Neen dan bracht de Veldwachter je meteen naar het cachot.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:16 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Op hun leeftijd werkte ik in de zomermaanden zodat ik mijn studiekosten voor dat jaar kon betalen. Mijn vrienden en ik hadden 's avonds echt geen zin om te knokken na een dag werken op het land in de brandende zon.
Mijn vrienden en ik werkten in de kassen, maar dan konden we wel op vakantie van dat geld naar Griekenland ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:16 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Op hun leeftijd werkte ik in de zomermaanden zodat ik mijn studiekosten voor dat jaar kon betalen. Mijn vrienden en ik hadden 's avonds echt geen zin om te knokken na een dag werken op het land in de brandende zon. We zien hier de teloorgang van een hele generatie jongeren, met deze Hilversumse kopschoppers als treurig dieptepunt. Zelfs de dood van een landgenoot onder hun schoenen maakt geen enkele indruk. En dan vluchten die laffe klootzakken ook nog eens om zich vervolgens achter hun duurbetaalde advocaatje te kunnen verschuilen.
Wat bedoel je? Welk wetenschappelijk onderzoek wordt in deze zaak genegeerd?quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:02 schreef SOG het volgende:
https://www.rechtspraak.n(...)ijchen-doodreed.aspx
Maar we staan bovenaan qua zwaar straffen hoor jongens. Lekker blijven geloven in deze linkse mythe. Zelfs wetenschappelijk onderzoek schuift men terzijde.
Mijn onderbuik heeft al heel wat wedjes gewonnen. Heb ik dus het volste vertrouwen in.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:44 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Hallo, Het zijn nog steeds overwegend blanken geweest?
Flikker op met je onderbuik
Kan alle kanten op, vandaar idd gemiddeld.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Welk wetenschappelijk onderzoek wordt in deze zaak genegeerd?
Overigens vind ik 7 jaar plus tbs geen lichte straf voor doodslag. Een tbs-traject duurt gemiddeld 7 à 8 jaar. En dat is dus bovenop die 7 jaar gevangenis.
Waarna ze met gejuich zullen worden ontvangen in de Onrustige onderwereld van Hilversum.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Kan alle kanten op, vandaar idd gemiddeld.
Hier is het allemaal wat sneller gegaan: https://www.gelderlander.(...)en-geweest~aa6bae81/
Ik heb deze zaak gevolgd. Die man had geen persoonlijkheidsstoornis, maar was wel zwaar depressief. De psycholoog en psychiater hadden het over een lange en intensieve behandeling. Moord, met een bijl, in iemands slaap. 7 jaar en TBS (zonder TBS was de eis 10 jaar).
8 jaar later vrij man. Leesvoer op https://uitspraken.rechts(...)NL:RBGEL:2013:BZ6965
Deze kopschoppers krijgen niet zoveel straf hoor, genoeg verzachtende omstandigheden en ze zullen netjes meewerken aan terugkeer in de maatschappij.
Heintje mag nog twee weekjes brommen. Daar zal het dan wel bij blijven.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:01 schreef Raw85 het volgende:
Ook de tweede verdachte blijft langer vastzitten. Zie: https://www.rechtspraak.n(...)ook-langer-vast.aspx
Hij wordt blijkbaar verdacht van doodslag op Heuvelman én van poging tot doodslag eerder die avond. Hopelijk gaat hij praten of zijn er voldoende heldere beelden om erachter komen wat er daadwerkelijk is gebeurd.
Want?quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:53 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Heintje mag nog twee weekjes brommen. Daar zal het dan wel bij blijven.
Zou dat de verklaring zijn? Ik vind dat moeilijk voor te stellen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:53 schreef michaelmoore het volgende:
was het dan geen roomblanke verwende Goois rotjochie , die gewend was alles te krijgen, maar nu geen leuke meid kon versieren ondanks het geld van de familie en dus maar wraak nam op een onschuldig andere jongen
Maar zowel Sanil als Hein worden verdacht van meerdere pogingen tot doodslag, in totaal 3, waarvan 2 op verschillende tijdstippen. En dan nog, als iemand zwaar onder de drugs zit, dan trap je niet door als die op de grond ligt. En dat dan ook nog eens 2 of 3 keer op een avond doen. Dan ligt het probleem niet op de grond, maar het probleem staat te schoppen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:29 schreef mijntjexx het volgende:
Zouden ze het er ook op gaan gooien dat Carlo drugs had gebruikt en daardoor ook eerder overleed? Vond het zo opvallend dat de vader van Sanil in het interview ook zei dat juist de vrienden van Carlo raar uit kun ogen keken ( dat sanil zich had afgevraagd of die agressieve jongens die de tent uit werden gezet, en dus de vrienden van Carlo waren, drugs hadden gebruikt). Zie het helemaal voor me dat de advocaat van Sanil dat ook gaat proberen te gebruiken. Ik kots ervan.
Ja precies, dat het op verschillende tijdstippen is gebeurd gaat hopelijk echt veel uit makenquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar zowel Sanil als Hein worden verdacht van meerdere pogingen tot doodslag, in totaal 3, waarvan 2 op verschillende tijdstippen. En dan nog, als iemand zwaar onder de drugs zit, dan trap je niet door als die op de grond ligt. En dat dan ook nog eens 2 of 3 keer op een avond doen. Dan ligt het probleem niet op de grond, maar het probleem staat te schoppen.
https://www.story.nl/arti(...)schoppers-zijn-vaderquote:De Gooise kopschoppers die verantwoordelijk zijn voor de dood van Carlo Heuvelman (27) op Mallorca, vluchtten halsoverkop terug naar Nederland na hun weerzinwekkende daad. Story onthult waarom groepsgenoot D. wél bleef, en de Gooise moordtieners komend schooljaar nauwlettend door camera’s in de gaten worden gehouden.
Normaal gesproken zou misdaad-verslaggever Peter R. de Vries zijn tanden hebben gezet in de weerzinwekkende daden van de kopschoppers op Mallorca en het tragische overlijden van Carlo Heuvelman. Dat is helaas door de moord op hemzelf niet meer mogelijk. Toevalligerwijs kent een voormalige buurtgenoot van Peter R. de Vries in Hilversum (gegevens bekend bij de redactie) de vriend van de Gooise kopschoppers die als enige van zijn vriendengroep op Mallorca door de Spaanse politie werd meegenomen en verhoord: de 18-jarige D. uit Hilversum. ‘Dit hadden we niet van D. verwacht,’ vertelt de buurtgenoot aan Story. ‘Toen GeenStijl een foto van de jongens publiceerde, schrok ik me rot. Ik zag D. en heb toen meteen de vriendin van zijn vader gebeld. Volgens mij heb je een probleem, zei ik. De vriendin van zijn vader vertelde toen dat D. door de Spaanse politie was verhoord en intussen alweer in Nederland was. De Spaanse politie kwam al snel tot de conclusie dat D. niet bij de fatale aanval betrokken was.’
Verhaal doen
Waar zijn vrienden na het gebeuren halsoverkop naar Nederland vluchtten, bleef de Hilversummer als enige op Mallorca achter. ‘D. heeft ter plekke zijn vader gebeld en gevraagd wat hij moest doen. Zijn vader adviseerde hem daar te blijven en eerlijk zijn verhaal te doen, want hij had er niets mee te maken. Dat deed hij. Vervolgens heeft D. de sleutel van hun huurhuis bij de receptie ingeleverd en is vervolgens naar de luchthaven gegaan. Op het vliegveld werd D. door de politie gevraagd zijn verhaal te doen. Dat heeft hij gedaan.’
Dus de Story (quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:41 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
https://www.story.nl/arti(...)schoppers-zijn-vader
Ja, echt veel nieuws is het niet, maar omdat we van het OM al weer dagenlang niets vernemen, dacht ik dit stukje toch maar even te delen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:50 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dus de Story () heeft iemand gesproken, die iemand heeft gesproken en die had iemand gesproken en die had toen iets verteld wat we al lang wisten. En dan had-ie vroeger ook nog eens bij Peter R. de Vries in de buurt gewoond. Nou, dan weet je het wel.
[insert RobGeus.gif]
Ja, of wanneer je als 18jarige een bijbaantje hebt en gewoon elke maand 100 euro opzij zet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
De kosten zijn uiteraard veel hoger als je de vernietiging van klimaat en milieu meerekent.
Maar je hebt gelijk: 1000 euro of 2200 gulden is geen probleem als je het zelf niet hoeft te betalen.
Die vader wil zich met de rechtsgang bemoeien, zoals dat in Marokko gebruikelijk is. Onderhandelen over de straf en de schuldvraag, alsof hij op een voddenmarkt staat. Die man zou moeten zwijgen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:29 schreef mijntjexx het volgende:
Zouden ze het er ook op gaan gooien dat Carlo drugs had gebruikt en daardoor ook eerder overleed? Vond het zo opvallend dat de vader van Sanil in het interview ook zei dat juist de vrienden van Carlo raar uit kun ogen keken ( dat sanil zich had afgevraagd of die agressieve jongens die de tent uit werden gezet, en dus de vrienden van Carlo waren, drugs hadden gebruikt). En dan fucking zelf weten dat je iemand dood hebt geschopt maar je wel schoon willen praten bij je vader. Zie het helemaal voor me dat de advocaat van Sanil dat ook gaat proberen te gebruiken. Ik kots ervan.
Kerel....quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:10 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Zou dat de verklaring zijn? Ik vind dat moeilijk voor te stellen.
Is er ooit serieus onderzoek gedaan naar de vraag waar dit soort hyperaggressiviteit vandaan komt?
Het gaat in dit geval om ogenschijnlijk normale jonge mannen die opeens in een vrij normale situatie (vakantie, uitgaan, etc.) opeens veranderen in gewetensloze moordenaars.
Toevallig ken ik Mallorca vrij goed. Het is werkelijk een prachtig uitgestrekt eiland, veel groter dan de meeste mensen denken. In het westelijk berggebied kun je urenlang wandelen of fietsen in pure natuur. Er zijn prachtige kleine visserdorpen, kloosters, gouden stranden, sfeervolle bergstadjes, en ga zo maar door.
Wat heeft dat Hilversumse schorem bezield om in dat paradijs een kinderachtige ruzie om een stoel of iets dergelijks te laten ontaarden in de moord op een onschuldige vakantieganger? Hebben die mannetjes stront in hun hoofd ofzo? Ik kan dit gewoon niet begrijpen.
Ja ze waren er zo kapot van, en vol berouw dat ze zich gelijk bij de Spaanse politie gemeld hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:49 schreef wappie1986 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat zo'n iemand (zonder strafblad en geen eerdere vergrijpen) enorm kapot van het feit dat hij iemand heeft gedood (niet vermoord, daar moet je willens en wetens iemand voor doden)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |