En wat ik dan zo mooi vind, in andere wijken hebben ze dat prullenbakkensuccesverhaal gekopieerd, en die zien er dan ook meteen even charmant uit.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is zodat je nog kan zien waar je je afval moet gooien zelfs als het donker is! Lantaarnpalen zijn immers gewoon straatvervuiling, die moet je niet willen
Maar dit keer met straatlantaarn! Verklaar dat eens @zorro28quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En wat ik dan zo mooi vind, in andere wijken hebben ze dat prullenbakkensuccesverhaal gekopieerd, en die zien er dan ook meteen even charmant uit.
[ afbeelding ]
Dat komt omdat deze weg recht is, dat is toch wat moeilijker voor de mensen, die bleven maar tegen de bloemenbak crashenquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar dit keer met straatlantaarn! Verklaar dat eens @:zorro28
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, daar houden we je aan.
Jupiter was mij vanavond gunstig gezind.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Succes. Je krijgt al brons voor je doorzettingsvermogen.
Jammer.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Jupiter was mij vanavond gunstig gezind.
Andere keer meer geluk.quote:
Cabaretier Johan Hoogendoorn heeft een lied gemaakt 'Geef Beverwijk terug aan de natuur'. Met zo'n centrum kan je je dat toch niet voorstellen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een centrum waar de gezelligheid vanaf spat, daar in Beverwijk.
Ik was vrijdag gaan wandelen. Twee keer in een regenbui beland en nog een blaar ook, bij Toutatis!quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Jupiter was mij vanavond gunstig gezind.
Heb je wel eerst een stier aan Jupiter geofferd?quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was vrijdag gaan wandelen. Twee keer in een regenbui beland en nog een blaar ook, bij Toutatis!
Die waren nét op! Ik dacht weg te komen met het leeggieten van een Red Bull, maar dat viel tegenquote:Op maandag 9 augustus 2021 00:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je wel eerst een stier aan Jupiter geofferd?
Hm, dat is een vloeistof die je over de aarde goot. Misschien heeft hij dat juist geļnterpreteerd als een vraag om regen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Die waren nét op! Ik dacht weg te komen met het leeggieten van een Red Bull, maar dat viel tegen
Verdraaid, dat zal het zijn! Ik kon al niet bedenken waarom Jupiter mij een loer zou willen draaienquote:Op maandag 9 augustus 2021 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dat is een vloeistof die je over de aarde goot. Misschien heeft hij dat juist geļnterpreteerd als een vraag om regen.
Nee idd, dat kan ik me ook niet voorstellen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Verdraaid, dat zal het zijn! Ik kon al niet bedenken waarom Jupiter mij een loer zou willen draaien
Zeker, al is het wel jammer dat hij zich meer met oorlog lijkt bezig te houden dan met zijn repen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:10 schreef H_T het volgende:
Mars ben ik ook wel over te spreken, al is het lang geleden dat ik een van zijn repen heb gehad
Ik kom vaker ineens een Mars tegen die voor het grijpen ligt dan een leeuw. Voor allebei geldt denk ik dat het meer dan een jaar geleden is dat ik ze zelf gekocht hebquote:Op maandag 9 augustus 2021 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker, al is het wel jammer dat hij zich meer met oorlog lijkt bezig te houden dan met zijn repen.
Maakt toch dat ik dan vaak liever voor een leeuw ga.
Ik koop ze zelf ook vrijwel nooit, maar als ik er een keer een koop en ik heb de keuze prefereer ik een leeuw over een Mars. Al zal ik dat nooit hardop zeggen als Mars erbij is natuurlijk, hij lijkt me niet het type daar altijd goed op te reageren.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kom vaker ineens een Mars tegen die voor het grijpen ligt dan een leeuw. Voor allebei geldt denk ik dat het meer dan een jaar geleden is dat ik ze zelf gekocht heb
Zou Corona dan voorbij zijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Om een beetje af te kicken na alle sport van de afgelopen maanden, ben ik vast de locaties aan het bekijken voor Parijs 2024 en potdikke wat een mooie plaatjes gaat dat opleveren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bijna alle venues zijn al bestaande gebouwen, maar er komt ook een nieuwe arena die er goed uitziet, hoor
[ afbeelding ]
Voor mij hangt het van het moment af. Als ik overstap op Bounty ben ik wanhopigquote:Op maandag 9 augustus 2021 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik koop ze zelf ook vrijwel nooit, maar als ik er een keer een koop en ik heb de keuze prefereer ik een leeuw over een Mars. Al zal ik dat nooit hardop zeggen als Mars erbij is natuurlijk, hij lijkt me niet het type daar altijd goed op te reageren.![]()
Komt ook nog bij dat me bij een Mars toch altijd in het achterhoofd schiet wat Hans Teeuwen daar zoal mee doet.
Maakt ook niet per se dat je er een wil kopen.
Waarschijnlijk niet, maar het zal vermoedelijk wel een minder groot probleem zijn.quote:
Een tennisbaan aanleggen terwijl ze Roland Garros hebben?quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Om een beetje af te kicken na alle sport van de afgelopen maanden, ben ik vast de locaties aan het bekijken voor Parijs 2024 en potdikke wat een mooie plaatjes gaat dat opleveren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bijna alle venues zijn al bestaande gebouwen, maar er komt ook een nieuwe arena die er goed uitziet, hoor
[ afbeelding ]
Oh, die vind ik lekker juist. Zeker de pure variant die ze toen ineens gingen maken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor mij hangt het van het moment af. Als ik overstap op Bounty ben ik wanhopig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |