wat overdreven, stiekem. Meer een begrijpelijke covid-moeheid en in den beginne was er wel wat lichte paniek inderdaad, als je kijkt naar de wat minder georganiseerde landen (India) zie je ook wel dat ondanks de lage mortaliteit bij een goede behandeling dit heel snel de tyfus in kan gaan als je het zorgstelsel overspoeld en ze het niet aan kunnen.
Iets dat stabiliseert wanneer mensen natuurlijke immuniteit opbouwen. Nu, met lockdowns en matig tot slecht werkende vaccins, forceert men het virus te evolueren. Aan de andere kant, zo kan je Covid wel lekker lang melken. Dat dan weer wel. En dan ook nog eens die hetze tegen Hydroxychloroquine en Ivermectin. Ook die is logisch uiteraard. Als er al adequate medicatie bestaat, dan zijn de experimentele vaccins niet alleen niet nodig. Sterker nog, die mogen volgens FDA regulatie niet eens toegediend worden tot ze de testfases door zijn gekomen.
quote:
Mensen blijven volhouden dat het allemaal niet zo'n drama is maar als er zorgpersoneel rondloopt die op zich best wat kan hebben maar die hierdoor ptsd hebben opgelopen mag je wel ff stil staan bij het feit dat het allemaal niet zo'n storm in een glas water was. Anderhalf meter afstand, een mondkapje en vaak je handen steriliseren heeft ervoor gezorgd dat het niet een stuk erger is geweest. en volgens mij is de griepgolf vorig jaar en dit jaar ook redelijk uitgebleven door die ongein :'). (Elk nadeel heeft zijn voordeel)
Haha ja. Die gekke griep toch. Ineens weg.
quote:
ff voor de duidelijkheid, dat de politiek hier en daar misschien ook wat testballonnetjes heeft opgelaten om te zien hoe maakbaar een bange samenleving is en hoe ver ze (de politiek) kunnen gaan. verbaast me helemaal niets. Dat er (grote) bedrijven zijn die misbruik hebben gemaakt van COVID verbaast me nog minder. Mensen hebben nu eenmaal een eindeloze potentie om kut te zijn.
Voeg die twee eens samen. Het grootbedrijf dat de wensen van de politiek uitvoert. Dat de dwang/chantage om te vaccineren niet van de politiek komt (stiekem wel), maar van het grootbedrijf. Klassiek fascisme. En dat is wat je in de VS kan zien. Zorgwekkend.
quote:
Maar Trump was en is kutter dan veel anderen, om één of andere reden heeft hij nog steeds een stalen greep op bepaalde sleutelfiguren (misschien chantabele zaken, hij heeft natuurlijk wel een paar hotels waar eventueel camera's in gehangen kunnen worden. Wie weet heeft trump Lindsey Graham wel op de camera met wat prostituees (m/v), zou wel verklaren waarom hij er nu zo moe en permanent angstig uit ziet terwijl hij overal ja en amen op zegt als een net even te vaak geslagen hond), hij heeft een volging (chapeau daarvoor) van jewelste en die mensen adoreren hem, Biden heeft geen volging maar gewoon (gelukkig een meerderheid) een hele zooi mensen die blij zijn dat hij niet trump is, moet je maar blij mee zijn.
Toch raar, nietwaar? Dat de globaal-socialisten hebben gewonnen, en ze toch zo bang zijn. Dat ze zich toch steeds als verliezers gedragen. En aangezien we in BNW zitten, dat zet je toch aan het denken met wat Christopher Miller bedoelde met "the most complex military operations this country has ever conducted".
quote:
En Trump heeft gewoon een geile mannenboner (voornamelijk platonisch, waarschijnlijk) voor autoritaire mannen. En wilde graag ook autoritair overkomen. Maar als je nog niet eens een verkiezing een beetje kundig naar je hand kan zetten kom je natuurlijk nooit in de autoritaire masochisten club. Zelf het slopen van de USPS heeft niet geholpen.
Wat een nonsens. En voor een zogenaamd autoritair persoon, had hij toch ontzettend veel respect voor de macht en verantwoordelijkheden van de gouverneurs. En ook nog eens had hij niet, zoals een autoritair person toch zou moeten doen, de (top)ambtenariuj gezuiverd. Het valt allemaal wel mee hoor. Kijk meer naar de daadwerkelijke acties en gebeurtenissen, in plaats van het gedicteerde.
quote:
Amateur. Stiekem heeft hij zichzelf verslagen door net even te veel mensen zodanig af te zeiken en over de pis te krijgen dat ze maar 'op die ander' stemmen.
Wat een vertrouwen in de stemmentellers en de kiesmachines. Is je niets vreemds opgevallen tijdens de verkiezingen?
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 15:08:16 #39
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200862147
_O- _O-

quote:
Wat een vertrouwen in de stemmentellers en de kiesmachines. Is je niets vreemds opgevallen tijdens de verkiezingen?
Ja, dat de uitslag ook na 3 hertellingen en 60 rechtszaken bleek te kloppen en dat de leugens over fraude door geen enkel weldenkend mens serieus genomen moesten worden aldus de advocate van Trump :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:17:22 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200862247
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:42 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Je lijkt het hele punt van daadwerkelijke verantwoordelijkheid te missen. De gouverneurs zijn de baas in de staten, niet de president. Nu zullen er best gouverneurs zijn geweest die de boel, per ongeluk of opzettelijk, hebben verergerd met lockdowns en het verplichten van maskers, maar dat kan je Trump niet kwalijk nemen. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor het hebben van de Covid-angstpsychose. Dus, welk deel is de schuld van de gouverneurs en welk deel is de schuld van Trump? Welk deel is overmacht? Dan is het ook nog eens dat Trump meer heeft aangeboden aan bijvoorbeeld Cuomo, dan hij aan wilde nemen. Want tsja, dan staat Trump er ineens goed voor, en dat mag niet. Democraten geven zo veel om mensen, dat ze kapot mogen gaan enkel om Trump slechts voor de dag te laten komen.
omdat er geen centraal leiderschap was vanuit het witte huis hebben staten tegen elkaar op moeten bieden voor materiaal, super ongewenst. De president heeft het recht om fabrikanten te dwingen bepaalde materialen te fabriceren, heeft hij ook niet gedaan, hij kon het goede voorbeeld geven en gewoon de leidraad aanhouden (masker dragen, afstand houden en handjes wassen) en dan was er ook een heel groot gedeelte geweest die ongeacht de lokale overheid het voorbeeld had gevolgd. Dit kon hij allemaal doen zonder in te dringen op de semi-soevereiniteit van de staten. Trump is landelijk schuldig aan zijn deel van het mismanagement en daaronder elke gouverneur die dacht dat Trump het bij het goede eind had met zijn onzin. Als Trump dit allemaal had gedaan (dus een gecentraliseerde organisatie voor maskers en andere noodzakelijke dingen, de industrie had aangestuurd voor de benodigde materialen én het goede voorbeeld had gegeven door publiekelijk het masker te dragen) en de gouverneurs hadden dan nog steeds de kont tegen de krib gegooid dan was trump niets te verwijten. Maarja, Trump negeerde COVID, vond maskers kut en liet alles over aan de gouverneurs die dus miljarden hebben verspild aan het aankopen van noodzakelijk materiaal. Onder de streep gewoon de schuld van trump.
[..]

quote:
Iets dat stabiliseert wanneer mensen natuurlijke immuniteit opbouwen. Nu, met lockdowns en matig tot slecht werkende vaccins, forceert men het virus te evolueren. Aan de andere kant, zo kan je Covid wel lekker lang melken. Dat dan weer wel. En dan ook nog eens die hetze tegen Hydroxychloroquine en Ivermectin. Ook die is logisch uiteraard. Als er al adequate medicatie bestaat, dan zijn de experimentele vaccins niet alleen niet nodig. Sterker nog, die mogen volgens FDA regulatie niet eens toegediend worden tot ze de testfases door zijn gekomen.
Prima, mag je vinden. misschien werkt colodiaal zilver hier ook wel bij. Ga ik niet op in want ik heb er geen kaas van gegeten, dus wat je wil :P.
quote:
[..]

Haha ja. Die gekke griep toch. Ineens weg.
Dus afstand houden , handjes wassen en mondkapje dragen werkt prima.
[..]

quote:
Voeg die twee eens samen. Het grootbedrijf dat de wensen van de politiek uitvoert. Dat de dwang/chantage om te vaccineren niet van de politiek komt (stiekem wel), maar van het grootbedrijf. Klassiek fascisme. En dat is wat je in de VS kan zien. Zorgwekkend.
Same shit, different day. ik ga er maar vanuit dat grootkapitaal en politiek niet perse het beste met ons voor heeft maar dat ze nog wel genoeg mensen nodig hebben om hun macht op uit te oefenen of zo. Een leeg speelveld is ook niet leuk.
[..]

quote:
Toch raar, nietwaar? Dat de globaal-socialisten hebben gewonnen, en ze toch zo bang zijn. Dat ze zich toch steeds als verliezers gedragen. En aangezien we in BNW zitten, dat zet je toch aan het denken met wat Christopher Miller bedoelde met "the most complex military operations this country has ever conducted".
Geen idee waar je het over hebt nu. Ik zie alleen een hele republikeinse volging die verloren heeft en zich als een gigantisch calimero gedraagt

[..]

quote:
Wat een nonsens. En voor een zogenaamd autoritair persoon, had hij toch ontzettend veel respect voor de macht en verantwoordelijkheden van de gouverneurs. En ook nog eens had hij niet, zoals een autoritair person toch zou moeten doen, de (top)ambtenariuj gezuiverd. Het valt allemaal wel mee hoor. Kijk meer naar de daadwerkelijke acties en gebeurtenissen, in plaats van het gedicteerde.
:D. Nee, hij had alleen maar 'respect' voor mensen die precies deden wat hij zei. Dat is geen respect. En als iemand sterker overkwam dan hem (putin) dan lag hij als een wulpse pup of zijn rug in overgave.

quote:
Wat een vertrouwen in de stemmentellers en de kiesmachines. Is je niets vreemds opgevallen tijdens de verkiezingen?
Oh zeker, jankende republikeinen die in de ene staat schalden dat het tellen moet stoppen en bij de ander dat ze door moesten gaan naargelang wat hun het beste uit kwam op dat moment. En nu huilende (voormalig) advocaten die kapot geprocedeerd worden door die dominian (of hoe ze ook heten) voor miljarden.

Oh en tientallen zo niet honderden Trump aangestelde rechters die zijn onzin naar de prullenbak verwezen. Wat me ook opviel waren de uitgelekte telefoontjes waar Trump als een mislukte maffejostie (geen spelfout) mensen wilde overhalen om stemmen te vinden die niet bestonden. er is me zo verschrikkelijk veel opgevallen dat ik ff niet weet welk kleine deeltje jij aan wil halen om je punt te bewijzen. Was het die vote by mail? waar na herhaaldelijk onderzoek en steekproeven bij de stemmer geen discrepanties te vinden waren die de uitslag zouden kunnen veranderen? Of de daadwerkelijk gevonden stembusfraude die meerdere keren voor Trump wilde stemmen? Of Trump die zijn volgers aanspoorde om fraude te plegen door dubbel te stemmen (via post én in persoon)

Zoveel gekkigheden, dat zeker.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:19:03 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200862263
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:08 schreef Tijger_m het volgende:
_O- _O-
[..]

Ja, dat de uitslag ook na 3 hertellingen en 60 rechtszaken bleek te kloppen en dat de leugens over fraude door geen enkel weldenkend mens serieus genomen moesten worden aldus de advocate van Trump :D
En dat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:23:19 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200862338
Of was het nou een dooie venezuelaanse ex president die erachter zat? Ook een juweeltje. Je zag toen zelfs Rudy een beetje ongemakkelijk kijken van wtf.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:25:20 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200862391
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:19 schreef jogy het volgende:

[..]

En dat.
Staat me zelfs iets bij dat na hertellen er nog meer stemmen gingen naar Biden!
Waren er maar tientallen maar toch wel meer voor Biden, een significant verschil werd het niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:26:36 #44
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200862426
Ik zou die Sidney Powell maar snel als democratische mol bestempelen in de algehele samenzwering want het is nog gekker dan joodse ruimtelasers.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:29:02 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200862472
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Staat me zelfs iets bij dat na hertellen er nog meer stemmen gingen naar Biden!
Waren er maar tientallen maar toch wel meer voor Biden, een significant verschil werd het niet.
Ik weet inderdaad dat het verschil superklein was en alles bij elkaar (tientallen inderdaad) schoot het uit in het voordeel van Trump. Maar nog niet eens een druppel op een hete plaat, gewoon een waterdeeltje afgeschoten in UY Scuti
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:34:16 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200862541
anyway, stiekem ben ik wel weer klaar.

Er is hier een gigantische samenzwering om helemaal te ontleden maar helaas wordt het vanaf de verkeerde kant bekeken. Best jammer. Soms, heel soms is een aardappel daadwerkelijk een aardappel en niet een vermomde bakvis. Alle bewijzen liggen op straat, Trump en de zijnen hebben nog niet eens de moeite gedaan om het goed te verbergen, Trump heeft zich op laten nemen, de rechtzaken waren ongelooflijke onzin en de bestorming van het capitool was aangespoord door Trump en de zijne en terwijl het bezig was hield trump de boot af voor versterking want hij zat vastgelijmd aan de buis in extase over wat zijn mensen voor hem (zijn ego) deden.

en achteraf heeft hij ze laten vallen alsof ze een natte drol waren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:19:29 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200863116
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:26 schreef jogy het volgende:
Ik zou die Sidney Powell maar snel als democratische mol bestempelen in de algehele samenzwering want het is nog gekker dan joodse ruimtelasers.
Ja en daarna iedereen krankjorum bestempelen die haar geloofde :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200864267
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:34 schreef jogy het volgende:
anyway, stiekem ben ik wel weer klaar.

Er is hier een gigantische samenzwering om helemaal te ontleden maar helaas wordt het vanaf de verkeerde kant bekeken. Best jammer. Soms, heel soms is een aardappel daadwerkelijk een aardappel en niet een vermomde bakvis. Alle bewijzen liggen op straat, Trump en de zijnen hebben nog niet eens de moeite gedaan om het goed te verbergen, Trump heeft zich op laten nemen, de rechtzaken waren ongelooflijke onzin en de bestorming van het capitool was aangespoord door Trump en de zijne en terwijl het bezig was hield trump de boot af voor versterking want hij zat vastgelijmd aan de buis in extase over wat zijn mensen voor hem (zijn ego) deden.

en achteraf heeft hij ze laten vallen alsof ze een natte drol waren.
Wist je dat Trump nog aan het speechen was toen de "bestorming" begon? Als de Trumpfans bij Trump waren, wie "bestormde" het Capitool? En wie werden er binnen gelaten?
  woensdag 11 augustus 2021 @ 18:30:52 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200864882
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Wist je dat Trump nog aan het speechen was toen de "bestorming" begon? Als de Trumpfans bij Trump waren, wie "bestormde" het Capitool? En wie werden er binnen gelaten?
Trumpfans en niemand liet hen binnen, zo iets heet inbreken!
Misschien moet je de hele livestream van die dag even gaan kijken!

En so what, dat hij nog aan het speechen was! Hij zei zelf dat hij ook ging!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200865085
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Trumpfans en niemand liet hen binnen, zo iets heet inbreken!
Misschien moet je de hele livestream van die dag even gaan kijken!

En so what, dat hij nog aan het speechen was! Hij zei zelf dat hij ook ging!
Misschien moet jij het maar eens terugkijken, er zijn mensen binnen gelaten. Dat neemt niet weg dat anderen geweld hebben gebruikt.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:16:21 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200865404
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Wist je dat Trump nog aan het speechen was toen de "bestorming" begon? Als de Trumpfans bij Trump waren, wie "bestormde" het Capitool? En wie werden er binnen gelaten?
Ik weet niet hoe boeiend dat echt is eigenlijk? Hoe lang heeft Trump staan bazelen op het podium?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:41:33 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200865791
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Misschien moet jij het maar eens terugkijken, er zijn mensen binnen gelaten. Dat neemt niet weg dat anderen geweld hebben gebruikt.
Oh nu is er ineens WEL geweld gebruikt..
Niemand is binnen gelaten, er zijn wel agenten geweest die hekken aan de kant hebben gezet, maar in het Capitool zelf is ingebroken!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:46:48 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200865888
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe boeiend dat echt is eigenlijk? Hoe lang heeft Trump staan bazelen op het podium?
BNW / Presidentiële verkiezingen Verenigde Staten #19 - 20 januari 2021
hier kan je eventueel alles teruglezen!!

de beste post was van

Bocaj
*O* *O* *O* Fight For Trump! Fight For Trump! Fight For Trump! Fight For Trump! *O* *O* *O*

:X
zegt genoeg!

En ongeveer een uur, en hij niet alleen ook zijn zoon en Guiliani die zelfs nog sterkere woorden gebruikten!
https://www.wsj.com/video(...)CE-7D4432D07030.html
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200866508
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oh nu is er ineens WEL geweld gebruikt..
Niemand is binnen gelaten, er zijn wel agenten geweest die hekken aan de kant hebben gezet, maar in het Capitool zelf is ingebroken!
Niemand heeft dat bij mijn weten ook ontkent dat er geweld is gebruikt.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:28:37 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200866579
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niemand heeft dat bij mijn weten ook ontkent dat er geweld is gebruikt.
Orangeman!
het waren allemaal vredelievende mensen!
Oh en paar topics geleden werd dat ook geregeld aangehaald, maar het waren niet de trumporters die geweld hadden gebruik!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:34:17 #56
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200866695
De verwarring bij de fans is best schattig.

Natuurlijk liep trump niet voorop. Jullie verwarren trump steeds met iemand die wel lef heeft en dat is niet de Donald. Donald is het type dat als jongetje poesjes verzoop, zich daarna liet afkeuren vanwege hielspoor,en daarna zijn hele leven een lafaard is gebleven die stiekem vrouwen aanrandt. Zwakke broeders en vrouwen? Ja dan durft hij wel, maar verder? Nooit.

Dus ja dat trump op een afstandje de meute staat op te hitsen en dan ook nog enigszins verhuld taalgebruik, tja dat is trump ten voeten uit. Dat is helemaal niet vreemd.
pi_200866952
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Misschien moet jij het maar eens terugkijken, er zijn mensen binnen gelaten. Dat neemt niet weg dat anderen geweld hebben gebruikt.
Wat moet je als agentje tegen een opgehitste menigte terroristen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_200868192
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:44 schreef Hallojo het volgende:
Wat moet je als agentje tegen een opgehitste menigte terroristen?
Euh ... je job doen ? En niet de deur opendoen?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200868258
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:41 schreef theguyver het volgende:

Oh nu is er ineens WEL geweld gebruikt..
Niemand is binnen gelaten, er zijn wel agenten geweest die hekken aan de kant hebben gezet, maar in het Capitool zelf is ingebroken!
Nou ik heb wel beelden gezien dat die hoofdfiguur met zijn horens als het ware is binnen geleid in die vergaderruimte (srry weet naam niet) met spreekgestoelte van pelosi.
Wsl handig voor de fotos achteraf?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200868275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Euh ... je job doen ? En niet de deur opendoen?
Je weet dat je niks kunt beginnen tegen zo'n grote gewelddadige menigte. Dus je laat ze er door, of je neemt het risico dat ze je vermoorden en dan gaan ze er dan alsnog door.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_200868307
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:46 schreef Hallojo het volgende:
Je weet dat je niks kunt beginnen tegen zo'n grote gewelddadige menigte. Dus je laat ze er door, of je neemt het risico dat ze je vermoorden en dan gaan ze er dan alsnog door.
Nou en die beelden dan van die flik die op korte afstand schiet op iemand die door deur probeert te komen?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200868338
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nou en die beelden dan van die flik die op korte afstand schiet op iemand die door deur probeert te komen?
Die verdedigde zich wel.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_200868429
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:44 schreef Hallojo het volgende:
Wat moet je als agentje tegen een opgehitste menigte terroristen?
Dus geef je toe dat de beveiliging van het capitool serieus onvoldoende was, mits dat ze wsl wel hadden kunnen inschatten dat er iets op til was?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:26:51 #64
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200868912
Aha het is het verhaal van het korte rokje! Had ze maar niet zo’n kort rokje aan moeten doen! Eigen schuld meisje!
pi_200869067
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:26 schreef mcmlxiv het volgende:
Aha het is het verhaal van het korte rokje! Had ze maar niet zo’n kort rokje aan moeten doen! Eigen schuld meisje!
Zal ik ook aanhalen als hier weer een niet gevaccineerde die besmet raakt aangehaald wordt.
Nice one thx
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200869165
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dus geef je toe dat de beveiliging van het capitool serieus onvoldoende was, mits dat ze wsl wel hadden kunnen inschatten dat er iets op til was?
Ook al was de beveiliging onvoldoende, wie is daarvoor verantwoordelijk? Trump.

Wie is er verantwoordelijk voor hert binnenvallen van het Capitool? Trump, wederom.

Er zijn hier geen antwoorden die jou tevreden gaan stemmen. :D
pi_200869395
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dus geef je toe dat de beveiliging van het capitool serieus onvoldoende was, mits dat ze wsl wel hadden kunnen inschatten dat er iets op til was?
Daar had Trump wel voor gezorgd ja. Om zijn aanval op het Amerikaanse volk en de democratie te vergemakkelijken.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_200869433
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:54 schreef Hallojo het volgende:
Daar had Trump wel voor gezorgd ja. Om zijn aanval op het Amerikaanse volk en de democratie te vergemakkelijken.
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200869453
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

:')
Goed argument, zoals we van je gewend zijn. ^O^
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:59:48 #70
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200869491
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Zal ik ook aanhalen als hier weer een niet gevaccineerde die besmet raakt aangehaald wordt.
Nice one thx
Tja dat lijkt mij inderdaad helemaal hetzelfde.

Een viruswappie die besmet raakt mag je van mij best eigen schuld noemen hoor. Een virus is namelijk net iets anders dan Trump-aanhanger. Hoewel je dat inderdaad soms wel zou denken
pi_200869500
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:57 schreef illusions het volgende:
Goed argument, zoals we van je gewend zijn. ^O^
Je houdt niet van je eigen stijl ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200869522
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Je houdt niet van je eigen stijl ?
Mijn beargumentatie is natuurlijk vrijwel altijd feilloos, en van weergaloos niveau.

Zoals ook hierboven te zien.

Jou zien we echter geen steekhoudend argument maken.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 23:03:27 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200869566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:54 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Daar had Trump wel voor gezorgd ja. Om zijn aanval op het Amerikaanse volk en de democratie te vergemakkelijken.
Nee, dat ook niet. https://www.nytimes.com/2(...)l-riot-security.html Het falen van de beveiliging van het capitool was een dramatische communicatie stoornis tussen afdelingen.

het 'enige' (erg genoeg) wat Trump heeft vertraagd/tegen gehouden/nagelaten was de national guard inschakelen maar dat was achteraf. Als er vooraf gewoon a la BLM demonstraties politietanks, waterkanonnen en rijen met politie in volledige body-armour en rubberen kogels 5 rijen diep om het capitool stonden waren de enige gewonden een stel rood-wit-blauwe Trump adepten met kogelvormige blauw paarse plekken op hun lichaam en schoongespoten met water en verjaagd met traangas.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_200869604
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

:')
Het probleem van de Trumpwappies is dat ze graag mensen met een andere mening willen onderdrukken en ze denken dat ze dat met Trump als dictator kunnen doen. In de praktijk zullen zij echter ook tot de onderdrukten behoren, maar dat snappen ze niet.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_200869890
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:05 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Het probleem van de Trumpwappies is dat ze graag mensen met een andere mening willen onderdrukken en ze denken dat ze dat met Trump als dictator kunnen doen. In de praktijk zullen zij echter ook tot de onderdrukten behoren, maar dat snappen ze niet.
Hihi, oh ja? Dat is interessant. Vandaar zeker dat de Democraten al maandenlang druk uitoefenen op de Big Tech bro's en tv-aanbieders om vermeende "misinformatie" en "disinformatie" (lees: conservatieve media) te bestrijden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 11 augustus 2021 @ 23:40:41 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200870073
Anyway, ik ben ook wel benieuwd wat het punt is.

De verantwoordelijke mensen zijn de majority leader van de senaat (toendertijd McConnel) en house speaker (Pelosi toen en nu) Ook dat is niet helemaal waar, hun 'sargeants at arms' zijn defacto verantwoordelijk voor de beveiliging. Volgens mij hebben die al hun ontslag genomen verder.

Dus republikeinen en democraten waren beide eindverantwoordelijk voor hun 'huis' maar gedelegeerd naar die sargeants.

Ik denk dat dit wel een goed plaatje is wat betreft de verhoudingen :').



Er waren in totaal 2000 capitol police in dienst dus ik gok op een 1000 mensen maar vermoedelijk een stuk minder, national guard was er ook maar in een verkeerspolitie hoedanigheid en dc politie had ook wat mensen gestuurd. Geen mensen met anti-rel spul aan zeg maar.

Ik kan nergens nummers vinden maar als ik het een beetje intreperteer (voel je vrij om het zelf te doen) is het zo'n10 (trump protestanten/vrijheidsstrijders/kutmongolen) tegen 1 (politieaanwezigheid zonder toffe anti-rel ongein)

Ik zou de hekken wel ff opzij zetten. En ja, dat het 99% blank was heeft waarschijnlijk stiekem en denk zelfs onbewust geholpen om het tot op zekere hoogte geen bloedbad te laten zijn. Een groot deel van de politie was/is trump aanhanger. dus voelde (voltooid verleden tijd in het geval van capitool politie, vermoed ik zomaar) sympathie voor de demonstranten.

mijn zoektochtje naar info:
https://www.politifact.co(...)losis-responsibilit/
https://www.npr.org/2021/(...)capitol-on-january-6
https://www.nbcnews.com/n(...)ity-capitol-n1253341
https://www.latimes.com/w(...)nprepared-trump-riot
https://apnews.com/articl(...)e453be8fb4e3c81258c3
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_200870138
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Hihi, oh ja? Dat is interessant. Vandaar zeker dat de Democraten al maandenlang druk uitoefenen op de Big Tech bro's en tv-aanbieders om vermeende "misinformatie" en "disinformatie" (lees: conservatieve media) te bestrijden.
Je zou je natuurlijk ook kunnen afvragen waarom die conservatieve media liever misinformatie dan feiten brengen.
pi_200870364
twitter


Lijkt me goed plan :Y

Na Rosen is Pak nu ook gehoord:

twitter


quote:
While he did not discuss Mr. Trump's role in his decision to resign at the time, he told the Senate panel that the president had been dismayed that Mr. Pak had investigated allegations of voter fraud in Fulton County, Ga., and not found evidence to support them, according to the person familiar with the statements.

Mr. Pak testified that top department officials had made clear that Mr. Trump intended to fire him over his refusal to say that the results in Georgia had been undermined by voter fraud, the person said. Resigning would pre-empt a public dismissal.

He also described work done by state officials and the F.B.I. to vet Mr. Trump's claims of voter fraud, and said they had not found evidence to support those allegations.
twitter


[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 12-08-2021 00:30:36 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200870516
Nog even over dat 'respect' dat Trump getoond zou hebben voor gouverneurs :')

twitter


Biden helpt gewoon alle gouverneurs ongeacht hun 'medewerking'

twitter


[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 12-08-2021 01:13:20 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200870574
Hysterisch rechts! :+


twitter

twitter


Election officials worden ook bedreigd ;(

Draadje:

twitter


[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 12-08-2021 02:37:14 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:34:30 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200871985
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, dat ook niet. https://www.nytimes.com/2(...)l-riot-security.html Het falen van de beveiliging van het capitool was een dramatische communicatie stoornis tussen afdelingen.

het 'enige' (erg genoeg) wat Trump heeft vertraagd/tegen gehouden/nagelaten was de national guard inschakelen maar dat was achteraf. Als er vooraf gewoon a la BLM demonstraties politietanks, waterkanonnen en rijen met politie in volledige body-armour en rubberen kogels 5 rijen diep om het capitool stonden waren de enige gewonden een stel rood-wit-blauwe Trump adepten met kogelvormige blauw paarse plekken op hun lichaam en schoongespoten met water en verjaagd met traangas.
Het stomme is inderdaad dat we hier in Nederland en in dit topic, het aan zagen komen.. maar de beveiliging in Washington niet!
Ik had een uur eerder vrij van werk genomen en zat met bak chips en bier voor de buis, te kijken naar streams van verschillende trumporters!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200872423
Oregon heeft stilletjes een nieuwe wet aangenomen waardoor leerlingen niet meer een bepaald basisniveau rekenen of lezen hoeven te hanteren alvorens zij high school kunnen afronden. Hoewel dit ook met Covid te maken heeft, zou dit tevens "zwarte", "bruine" en "indigenous" scholieren ten goede komen.

https://www.oregonlive.co(...)o-talk-about-it.html

Hihi, met andere woorden: we moeten de eisen verlagen want die kindertjes van kleur kunnen het anders niet. Oh oh, die gekke Linksigen ook met hun bizarre racistische ideeën.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:45 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je zou je natuurlijk ook kunnen afvragen waarom die conservatieve media liever misinformatie dan feiten brengen.
Daar is nochtans geen sprake van. Het is inmiddels gebleken dat voor de Democraten en de MSM "misinformatie", "disinformatie" en "feiten" een hele eigen betekenis hebben gekregen. Het laatste betreft zaken die binnen het gewenste politieke narratief vallen, de eerste twee zijn demoniserende labels die aan andere visies worden toebedeeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200872431
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Orangeman!
het waren allemaal vredelievende mensen!
Oh en paar topics geleden werd dat ook geregeld aangehaald, maar het waren niet de trumporters die geweld hadden gebruik!
Het was inderdaad “ mostly peacefull” ja. Of wil je dat soms ontkennen?
pi_200872465
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Hihi, oh ja? Dat is interessant. Vandaar zeker dat de Democraten al maandenlang druk uitoefenen op de Big Tech bro's en tv-aanbieders om vermeende "misinformatie" en "disinformatie" (lees: conservatieve media) te bestrijden.
Dit dus, ik noem een NY post met de Hunter Biden laptop verhaal vlak voor de verkiezingen.
pi_200872529
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 00:50 schreef Kijkertje het volgende:
Hysterisch rechts! :+


[ twitter ]
[ twitter ]

Election officials worden ook bedreigd ;(

Draadje:

[ twitter ]
Verstandig rechts eerder die uitermate bezorgd zijn om hun kinderen en die het liefst zelf willen beslissen hoe ze hun kinderen beschermen.
De staat is/school is niet verantwoordelijk voor de opvoeding etc van hun kinderen.
De ouders zijn verantwoordelijk en daarom moet de beslissing van het dragen van een mondmasker altijd bij de ouders liggen. Kinderen dwingen een masker te dragen is waanzin, goed dat er ouders zijn die zich daar tegen verzetten.
pi_200872639
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dit dus, ik noem een NY post met de Hunter Biden laptop verhaal vlak voor de verkiezingen.
Klopt, dat was één van de vele voorbeelden van dubbele standaard van de Big Tech bro's. De afgelopen dagen zag we weer iets in die categorie, Rand Pau (een daadwerkelijke arts overigens)l is namelijk van YouTube gegooid vanwege het stellen dat stoffen mondmaskers niet werken.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 12 augustus 2021 @ 09:21:35 #87
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200872643
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het was inderdaad “ mostly peacefull” ja. Of wil je dat soms ontkennen?
De gene die bij podium beleven JA
De gene die naar het Capitool gingen NEE
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200872722
quote:
14s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Klopt, dat was één van de vele voorbeelden van dubbele standaard van de Big Tech bro's. De afgelopen dagen zag we weer iets in die categorie, Rand Pau (een daadwerkelijke arts overigens)l is namelijk van YouTube gegooid vanwege het stellen dat stoffen mondmaskers niet werken.

[ twitter ]
En dan hebben we nog de ongeveer jaar lange campagne van bepaalde lieden bij CNN die het liefst Tucker Carlson van de buis willen schoppen.
pi_200872740
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

De gene die bij podium beleven JA
De gene die naar het Capitool gingen NEE
Mostly peacefull dus, het overgrote deel van de lui daar waren vreedzaam aan het protesteren.
pi_200872781
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En dan hebben we nog de ongeveer jaar lange campagne van bepaalde lieden bij CNN die het liefst Tucker Carlson van de buis willen schoppen.
Inderdaad. Immers is betreft dat een visie dat niet mag worden gehoord. Dat Fox News constant zulke hoge kijkcijfers heeft met een Tucker of een Hannity zet enorm veel kwaad bloed bij de Democraten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200872911
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Mostly peacefull dus, het overgrote deel van de lui daar waren vreedzaam aan het protesteren.
Wat is precies je punt? Want op andere momenten verzette je juist tegen het 'mostly peaceful'-argument.

Is dat echt het enige wat je kunt? Trump-aanhangers bestormen het Capitool en jij komt niet verder dan 'maar hullie!'
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 12 augustus 2021 @ 09:44:03 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200872976
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Mostly peacefull dus, het overgrote deel van de lui daar waren vreedzaam aan het protesteren.
Zodra je het hekje van het Capitool overschreden had, was je niet meer bezig met een peacefull protest, je zat in feite al fout!
Ondanks dat je verder niet het gebouw op klom of wat dan ook, als je beetje na kon denken dan wist je zelf ook dat dit niet hoorde!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200872982
quote:
14s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Inderdaad. Immers is betreft dat een visie dat niet mag worden gehoord. Dat Fox News constant zulke hoge kijkcijfers heeft met een Tucker of een Hannity zet enorm veel kwaad bloed bij de Democraten.
Tucker houdt er nogal radicale denkbeelden op na, zoals het idee dat de regering aanstuurt op omvolking. Is best verontrustend wanneer dat soort idioterie in de msm wordt gepropageerd (want dat is FOX), maar have at it. Die vrijheid heeft FOX.

twitter


twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200873098
Hihi, Media Matters, een Linksige propaganda organisatie die 24/7 bezig zijn met rechts-en conservatieve media in een kwaad daglicht te zetten.

"Media Matters for America is the nation's premier progressive media watchdog"
"Media Matters for America is a politically left-leaning 501, nonprofit organization which acts as media watchdog for scrutinizing right-leaning media outlets. "

_O- :')_!

En dat er gewelddadige criminelen worden geïmporteerd klopt uiteraard niet. Maar dat de Democraten maar al te graag inzetten op flink aantal "nieuwkomers" om zo op den duur een hele nieuwe groep met blauwe kiezers te creëren, klopt natuurlijk wel. Al die taferelen bij die grens in de VS zijn schrikbarend, elke weldenkende regering zou gewoon een zeer strikt migratiebeleid moeten nastreven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200873219
quote:
14s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Inderdaad. Immers is betreft dat een visie dat niet mag worden gehoord. Dat Fox News constant zulke hoge kijkcijfers heeft met een Tucker of een Hannity zet enorm veel kwaad bloed bij de Democraten.
Ze behandelen onderwerpen waar men bij de Democraten liever over zwijgen.
Immigratie bijvoorbeeld, meer dan een miljoen mensen zijn al gearresteerd aan de grens dus kun je er van uit gaan dat een enorm aantal illegalen wel zonder problemen de VS heeft kunnen bereiken.
Kortom een enorme crisis aan de grens maar de criticasters van Carlson vinden dat dus grenzen aan wit nationalisme.
Kijk maar eens naar de tweets die kijkertje vol trots post omtrent dat onderwerp.
pi_200873232
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is precies je punt? Want op andere momenten verzette je juist tegen het 'mostly peaceful'-argument.

Is dat echt het enige wat je kunt? Trump-aanhangers bestormen het Capitool en jij komt niet verder dan 'maar hullie!'
Ik heb het al veroordeeld, en ja het was mostly peacefull. Ik heb mij lang verzet tegen die definitie maar aangezien dat de geaccepteerde definitie is dan mag ik het zeker toch ook wel gebruiken toch?
pi_200873252
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tucker houdt er nogal radicale denkbeelden op na, zoals het idee dat de regering aanstuurt op omvolking. Is best verontrustend wanneer dat soort idioterie in de msm wordt gepropageerd (want dat is FOX), maar have at it. Die vrijheid heeft FOX.

[ twitter ]

[ twitter ]
Hij stelt toch eigenlijk wel een goede vraag, waarom zou je eigenlijk dit soort mensen binnen je landsgrenzen moeten toelaten?
In wiens belang is dit? Zeker niet van de laaggeschoolde arbeider die geconfronteerd word met oneerlijke concurrentie en stijgende woonkosten.
Bernie Sanders was het daar vroeger roerend mee eens, ben best benieuwd waarom hij eigenlijk is gedraaid.
pi_200873269
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:58 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, Media Matters, een Linksige propaganda organisatie die 24/7 bezig zijn met rechts-en conservatieve media in een kwaad daglicht te zetten.
Gast, hoe retarded ben jij in vredesnaam? Er zit een filmpje bij en die tweet citeert letterlijk wat er in dat fragment wordt gezegd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200873296
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik heb het al veroordeeld, en ja het was mostly peacefull. Ik heb mij lang verzet tegen die definitie maar aangezien dat de geaccepteerde definitie is dan mag ik het zeker toch ook wel gebruiken toch?
Doe vooral je ding. Maar jouw veroordeling is de laatste steeds meer veranderd in bagatelliseren. Over een paar maanden verkondig je ofwel dat de bestorming nooit is gebeurd of dat het de schuld was van de Democraten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200873316
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hij stelt toch eigenlijk wel een goede vraag, waarom zou je eigenlijk dit soort mensen binnen je landsgrenzen moeten toelaten?
In wiens belang is dit? Zeker niet van de laaggeschoolde arbeider die geconfronteerd word met oneerlijke concurrentie en stijgende woonkosten.
Bernie Sanders was het daar vroeger roerend mee eens, ben best benieuwd waarom hij eigenlijk is gedraaid.
Tucker stelt dat Democtsrrn bewust criminelen binnenlaten om de VS te 'vernietigen'.

Gast....
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200873599
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Doe vooral je ding. Maar jouw veroordeling is de laatste steeds meer veranderd in bagatelliseren. Over een paar maanden verkondig je ofwel dat de bestorming nooit is gebeurd of dat het de schuld was van de Democraten.
Ik spiegel het graag aan andere “vreedzame protesten” van de afgelopen jaren waar voor miljarden aan schade was en 30+ mensen het leven hebben gelaten.
Als ik dan opmerk dat de verontwaardiging rond de protesten niet zozeer gaan om het feit dat er geweld is gebruikt maar meer om wie het geweld heeft gebruikt dan vind ik daar iets van.
pi_200873646
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik spiegel het graag aan andere “vreedzame protesten” van de afgelopen jaren waar voor miljarden aan schade was en 30+ mensen het leven hebben gelaten.
Als ik dan opmerk dat de verontwaardiging rond de protesten niet zozeer gaan om het feit dat er geweld is gebruikt maar meer om wie het geweld heeft gebruikt dan vind ik daar iets van.
Persoonlijk gaat het mij vooral om het feit dat idioten het machtscentrum van de VS hebben bestormd, waarbij een deel van die gekken de politici een kopje kleiner wilde maken, waaronder de vice-president. En waarom? Omdat ze het niet eens waren met de uitslag van de verkiezingen.

Maar zoals ik al schreef: over een paar maanden bombardeer jij de bestormers waarschijnlijk tot patriotten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200873677
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tucker stelt dat Democtsrrn bewust criminelen binnenlaten om de VS te 'vernietigen'.

Gast....
Als je allerlei maatregelen schrapt die het immigreren naar de VS op illegale wijze bemoeilijkt dan vraag ik mij eigen af met welk motief dat men doet.
De maatschappelijke problemen die illegale immigratie met zich meebrengen hebben de Democraten duidelijk een broertje dood aan.
Dat Carlson dan zegt dat Democraten moedwillig criminelen binnenhalen om het land te vernietigen is misschien een beetje te ver maar aan de andere kant best aannemelijk.

Maar draai de zaak eens om, toen Obamacare op tegenstand stuitte van de Republikeinen toen waren er zat artikelen van journalisten en uitspraken van politici dat de Republikeinen gezondheidszorg willen ontnemen van arme Amerikanen.
Gek genoeg heb ik je nooit horen spreken over de smerige suggestie die daar word gemaakt.
pi_200873689
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:50 schreef KoosVogels het volgende:


Maar zoals ik al schreef: over een paar maanden bombardeer jij de bestormers waarschijnlijk tot patriotten.
Het beeld wat jij van mij als persoon hebt strookt niet met de werkelijkheid.
pi_200873747
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als je allerlei maatregelen schrapt die het immigreren naar de VS op illegale wijze bemoeilijkt dan vraag ik mij eigen af met welk motief dat men doet.
De maatschappelijke problemen die illegale immigratie met zich meebrengen hebben de Democraten duidelijk een broertje dood aan.
Dat Carlson dan zegt dat Democraten moedwillig criminelen binnenhalen om het land te vernietigen is misschien een beetje te ver maar aan de andere kant best aannemelijk.
Wat is daar in vredesnaam aannemelijk aan?

quote:
Maar draai de zaak eens om, toen Obamacare op tegenstand stuitte van de Republikeinen toen waren er zat artikelen van journalisten en uitspraken van politici dat de Republikeinen gezondheidszorg willen ontnemen van arme Amerikanen.
Gek genoeg heb ik je nooit horen spreken over de smerige suggestie die daar word gemaakt.
Ik denk vooral dat Republikeinen het geen ene reet kan schelen of arme Amerikanen wel of niet zijn verzekerd. Ze spreken zich daar nooit over uit, noch hebben ze een poging ondernomen om het voor armen makkelijker te maken zich te verzekeren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200873754
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het beeld wat jij van mij als persoon hebt strookt niet met de werkelijkheid.
Nou ja, gezien wat jij afgelopen tijd hier allemaal aan volstrekte waanzin hebt lopen verdedigen zou het niemand echt verbazen…
pi_200873777
Zou het grote zorgplan van Trump nu wel binnen twee worden gepubliceerd?
pi_200873778
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er zit een filmpje bij en die tweet citeert letterlijk wat er in dat fragment wordt gezegd.
Ja, dus?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200874005
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Ja, dus?
Dan slaat het dus nergens op om te klagen over de bron.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200874201
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:59 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Nou ja, gezien wat jij afgelopen tijd hier allemaal aan volstrekte waanzin hebt lopen verdedigen zou het niemand echt verbazen…
Zoals?
pi_200874215
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is daar in vredesnaam aannemelijk aan?
[..]

Ik denk vooral dat Republikeinen het geen ene reet kan schelen of arme Amerikanen wel of niet zijn verzekerd. Ze spreken zich daar nooit over uit, noch hebben ze een poging ondernomen om het voor armen makkelijker te maken zich te verzekeren.
Dus de standaard is dus, “als ik er het mee eens ben dan kan het gewoon”.
pi_200874318
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan slaat het dus nergens op om te klagen over de bron.
Niemand klaagt. Er wordt aangegeven dat Media Matters een Linksige propaganda organisatie betreft, die 24/7 bezig zijn met rechts-en conservatieve media in een kwaad daglicht te zetten. Dit is simpelweg een correcte constatering en heeft weinig te maken met klagen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 12 augustus 2021 @ 11:43:04 #113
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200874464
De onzin en leugens van extreemrechtse media verbeteren is censuur, begrijp dat dan!
pi_200874836
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zoals?
Dat je daar zelf blijkbaar al geen benul meer van hebt zegt eigenlijk wel genoeg…
pi_200874973
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus de standaard is dus, “als ik er het mee eens ben dan kan het gewoon”.
Democraten trappen illegalen ook gewoon het land uit, onder Obama ging het om miljoenen mensen. Dat alleen gepaard zonder ronkende taal over hoe immigranten het land naar de klote helpen.

Als jij mij kunt wijzen op hooggeplaatste Republikeinen die zich zorgen maken over onverzekerde armen en pogingen van de GOP om ook de allerarmsten aan een zorgverzekering te helpen, geef ik direct toe dat ik fout zat. Dan sla ik de plan gigantisch mis.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200875115
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Niemand klaagt. Er wordt aangegeven dat Media Matters een Linksige propaganda organisatie betreft, die 24/7 bezig zijn met rechts-en conservatieve media in een kwaad daglicht te zetten. Dit is simpelweg een correcte constatering en heeft weinig te maken met klagen.
Je wilde dus alleen even melden dat je Media Matters stom vindt?

Oke man, goed verhaal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200875162
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je wilde dus alleen even melden dat je Media Matters stom vindt?

Oke man, goed verhaal.
Nee, ook dat argument wordt niet gemaakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 12 augustus 2021 @ 12:41:06 #118
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200875346
Oh jee het argument is niet gemaakt. Dan is onzeker wat er wel bedoeld wordt. Oh wacht, er wordt niets bedoeld, net zoals er meestal eigenlijk niets bedoeld wordt. Het zijn gewoon losse flodders, poep gooien in de hoop dat er iets blijft plakken. Censuur schreeuwen terwijl het eigenlijk gewoon om correctie van onzin en leugens gaat.

Bottomline:

Hier en in de VS mag jij zo ongeveer alle poep in de media neersmijten die je maar wil. Jij mag zonder problemen je eigen poep-media oprichten en implementeren. Daarop mag jij volop poep plaatsen en koesteren.

Wat je niet mag, is verwachten dat andere media jouw bruine-poep gaan plaatsen, verdedigen of niet aanvallen.
pi_200875389
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Nee, ook dat argument wordt niet gemaakt.
Ik reageerde dan ook niet op een argument, maar op een 'constatering' (jouw woorden).

Beetje bij de les blijven, chef.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200876533
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik reageerde dan ook niet op een argument, maar op een 'constatering' (jouw woorden).

Beetje bij de les blijven, chef.
Blijkbaar niet, want ik heb nergens gesteld dat ik Media Matters 'stom' zou vinden. Dat betrof meer jouw eigenaardige interpretatie van het geheel.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:41 schreef mcmlxiv het volgende:
Oh jee het argument is niet gemaakt. Dan is onzeker wat er wel bedoeld wordt. Oh wacht, er wordt niets bedoeld, net zoals er meestal eigenlijk niets bedoeld wordt. Het zijn gewoon losse flodders, poep gooien in de hoop dat er iets blijft plakken. Censuur schreeuwen terwijl het eigenlijk gewoon om correctie van onzin en leugens gaat.
Verre van eigenlijk. Maar ik kan begrijpen dat hetgeen wat ik had gepost jou als fervent links-en progressief georiënteerde geest in het verkeerde keelgat schiet, en je het daarom maar tracht af te doen als vermeende "losse flodders".
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 12 augustus 2021 @ 14:41:24 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200877026
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:00 schreef KareldeStoute het volgende:
Zou het grote zorgplan van Trump nu wel binnen twee worden gepubliceerd?
Waarschijnlijk net na het vrijwillig vrijgeven van zijn belasting aangiftes.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 12 augustus 2021 @ 14:43:31 #122
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200877049
quote:
10s.gif [b]Op donderdag 12 augustus 2021 14:00 schreef HowardRoark het volgende:

Verre van eigenlijk. Maar ik kan begrijpen dat hetgeen wat ik had gepost jou als fervent links-en progressief georiënteerde geest in het verkeerde keelgat schiet, en je het daarom maar tracht af te doen als vermeende "losse flodders".
Nee hoor, ik weet precies waar jij en je soortgenoten mee bezig zijn. Kompromat zoals de Russen zeggen.
pi_200877290
Hihi, leuke complottheorie. Maar je doet je politieke voorkeuren in elk geval eer aan door het gebruik van zulk Stalinistisch jargon.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200877550
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 14:43 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee hoor, ik weet precies waar jij en je soortgenoten mee bezig zijn. Kompromat zoals de Russen zeggen.
Het Russische idee van nuttige idioten lijkt me beter te passen :P.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 16:53:01 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200878749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik heb het al veroordeeld, en ja het was mostly peacefull. Ik heb mij lang verzet tegen die definitie maar aangezien dat de geaccepteerde definitie is dan mag ik het zeker toch ook wel gebruiken toch?
Nogmaals zodra je het hekje voorbij bent ben je onderdeel van de mob!
Als je maar 1 hersencel actief had gehad had je geweten dat je fout bezig was, in de buurt staan de media die aan filmen waren werden belaagd en apparatuur kapot geslagen, politie werd aan veel kanten belaagd, en men klom het gebouw op en brak door de omheining!
Ook al deed je niet expliciet mee, je deed er verder ook niet iets op uit om het te stoppen, men deed mee.
Dat is al genoeg om te zeggen dat het NIET peacefull was!

De mensen die er niet heen gingen dat waren de peacefull mensen!
De rest is in mijn ogen gewoon te dom om te poepen omdat ze net zo vrolijk aan mee deden en niks deden om te stoppen waar men mee bezig waren!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200880505
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:53 schreef theguyver het volgende:

Ook al deed je niet expliciet mee, je deed er verder ook niet iets op uit om het te stoppen, men deed mee.
Dat is al genoeg om te zeggen dat het NIET peacefull was!

Hmm. Is dit een nieuwe gedachte, of is dit er een die in het recentere verleden ook consequent toe is gepast? De geautoriseerde bronnen lijken het in ieder geval niet met jou eens te zijn. Of is het een gevalletje "niet peaceful" = "mostly peaceful"? Net zoals bij "fact-checkers" waar "mostly false" eigenlijk "true" is. Nou ja, dat ligt er natuurlijk maar net aan wie of wat het onderwerp is.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 19:18:37 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200880958
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:49 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Hmm. Is dit een nieuwe gedachte, of is dit er een die in het recentere verleden ook consequent toe is gepast? De geautoriseerde bronnen lijken het in ieder geval niet met jou eens te zijn. Of is het een gevalletje "niet peaceful" = "mostly peaceful"? Net zoals bij "fact-checkers" waar "mostly false" eigenlijk "true" is. Nou ja, dat ligt er natuurlijk maar net aan wie of wat het onderwerp is.
Vanaf begin heb ik het of over een bestorming of coup!
En dat peacefull blahdieblah komt van Orangeman!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200881153
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Vanaf begin heb ik het of over een bestorming of coup!
En dat peacefull blahdieblah komt van Orangeman!
De definitie van "mostly peaceful" is iets ouder dan dat. Als we de definitie van de geautoriseerde bronnen aan mogen nemen, dan was wat er op 6 januari gebeurde op zijn ergst "mostly peaceful". En ik verwacht dan ook, dat je de belegering en bestorming van federale gerechtsgebouwen sterk veroordeelt, met net zo veel passie als je nu doet met het Capitool. Dat je de aanvallen op de gewone burger sterk veroordeelt, met net zo veel passie als je nu doet met het Capitool. En dat iedereen die naar een demonstratie ging, die uitmondde in rellen of erger, het juiste predicaat krijgt. Hetzelfde preicaat dat jij de mensen van 6 januari geeft.

Of, wees een kerel en geef toe dat je schaamteloos een dubbele standaard hanteert. Dat mag ook.
pi_200881362
HYPOCRISY: Pelosi Commission Demanded Election Audits, Warned Against ‘Altered Vote Totals’ From Cyberattacks Carried Out By Chinese Communist Party.

An election security report authored by House Democrats in 2018 expressed support for post-election audits in response to a plethora of vulnerabilities in U.S. election infrastructure, including machines that could be susceptible to “altered vote totals” and influence efforts carried out by the Chinese Communist Party.

Inaugurated in June 2017, the Congressional Task Force on Election Security counted six exclusively Democratic representatives selected by Nancy Pelosi. Convened to “protect electoral infrastructure” from foreign interference, the group published their findings in a 56-page report in January 2018.

Many of the assertions about the lax security of U.S. election infrastructure and subsequent solutions are at odds with Democratic leaders – including Joe Biden’s own Department of Justice – position on audits and outcome accuracy.

The task force’s primary finding – “OUR ELECTION INFRASTRUCTURE IS VULNERABLE” – appears to lend credence to claims that the results of the 2020 election could have been manipulated by a foreign actor. Upon the report’s release, no mainstream media outlets criticized House Democrats for subverting U.S. democracy with “conspiracy theories,” as they have done with individuals making the same claims in the context of the 2020 election.

The report highlights problems presented with the use of voting machines, “unequivocally” insisting that “many jurisdictions are using voting machines that are highly vulnerable to an outside attack.”

It continues, noting how even voting systems – including those that aren’t connected to the internet – could be susceptible to “alter[ed] vote totals”:

Some will defend the security of election systems by arguing that voting systems are secure because they are not connected to the internet. However, many voting machines contain software or hardware that could be used to connect to the internet. In addition, many machines use removable memory cards or USB sticks to program their machines with ballot data, and it is possible to infect a memory card with malware that could crash a machine or alter vote totals.

The report also presents scenarios whereby hackers could manipulate “unattended” machines in person or their memory cards:

“A hacker could exploit the memory card vulnerability in a few different ways. First, an attacker could physically access the machines. While this may seem unlikely, voting machines are sometimes left unattended in polling stations in the days leading up to an election. A greater threat, however, comes from outside vendors. The Brennan Center reports that a relatively small number of outside vendors can be responsible for programming the memory cards for multiple counties in a state. For example, according to Professor J. Alex Halderman, Director of the University of Michigan’s Center for Computer Security and Society, “In Michigan, 75% of counties use just two 20-person companies to do that programming.”

The report singles out China as one of the “four greatest state-actor threats,” noting that “the most concerning issue is China’s advanced cyber warfare capabilities could be rapidly deployed and used against the U.S. and our interests should their political motivations and calculations change.” A report from the National Counterintelligence and Security Center (NCSC) concluded that the Chinese Communist Party “prefers President Trump doesn’t win re-election.”

“China has engaged in various cyber operations either for espionage or political motivations. Furthermore, China, together with Russia, tops the list of state actors that possess the most sophisticated capabilities and have also integrated their cyber tactics into their warfighting strategies and doctrines,” the task force adds.

Among the proposed solutions were that “states should conduct risk-limiting post-election audits.”

“Election security experts agree that all states should be routinely conducting these audits to detect any anomalies in election results and to increase the public’s confidence in elections,” the task force summarizes before reiterating that audits “increase public confidence in the election system.”

“These audits are useful in detecting any incorrect election outcomes, whether they are caused by a cyberattack or something more mundane like a programming error,” the report reiterates.

In contrast, officials including Pamela Karlan from Biden’s Department of Justice has threatened leaders of the Arizona election audit with criminal prosecution.

“Federal funds should be provided to help states replace aging, vulnerable voting machines with paper ballots,” the report also argues before admitting that “many states purchase their voting systems from third-party vendors who have little financial incentive to prioritize election security, and are not subject to regulations requiring them to use cybersecurity best practices.”

https://thenationalpulse.(...)inst-result-hacking/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 12 augustus 2021 @ 19:55:42 #130
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200881587
Goh alle anti-trumpers en mainstream democratische politici die ik ken hebben het BLM en antifa geweld veroordeeld. Het onderschrijven van het gedachtengoed, het eens zijn met het probleem, maar niet eens zijn met het geweld. Zoek het vooral terug zou ik zeggen.

Maar ja veel gemakkelijker om deze poging tot staatsgreep te bagatelliseren en net te doen alsof die demonstraties net zoiets waren. Om nog maar te zwijgen over de poging tot kidnapping van Gretchen Whitmer.

Ook dat is niet nieuw natuurlijk. Standaard rechts-extremistisch gedrag
pi_200881607
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:55 schreef mcmlxiv het volgende:
Goh alle anti-trumpers en mainstream democratische politici die ik ken hebben het BLM en antifa geweld veroordeeld. Het onderschrijven van het gedachtengoed, het eens zijn met het probleem, maar niet eens zijn met het geweld. Zoek het vooral terug zou ik zeggen.

Maar ja veel gemakkelijker om deze poging tot staatsgreep te bagatelliseren en net te doen alsof die demonstraties net zoiets waren. Om nog maar te zwijgen over de poging tot kidnapping van Gretchen Whitmer.

Ook dat is niet nieuw natuurlijk. Standaard smerige rechts-extremistische truukjes
Hoeveel zijn er aangeklaagd voor poging tot staatsgreep? Er lijkt een verschil te zitten tussen het gedicteerde, en het observeerbare.

Hihihi, je edit was te langzaam.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 20:08:57 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200881829
quote:
14s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:30 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

De definitie van "mostly peaceful" is iets ouder dan dat. Als we de definitie van de geautoriseerde bronnen aan mogen nemen, dan was wat er op 6 januari gebeurde op zijn ergst "mostly peaceful". En ik verwacht dan ook, dat je de belegering en bestorming van federale gerechtsgebouwen sterk veroordeelt, met net zo veel passie als je nu doet met het Capitool. Dat je de aanvallen op de gewone burger sterk veroordeelt, met net zo veel passie als je nu doet met het Capitool. En dat iedereen die naar een demonstratie ging, die uitmondde in rellen of erger, het juiste predicaat krijgt. Hetzelfde preicaat dat jij de mensen van 6 januari geeft.

Of, wees een kerel en geef toe dat je schaamteloos een dubbele standaard hanteert. Dat mag ook.
Het staat gewoon in de wet van de VS dat het gewoon NOT DONE is..
Wat is daar moeilijk aan om te bevatten.

Misschien moet je de beelden en de reacties wat hier op fok! Naar voren kwam nog even doorlezen.
Er kwam er bijna een klaar op zijn beeldscherm bij het zien van Orangeman..


Nogmaals de grootste held op sokken zat gewoon thuis voor de buis!
Terwijl hij beloofde dat hij voorop ging!
En wat doet hij voor al die mensen die voor hem kwamen en nu moeten brommen nadat hij ze had opgejut..

Niks noppes Nada!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200881954
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nogmaals zodra je het hekje voorbij bent ben je onderdeel van de mob!
Als je maar 1 hersencel actief had gehad had je geweten dat je fout bezig was, in de buurt staan de media die aan filmen waren werden belaagd en apparatuur kapot geslagen, politie werd aan veel kanten belaagd, en men klom het gebouw op en brak door de omheining!
Ook al deed je niet expliciet mee, je deed er verder ook niet iets op uit om het te stoppen, men deed mee.
Dat is al genoeg om te zeggen dat het NIET peacefull was!

De mensen die er niet heen gingen dat waren de peacefull mensen!
De rest is in mijn ogen gewoon te dom om te poepen omdat ze net zo vrolijk aan mee deden en niks deden om te stoppen waar men mee bezig waren!
Zie hier mensen dit is de nieuwe standaard, je hoeft niet eens mee te doen maar aanwezig zijn is al genoeg om je tot een relschopper te bombarderen.
Als we deze standaard aanhouden hoe moeten we de “summer of love” dan zien?
  donderdag 12 augustus 2021 @ 20:25:55 #134
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200882126
Tja, De observeerbare realiteit van 6 januari….





pi_200882172
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zie hier mensen dit is de nieuwe standaard, je hoeft niet eens mee te doen maar aanwezig zijn is al genoeg om je tot een relschopper te bombarderen.
Als we deze standaard aanhouden hoe moeten we de “summer of love” dan zien?
We zagen in ieder geval de innovaties in landbouw, wanneer de welgestelde Linkserd de vrije hand krijgt.

De kleurlingen terug op de akkers!
  donderdag 12 augustus 2021 @ 20:38:20 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200882395
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zie hier mensen dit is de nieuwe standaard, je hoeft niet eens mee te doen maar aanwezig zijn is al genoeg om je tot een relschopper te bombarderen.
Als we deze standaard aanhouden hoe moeten we de “summer of love” dan zien?
In Enschede waren ze afgelopen jaar aan protesteren.
Een kleine groep trok door de stad en een paar er van sloopten winkels en gooiden ziekenhuis ramen in.
Het was allemaal tuig, ze overtreden de regels door op lockdown besloten tijdstip alsnog naar buiten te gaan..
Er waren maar een paar die dingen sloopten, maar niemand deed er iets op uit.

In mijn ogen was het een complete groep tuig.. niet alleen die enkele die wat ging slopen.
Nee de rest ook, omdat ze er niks op uit deden!

Dito gold voor dit..
Ze over traden de regels om vredelievend een gebouw te bestormen.. iedereen zag het, en niemand deed wat..

Ga naar huis als het niet normaal kan protesteren si een ding, als het uit de hand loopt en je ziet het en je doet niks ben je net zo fout!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 12 augustus 2021 @ 20:43:06 #137
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200882483


voorbij de dranghekken, dus ben je al verkeerd bezig!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200885045
Nou ja ik kan me voorstellen dt als je in de achterhoede meeliep je niet eens wist dat er ergens ooit dranghekken stonden. De malloten die het capitool ingegaan zijn waren de echt frontsoldaten waarvan er vele wel een veroordeling zullen krijgen. Zijn zulke veroordelingen voldoende om hun stemrecht te verliezen?
  donderdag 12 augustus 2021 @ 22:52:36 #139
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_200885066
Enschede ....goed voorbeeld !!! _O-
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_200885108
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:52 schreef DeMolay het volgende:
Enschede ....goed voorbeeld !!! _O-
Nou het is alvast ook oranje :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 22:58:12 #141
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_200885152
Neh joh Reserve duitsers :Y) ik woon er ook _O_
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_200885171
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:25 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja, De observeerbare realiteit van 6 januari….

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar is het onderdeel van de realiteit waar Nancy Pelosi de Nationale Garde niet opriep?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200885386
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waar is het onderdeel van de realiteit waar Nancy Pelosi de Nationale Garde niet opriep?
De nationale garde viel onder de oranje kleuter, niet onder Pelosi.
pi_200886262
twitter

Nice
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:42:06 #145
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200887349
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:58 schreef DeMolay het volgende:
Neh joh Reserve duitsers :Y) ik woon er ook _O_
Weet ik!
Liep je mee?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200888040
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:43 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]

voorbij de dranghekken, dus ben je al verkeerd bezig!
Ziet er zeer vredig uit ^O^
pi_200888188
https://www.dailymail.co.(...)tter_impression=true

Wat een figuur is die Hunter Biden zeg. Overal geld ophalen vanwege de naam Biden, een paar goede stapels voor “the big guy” om het vervolgens op te roken en neuken in hotels met goedkope hoeren.

Uiteraard is dit natuurlijk niet nieuwswaardig, het is slechts de zoon van de machtigste man ter wereld.
Zo’n onbeduidend figuur is even irrelevant als een medewerker van de McDonalds.
pi_200888216
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:08 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Dat je daar zelf blijkbaar al geen benul meer van hebt zegt eigenlijk wel genoeg…
Weet je het zelf wel?
pi_200888286
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 08:57 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ziet er zeer vredig uit ^O^
Maar volgens de Newspeak van de links-en progressieve geest:

"Violent":



"Peaceful":

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200888371
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Democraten trappen illegalen ook gewoon het land uit, onder Obama ging het om miljoenen mensen. Dat alleen gepaard zonder ronkende taal over hoe immigranten het land naar de klote helpen.

Als jij mij kunt wijzen op hooggeplaatste Republikeinen die zich zorgen maken over onverzekerde armen en pogingen van de GOP om ook de allerarmsten aan een zorgverzekering te helpen, geef ik direct toe dat ik fout zat. Dan sla ik de plan gigantisch mis.
Romney deed het als gouverneur van Massachusetts, het plan van Romney was uiteindelijk de basis voor Obamacare.
Nu weet ik niet hoe succesvol Romney het had geïmplementeerd maar feitelijk heeft hij er voor gezorgd dat een ieder in zijn staat verzekerd was.

Wat ik Republikeinen vooral hoor zeggen is dat ze keuzevrijheid willen en zoveel mogelijk marktwerking waardoor in theorie de prijzen zouden dalen met als gevolg meer mensen die verzekerd zijn.
Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat het tot nu toe niet echt fantastisch werkt.
pi_200888421
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Maar volgens de Newspeak van de links-en progressieve geest:

"Violent":

[ afbeelding ]

"Peaceful":

[ afbeelding ]
Was het Portland of Seattle waar de politie een bureau moest verlaten en men een gedeelte van de stad onafhankelijk had verklaard? Een eigen stuk grond midden in een grote Amerikaanse stad met bewapende bewakers die de in en uitgangen bewaakten?
pi_200888527
https://www.dailymail.co.(...)ctions-MAGA-mob.html

Ik vind het toch opmerkelijk dat er buiten een "agressieve" meute staat, maar uiteindelijk zien we beelden van ongeveer 5 man die rustig de senaat binnenstappen, begeleid door een agent ... die zich 5-1 outnumbered voelt.
(A protestor says "you should be stopping us ...")
En toevallig is het de Qanon shaman die begeleid binnen kan ... speciaal voor de foto?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:43:37 #153
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200888697
Nog maar een keer dan:

Alle anti-trumpers en mainstream democratische politici die ik ken hebben het BLM en antifa geweld veroordeeld. Het onderschrijven van het gedachtegoed, het eens zijn met het probleem, maar niet eens zijn met het geweld. Zoek het vooral terug zou ik zeggen.

Het niet veroordelen van het geweld van 6 januari, het continu vergelijken van die poging tot staatsgreep met Antifa/BLM demonstraties elders kan dan ook zonder problemen als extreem-rechts fundamentalistisch gedrag worden beoordeeld.

Kortom, het rijtje met de meest ernstige extreem-rechtse flaters:
• Het bestormen van een parlement is een poging tot staatsgreep
• Het proberen te ontvoeren van een gouverneur is extreem-rechts terrorisme
• Het ondermijnen van het stemproces met onbewezen fraude claims is extreem-rechts fundamentalisme
• Het ondermijnen van de vrije pers via leugens en bedreiging is extreem-rechts fundamentalisme
• Het ophitsen van de bevolking tegen migranten en buitenlanders is extreem-rechts fundamentalisme

Dus ja, je kan al deze zaken waarderen en de veroorzaker van dit gedrag waarderen, maar het is uitermate duidelijk aan welke kant van het politieke spectrum je jezelf bevindt.

pi_200888819
Vandaar ook dat enorme bail-out fund was opgezet voor de relschoppers en gesteund door verscheidene Democraten. Hihi, nee weinig overtuigend dit allemaal. En dat plaatje is meer een projectie van je eigen politieke overtuigingen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200888900
Het ondermijnen van de vrije meningsuiting via censuur, bans en gemanipuleerde factcheckers is extreem links fundamentalisme.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200888907
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Romney deed het als gouverneur van Massachusetts, het plan van Romney was uiteindelijk de basis voor Obamacare.
Nu weet ik niet hoe succesvol Romney het had geïmplementeerd maar feitelijk heeft hij er voor gezorgd dat een ieder in zijn staat verzekerd was.

Wat ik Republikeinen vooral hoor zeggen is dat ze keuzevrijheid willen en zoveel mogelijk marktwerking waardoor in theorie de prijzen zouden dalen met als gevolg meer mensen die verzekerd zijn.
Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat het tot nu toe niet echt fantastisch werkt.
Romney is de uitzondering die de regel bevestigt (en sinds zijn aanvaringen met Trump gehaat door zijn eigen achterban).

Maar terwijl Democraten erop hameren dat zorg bereikbaar moet zijn voor alle Amerikanen, komen Republikeinen niet verder dan het afzeiken van Obamacare. Ik hoor Reps ook nooit hun zorgen uitspreken over het feit dat miljoenen Amerikanen nog altijd niet verzekerd zijn.

Trump riep vooral dat hij een systeem zou introduceren dat vele malen beter is dan de ACA. Hij werd niet gedreven door de ideologische overtuiging dat zorg voor iedereen toegankelijk moet zijn, het bekte gewoon lekker en hij wilde Obama naar de kroon steken.

Een nieuw zorgplan is er nooit gekomen onder Trump, er is zelfs geen poging ondernomen. Ja, alleen om Obamacare de nek om te draaien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200888995
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:32 schreef UncleScorp het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)ctions-MAGA-mob.html

Ik vind het toch opmerkelijk dat er buiten een "agressieve" meute staat, maar uiteindelijk zien we beelden van ongeveer 5 man die rustig de senaat binnenstappen, begeleid door een agent ... die zich 5-1 outnumbered voelt.
(A protestor says "you should be stopping us ...")
En toevallig is het de Qanon shaman die begeleid binnen kan ... speciaal voor de foto?
Right, ruim 570 arrestaties maar volgens jou waren er maar een handjevol mensen binnen. :D

Zal wel weer controlled opposition zijn dan hè, die het er voor over hebben om een paar jaar te gaan brommen. :')
pi_200889012
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:52 schreef HowardRoark het volgende:
Vandaar ook dat enorme bail-out fund was opgezet voor de relschoppers en gesteund door verscheidene Democraten. Hihi, nee weinig overtuigend dit allemaal. En dat plaatje is meer een projectie van je eigen politieke overtuigingen.
nieuw stopzinnetje van dejjann op herhaling.
Dat was niet het argument wat gemaakt werd. :')
pi_200889018
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:12 schreef Chivaz het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)tter_impression=true

Wat een figuur is die Hunter Biden zeg. Overal geld ophalen vanwege de naam Biden, een paar goede stapels voor “the big guy” om het vervolgens op te roken en neuken in hotels met goedkope hoeren.

Uiteraard is dit natuurlijk niet nieuwswaardig, het is slechts de zoon van de machtigste man ter wereld.
Zo’n onbeduidend figuur is even irrelevant als een medewerker van de McDonalds.
Leden van de Trump sekte die over geld ophalen beginnen. De ironie. :P
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:08:31 #160
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200889052
Aha daar is het sprookje van censuur, bans en gemanipuleerde fact-checkers al.

Censuur: Er is geen censuur! Zoals ik gisteren al had uitgelegd. Er is de wereld aan idiote extreem-rechtse "nieuwssites", forums en andere vormen van media. Ongeveer iedere idiote leugen mag geplaatst worden, geen enkel probleem.

Bans: Het staat elk commercieel medium vrij om mensen te weren! Juist jullie extreem-rechtse verdwaasden, jullie die zo van vrije markt zijn zouden dat moeten toejuichen. Geen enkele medium heeft de plicht iedereen en elke mening toe te laten. Simpel zat.

Gemanipuleerde fact-checkers: Gelul. De meeste mainstream fact-checkers zijn extreem goed en extreem objectief. Dat jouw extreem-rechtse bruine poep als leugens wordt weggezet is omdat het leugens zijn.

Kortom, onze extreem-rechtse vrienden blijven nog steeds in de mode dat ze extreem-rechts terrorisme niet veroordelen en extreem-rechts fundamentalisme toejuichen. Tja, je moet het maar willen...
pi_200889115
'Extreem goed' en 'extreem objectief' nog wel, hihi. Er valt bij jou wel veel in die categorie. Het woord komt ook zeven keer terug in die post.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200889152
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Aha daar is het sprookje van censuur, bans en gemanipuleerde fact-checkers al.

Censuur: Er is geen censuur! Zoals ik gisteren al had uitgelegd. Er is de wereld aan idiote extreem-rechtse "nieuwssites", forums en andere vormen van media. Ongeveer iedere idiote leugen mag geplaatst worden, geen enkel probleem.

Bans: Het staat elk commercieel medium vrij om mensen te weren! Juist jullie extreem-rechtse verdwaasden, jullie die zo van vrije markt zijn zouden dat moeten toejuichen. Geen enkele medium heeft de plicht iedereen en elke mening toe te laten. Simpel zat.

Gemanipuleerde fact-checkers: Gelul. De meeste mainstream fact-checkers zijn extreem goed en extreem objectief. Dat jouw extreem-rechtse bruine poep als leugens wordt weggezet is omdat het leugens zijn.

Kortom, onze extreem-rechtse vrienden blijven nog steeds in de mode dat ze extreem-rechts terrorisme niet veroordelen en extreem-rechts fundamentalisme toejuichen. Tja, je moet het maar willen...
Tja, kansloos dat gebash op fact checkers. Letterlijk de waarheid negeren. Vingers in je oren en "tralalalalala". :')

Er staan altijd bronvermeldingen bij, dus wat let iemand om zo'n fact checker te verbeteren?
pi_200889153
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:13 schreef HowardRoark het volgende:
'Extreem goed' en 'extreem objectief' nog wel, hihi. Er valt bij jou wel veel in die categorie. Het woord komt ook zeven keer terug in die post.
Ze zijn geen reactie meer waard ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:16:01 #164
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200889158
extreem-rechts blijft "grapjes" maken, maar gewoon aangeven dat een poging tot staatsgreep not done is kunnen ze niet over hun lippen krijgen. Daarmee val je toch wel erg door de mand hoor.
pi_200889173
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:13 schreef HowardRoark het volgende:
'Extreem goed' en 'extreem objectief' nog wel, hihi. Er valt bij jou wel veel in die categorie. Het woord komt ook zeven keer terug in die post.
Jij bent de uitgerekende persoon om het over herhalende woordjes te hebben. :D
pi_200889218
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ze zijn geen reactie meer waard ...
Gewoon negeren en doen alsof het niet bestaat, geweldige techniek!
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:22:01 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200889254
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 08:57 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ziet er zeer vredig uit ^O^
Vandaar dat er MAAR 500+ rechtzaken lopen tegen deze mensen.
Zie je Orangeman in een van deze foto's bij het Capitool?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200889280
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:16 schreef mcmlxiv het volgende:
extreem-rechts blijft "grapjes" maken, maar gewoon aangeven dat een poging tot staatsgreep not done is kunnen ze niet over hun lippen krijgen. Daarmee val je toch wel erg door de mand hoor.
Over wie heb je het nu? En welke coup?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200889296
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Over wie heb je het nu? En welke coup?
Ha, wat grappig! Erdogan denk ik.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:26:38 #170
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200889327
Oh oh wat grappig toch. En dan denken dat je geen extreem-rechtse fundamentalist bent wanneer je niet het geweld en de bestorming van het Capitool veroordeeld.

Ja knul, je bent een rechts-extremist, gefeliciteerd!
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:26:57 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200889337
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Over wie heb je het nu? En welke coup?

Remix dit keer :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200889594
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:26 schreef mcmlxiv het volgende:
Oh oh wat grappig toch. En dan denken dat je geen extreem-rechtse fundamentalist bent wanneer je niet het geweld en de bestorming van het Capitool veroordeeld.

Ja knul, je bent een rechts-extremist, gefeliciteerd!
Interessant en dat voor een VVD-stemmer, hihi. Val ik nu ook in de categorie 'extremist volgens extremist'?
quote:
Dat betrof natuurlijk geen coup. Een coup komt vanuit de staat zelf, vaak betreft dit het leger die de zittende regering omver werpt (zoals bijvoorbeeld recent in Myanmar).
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:01:01 #173
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200889856
De ontkenning blijft maar doorgaan. Nu is het geen coup omdat het niet past in hun definitie:

Laten we hierover dan even de feitjes op een rij zetten:
Feit 1: Trump was de zittende president (de staat zelf)
Feit 2: Biden was de gekozen opvolgende president (de toekomstige staat)
Feit 3: De gebeurtenis van 6 januari was bedoeld om feit 2 te dwarsbomen (de omverwerping).
Feit 4: Luttele weken voor de coup was de minister van defensie door een havik vervangen (intentie!)
Feit 5: De nationale garde stond onder controle van Trump en werd te laat ingeroepen (uitvoering)

He warempel! Het past wel in de definitie! Het is zelfs een mislukte coup met voorbedachte rade.

Spartelend blijven onze extreem-rechtse vriendjes proberen om net te doen alsof 6 januari een onschuldige gebeurtenis was.
pi_200889927
Hahaha, nou, je bent hier in BNW wel op je plek zo te lezen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:06:37 #175
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200889946
Aha kijk, nog steeds geen antwoord. Het spartelen blijft maar doorgaan. Zelfs wanneer gewoon de harde feiten worden gepresenteerd.

Is er nou al bewijs voor verkiezingsfraude?
pi_200890419
De "feiten". Een van de favoriete woorden van Links tegenwoordig. Het links-en progressieve wereldbeeld is "wetenschappelijk" en "feitelijk". Alle andere visies betreft "misinformatie", "disinformatie" en "leugens". Hihi, leuke Newspeak hoor.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:06:10 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200890822
Wacht ff het was geen coup omdat er geen militairen werden gestuurd.
Zullen we het dan maar gooien op milita :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:09:11 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200890875
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Interessant en dat voor een VVD-stemmer, hihi. Val ik nu ook in de categorie 'extremist volgens extremist'?
[..]
Dat betrof natuurlijk geen coup. Een coup komt vanuit de staat zelf, vaak betreft dit het leger die de zittende regering omver werpt (zoals bijvoorbeeld recent in Myanmar).
Vaak.. in dit geval dus niet.
Mooi man, zijn we het dus eens dat het een mooie poging was, maar helaas gefaald!

Een staatsgreep, coup, coup d'état of putsch is de (poging tot) illegale afzetting van een regering, meestal door een kleine groep van een instelling van de bestaande staat!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:10:16 #179
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200890896
En de Taliban gaat gewoon winnen.

Kwestie van tijd voordat ze heel Afghanistan hebben. Al die triljarden dollars in een paar maanden weg.
pi_200890992
We moeten van de gebeurtenissen op 6 januari niet meer maken dan het is.
Het was gewoon rellen in het capitool en een vreedzaam protest buiten.
Het was verre van een staatsgreep, nogmaals hoe zien jullie dat voor je?
Trump stuurt zijn supporters naar binnen, moorden de senatoren uit en roept zich zelf uit tot keizer?
Dit soort bizarre theorieën waagt Alex Jones zich niet eens aan.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:15:38 #181
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200890996
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:10 schreef Ixnay het volgende:
En de Taliban gaat gewoon winnen.

Kwestie van tijd voordat ze heel Afghanistan hebben. Al die triljarden dollars in een paar maanden weg.
Oh, maar Biden ging toch oorlog voeren en Trump zou toch de troepen terugtrekken? Lijkt net alsof jij in een paralelle wereld leeft waar zwart wit is _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200891238
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:10 schreef Ixnay het volgende:
En de Taliban gaat gewoon winnen.

Kwestie van tijd voordat ze heel Afghanistan hebben. Al die triljarden dollars in een paar maanden weg.
Dus nu is Biden plots niet oorlogszuchtig genoeg?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:31:02 #183
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200891276
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, maar Biden ging toch oorlog voeren en Trump zou toch de troepen terugtrekken? Lijkt net alsof jij in een paralelle wereld leeft waar zwart wit is _O-
Die oorlog had nooit begonnen mogen worden.

Afghanistan is van de Afghanen en niet van de globalisten. Amerika moet daar wegblijven.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:33:07 #184
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200891312
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:31 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Die oorlog had nooit begonnen mogen worden.

Afghanistan is van de Afghanen en niet van de globalisten. Amerika moet daar wegblijven.
Maar waarom heeft Trump dan de troepen niet teruggetrokken? En waarom waren er onder Trump meer VS troepen dan onder Obama buiten de VS gestationeerd? Was Trump in het geheim ook een globalist? Dat zou je wel denken aangezien hij de producten die onder zijn naam verkocht worden in 16 verschillende landen liet maken.

Vragen, vragen...
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:35:14 #185
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200891342
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dus nu is Biden plots niet oorlogszuchtig genoeg?
Nu Biden zich daar terugtrekt wordt duidelijk wat voor fouten er gemaakt zijn.

Je kunt een volk nooit echt veroveren. Hitler probeerde dat ook. Ze hebben misschien een andere vlag, maar ze blijven het volk dat ze zijn. Een Nederlander is geen Duitser, ook niet onder een nazi vlag.

Bush had moeten accepteren dat het Afghaanse volk voor het grootste deel achter de taliban staat en dat ze de Westerse globalistische plannen niet motten.
pi_200891343
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:31 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Die oorlog had nooit begonnen mogen worden.

Afghanistan is van de Afghanen en niet van de globalisten. Amerika moet daar wegblijven.
Dus je juicht toe dat Biden de terugtrekking doorzet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:37:30 #187
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200891398
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Maar waarom heeft Trump dan de troepen niet teruggetrokken? En waarom waren er onder Trump meer VS troepen dan onder Obama buiten de VS gestationeerd? Was Trump in het geheim ook een globalist? Dat zou je wel denken aangezien hij de producten die onder zijn naam verkocht worden in 16 verschillende landen liet maken.

Vragen, vragen...
Dan was Trump ten onrechte de grote verspiller geweest van al die triljarden dollars.

Globalisten (Bush, Biden) wilden dit en die moeten nu hun verlies erkennen. Deze oorlog was net zoals alle andere oorlogen compleet ZINLOOS. Het volk wil geen oorlog. Het zijn altijd leiders die oorlog willen.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:38:09 #188
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200891412
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dus je juicht toe dat Biden de terugtrekking doorzet?
Ja! Zijn verlies erkent!
pi_200891499
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Was het Portland of Seattle waar de politie een bureau moest verlaten en men een gedeelte van de stad onafhankelijk had verklaard? Een eigen stuk grond midden in een grote Amerikaanse stad met bewapende bewakers die de in en uitgangen bewaakten?
NIet alleen dat, de lokale warlord Raz bewapende minderjarigen.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:44:37 #190
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200891529
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:37 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Dan was Trump ten onrechte de grote verspiller geweest van al die triljarden dollars.

Globalisten (Bush, Biden) wilden dit en die moeten nu hun verlies erkennen. Deze oorlog was net zoals alle andere oorlogen compleet ZINLOOS. Het volk wil geen oorlog. Het zijn altijd leiders die oorlog willen.
Trump stuurde meer troepen naar Afghanistan. En riep later dat hij alle troepen ging terugtrekken maar zoals gewoonlijk bij Trump, er gebeurde niets....veel woorden en nul daden.

Maar goed, het is nu eindelijk Infrastructure week nu Trump weg is en Amerikanen mogen ook weer zorgverzekeringen afsluiten via de ACA, we wachten nog steeds op de plannen van Trump maar die komen vast over twee weken net als het bewijs over fraude bij de verkiezingen :+
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:45:38 #191
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200891552
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
NIet alleen dat, de lokale warlord Raz bewapende minderjarigen.
Volgens mij was het een minderjarige Trump aanhanger die meerdere doden op zijn naam heeft staan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200891595
Hihi. Ik hoor steeds maar weer iets over een "staatsgreep", maar niemand is daarvoor aangeklaagd. De aanklachten komen nog niet eens in de buurt. Grappig hoor, dat enorme gat tussen de geautoriseerde bronnen en de observeerbare realiteit.
pi_200891753
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi. Ik hoor steeds maar weer iets over een "staatsgreep", maar niemand is daarvoor aangeklaagd. De aanklachten komen nog niet eens in de buurt. Grappig hoor, dat enorme gat tussen de geautoriseerde bronnen en de observeerbare realiteit.
De bedoeling is dat men dit zo lang mogelijk in het nieuws houd zodat Amerikanen dit gaan linken aan de Republikeinse partij.
Helaas voor de Democraten kun je dit niet blijven rekken voor politiek gewin.
Uiteindelijk gaan andere zaken toch de overhand krijgen, vaccinpaspoorten, inflatie, illegale immigratie, CRT om maar een paar zaken op te noemen.
pi_200891776
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
NIet alleen dat, de lokale warlord Raz bewapende minderjarigen.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met hem? Ik mag toch aannemen dat hij is opgepakt en veroordeeld? Het is niet niks om de onafhankelijkheid uit te roepen op Amerikaans grondgebied.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:02:50 #195
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200891827
Chivaz heeft wel precies beschreven wat de bedoeling was. Het jammere voor Trump is dat Pence zijn rol niet begrepen en of gepakt heeft. De bedoeling was namelijk heel eenvoudig. Pence die weigert de uitslag te erkennen gevolgd door een schermutseling (waarbij best wat senatoren hadden mogen sneuvelen, het liefst democratische), gevolgd door het grijpen van de macht met behulp van de nationale garde. Maar helaas Pence deed gewoon zijn plicht, Trump was gewoon de laffe hond die hij altijd is en het geheel liep af met een sisser.

Natuurlijk wordt niemand voor poging tot staatsgreep vervolgd. Dat is namelijk het fijne van dergelijke pogingen tot staatsgreep. Het geweld van de onderknuppels is eenvoudig te bewijzen, het daadwerkelijke doel een stuk lastiger.

Maar he, voor trump-verdwaasden doet bewijs er toch niet toe? De observeerbare realiteit van de deplorable nurse is toch ruim voldoende?
pi_200891832
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met hem? Ik mag toch aannemen dat hij is opgepakt en veroordeeld? Het is niet niks om de onafhankelijkheid uit te roepen op Amerikaans grondgebied.
Geen idee. Ik ga er gemakshalve van uit dat er niks is gebeurd. Het was immers de "Summer of Love". Als hij al zou zijn opgepakt, dan zal een radicale DA hem wel weer hebben laten gaan.
pi_200891833
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi. Ik hoor steeds maar weer iets over een "staatsgreep", maar niemand is daarvoor aangeklaagd. De aanklachten komen nog niet eens in de buurt. Grappig hoor, dat enorme gat tussen de geautoriseerde bronnen en de observeerbare realiteit.
Die "staatsgreep" is voornamelijk een product van de altijd creatieve geest van sommige links-en progressieve fantasten. Zij die ook overal vermeend racisme, homofobie en seksisme zien, en teven stellen dat als een man zegt dat hij een vrouw is, hij dit ook daadwerkelijk is.

Hilarisch genoeg is dit tevens de groep die stelt altijd de "wetenschap" en de "feiten" aan hun kant te hebben. Honk honk!
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De bedoeling is dat men dit zo lang mogelijk in het nieuws houd zodat Amerikanen dit gaan linken aan de Republikeinse partij.
Helaas voor de Democraten kun je dit niet blijven rekken voor politiek gewin.
Uiteindelijk gaan andere zaken toch de overhand krijgen, vaccinpaspoorten, inflatie, illegale immigratie, CRT om maar een paar zaken op te noemen.
Correct. Dat is het bekende clusteren en vervolgens collectief demoniseren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:03:53 #198
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200891839
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Trump stuurde meer troepen naar Afghanistan. En riep later dat hij alle troepen ging terugtrekken maar zoals gewoonlijk bij Trump, er gebeurde niets....veel woorden en nul daden.

Maar goed, het is nu eindelijk Infrastructure week nu Trump weg is en Amerikanen mogen ook weer zorgverzekeringen afsluiten via de ACA, we wachten nog steeds op de plannen van Trump maar die komen vast over twee weken net als het bewijs over fraude bij de verkiezingen :+
Op leugens ga ik niet in.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:04:20 #199
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200891843
oh jee, de extreem-rechtse terreur-aanhangers voelen zich gedemoniseerd.
pi_200891857
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:02 schreef mcmlxiv het volgende:
Natuurlijk wordt niemand voor poging tot staatsgreep vervolgd. Dat is namelijk het fijne van dergelijke pogingen tot staatsgreep. Het geweld van de onderknuppels is eenvoudig te bewijzen, het daadwerkelijke doel een stuk lastiger.

Toe maar hoor. Het is net zoals de verkiezingsfraude die bestaat ondanks de rechters, nietwaar?
pi_200891874
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:04 schreef mcmlxiv het volgende:
oh jee, de extreem-rechtse terreur-aanhangers voelen zich gedemoniseerd.
Even quoten voor het archief.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:06:28 #202
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200891876
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:05 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Toe maar hoor. Het is net zoals de verkiezingsfraude die bestaat ondanks de rechters, nietwaar?
Vertel! welk bewijs heb je voor verkiezingsfraude? Spannend man! Welke rechters hebben fraude bewezen geacht?
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:06:41 #203
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200891878
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:03 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Op leugens ga ik niet in.
Alles wat ik schreef is een gedocumenteerd feit.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:07:14 #204
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200891883
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:06 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Even quoten voor het archief.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is net zoiets als een topic rapporteren zonder hem te rapporteren toch? Iets met censuur en zo?
pi_200891889
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:06 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Vertel! welk bewijs heb je voor verkiezingsfraude? Spannend man! Welke rechters hebben fraude bewezen geacht?
Ik las net dat een veroordeling door de rechter niet nodig was voor iets om toch te zijn. Dus de fraude is er gewoon.
pi_200891890
Obama, Hillary & Biden zijn allemaal verantwoordelijk voor de massa immigratie richting Europa, ze hebben prachtige landen kapot gemaakt, Obama en CIA zijn zelfs verantwoordelijk voor het creeren van de Islamitische Staat, alle wapens, voertuigen en trainingen komen vanuit Amerika om "boze" Assad weg te krijgen.

Obama heeft Libie ook kapot gemaakt. Al die Syrische migranten zijn hier dankzij de goedheiligman Obama.

Koning Trump heeft voor tal van vredestichtingen gezorgd in Midden Oosten, landen die nooit met elkaar verbonden via commerciële vluchten zijn nu wel bereikbaar.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_200891940
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:02 schreef mcmlxiv het volgende:
Chivaz heeft wel precies beschreven wat de bedoeling was. Het jammere voor Trump is dat Pence zijn rol niet begrepen en of gepakt heeft. De bedoeling was namelijk heel eenvoudig. Pence die weigert de uitslag te erkennen gevolgd door een schermutseling (waarbij best wat senatoren hadden mogen sneuvelen, het liefst democratische), gevolgd door het grijpen van de macht met behulp van de nationale garde. Maar helaas Pence deed gewoon zijn plicht, Trump was gewoon de laffe hond die hij altijd is en het geheel liep af met een sisser.

Natuurlijk wordt niemand voor poging tot staatsgreep vervolgd. Dat is namelijk het fijne van dergelijke pogingen tot staatsgreep. Het geweld van de onderknuppels is eenvoudig te bewijzen, het daadwerkelijke doel een stuk lastiger.

Maar he, voor trump-verdwaasden doet bewijs er toch niet toe? De observeerbare realiteit van de deplorable nurse is toch ruim voldoende?
Hahahaha je meent het gewoon.
Oké stel Pence was meegegaan in de coup, wat zou er dan gebeuren? De burgers in de VS gaan het gewoon accepteren en business as usual?
Je denkt niet dat de internationale gemeenschap meteen een coalitie vormen om het een een ander in de VS op orde te stellen?
Wat dacht je van het leger en alle staten die niet voor Trump zijn gegaan? Die accepteren gewoon dat Trump een coup heeft gepleegd?
Als jij dit serieus gelooft dat Trump de intentie had om een coup te plegen met alle gevolgen van dien dan ben je serieus niet meer voor rede vatbaar.
Zelfs Alex Jones gaat niet zo ver in zijn samenzweringstheorieën, ik denk dat het tijd voor je is om een stapje terug te nemen en zaken eens objectief te bekijken.
We zijn het nagenoeg nooit eens en dat hoeft ook niet, maar laten we aub wel een beetje realistisch blijven.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:15:15 #208
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200892008
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Alles wat ik schreef is een gedocumenteerd feit.
Nee. En hetzelfde geldt voor die post daarvoor.

Trump wist dat de Taliban niet te verslaan was.

Een volk met 36 miljoen mensen staat er achter. Hoe wil je daar van winnen?
pi_200892026
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:03 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Geen idee. Ik ga er gemakshalve van uit dat er niks is gebeurd. Het was immers de "Summer of Love". Als hij al zou zijn opgepakt, dan zal een radicale DA hem wel weer hebben laten gaan.
Ik ben net aan het zoeken geweest en ik kan maar weinig vinden.
Bizar eigenlijk dat je de onafhankelijkheid kan uitroepen, een politiebureau kan innemen, je medestanders kan bewapenen en indirect verantwoordelijk zijn voor een aantal doden zonder repercussies.
Maar die relschoppers op 6 januari tja die gingen voor een staatsgreep op aansturen van Donald Trump.
Het moet serieus toch niet gekker worden.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:16:13 #210
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200892027
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hahahaha je meent het gewoon.
Oké stel Pence was meegegaan in de coup, wat zou er dan gebeuren?
lol, als Pence het ongeldig had laten verklaren en ballen had gehad om daarna Trump om te laten leggen had je de perfecte aanloop naar

Want hoe gek Trump ook was, ik ben iig blij dat Trump niet ergens onderweg uit zijn functie is gezet want Pence is pas écht een mafklapper. In ieder geval blij dat Pence niet mee is gegaan in die gekkigheid.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_200892102
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:16 schreef jogy het volgende:

[..]
lol, als Pence het ongeldig had laten verklaren en ballen had gehad om daarna Trump om te laten leggen had je de perfecte aanloop naar [ afbeelding ]

Want hoe gek Trump ook was, ik ben iig blij dat Trump niet ergens onderweg uit zijn functie is gezet want Pence is pas écht een mafklapper. In ieder geval blij dat Pence niet mee is gegaan in die gekkigheid.
Handmaids tale ? Alle gevaccineerde vrouwen zijn onvruchtbaar geworden ... ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:20:17 #212
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200892103
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:15 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Nee. En hetzelfde geldt voor die post daarvoor.

Trump wist dat de Taliban niet te verslaan was.

Een volk met 36 miljoen mensen staat er achter. Hoe wil je daar van winnen?
Lees dan maar eens na wat Trump zelf gezegd heeft, hij claimde de Taliban binnen 2-3 dagen te kunnen verslaan. Je zegt nu toch niet dat hij dat verzon of loog, hoop ik?

Feit: Trump stuurde meer troepen naar Afghanistan:
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-41314428

Feit: Trump riep dat hij alle troepen voor afgelopen novermber zou terugtrekken en heeft die belofte niet waargemaakt:
https://www.nbcnews.com/n(...)20-election-n1038651
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200892106
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:16 schreef jogy het volgende:

[..]
lol, als Pence het ongeldig had laten verklaren en ballen had gehad om daarna Trump om te laten leggen had je de perfecte aanloop naar [ afbeelding ]

Want hoe gek Trump ook was, ik ben iig blij dat Trump niet ergens onderweg uit zijn functie is gezet want Pence is pas écht een mafklapper. In ieder geval blij dat Pence niet mee is gegaan in die gekkigheid.
Pence is een christelijke man, gewoon een religieuze Republikein die gelooft in normen en waarden.
Dat plaatje posten alsof Pence een soort van Gilead zou nastreven is hetzelfde als Obama linken aan de Sovjet unie.
pi_200892127
Overigens zou een president Pence het land wel goed doen. Een rustige stabiele principiële man die zich niet laat gek maken door anderen om hem heen.
Ik had liever een president Pence gezien dan president Biden.
pi_200892320
Omdat het BNW is en interessant is om te lezen, neem het concept "devolution"; de "continuation of government". Hier een paar schrijfsels waarom dit het geval kan zijn. Het kan immers een verklaring zijn voor een paar rare dingen, momenten of uitspraken die wij mee hebben kunnen maken. Bijvoorbeeld de rare situatie dat China Dong Jingwei terug wilde van de VS, maar de Biden administratie geen idee had dat hij was overgelopen naar de VS.
Deel 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:04:17 #216
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200892887
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:34 schreef QuidProJoe het volgende:
Omdat het BNW is en interessant is om te lezen, neem het concept "devolution"; de "continuation of government". Hier een paar schrijfsels waarom dit het geval kan zijn. Het kan immers een verklaring zijn voor een paar rare dingen, momenten of uitspraken die wij mee hebben kunnen maken. Bijvoorbeeld de rare situatie dat China Dong Jingwei terug wilde van de VS, maar de Biden administratie geen idee had dat hij was overgelopen naar de VS.
Deel 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8
Kijk dat is nou een leuk BNW-waardige theorie. Chapeau! Erg grappig om te lezen.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:28:35 #217
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200893299
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Lees dan maar eens na wat Trump zelf gezegd heeft, hij claimde de Taliban binnen 2-3 dagen te kunnen verslaan. Je zegt nu toch niet dat hij dat verzon of loog, hoop ik?

Feit: Trump stuurde meer troepen naar Afghanistan:
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-41314428

Feit: Trump riep dat hij alle troepen voor afgelopen novermber zou terugtrekken en heeft die belofte niet waargemaakt:
https://www.nbcnews.com/n(...)20-election-n1038651
Trump kon de Taliban inderdaad in 2 dagen verslaan. Feit.

Hij deed/wilde dat niet. Feit.

Wat is nu je punt?
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:30:52 #218
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200893333
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:28 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Trump kon de Taliban inderdaad in 2 dagen verslaan. Feit.

Hij deed/wilde dat niet. Feit.

Wat is nu je punt?
Je zegt zelf dit "Trump wist dat de Taliban niet te verslaan was", weet je zelf nog wel welke fantasie je volgt?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:31:26 #219
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200893339
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Handmaids tale ? Alle gevaccineerde vrouwen zijn onvruchtbaar geworden ... ;)
Ik zou teleurgesteld maar niet heel erg geschokt zijn als deze vaccinatie nadelig is voor de vruchtbaarheid hoor :@.

Ben zelf volledig gevaccineerd, geef het allemaal sterk het voordeel van de twijfel maar als overbevolking daadwerkelijk op de agenda staat en een probleem is omdat men anders niet door kunnen gaan met de status quo (consumentenmaatschappij) dan zou dit het probleem wel redelijk verhelpen op een enigszins humane manier (geen massagraven is altijd dubbelplus)

[/offtopic :@ ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:33:21 #220
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200893360
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je zegt zelf dit "Trump wist dat de Taliban niet te verslaan was", weet je zelf nog wel welke fantasie je volgt?
Als je de Taliban wil verslaan zou je de 36 miljoen Afghanen moeten uitroeien. Dat is de enige manier om ze te verslaan.

Trump wist dat en wilde dat natuurlijk niet. De Amerikanen hebben daar voor veel meer ellende gezorgd dan de Taliban.

Als de Taliban daar aan de macht was geweest van 2003 tot nu was het een stabieler land geweest dan het nu is.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:36:20 #221
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200893403
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:33 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Als je de Taliban wil verslaan zou je de 36 miljoen Afghanen moeten uitroeien. Dat is de enige manier om ze te verslaan.

Trump wist dat en wilde dat natuurlijk niet. De Amerikanen hebben daar voor veel meer ellende gezorgd dan de Taliban.

Als de Taliban daar aan de macht was geweest van 2003 tot nu was het een stabieler land geweest dan het nu is.
Nogmaals: "Trump wist dat de Taliban niet te verslaan was." - Ixnay

Trump "ik kan de Taliban in 2-3 dagen verslaan"

Een van die statements klopt niet maar het lijkt dus jouw statement te zijn die onzin is volgens jouw posts. Prima, weten we dat ook weer
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200893454
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:04 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Kijk dat is nou een leuk BNW-waardige theorie. Chapeau! Erg grappig om te lezen.
Precies. De fraude is zo duidelijk, die mag naar POL/NWS.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:31:01 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200894292
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:07 schreef epicbeardman het volgende:
Obama, Hillary & Biden zijn allemaal verantwoordelijk voor de massa immigratie richting Europa, ze hebben prachtige landen kapot gemaakt, Obama en CIA zijn zelfs verantwoordelijk voor het creeren van de Islamitische Staat, alle wapens, voertuigen en trainingen komen vanuit Amerika om "boze" Assad weg te krijgen.

Obama heeft Libie ook kapot gemaakt. Al die Syrische migranten zijn hier dankzij de goedheiligman Obama.

Koning Trump heeft voor tal van vredestichtingen gezorgd in Midden Oosten, landen die nooit met elkaar verbonden via commerciële vluchten zijn nu wel bereikbaar.
Eh de IS bestaat al sinds +-2002 dus zou dat niet eerder Bush jr zijn?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:32:33 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200894313
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:40 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Precies. De fraude is zo duidelijk, die mag naar POL/NWS.
Ik zou zeggen maak er een topic aan, ik kan je verzekeren dat die of naar bnw of onz word geplaatst.
En niet door de mods die hier actief zijn!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200894335
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:32 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik zou zeggen maak er een topic aan, ik kan je verzekeren dat die of naar bnw of onz word geplaatst.
En niet door de mods die hier actief zijn!
Volgens mij maak je, geheel per ongeluk, een zeer goed punt ^O^
pi_200894756
Zeg maar was het vandaag niet de grote dag dat Trump opnieuw geinstalleerd zou worden? *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200894785
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 16:01 schreef Kijkertje het volgende:
Zeg maar was het vandaag niet de grote dag dat Trump opnieuw geinstalleerd zou worden? *O*
Vandaag is ook National Kool-Aid Day. Toeval?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_200894812
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 16:04 schreef OMG het volgende:

[..]
Vandaag is ook National Kool-Aid Day. Toeval?
Dat kan geen toeval zijn! Het is een complot! :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200894884
Gaat 'm toch niet worden vrees ik, teleurstellend weer -O-

twitter


quote:
Well, someone has stepped forward to debunk the data — or at least the claims Lindell is making about it. And it’s none other than the cyberexpert Lindell himself hired.

Josh Merritt, also known as “Spider” or “Spyder” and who was hired by Lindell for his “red team,” told the Washington Times on Wednesday at the symposium that, effectively, Lindell has sold his adherents a bill of goods. Lindell claimed that intercepted network data obtained by other hackers, also known as “packet captures,” could be unencrypted to reveal evidence of vote-switching by the Chinese-backed hackers.

But Merritt has now said that’s just not true.

“So our team said we’re not going to say that this is legitimate if we don’t have confidence in the information,” Merritt said. And it apparently turns out it was not legitimate.

Merritt did still claim that the data provide evidence of manipulated votes, but he made clear it’s not really all it’s cracked up to be.

“We were handed a turd,” he said. “And I had to take that turd and turn it into a diamond. And that’s what I think we did.”


[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 13-08-2021 16:30:34 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:16:43 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200894902
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:33 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Volgens mij maak je, geheel per ongeluk, een zeer goed punt ^O^
Jup, als er fraude gepleegd was, was Biden geen president meer.
Of nooit geweest.
Daarom staat het topic al hier baklap!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:18:09 #231
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200894915
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 16:01 schreef Kijkertje het volgende:
Zeg maar was het vandaag niet de grote dag dat Trump opnieuw geinstalleerd zou worden? *O*
Moet ik alvast met kratje pils en zak chips voor de buis gaan zitten?
Of ehhh ...
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:27:24 #232
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200895010
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:33 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Volgens mij maak je, geheel per ongeluk, een zeer goed punt ^O^
Nee hoor, het is een typisch grappig BNW stuk. Maar grappig maakt het niet waar. Het is precies wat complot-denkers tot complot-denkers maakt. Idiote zaken aan elkaar knopen en (in dit geval) tot de conclusie komen dat De Donald nog steeds president is. Volkomen zot, maar wel erg grappig. Volgens mij precies waar BNW voor bedoeld is.
pi_200895267
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 16:27 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Nee hoor, het is een typisch grappig BNW stuk. Maar grappig maakt het niet waar. Het is precies wat complot-denkers tot complot-denkers maakt. Idiote zaken aan elkaar knopen en (in dit geval) tot de conclusie komen dat De Donald nog steeds president is. Volkomen zot, maar wel erg grappig. Volgens mij precies waar BNW voor bedoeld is.
Connecting the dots! *O*

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:53:11 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200895325
quote:
Probleem alleen er zijn geen Dots!
Alleen een oranje Messias die het roept en zijn volgelingen die het geloven..
Meer is er niet!
Anders was het hier of in een rechtzaak aan de order geweest!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200895405
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 16:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Probleem alleen er zijn geen Dots!
Alleen een oranje Messias die het roept en zijn volgelingen die het geloven..
Meer is er niet!
Anders was het hier of in een rechtzaak aan de order geweest!
Voor de complotdenker zijn er zat Dots. Alles wat er verdacht uitziet draagt bij aan het patroon. En als er dan gefactchecked wordt ligt het natuurlijk aan de bias van de factchecker!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200895789
Hihi, dat is een leuke draai. Zo kun allerlei complottheorieën en onwaarheden natuurlijk goed trachten te praten inderdaad. Maar het is bekend dat jij wat dat betreft al niet meer te redden bent. De linksgeoriënteerde MSM omvat jouw sacrale geschriften.

En ik zie wat betreft die "fact-checkers" trouwens wel sterke overeenkomsten met de orakels van het Oude Griekenland. Net zo verlicht en alwetend qua aanzien, maar helaas beide stoelend op een valse premisse.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:23:23 #237
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200895812
en zodra je genoeg dotjes aan elkaar geregen hebt is Trump opeens weer president. Sterker nog, hij is nooit weggeweest! Het leger, de inlichtingendiensten, het is allemaal nog volledig onder controle van "De Donald"!

En het ergste is dat er daadwerkelijk mensen echt in geloven.
pi_200896214
Wel een beetje medelijden met de mensen die er echt in geloven. Totaal geen medelijden met figuren die goed geld verdienen aan deze mensen door te doen alsof Trump echt terugkomt als je naar deze presentatie komt en dit t-shirt koopt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200896430
Zou zo'n Lindell er eigenlijk in geloven? Want het verspreiden van die onzin is in zijn geval volgens mij geen solide winstrategie voor z'n kussenbusiness.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200896693
twitter

Jammer weer dat er een hoop materiaal achter gelaten word wat in verkeerde handen valt.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:36:31 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200897228
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:07 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Jammer weer dat er een hoop materiaal achter gelaten word wat in verkeerde handen valt.
Boeiend, het hele binnen vallen van Afghanistan was vooraf al kansloos!

Maare verder terug naar het bnw onderwerp vandaag zou een grote dag zijn..
Of ehhh gaan we weer uitstellen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200897345
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Boeiend, het hele binnen vallen van Afghanistan was vooraf al kansloos!

Maare verder terug naar het bnw onderwerp vandaag zou een grote dag zijn..
Of ehhh gaan we weer uitstellen?
Waar heb je het over?
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:50:58 #243
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200897494
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waar heb je het over?
De terugkeer van de oranje held, zie hierboven dit hele topic!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200898862
President Trump stelt de belangrijkste vraag:


[ Bericht 2% gewijzigd door QuidProJoe op 13-08-2021 20:25:17 ]
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:49:31 #245
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200899852
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:45 schreef QuidProJoe het volgende:
President Trump stelt de belangrijkste vraag:
[ afbeelding ]
Nou, nee. :W

Dit was toch de schreeuwlelijk die alle troepen wel even voor de verkiezingen zou terugtrekken afgelopen November maar weer eens impotent was toen het erop aankwam?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:57:48 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200899969
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:45 schreef QuidProJoe het volgende:
President Trump stelt de belangrijkste vraag:
[ afbeelding ]
Ehhh hij had zelf 4 jaar dit verzaakt te doen!
En nu de opvolger op de flikker geven voor zijn falen, zelfde als Obama op de flikker geven omdat Bush jr Irak en Afghanistan binnen viel!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200900124
Hihihi. Het lijkt er op dat jullie President Trump ook missen.
pi_200900947
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:41 schreef HowardRoark het volgende:
Dat betrof natuurlijk geen coup. Een coup komt vanuit de staat zelf, vaak betreft dit het leger die de zittende regering omver werpt (zoals bijvoorbeeld recent in Myanmar).
Ah, want Trump vormde geen onderdeel van de staat op 6 januari? :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:15 schreef Chivaz het volgende:
We moeten van de gebeurtenissen op 6 januari niet meer maken dan het is.
Het was gewoon rellen in het capitool en een vreedzaam protest buiten.
Het was verre van een staatsgreep, nogmaals hoe zien jullie dat voor je?
Trump stuurt zijn supporters naar binnen, moorden de senatoren uit en roept zich zelf uit tot keizer?
Dit soort bizarre theorieën waagt Alex Jones zich niet eens aan.
Het was inderdaad verre van een staatsgreep, maar dat betekent niet dat dat niet de bedoeling was van die oranje baviaan.
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:31 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Die oorlog had nooit begonnen mogen worden.

Afghanistan is van de Afghanen en niet van de globalisten. Amerika moet daar wegblijven.
Wat zeik je dan?
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:33 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Als je de Taliban wil verslaan zou je de 36 miljoen Afghanen moeten uitroeien. Dat is de enige manier om ze te verslaan.

Trump wist dat en wilde dat natuurlijk niet. De Amerikanen hebben daar voor veel meer ellende gezorgd dan de Taliban.

Als de Taliban daar aan de macht was geweest van 2003 tot nu was het een stabieler land geweest dan het nu is.
Wat leef jij toch in een fantasiewereld, echt op elk aspect. :D
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:45 schreef QuidProJoe het volgende:
President Trump stelt de belangrijkste vraag:
[ afbeelding ]
Waarop vrijwel niemand antwoordde want het wordt niet gelezen ... maar waarop de meesten anders volmondig "Nee" zouden zeggen - daarom heeft de meerderheid ook op Biden gestemd. :Y

Typische vraag van een narcist. :P
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:04:58 #249
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200901072
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:45 schreef QuidProJoe het volgende:
President Trump stelt de belangrijkste vraag:
[ afbeelding ]
Interessant statement van de man die van de ene op de andere dag Koerdische bondgenoten de dood in joeg door zonder waarschuwing te vertrekken.

Nog zo’n voorbeeld van bloed aan zijn handen.
pi_200903580
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200904082
Hoe voorspelbaar trump komt weer eens niet zijn grootspraak na dat hij gisteren weer beëdigd zou worden. :D

Maar goed sommigen blijven geloven in die oranje pathologische leugenaar wat dit topic mooi draaiend houdt. *)
pi_200904664
Het zijn vooral zijn tegenstanders die hem maar niet los kunnen laten. De MSM blijven maar artikelen en op-eds over die man produceren. Het zit sommigen zó ontzettend diep.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200904781
quote:
Man man, wat is dat Low Energy. Nog minder dan Jeb!
pi_200904915
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:06 schreef HowardRoark het volgende:
Het zijn vooral zijn tegenstanders die hem maar niet los kunnen laten. De MSM blijven maar artikelen en op-eds over die man produceren. Het zit sommigen zó ontzettend diep.
Wellicht zijn zij ook van mening dat Trump nog steeds de president is. Vergeet niet, dat men Trump impeachde na de inauguratie van voormalig vice-president Biden.
pi_200904971
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:06 schreef HowardRoark het volgende:
Het zijn vooral zijn tegenstanders die hem maar niet los kunnen laten. De MSM blijven maar artikelen en op-eds over die man produceren. Het zit sommigen zó ontzettend diep.
Mwah, vooral omdat het gewoon grappig is, en leuk om zo'n kneus te kakken te zetten. :D
pi_200904986
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:35 schreef illusions het volgende:

[..]
Mwah, vooral omdat het gewoon grappig is, en leuk om zo'n kneus te kakken te zetten. :D
Zó ontzettend diep.
pi_200905002
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:31 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wellicht zijn zij ook van mening dat Trump nog steeds de president is. Vergeet niet, dat men Trump impeachde na de inauguratie van voormalig vice-president Biden.
Trump is president, en er lopen unicorns in de tuin van het witte huis.

Nog meer fantasieën?
pi_200905008
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:36 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Zó ontzettend diep.
Bijna zo diep als de spraytan van je held.
pi_200905050
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:06 schreef HowardRoark het volgende:
Het zijn vooral zijn tegenstanders die hem maar niet los kunnen laten. De MSM blijven maar artikelen en op-eds over die man produceren. Het zit sommigen zó ontzettend diep.
Trump is een publiekstrekker, de haat zit zo diep dat journalistieke organisaties afhankelijk zijn van die man.
Het doet mij altijd een beetje denken aan Floyd Mayweather de rijkste bokser aller tijden.
Floyd was zo goed dat mensen zijn PPV gingen kopen om hem te zien verliezen. Hij leefde letterlijk van het geld van zijn haters, tot nu toe is hij nog steeds niet verslagen en heeft hij miljoenen verdiend over de rug van arme sukkels die emotioneel gedreven zijn.
pi_200905100
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:35 schreef illusions het volgende:

[..]
Mwah, vooral omdat het gewoon grappig is, en leuk om zo'n kneus te kakken te zetten. :D
Je snapt natuurlijk dat het hier niemand raakt dat je Trump hier verrot scheld. Trump zelf geeft er nog minder om, die heeft totaal geen weet van jou bestaan laat staan dat je hem belachelijk maakt op het internet.
En toch zijn er complete volksstammen die abbos op Amerikaanse kranten hebben om te zien wat die “dekselse Oranje clown” nu weer in zijn schild voert.
#resist #votebluenomatterwho
Het blijft echt fascinerend om te zien hoe diep haat kan zitten. Echt leef je leven, versier een vrouw/man neem een paar kinderen.
pi_200905747
https://www.dailymail.co.(...)tter_impression=true

Ik ben benieuwd hoe sommigen in de media dit gaan verdedigen.
Het gaat immers wel om de Messias Obama die zich niet aan de heilige geschriften heeft gehouden.
Nu heeft de media uiteraard al verklaard dat er voor Obama andere regels gelden omdat een ieder claimde gevaccineerd te zijn.
We zullen zien hoe dit zich gaat ontwikkelen.

Nogmaals ik gun een ieder zijn feestje maar laten we elkaar dan ook behandelen als gelijken.
pi_200905759
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 10:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Verre van eigenlijk. Ik check nieuws vanuit alle hoeken, dit in tegenstelling tot jouw soort mensen die niet verder komen dan Vox, Huffpost, WaPo, Salon, Jacobin, r/socialism en een paar fragmenten op Twitter van Media Matters en Aaron Rupar. Kortom, waar je anderen van beticht (projectie) maak je je zelf schuldig aan.
Ja ja en gras is blauw. Jou soort mensen. :)

Voor zover mijn kennis gaat is er alleen de homosapiens als menssoort over. Of behoren conservatieven nog tot de neanderthalers. _O-
  Moderator zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:39:00 #263
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_200908234
Jongens
A child is born with no state of mind.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 14:10:16 #264
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200908536
Ik denk dat het wel klopt dat de anti-trumpers best veel met de situatie bezig zijn.

Wij hadden nooit gedacht dat idiocracy, de simpsons, waarheid zou kunnen worden. Dat daadwerkelijk de idioten de grootste idioot op de troon zouden zetten. Dat dat toch is gebeurd is verontrustend. Deze keer is het nog met een sisser afgelopen, niet meer dan enkele honderdduizenden doden, maar een volgende keer kan het zomaar een stuk slechter aflopen
pi_200908599
Wie zijn 'wij' in deze? En honderdduizenden doden?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200908819
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 14:18 schreef HowardRoark het volgende:
Wie zijn 'wij' in deze? En honderdduizenden doden?
Wel een mooi precedent. Elke dode, die misschien wel had kunnen worden voorkomen, is de schuld van de zittende premier of president. Dus elke volgende griepdode, mocht de griep op miraculeuze wijze weer terugkomen, heeft een schuldige.

Toch mooi, die wereld waar de Staat de rol van God vervult. Wel lekker makkelijk als bevolking, je hebt geen enkele verantwoordelijkheid meer. Rechten heb je dan ook weer niet, maar ach, wat heb je daar nu aan?
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 14:45:36 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200908853
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 14:18 schreef HowardRoark het volgende:
Wie zijn 'wij' in deze? En honderdduizenden doden?
Wij de mensen die proberen te begrijpen waarom de VS een pannenkoek als president wou, zo'n beetje het overgrote deel van de wereldbevolking die weet wie Orangeman is!
En honderdduizend neem ik aan dat hij bedoeld de corona slachtoffers in de VS

Veel van zijn Volgers zagen hem als een succesvol zakenman..
Maar was hij daadwerkelijk wel zo succesvol??
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 14:49:53 #268
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200908906
Niet alleen een behoorlijk deel van de Corona doden, maar ook en vooral de duizenden Koerden. Zonder waarschuwing je bondgenoten van de ene op de andere dag in de steek laten en daarmee genocide uitlokken. Kim die dankzij trump steviger in het zadel zit dan ooit. Kost ook de nodige doden per jaar.

Niet zozeer kwaadaardig, maar een fukking amateur die veel stuk maakt. Idiocracy in optima forma dus.
pi_200909177
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 14:41 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wel een mooi precedent. Elke dode, die misschien wel had kunnen worden voorkomen, is de schuld van de zittende premier of president. Dus elke volgende griepdode, mocht de griep op miraculeuze wijze weer terugkomen, heeft een schuldige.

Toch mooi, die wereld waar de Staat de rol van God vervult. Wel lekker makkelijk als bevolking, je hebt geen enkele verantwoordelijkheid meer. Rechten heb je dan ook weer niet, maar ach, wat heb je daar nu aan?
Je snapt het niet helemaal helaas. De doden die nu vallen daar zijn de gouverneurs nu verantwoordelijk voor, de situatie zou natuurlijk helemaal anders liggen als Trump zijn tweede termijn had gekregen. Dan was het nog steeds het Trump virus en dan was elke dode die was gevallen dankzij dat virus te danken aan Trump.
pi_200909283
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 15:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik voel me prima, maar hoe vaak ik jou hier schuimbekkend zie posten laat mij denken dat je emotioneel zwaar geïnvesteerd hebt in die dekselse Trump.
Je bent overigens niet de enige hoor, maar je taalgebruik maakt je wel de meest opvallende.
Schuimbekkend nog wel.

Misschien kan je mijn originele reactie lezen, het is gewoon fucking grappig. :D

Hoe je erbij komt dat ik denk hem persoonlijk te raken door op een forum over hem te posten is me een raadsel. Het zou je psychiater zelfs een beetje zorgen moeten baren. :P Geen greintje haat hier hoor, maar een mongool mag best een mongool genoemd worden.
pi_200909391
Ironisch geneog laat je nu zelf zien zwaar emotioneel geïnvesteerd te zijn als dit je denkwijze is. :D

Denken Trump persoonlijk te raken. Jezus. _O-

Laat je je eens nakijken Chivaz? Al is het maar voor de mensen die om je geven.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 15:39:30 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200909498
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 15:31 schreef illusions het volgende:
Ironisch geneog laat je nu zelf zien zwaar emotioneel geïnvesteerd te zijn als dit je denkwijze is. :D

Denken Trump persoonlijk te raken. Jezus. _O-

Laat je je eens nakijken Chivaz? Al is het maar voor de mensen die om je geven.
Asl Trump mee las, had hij hoogstwaarschijnlijk, een aantal van zijn fanboys hier, opgenomen in een toespraak!

You know those dutch people!
some of them are stupid!
But on the fok! forum there were some wonderfull guys!
Great guys!
Amizing Guys who know i'm right! i won the elections!
Most of them are leftwing evil communists... but only a few are great!
Lets here it for those beatifull and wonderfull guys on the Fok! forum who still believe in me!!


Denk als je zijn accent gebruikt dat dit wel aardig overeen komt! :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200909873
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 15:23 schreef illusions het volgende:

[..]
Schuimbekkend nog wel.

Misschien kan je mijn originele reactie lezen, het is gewoon fucking grappig. :D

Hoe je erbij komt dat ik denk hem persoonlijk te raken door op een forum over hem te posten is me een raadsel. Het zou je psychiater zelfs een beetje zorgen moeten baren. :P Geen greintje haat hier hoor, maar een mongool mag best een mongool genoemd worden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 15:31 schreef illusions het volgende:
Ironisch geneog laat je nu zelf zien zwaar emotioneel geïnvesteerd te zijn als dit je denkwijze is. :D

Denken Trump persoonlijk te raken. Jezus. _O-

Laat je je eens nakijken Chivaz? Al is het maar voor de mensen die om je geven.
Je reactie die je over twee posts moet spreiden evenals je overmatig gebruik van emoticons spreken boekdelen, en niet in jou voordeel.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 16:24:11 #274
131603 Afwazig
Serious business
pi_200909952
Dit topic begint steeds meer een karikatuur van zichzelf te worden. Ga zo door. :7
pi_200910316
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 16:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Je reactie die je over twee posts moet spreiden evenals je overmatig gebruik van emoticons spreken boekdelen, en niet in jou voordeel.
Al schuimbekkend postte ik dat. Goed argument.
pi_200918455
twitter

twitter

twitter

twitter


Haha, deze man. Schaamteloos. Hoe heeft hij 1.3 miljoen volgers?!

In before "whatabout dit andere account" of "muhhh mediaa".
pi_200919172
quote:
10s.gif Op zondag 15 augustus 2021 08:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]

Haha, deze man. Schaamteloos. Hoe heeft hij 1.3 miljoen volgers?!

In before "whatabout dit andere account" of "muhhh mediaa".
Wat is precies het probleem? Het klopt allemaal toch gewoon?
  zondag 15 augustus 2021 @ 10:25:50 #278
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200919273
quote:
14s.gif Op zondag 15 augustus 2021 10:10 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wat is precies het probleem? Het klopt allemaal toch gewoon?
Zeker. Alleen die laatste tweet is ietwat verlaat doorgekomen lijkt het.
Huilen dan.
  zondag 15 augustus 2021 @ 10:30:38 #279
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200919319
Tja trump en buitenland beleid. Heeft hij bijna net zoveel verstand van als van milieu en klimaat…..

- noord-Koreanen verder in de shit helpen
- Koerden laten uitmoorden
- Afghanistan teruggeven aan de taliban

Biden heeft nog een halfslachtige poging gedaan de Afghanistan shitshow een beetje bij te draaien, maar ja, zonder veel extra troepen kansloos.
  zondag 15 augustus 2021 @ 10:56:20 #280
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200919587
Trump heeft Afghanistan teruggegeven aan de Taliban?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 15 augustus 2021 @ 11:00:02 #281
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200919632
quote:
10s.gif Op zondag 15 augustus 2021 10:56 schreef HowardRoark het volgende:
Trump heeft Afghanistan teruggegeven aan de Taliban?
Als Biden de Amerikaanse militairen niet allemaal weghaalt: mimimi forever wars Biden :( .

Als Biden de Amerikaanse militairen wel allemaal weghaalt: mimimi Biden geeft Afghanistan terug aan de Taliban :( .
Huilen dan.
  zondag 15 augustus 2021 @ 11:03:26 #282
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200919667
quote:
7s.gif Op zondag 15 augustus 2021 11:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als Biden de Amerikaanse militairen niet allemaal weghaalt: mimimi forever wars Biden :( .

Als Biden de Amerikaanse militairen wel allemaal weghaalt: mimimi Biden geeft Afghanistan terug aan de Taliban :( .
Leuke reactie op argumenten die nochtans niet worden gemaakt.

Wat daarentegen wel weer erg duidelijk is, is dat een aantal links-en progressief georiënteerde users (die de Democraten op handen dragen) hier driftig in de bres proberen te springen voor hun favoriete politieke partij.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200919669
quote:
14s.gif Op zondag 15 augustus 2021 10:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zeker. Alleen die laatste tweet is ietwat verlaat doorgekomen lijkt het.
Los van enige Biden vs Trump discussie, is het het beleid waar deze charlatan aan het cheerleaden voor was. Sterker, hij wilde het al 10 maanden geleden.
  zondag 15 augustus 2021 @ 11:17:00 #284
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200919802
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 11:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Los van enige Biden vs Trump discussie, is het het beleid waar deze charlatan aan het cheerleaden voor was. Sterker, hij wilde het al 10 maanden geleden.
Ja, hij was vrij duidelijk he :+ . Maar zelfs wanneer Biden precies doet wat hij wil dan is het nog steeds niet goed. Je zou bijna denken dat je deze man niet serieus moet nemen...
Huilen dan.
  zondag 15 augustus 2021 @ 11:21:26 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200919843
quote:
10s.gif Op zondag 15 augustus 2021 11:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Leuke reactie op argumenten die nochtans niet worden gemaakt.
:?

Die tweede wordt in elk geval gemaakt, en die eerste zou gemaakt worden bij blijvende militaire aanwezigheid in Afghanistan.
quote:
Wat daarentegen wel weer erg duidelijk is, is dat een aantal links-en progressief georiënteerde users (die de Democraten op handen dragen) hier driftig in de bres proberen te springen voor hun favoriete politieke partij.
Nee hoor. Ik ben absoluut niet voor volledig terugtrekken uit Afghanistan, in elk geval niet op dit moment en op deze manier. Met een beperkte inzet van militairen was er toch een behoorlijke stabiliteit en nu wordt alles weer één grote shitshow waar vooral de bevolking de dupe van is, maar waar ook Europa de gevolgen van gaat merken.

Het is alleen een beetje treurig om eerst keihard te roepen dat alle militairen per direct weg moeten en dat ze het in Afghanistan maar lekker zelf moeten oplossen, en dan wanneer Biden precies dat doet gaan huilen over dat hij het land teruggeeft aan de Taliban. Dat is toch precies wat je wilde?
Huilen dan.
pi_200919926
Ik ben zeer zeker voor volledige terugtrekking uit Afghanistan. Hoe eerder hoe beter, laat ze het maar uitzoeken daar met die barbaarse cultuur.
Waar ik minder blij mee ben is het achterlaten van wapens en ander materiaal dat nu in verkeerde handen valt. Dat had toch veel beter geregeld moeten worden.
  zondag 15 augustus 2021 @ 11:40:24 #287
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200920101
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 11:27 schreef Chivaz het volgende:
laat ze het maar uitzoeken daar met die barbaarse cultuur.
Het resultaat van jarenlange bemoeienis van het westen en Rusland en het steunen van radicale groeperingen.

Denk je dat die mensen zitten te wachten op nog meer ellende? Die willen precies hetzelfde als jij en ik hoor: leven in vrede zonder gezeik over heilige oorlogen.
Huilen dan.
pi_200920212
quote:
7s.gif Op zondag 15 augustus 2021 11:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het resultaat van jarenlange bemoeienis van het westen en Rusland en het steunen van radicale groeperingen.

Denk je dat die mensen zitten te wachten op nog meer ellende? Die willen precies hetzelfde als jij en ik hoor: leven in vrede zonder gezeik over heilige oorlogen.
Dan is terugtrekken de enige optie dat hout snijd. Jammer dat er wapens worden achtergelaten maar ik vind alles beter dan nog langer daar blijven en geld spenderen terwijl je er weinig tot niets voor terug krijgt.
  zondag 15 augustus 2021 @ 12:09:06 #289
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200920385
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 11:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dan is terugtrekken de enige optie dat hout snijd. Jammer dat er wapens worden achtergelaten maar ik vind alles beter dan nog langer daar blijven en geld spenderen terwijl je er weinig tot niets voor terug krijgt.
We komen er binnenkort achter wat we ervoor terugkregen. Jij denkt niet dat wanneer je de kosten-batenanalyse maakt hij op dit moment in het voordeel van een beperkte militaire aanwezigheid uitvalt?
Huilen dan.
  zondag 15 augustus 2021 @ 12:19:13 #290
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200920481
quote:
10s.gif Op zondag 15 augustus 2021 10:56 schreef HowardRoark het volgende:
Trump heeft Afghanistan teruggegeven aan de Taliban?
Klopt
  zondag 15 augustus 2021 @ 12:59:08 #291
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200920968
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 11:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dan is terugtrekken de enige optie dat hout snijd. Jammer dat er wapens worden achtergelaten maar ik vind alles beter dan nog langer daar blijven en geld spenderen terwijl je er weinig tot niets voor terug krijgt.
Niet jou geld toch?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200921192
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 12:59 schreef theguyver het volgende:

[..]
Niet jou geld toch?
Dat zou elke discussie over buitenlandse politiek op FOK! zinloos maken lijkt mij als je er zo in staat.
  zondag 15 augustus 2021 @ 13:27:53 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200921307
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 13:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat zou elke discussie over buitenlandse politiek op FOK! zinloos maken lijkt mij als je er zo in staat.
Wat had je verwacht wat je er voor terug zou krijgen?
Het enige wat men daar goed kan verbouwen is opium!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200921634
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 11:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Los van enige Biden vs Trump discussie, is het het beleid waar deze charlatan aan het cheerleaden voor was. Sterker, hij wilde het al 10 maanden geleden.
Sterker nog, Trump had al een deal met de Taliban gesloten:

twitter


quote:
When I came to office, I inherited a deal cut by my predecessor—which he invited the Taliban to discuss at Camp David on the eve of 9/11 of 2019—that left the Taliban in the strongest position militarily since 2001 and imposed a May 1, 2021 deadline on U.S. Forces. Shortly before he left office, he also drew U.S. Forces down to a bare minimum of 2,500. Therefore, when I became President, I faced a choice—follow through on the deal, with a brief extension to get our Forces and our allies’ Forces out safely, or ramp up our presence and send more American troops to fight once again in another country’s civil conflict. I was the fourth President to preside over an American troop presence in Afghanistan—two Republicans, two Democrats. I would not, and will not, pass this war onto a fifth.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 15 augustus 2021 @ 14:24:25 #295
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200921911
Misschien had Biden zelf niet alle troepen moeten terugtrekken uit Afghanistan. Daar ligt het daadwerkelijke probleem. Maar zelfreflectie is iets wat de Democraten nu eenmaal niet bezitten, zij zijn de moreel verlichte politici die enkel en alleen goede en juiste dingen kunnen doen. En hun aanhangers blèren alles blind na, zoals ook hier weer blijkt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 15 augustus 2021 @ 14:32:56 #296
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200922008
Goh onder trump was dat nog een perfect plan! Vertel wat is er veranderd?

Gebrek aan Zelfreflectie, is dat nou projectie? Of is dat argument niet gemaakt?
pi_200922039
Gezien de user is het op zijn minst projectie.
  zondag 15 augustus 2021 @ 14:39:02 #298
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200922088
Hihi, de eerste twee gepikeerde Linksigen melden zich direct.
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 14:32 schreef mcmlxiv het volgende:
Goh onder trump was dat nog een perfect plan! Vertel wat is er veranderd?
Dit argument wordt nochtans niet gemaakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200922171
Oh niet alle troepen terugtrekken. Goed plan hoor! :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 15 augustus 2021 @ 14:48:37 #300
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200922218
Oh jee de extreemrechtse sekte denkt dat de linksigen gepikeerd zijn.

Alweer projectie? Of is nochtans dat argument alweer niet gemaakt?

Maar antwoord op de vraag waarom terugtrekken onder trump briljant was en nu een slecht idee zullen we wel niet krijgen ben ik bang.
  zondag 15 augustus 2021 @ 14:51:01 #301
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200922261
En dicht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')