Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat kanquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, beetje dezelfde prijs als Laphroaig, zie ik!Gaat alleen wel sneller leeg.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Maar als Taliban DTS wil winnen moeten ze van goede huize komen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Of slechte huize...quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
Maar als Taliban DTS wil winnen moeten ze van goede huize komenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Als ze maar internet hebbenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Een rivier overzwemmen met de badeend erin. Ik zou het niet wagen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
Maar als Taliban DTS wil winnen moeten ze van goede huize komen
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:
dat zijn goeie actiesquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:23 schreef Moonlight het volgende:
Ik heb trouwens een to good to go pakketje opgehaald vrijdag avond en hij kostte 5 euro en de waarde was 20 euro ! Echt top !
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
TGTG heeft vaak vooral zoete meuk hier.I'm surrounded by morons!
To Good To Go.quote:I'm surrounded by morons!
ra ra ra rarararaquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me weer aan een painttopic denken.
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Abdelhamid Abaaoud
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
oeh heerlijk! lekker gezond ite dusquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker, zat super veel groente in
Ik loop er ook bij. Maar soms is dat niet echt heel fantastisch, dan haal ik zo een pakketje op. Voor het eerst gedaan trouwens vrijdag To good to goquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:34 schreef ToT het volgende:
Doet me allemaal aan de voedselbank denken, waar ik helaas ook ff bij heb gelopen.![]()
aha mooie aanvulling dan zeg!quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik loop er ook bij. Maar soms is dat niet echt heel fantastisch, dan haal ik zo een pakketje op. Voor het eerst gedaan trouwens vrijdag To good to go
Ik heb eigenlijk geen idee of een concept als voedselbank bestaat hier in Noorwegen.I'm surrounded by morons!
Bij de voedselbank kregen we elke week van die rubberachtige @shiitake paddo's in een glazen potje. Eens in de 2 - 3 maand een klein stukje ingevroren vlees dat over datum was.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik loop er ook bij. Maar soms is dat niet echt heel fantastisch, dan haal ik zo een pakketje op. Voor het eerst gedaan trouwens vrijdag To good to go![]()
Zit dat nou lekker zo'n voedselbank?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja zeker weten, weet je zeker dat je gezond kan eten en zo een pakket maar 5 euro dat kan er makkelijk uitquote:![]()
![]()
![]()
Ik krijg altijd wel voldoende vlees, maar soms wel vlees dat je denkt wat heb ik hier aan zoals kippenleverquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de voedselbank kregen we elke week van die rubberachtige @:shiitake paddo's in een glazen potje. Eens in de 2 - 3 maand een klein stukje ingevroren vlees dat over datum was.![]()
![]()
Van blikvoer is nog wel te doen, zit alleen een beetje hardquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar begint na een tijdje wel een beetje minder fris te ruiken.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Oef, ook niet mijn ding!quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik krijg altijd wel voldoende vlees, maar soms wel vlees dat je denkt wat heb ik hier aan zoals kippenlever
Mijn ouders waren er wel dol op, net als mevrouw ToT.
Kippenlevertjes, niertjes, hartjes, maagjes; alles!![]()
![]()
Geef maarquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, ook niet mijn ding!
Kippenlevertjes, niertjes, hartjes, maagjes; alles!
Uw ADH vitamine Worst
Niks voor mijquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, ook niet mijn ding!
Kippenlevertjes, niertjes, hartjes, maagjes; alles!![]()
Ik kreeg ook een keer garnalen![]()
![]()
En dan niet 1 pakje maar 10 pakjes
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Niks voor mij![]()
![]()
Zo dan!!!
Luxe!
![]()
garnalen zijn dan weer goddelijkquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Niks voor mij![]()
![]()
Nee bah!!quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
garnalen zijn dan weer goddelijk![]()
![]()
Garnalen
letterlijk ookI'm surrounded by morons!
Ik zit te denken of ik nog een koffie zal nemen...Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Gewoon doen johquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zit te denken of ik nog een koffie zal nemen...![]()
![]()
Ja dat volk wat op het uitdelen van dat eten af kwam, pffff.....
Eentje was echt fakking moddervet. Die is ook niet oud geworden.
Ze zeiden dat er ook een kerel soms in een dikke Porsche kwam!Zijn bedrijf was failliet geraakt, zijn huis stond enorm onder water (was toen tijdens die crash) en hij was al z'n geld kwijtgeraakt. De huis met die hoge hypotheek en die Porsche waren het enige wat hij nog van zijn oude leventje had.
![]()
Ach ja..doe eens gekquote:
Ow ik vind ze wel lekker hoor.quote:Mijn moeder gruwelt er van. Krijgt dagelijks verse maaltijden thuis geleverd. Laatst ook met garnalen. Die heeft ze zo de vuilcontainer in gedonderd!
![]()
![]()
Ja hier ook, vooral veel buitenlandse mensen (niet dat dat erg is) maar ook mensen dat je denkt jeetje, volgens mij heb jij nog genoeg reservesquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:41 schreef ToT het volgende:
Ja dat volk wat op het uitdelen van dat eten af kwam, pffff.....
Eentje was echt fakking moddervet. Die is ook niet oud geworden.
Ze zeiden dat er ook een kerel soms in een dikke Porsche kwam!Zijn bedrijf was failliet geraakt, zijn huis stond enorm onder water (was toen tijdens die crash) en hij was al z'n geld kwijtgeraakt. De huis met die hoge hypotheek en die Porsche waren het enige wat hij nog van zijn oude leventje had.
![]()
![]()
Gadverdammequote:Op zondag 8 augustus 2021 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Neem wel eens zo'n bakje garnalen mee met knoflook![]()
![]()
Ik geef haar groot gelijkquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik vind ze wel lekker hoor.Mijn moeder gruwelt er van. Krijgt dagelijks verse maaltijden thuis geleverd. Laatst ook met garnalen. Die heeft ze zo de vuilcontainer in gedonderd!
![]()
![]()
Van die fucking grote zwarte garnalen (die roze worden met koken), oesters, kreeft; bring it on!quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
Garnalennet als andere schaal en schelpdieren
![]()
![]()
En dan riepen ze: hallo eerst betalen!quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Neem wel eens zo'n bakje garnalen mee met knoflookUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Neem wel eens zo'n bakje garnalen mee met knoflook![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan riepen ze: hallo eerst betalen!
Ik lustte het eerst ook niet, nu vind ik het af en toe wel lekkerquote:
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Dry-aged ribeye? Tournedos?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:43 schreef Moonlight het volgende:
Doe mij maar gewoon een simpel goedkoop stukje vlees![]()
Ik vind dat gekraak zo smerigquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik lustte het eerst ook niet, nu vind ik het af en toe wel lekker![]()
![]()
Ja altijd, zo irritant héquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan riepen ze: hallo eerst betalen!
Zo dan
Thank Youquote:
Ook erg lekker, maar niet van de supermarkt.quote:
In Frankrijk hebben we echt zulk fakking lekker spek van de bbq gegeten!Zooooo ontzettend knapperig!
![]()
![]()
Oeh lekker hoor!quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook erg lekker, maar niet van de supermarkt.
In Frankrijk hebben we echt zulk fakking lekker spek van de bbq gegeten!Zooooo ontzettend knapperig!
Ja ik hou wel van vis zoals haring enzoquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan, lust je wel andere vis dan?Kibbeling, visfriet, vissticks, paling
![]()
![]()
Ben je aan de diarree?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Lust ik dan weer nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oeh lekker hoor!
[..]
Ja ik hou wel van vis zoals haring enzoKibbeling, visfriet, vissticks, paling
Zeebaars en dorade zijn lekker!Zit veel meer smaak aan dan de bekendere vissoorten.
In de Filipijnen kon ik ook baracuda eten, maar ik had toen longontsteking en was te ziek om te eten!
Wel wat andere tropische vissoorten gegeten.![]()
meh...geen vis voor mij
Ik eet het wel maar echt lekker vind ik het nietAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja overpriced iddquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:51 schreef ToT het volgende:
Paling is idd ook wel lekker. Erg overpriced, maar voor zo een keertje tussendoor idd wel lekker!![]()
![]()
Kibbeling gaat nog welAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik heb een ouwe knar gekend die ELKE KEER als je hem tegenkwam, vol trots vertelde dat hij zo een pollepel met paling-vet naar binnen had gewerkt voor iemands neus (van palingen die opgehangen waren boven een opvangbak voor al het vet). "En je had diegene z'n gezicht eens moeten zien toen ik HUP!!!! die hele pollepel zo achterover sloeg!"![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
Palingbos, geen Paulingbos!quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: