Ja!!!quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet waar. ik was heel lief. vraag maar aan @:mickytjuh
Nou neequote:Op maandag 16 augustus 2021 23:51 schreef stokj het volgende:
[..]
De genen van dit beest zullen vast gemuteerd zijn met de genen van een zo een orchidee...
Ik ben daar nooit geweest. Eigenlijk ben ik nog nooit in het noorden geweest. Alleen Friesland maar daar kan ik me weinig van herinneren. Maar ik vond dat filmpje wel grappig. Als ik de muziek zo hoor en dan dat sneeuwbeeld (dat filmpje is rond kerst gemaakt) dan voel ik die sfeer van de bijbaantijd weer. Vooral rond kerst was het altijd een leuke sfeer.quote:
Ik ben er regelmatig langs gefietst, dat is het dan ook welquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit geweest. Eigenlijk ben ik nog nooit in het noorden geweest. Alleen Friesland maar daar kan ik me weinig van herinneren. Maar ik vond dat filmpje wel grappig. Als ik de muziek zo hoor en dan dat sneeuwbeeld (dat filmpje is rond kerst gemaakt) dan voel ik die sfeer van de bijbaantijd weer. Vooral rond kerst was het altijd een leuke sfeer.
Ook in de sneeuw er langs gefietst?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er regelmatig langs gefietst, dat is het dan ook wel
Nee? Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ook in de sneeuw er langs gefietst?
Ik herinner me nog mijn middelbare schoolperiode: regen of sneeuw, ik ging altijd met de fiets. Heeft me met gladheid ook de nodige glijpartijen geleverd. Maarja, toen was ik nog niet van glasquote:
Toen ik in Zwolle kwam wonen was ik allang geen tiener meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik herinner me nog mijn middelbare schoolperiode: regen of sneeuw, ik ging altijd met de fiets. Heeft me met gladheid ook de nodige glijpartijen geleverd. Maarja, toen was ik nog niet van glas
Ahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen ik in Zwolle kwam wonen was ik allang geen tiener meer
Dat zal dan vast aan haar zelf liggen . ik praat niet met dialect of onduidelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha
Ik praat nu met die meid aan de telefoon maar ik heb er echt geen zin in. Ze vertelt allerlei verhalen over wat ze heeft meegemaakt maar ik versta er maar de helft van omdat ze onduidelijk spreekt...![]()
![]()
![]()
De eerste keer dat ik haar sprak sprak ze ook zo. Toen dacht ik dat haar tong vastgenaaid zat aan haar wang ofzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zal dan vast aan haar zelf liggen . ik praat niet met dialect of onduidelijk.
Dit klinkt heel ongezond. Maar het is niet zo dat mensen uit die regio per definitie onduidelijk praten. Of met dialect. En sowieso is mijn stem altijd erg duidelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:36 schreef stokj het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik haar sprak sprak ze ook zo. Toen dacht ik dat haar tong vastgenaaid zat aan haar wang ofzo.
hoe was de eettafelquote:
Oh hahaha even wat recht zetten: ze komt oorspronkelijk uit Zuid-Holland maar leeft in het zuiden des lands.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit klinkt heel ongezond. Maar het is niet zo dat mensen uit die regio per definitie onduidelijk praten. Of met dialect. En sowieso is mijn stem altijd erg duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |