Die gooiden ook alles op de grond hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:35 schreef PSVCL het volgende:
Pleuren alle troep gewoon op de grond![]()
De vrouwen waren een stuk netter gister
Zat erop te wachten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:35 schreef 3rr0r het volgende:
Straks loopt dat kind nog tegen een boom op
Dat heet afstoppenquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel op kop daarachter, dat zijn Erik Dekker-tactieken!
okequote:Op zondag 8 augustus 2021 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die gooiden ook alles op de grond hoor.
Is dit de echte nickname jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:39 schreef 1superbeschuitje het volgende:
De Belgian Antelopes gaan goed
Klopt. Maar dat houden ze wel vol tot de finish.quote:
Die had al wel een erg scherp PRquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:41 schreef skysherrif het volgende:
Voor de belgische abdi is dit ook een stunt toch of werd hij zo goed ingeschat?
Werd wel een kansje op medaille gegeven jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:41 schreef skysherrif het volgende:
Voor de belgische abdi is dit ook een stunt toch of werd hij zo goed ingeschat?
Butter is WOEST!quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:41 schreef heywoodu het volgende:
Choukoud DNF, jeetje, dat verwacht je ook niet
Heb volgens mij nog nooit een marathon gezien waar hij niet uitstaptequote:Op zondag 8 augustus 2021 01:41 schreef heywoodu het volgende:
Choukoud DNF, jeetje, dat verwacht je ook niet
Had ie vast een heel goede powerpoint gemaaktquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb volgens mij nog nooit een marathon gezien waar hij niet uitstapte
quote:
Mooi, maar vrees wel dat het vet nu wat van de soep is.quote:
Hij begint ook al aan z'n shirt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi, maar vrees wel dat de vet nu wat van de soep is.
Wordt vast geen medaille inderdaad, maar meestal als je zo'n gat laat, is het toch wel klaar, nu is hij paar kilometer later weer terugquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi, maar vrees wel dat de vet nu wat van de soep is.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is dat die lul die die plek min of meer gejat heeft?
Die gaat voor goud.quote:
Logisch, hij moet nog terug ook.quote:
Er hoeven nog maar 2 te ploffen; het kan dus nogquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wordt vast geen medaille inderdaad, maar meestal als je zo'n gat laat, is het toch wel klaar, nu is hij paar kilometer later weer terug
Zo stond hij al op de startlijst.quote:
Nou ok, hij heeft wel een keer een goede gelopen natuurlijkquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoe heeft hij de limiet dan gelopen?
Gewaagd.quote:
het gaat om 2 en 3quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:57 schreef WAvanBuren het volgende:
De auto ertussen! Minuut voor Kipjoggen.
Een diploma is ook mooi!quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:01 schreef Szura het volgende:
Ik vrees dat die tweede Keniaan er nog wel van weg knalt
Die kan Nageeye gewoon afpakken straksquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:01 schreef 3rr0r het volgende:
Alleen die Spanjaard kan nog met de pet rond
Ja, vergelijkbaar met Nageeyequote:Op zondag 8 augustus 2021 02:03 schreef Max23 het volgende:
Die Spanjaard heeft een PR van 2:06 zag ik?
Snel naar het Gouden Duo.quote:
En ik sta ook!quote:
Was dat überhaupt enigsinds verwacht? Bij 4x400 werd nog voorzichtig gehoopt op brons. Op marathon had ik iig niks zien aankomen of gehoordquote:
zo slecht was het allemaal niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Zeer goede spelen na het slechte begin![]()
Omdat niemand bij de NOS, behalve de commentator, dat kijkt en het dus niet hypet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Was dat überhaupt enigsinds verwacht? Bij 4x400 werd nog voorzichtig gehoopt op brons. Op marathon had ik iig niks zien aankomen of gehoord
Werd in 2016 11de en was wel verwacht dat hij zich zou verbeteren, maar dan maximaal plek 6/7 ofzo. Maar er vielen er heel veel af onderweg en was zelf enorm sterk uiteraardquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Was dat überhaupt enigsinds verwacht? Bij 4x400 werd nog voorzichtig gehoopt op brons. Op marathon had ik iig niks zien aankomen of gehoord
Nu nog 2 medailles bij het baanwielrennen pakken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
"Het houdt niet op"
Nu wel. HET IS KLAAR.
Ja, toen die Keniaan versnelde, volgens mij, maar dat doe je ook enkel als je zelf voelt dat die Keniaan alles geeft en jij nog wat over hebt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:13 schreef skysherrif het volgende:
Dat gebaar van meekomen maakte hij trouwens al een kilometer of 3
Nou nog even Harrie en Kirsten goud bij het baanwielrennen en dan hebben we die 12 ook geëvenaardquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
"Het houdt niet op"
Nu wel. HET IS KLAAR.
Bij de BBC worden ze geprezenquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:15 schreef Szura het volgende:
Iemand op de Belg geluisterd? Wat riepen ze daar over Abdi en Abdi?
Dit ging over 8 medailles bij de atletiek.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu nog 2 medailles bij het baanwielrennen pakken.
De commentator verwacht dat mensen in Belgie niet meer kunnen slapen door de adrenalinuquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:15 schreef Szura het volgende:
Jup. Belg vond het prachtig, maar zit met een volle broek omdat hij vreesde voor wéér een 4e plaats.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:15 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/teletekst#610quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas slaapt de Teletekst stagiaire nog
Ik heb geroepen jong, niet normaalquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jup. Belg vond het prachtig, maar zit met een volle broek omdat hij vreesde voor wéér een 4e plaats.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:19 schreef Szura het volgende:
Al die lutsers die pas bij het baanwielrennen inschakelen
Hoelaat begint dat?quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:19 schreef Szura het volgende:
Helaas gaan die met Hinze nog wel goud pakken dus hopen op Harriequote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:19 schreef Szura het volgende:
dat word een Hassan koffie zetten dusquote:
Klopt welquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:17 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
De commentator verwacht dat mensen in Belgie niet meer kunnen slapen door de adrenalinu
13:00quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe laat is die sluitingsceremonie eigenlijk?
Nageyee en Hassan zijn beiden groter dan Harrie. Maar goed, daar heb je glazen bol voor nodig.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:19 schreef Szura het volgende:
13:00 uur.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
HLN.be meldt helemaal niks van dat steuntje in de rugquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:21 schreef Dutch_view het volgende:
De Belgen zijn ons eeuwig dankbaar nu![]()
Een dubbelinterview bij Sammy Neirinck, hoop ik.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Is er trouwens iemand van de nos daar om met abdi te praten?
Met toch als eerst de Marathon medailles celebration ?quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
HLN.be meldt helemaal niks van dat steuntje in de rug![]()
Wel, leer lezenquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hopelijk bij de been anders kan ik het toch niet zienquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:23 schreef Beregd het volgende:
[..]
Een dubbelinterview bij Sammy Neirinck, hoop ik.
Die passen er samen 3x in, denk ikquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:22 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Nageyee en Hassan zijn beiden groter dan Harrie. Maar goed, daar heb je glazen bol voor nodig.
Nijboer 1980quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:24 schreef Dagoduck het volgende:
Eerste keer dat we de Nederlandse vlag zien op het podium bij de marathon
Sinds 1980quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:24 schreef Dagoduck het volgende:
Eerste keer dat we de Nederlandse vlag zien op het podium bij de marathon
NL gebruikte toen de Olympische vlagquote:
klopt was moscowquote:
quote:The Netherlands competed at the 1980 Summer Olympics in Moscow, USSR. In partial support of the American-led boycott of the 1980 Summer Olympics in protest over the Soviet Union's invasion of Afghanistan, the Dutch athletes boycotted the Opening Ceremony, and the Olympic Flag was used in place of Netherlands' national flag at medal ceremonies.
Toen was er geen Nederlandse vlag, want Nederland kwam uit onder de olympische vlag.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NL gebruikte toen de Olympische vlag
De Nederlander - net als Abdi van Somalische origine - had iets overgehouden en spoorde z’n vriend aan om alles te geven en Cherono nog het nakijken te geven. Dat lukte: brons was Abdi’s deel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja, een van de grote.quote:
Hoe kijk jij sporza terug, die hebben die klote georestrictiequote:Op zondag 8 augustus 2021 02:25 schreef heywoodu het volgende:
Zo, nu even terugkijken hoe het bij de NOS en bij Sporza ging, driedubbel genieten
Hoe kijk jij Sporza terug?quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:25 schreef heywoodu het volgende:
Zo, nu even terugkijken hoe het bij de NOS en bij Sporza ging, driedubbel genieten
Ik was minus 13 jaar oud toen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Ik heb dat toernooi niet bewust meegemaakt.
Zei het alleen maar omdat ik het las op de front pagequote:Op zondag 8 augustus 2021 02:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen was er geen Nederlandse vlag, want Nederland kwam uit onder de olympische vlag.
Op die KPN-site op pauze gezet toen ze op 38km ofzo zatenquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe kijk jij sporza terug, die hebben die klote georestrictie
ahhh slim!quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op die KPN-site op pauze gezet toen ze op 38km ofzo zaten
Telt die medalje dan eigenlijk wel als zijnde Nederlands? Staat niet zo in de statistieken neem ik aan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen was er geen Nederlandse vlag, want Nederland kwam uit onder de olympische vlag.
Jawelquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Telt die medalje dan eigenlijk wel als zijnde Nederlands? Staat niet zo in de statistieken neem ik aan?
Ahquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel
'Kwam uit onder Nederlandse vlag' klopt niet helemaal. Kwam wel uit als Nederland, maar niet met Nederlandse vlag.
Ja, gisteren ook nog niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ah, ze hebben het aangepast, stond er eerst niet nl.
Hoe durft die zijn gezicht nog te laten zien eigenlijkquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:34 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Zarco Alvarez gaat hopelijk de Rode Lantaarn over de meet slepen
Je hoopt bijna op een hamstringblessure oid 500 meter voor de finishquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe durft die zijn gezicht nog te laten zien eigenlijk
Platgereden door die Toyotaquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Je hoopt bijna op een hamstringblessure oid 500 meter voor de finish
Hitteprobleem?quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:44 schreef Dutch_view het volgende:
Rolstoelondersteuning nodig voor de Belg
[ twitter ]
wel begrijpelijkquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:44 schreef Dutch_view het volgende:
Rolstoelondersteuning nodig voor de Belg
[ twitter ]
ja ook maar verzuringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |