oeh heerlijk! lekker gezond ite dusquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker, zat super veel groente in
Ik loop er ook bij. Maar soms is dat niet echt heel fantastisch, dan haal ik zo een pakketje op. Voor het eerst gedaan trouwens vrijdag To good to goquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:34 schreef ToT het volgende:
Doet me allemaal aan de voedselbank denken, waar ik helaas ook ff bij heb gelopen.
aha mooie aanvulling dan zeg!quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik loop er ook bij. Maar soms is dat niet echt heel fantastisch, dan haal ik zo een pakketje op. Voor het eerst gedaan trouwens vrijdag To good to go
Bij de voedselbank kregen we elke week van die rubberachtige @shiitake paddo's in een glazen potje. Eens in de 2 - 3 maand een klein stukje ingevroren vlees dat over datum was.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik loop er ook bij. Maar soms is dat niet echt heel fantastisch, dan haal ik zo een pakketje op. Voor het eerst gedaan trouwens vrijdag To good to go
Ja zeker weten, weet je zeker dat je gezond kan eten en zo een pakket maar 5 euro dat kan er makkelijk uitquote:
Ik krijg altijd wel voldoende vlees, maar soms wel vlees dat je denkt wat heb ik hier aan zoals kippenleverquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de voedselbank kregen we elke week van die rubberachtige @:shiitake paddo's in een glazen potje. Eens in de 2 - 3 maand een klein stukje ingevroren vlees dat over datum was.
Van blikvoer is nog wel te doen, zit alleen een beetje hardquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar begint na een tijdje wel een beetje minder fris te ruiken.
Oef, ook niet mijn ding!quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik krijg altijd wel voldoende vlees, maar soms wel vlees dat je denkt wat heb ik hier aan zoals kippenlever
Geef maarquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, ook niet mijn ding!
Mijn ouders waren er wel dol op, net als mevrouw ToT.
Kippenlevertjes, niertjes, hartjes, maagjes; alles!
Niks voor mijquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, ook niet mijn ding!
Mijn ouders waren er wel dol op, net als mevrouw ToT.
Kippenlevertjes, niertjes, hartjes, maagjes; alles!
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Niks voor mij![]()
Ik kreeg ook een keer garnalen![]()
![]()
En dan niet 1 pakje maar 10 pakjes
garnalen zijn dan weer goddelijkquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Niks voor mij![]()
Ik kreeg ook een keer garnalen![]()
![]()
En dan niet 1 pakje maar 10 pakjes
Nee bah!!quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
garnalen zijn dan weer goddelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |