Met geïsoleerde tang voel je daar niets van.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat heb je wel gevoeld zeker![]()
Sowieso elektriciteit en vuur dat zijn 2 dingen waar ik erge schrik van heb. (Ik durf zelfs geen BBQ aansteken ofzo . Zelfs een lucifer vind ik al spannend
Klopt ja. Heb een geïsoleerde Knipex 1000V tang. Maar toch wil je niet zo'n dergelijke kortsluiting voor je neus hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2021 01:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met geïsoleerde tang voel je daar niets van.
Kabel strippen met schaar wel
Denk niet zo erg dood hoor, een mens kan wel wat hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2021 03:19 schreef Gehrman het volgende:
Knipex, goed spul. Wees blij dat je geen rommel had want anders was je nu dood geweest.
Ik pak 230 gewoon met de handen vast.quote:Op maandag 9 augustus 2021 03:19 schreef Gehrman het volgende:
Knipex, goed spul. Wees blij dat je geen rommel had want anders was je nu dood geweest.
TS houdt wel van een beetje spanning.quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:21 schreef Starhopper het volgende:
Stroomkabels doorknippen zonder de spanning eraf te halen
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:19 schreef Stoorzendert het volgende:
230VDat strip ik met mijn tanden aan
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:24 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik pak 230 gewoon met de handen vast.
Noobsquote:
Ja lees dan eens ff. Had vanwege de puinzooi van vorige eigenaar toch geen concentratie meer overgehouden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:21 schreef Starhopper het volgende:
Stroomkabels doorknippen zonder de spanning eraf te halen
Krachtstroom is 380V. Levensgevaarlijk ja. Hij heeft geluk gehad.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:33 schreef Djeez het volgende:
Ik heb ooit eens op het werk iemand gezien die een opdonder kreeg van krachtstroom, 400 volt. Die pleurde dus een paar meter naar achteren. Zijn wenkbrauwen bleken te zijn verbrand, verder had hij nergens last van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |