Gewoon doen johquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zit te denken of ik nog een koffie zal nemen...
Ach ja..doe eens gekquote:
Ow ik vind ze wel lekker hoor.quote:
Ja hier ook, vooral veel buitenlandse mensen (niet dat dat erg is) maar ook mensen dat je denkt jeetje, volgens mij heb jij nog genoeg reservesquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:41 schreef ToT het volgende:
Ja dat volk wat op het uitdelen van dat eten af kwam, pffff.....
Eentje was echt fakking moddervet. Die is ook niet oud geworden.
Ze zeiden dat er ook een kerel soms in een dikke Porsche kwam!Zijn bedrijf was failliet geraakt, zijn huis stond enorm onder water (was toen tijdens die crash) en hij was al z'n geld kwijtgeraakt. De huis met die hoge hypotheek en die Porsche waren het enige wat hij nog van zijn oude leventje had.
Gadverdammequote:Op zondag 8 augustus 2021 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Neem wel eens zo'n bakje garnalen mee met knoflook
Ik geef haar groot gelijkquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik vind ze wel lekker hoor.Mijn moeder gruwelt er van. Krijgt dagelijks verse maaltijden thuis geleverd. Laatst ook met garnalen. Die heeft ze zo de vuilcontainer in gedonderd!
Van die fucking grote zwarte garnalen (die roze worden met koken), oesters, kreeft; bring it on!quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
Garnalennet als andere schaal en schelpdieren
En dan riepen ze: hallo eerst betalen!quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan riepen ze: hallo eerst betalen!
Ik lustte het eerst ook niet, nu vind ik het af en toe wel lekkerquote:
Dry-aged ribeye? Tournedos?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:43 schreef Moonlight het volgende:
Doe mij maar gewoon een simpel goedkoop stukje vlees
Ik vind dat gekraak zo smerigquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik lustte het eerst ook niet, nu vind ik het af en toe wel lekker
Ja altijd, zo irritant héquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan riepen ze: hallo eerst betalen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |