SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Met een zak geld wel. Uitkering is maar ¤1000 netto per maand, lastig sparen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij kan toch ook gewoon buiten het seizoen op vakantie?
Merdequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:20 schreef livelink het volgende:
Ik ben al een tijdje in de clinch met een internationale klant. Wij willen alleen zaken doen met een klant met een Nederlands kvk-nummer.
Belden ze me gisteren heel trots op dat ze eindelijk een Nederlands kvk-nummer hadden en dat ze nu zaken wilde doen. Uittreksel erbij. Allemaal akkoord.
Ging ik ze mailen met betrekking tot testaccount en contract en zo, kreeg ik allemaal Franstalige mailtjes terug. Mijn Frans is niet zo heel goed, helaas
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:20 schreef livelink het volgende:
Ik ben al een tijdje in de clinch met een internationale klant. Wij willen alleen zaken doen met een klant met een Nederlands kvk-nummer.
Belden ze me gisteren heel trots op dat ze eindelijk een Nederlands kvk-nummer hadden en dat ze nu zaken wilde doen. Uittreksel erbij. Allemaal akkoord.
Ging ik ze mailen met betrekking tot testaccount en contract en zo, kreeg ik allemaal Franstalige mailtjes terug. Mijn Frans is niet zo heel goed, helaas
quote:
Dat is niet nodig. Je hoeft toch geen Frans te kennen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ja, ik moest het echt allemaal door google translate halen. Voelde me best dom.
Is ook wel een mindset eigenlijk. Want ik vind slecht slapen veel beter te pruimen als er dan OS zijn. Dan is er in ieder geval iets leuks als ik niet slaap.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
Wel blij als OS voorbij zijn. Slecht slapen en OS zijn geen goede combi geweest.
Ik communiceer op vinted nog wel eens wat in het Frans, maar dat gaat bij mij ook verre van vloeiend. In vinted zit een vertaaloptie, maar da’s gewoon Google translate. Ik heb enorm zitten puzzelen op een beschrijving van iemand, ik ben er nog steeds niet uit en google translate liet het gros van de woorden onvertaald en maakte er echt koeterwaals vanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ja, ik moest het echt allemaal door google translate halen. Voelde me best dom.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet nodig. Je hoeft toch geen Frans te kennen?
Ik heb ook niet in het Frans geantwoord, maar moest toch weten wat ze schreven. Dat Engels inmiddels de voertaal is, heb ik wel geaccepteerd. Hoewel ik het toch het makkelijkste communiceren vind in het Nederlands.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet nodig. Je hoeft toch geen Frans te kennen?
De artiest of het nummer?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is volledig aan mij voorbij gegaan...
Als slechte slaper, uitgekeken op Netflix en Amazon Even wat anders maar rot tijd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Is ook wel een mindset eigenlijk. Want ik vind slecht slapen veel beter te pruimen als er dan OS zijn. Dan is er in ieder geval iets leuks als ik niet slaap.
Maar ik heb de afgelopen weken ook slecht geslapen, ja.
Je bedoeld dat ze ook dood moeten?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Laat die Fransozen een voorbeeld nemen aan Charles
Ik heb bedongen dat we alleen in het Nederlands communiceren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:20 schreef livelink het volgende:
Het is denk ik wel aan het verbeteren. Engels als wereldtaal is onontkoombaar, zelfs voor de Fransen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Laat die Fransozen een voorbeeld nemen aan Charles
Oké, BozeMeesterquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb bedongen dat we alleen in het Nederlands communiceren.
Engels, Frans, Bulgaars, Pools en Indiaas, ze zoeken het maar uit…
Echt? Bij mij op het werk is Engels de voertaal. De meeste van mijn collega's spreken geen Nederlands.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb bedongen dat we alleen in het Nederlands communiceren.
Engels, Frans, Bulgaars, Pools en Indiaas, ze zoeken het maar uit…
Idem bij ons.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt? Bij mij op het werk is Engels de voertaal. De meeste van mijn collega's spreken geen Nederlands.
Mad, not Mad…quote:
Zie hierboven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt? Bij mij op het werk is Engels de voertaal. De meeste van mijn collega's spreken geen Nederlands.
Ik zou willen dat het bij ons kon. Ik communiceer per definitie beter en zorgvuldiger in het Nederlands. Maar bij ons is de meerderheid niet-Nederlandstalig. Met Nederlandstalige collega's communiceer ik nog wel in het NL natuurlijk. Maar dat worden er verhoudingsgewijs steeds minder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mad, not Mad…![]()
Ik verdom het om in een meeting met 20 Nederlandstaligen en 1 buitenlander me aan te passen aan het gebrek van die ene. Alle schriftelijke communicatie verloopt ook in het Nederlands, ik heb geen zin in discussies vanwege interpretatie verschillen. Of pogingen daartoe…
Ik spreek Engels, Duits (beheers ik ook redelijk in schrift) en een beetje Frans en Spaans.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het bij ons kon. Ik communiceer per definitie beter en zorgvuldiger in het Nederlands. Maar bij ons is de meerderheid niet-Nederlandstalig. Met Nederlandstalige collega's communiceer ik nog wel in het NL natuurlijk. Maar dat worden er verhoudingsgewijs steeds minder.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Wat een stilte ineens.
Let's talk about sex?
Contracten en specificaties hebben wij ook in het Nederlands en daar tornen we niet aan. Dan moeten klanten zelf maar een vertaling regelen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik spreek Engels, Duits (beheers ik ook redelijk in schrift) en een beetje Frans en Spaans.
Mijn collega's ook zo ongeveer.
Dat is op zich het probleem niet en kan in uitzonderingsgevallen gebruikt worden.
Maar Nederlands is de voertaal, dat is ook contractueel vastgelegd.
Het probleem is nu soms wel dat concept contracten door leveranciers eerst in het Engels opgesteld worden, dan vertaald worden naar het Nederlands (soms ook met Google Translate…) en er dus geen donder van klopt, omdat de vertaling onjuist is.
Uiteindelijk gaan we alleen akkoord met Nederlandstalige contracten/documenten die wij eerst laten goedkeuren door verschillende partijen, waaronder mijn afdeling…
Met 1 document ben ik al 2 jaar bezig, dat krijgen ze niet goed in Nederlands.
Jammer dan, concept #341 is onderweg…
Nederlandse contracten bij niet Nederlandse klanten ook?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Contracten en specificaties hebben wij ook in het Nederlands en daar tornen we niet aan. Dan moeten klanten zelf maar een vertaling regelen.
Ja, uitleg en vragen geef ik wel in het Engels, maar de contracten zelf passen we niet aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nederlandse contracten bij niet Nederlandse klanten ook?
If so, leidt dat soms niet tot onduidelijkheden/discussies of erger?
We hebben de kussens van de tuinbank nog steeds niet van de zolder gehaald, echt absurdquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:50 schreef livelink het volgende:
De zomer moet eigenlijk nog beginnen in mijn beleving.
Ja, zij ook, maar dan vanuit de vaak onjuist vertaalde Engelse concept versies.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, uitleg en vragen geef ik wel in het Engels, maar de contracten zelf passen we niet aan.
Ik heb vandaag de kussens gewassen. Volgens mijn man wordt het volgende week beter weer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hebben de kussens van de tuinbank nog steeds niet van de zolder gehaald, echt absurd
Gisteren was ik dus jarig (geen bloemen, geen bezoek…quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:50 schreef livelink het volgende:
De zomer moet eigenlijk nog beginnen in mijn beleving.
Gefeliciteerd nog.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren was ik dus jarig (geen bloemen, geen bezoek…) en vorig jaar zaten we met 35 graden een soort van noodgedwongen op een boot op het IJsselmeer. Gisteren was het best redelijk, droog gelukkig, maar niet zomers…
Ach ja, graag of niet hoor. Zij willen een dienst van ons natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zij ook, maar dan vanuit de vaak onjuist vertaalde Engelse concept versies.
Oeverloze discussies zijn dat soms, vooral als het gaat om zaken als 'performance', 'availability' en 'service windows'…
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren was ik dus jarig (geen bloemen, geen bezoek…) en vorig jaar zaten we met 35 graden een soort van noodgedwongen op een boot op het IJsselmeer. Gisteren was het best redelijk, droog gelukkig, maar niet zomers…
Hoi Rataplan. Leuk dat je er weer bij bent.quote:
Dank je!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Rataplan. Leuk dat je er weer bij bent.
Alsnog gefeliciteerd danquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje laat wel, maar alsnog gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, wij ook van hun, maar dan in het Nederlands, zoals contractueel vastgelegd…quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, graag of niet hoor. Zij willen een dienst van ons natuurlijk.
Dat doe ik ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
maar ik draag echt veel te vaak lange broeken ipv jurkjes
Het was vandaag best lekker weer, maar ik ben sowieso zo min mogelijk bloot. Dus waar ik onderweg allemaal wandelaars tegenkwam met korte broeken en hemdjes, droeg ik gewoon een lange broek en mouwen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben deze vakantie een paar uitstapjes gemaakt en hadden toen hadden we een paar keer echt zomers weer en ergens in het voorjaar ook een paar zomerse dagen, maar ik draag echt veel te vaak lange broeken ipv jurkjes
In dat gevalquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor de felicitaties, maar zoals eerder gemeld heb ik een pesthekel aan (het massaal vieren van) verjaardagen en geef ik er meestal geen ruchtbaarheid aan…
quote:
En toch ging je aan de vooravond van je verjaardag gebakjes uitdelenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor de felicitaties, maar zoals eerder gemeld heb ik een pesthekel aan (het massaal vieren van) verjaardagen en geef ik er meestal geen ruchtbaarheid aan…
Weekend? Je bedoelt 'weekeinde'?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:02 schreef Melting het volgende:
Maar het is rustig in het topic vanavond. Allemaal weekendrust?
Ik ga toch echt Roxy Music met Avalon niet raden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:02 schreef Melting het volgende:
ik heb heerlijke dagen gehad, er was veel regen voorspeld maar er is amper iets gevallenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Goedenavond just me. Leuke dag gehad?
Wilde niet volledig in het Engels communiceren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weekend? Je bedoelt 'weekeinde'?
Fijn! Welke dierentuin was je?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb heerlijke dagen gehad, er was veel regen voorspeld maar er is amper iets gevallen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga toch echt Roxy Music met Avalon niet raden.
Ja, omdat het lekker rustig hier was, ik in een wat andere mood dan normaal was en om Melting aan te sporen z'n oude gewoonte op te pakken. Wat hij gisteren weer verzuimd heeft, trouwens…quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En toch ging je aan de vooravond van je verjaardag gebakjes uitdelen
Daar moest ik vanmiddag ineens aan denken, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, omdat het lekker rustig hier was, ik in een wat andere mood dan normaal was en om Melting aan te sporen z'n oude gewoonte op te pakken. Wat hij gisteren weer verzuimd heeft, trouwens…
In welke dierentuin was je?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb heerlijke dagen gehad, er was veel regen voorspeld maar er is amper iets gevallen
Ik zit gezapig onderuitgezakt te luisteren. Fijne muziek hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:02 schreef Melting het volgende:
Ik wilde het niet zeggen. En ik had me er zo op verheugdquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, omdat het lekker rustig hier was, ik in een wat andere mood dan normaal was en om Melting aan te sporen z'n oude gewoonte op te pakken. Wat hij gisteren weer verzuimd heeft, trouwens…
Proost!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zit gezapig onderuitgezakt te luisteren. Fijne muziek hoor.![]()
Ik ga zo een Brand Weizen inschenken.
Dierenrijk Mierlo, echt ontzettend leuk, voor je gevoel was je dicht bij de dieren en er waren veel speelplekjes voor de kinderen. We hadden een vroeg tijdslot (09.30 uur) en het heerlijk rustig naar de dieren kijken.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen. En ik had me er zo op verheugd
Ik heb een wijntje op tijdens jouw show. Voor het eerst sinds weken weer. Dat maakt me wat loslippiger. Hopelijk doet het bier dat voor jou ook.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zit gezapig onderuitgezakt te luisteren. Fijne muziek hoor.![]()
Ik ga zo een Brand Weizen inschenken.
En je bent zo stil.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een wijntje op tijdens jouw show. Voor het eerst sinds weken weer. Dat maakt me wat loslippiger. Hopelijk doet het bier dat voor jou ook.
Dat vind ik ook een leuk park. Niet zo massaal en toch veel te zien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dierenrijk Mierlo, echt ontzettend leuk, voor je gevoel was je dicht bij de dieren en er waren veel speelplekjes voor de kinderen. We hadden een vroeg tijdslot (09.30 uur) en het heerlijk rustig naar de dieren kijken.
Die ken ik niet eens.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dierenrijk Mierlo, echt ontzettend leuk, voor je gevoel was je dicht bij de dieren en er waren veel speelplekjes voor de kinderen. We hadden een vroeg tijdslot (09.30 uur) en het heerlijk rustig naar de dieren kijken.
Oh, lekker!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een wijntje op tijdens jouw show. Voor het eerst sinds weken weer. Dat maakt me wat loslippiger. Hopelijk doet het bier dat voor jou ook.
Nee, ik ben helemaal niet stilquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
En je bent zo stil.
Wat was dat geweest als je geen wijn had gehad vandaag?
Je kletst je vent de oren van z'n kop?quote:
Mijn zoon.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kletst je vent de oren van z'n kop?
Zijn het zoveel onbekende platen vandaag?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:12 schreef livelink het volgende:
Ik raad niet mee, maar dat komt omdat ik het ook meestal niet weet. Zoals nu.
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn het zoveel onbekende platen vandaag?
[..]
Helaas.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:15 schreef livelink het volgende:
Is dit niet iets van White Tiger of zo?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Komt trouwens uit Markelo, deze producer
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Nutbush City Limits - Ike & Tina Turner
Ik hoorde al een accentje…quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Komt trouwens uit Markelo, deze producer
Even opgezocht, maar ik kende het wel als Bakermat met One Day. Stond in mijn speeches playlist.quote:
Heb jij playlists?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Even opgezocht, maar ik kende het wel als Bakermat met One Day. Stond in mijn speeches playlist.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dr. hook - A Liitle Bit More natuurlijk…
Onder druk van de kinderen heb ik een spotify-account. Spotify-family of zoiets. Maar zelf was ik veel actiever op soundcloud.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom wijk jij nou altijd af van iets wat een beetje regulier is?
Laat je gaan, gooi je haar los…quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Onder druk van de kinderen heb ik een spotify-account. Spotify-family of zoiets. Maar zelf was ik veel actiever op soundcloud.
Zo leuk!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:25 schreef MadMaster het volgende:
O ja, 5 Star, net als I Would Die 4 You en OU812 en zo…
Ik heb nog zo goed als niks op spotify. Eén playlist waar ik gewoon alles in stop wat ik leuk vind, zonder verdere onderverdeling. Hoewel ik nieuwe playlists wel daar zal aanmaken, want Soundcloud wordt steeds minder aantrekkelijk voor de niet-betalende klanten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat je gaan, gooi je haar los…![]()
Als je leuke playlists hebt op Spotify, dan hoor ik het graag.
Dan mag je die van mij ook gebruiken…
Je geeft ze één vinger en ze nemen je hele hand. Heet de A-kant nog "A little bit more", de B-kant is meteen al "A couple more years"quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je geeft ze één vinger en ze nemen je hele hand. Heet de A-kant nog "A little bit more", de B-kant is meteen al "A couple more years"
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog zo goed als niks op spotify. Eén playlist waar ik gewoon alles in stop wat ik leuk vind, zonder verdere onderverdeling. Hoewel ik nieuwe playlists wel daar zal aanmaken, want Soundcloud wordt steeds minder aantrekkelijk voor de niet-betalende klanten.
duidelijke boodschap dat je niet meer de hort op moet gaan vanavondquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:30 schreef DJ11 het volgende:
Juliane Werding - Geh' Nicht In Die Stadt
Niet bijzonder... maar als je plannen had.... doe het maar niet.quote:
Klopt wel. Spotify is wel echt gebruiksvriendelijker. Ik ben gewoon ooit met Soundcloud begonnen. Maar aan de andere kant heb ik op Soundcloud wel muziek gevonden die ik nergens anders kon vinden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik vind Soundcloud echt totaal ruk, er zit geen logica in en zelfs als mixenmaker kan je er niet eens een fatsoenlijke setlist met timeline kwijt. Daarnaast heb je er nauwelijks albums, artiesten brengen er zelden iets op uit…
Lukt ook niet meer, ik smelt bij dit nummerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet bijzonder... maar als je plannen had.... doe het maar niet.
Arme Kastquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Uit De Kast - Woorden Zonder Woorden
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Arme Kast![]()
Ik heb er geen woorden voor....
Ik vind het ook niet vervelend, dit nummer. Ik wist echter totaal niet dat het van hen was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:36 schreef BasEnAad het volgende:
Was best leuk toen eigenlijk ja, hebben wel n paar mooie nummers gemaakt.
Ik kreeg ooit als beta-tester, op uitnodiging, een account bij Spotify en dat was toen ook niet veel soeps.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt wel. Spotify is wel echt gebruiksvriendelijker. Ik ben gewoon ooit met Soundcloud begonnen. Maar aan de andere kant heb ik op Soundcloud wel muziek gevonden die ik nergens anders kon vinden.
Dat duurt nog wel even.quote:
Nee, inderdaad. Bros is het ook maar kortstondig gelukt volgens mij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Je wil het ook helemaal niet zijn, volgens mij.![]()
[ afbeelding ]
De gebroeders Dumb & Dumber.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Bros is het ook maar kortstondig gelukt volgens mij.
Nooit geweten dat ze met z'n drieën warenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even.
[ afbeelding ]
Je leert een hoop vanavond…quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ze met z'n drieën waren
Toen zagen ze er zo uit (2016)quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De gebroeders Dumb & Dumber.
Dat interview met hen, na de aankondiging van hun reünie/come back tour…![]()
Ook qua uiterlijk niet bijster intelligent…quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen zagen ze er zo uit (2016)
[ afbeelding ]
Het was al niks en het is ook niet echt iets geworden, nee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook qua uiterlijk niet bijster intelligent…
Ik moet van mijn golfpro mijn benen bij elkaar houdenquote:
Jij wilt mij altijd aan de mama appelsaps krijgen. Gelukkig nu dus niet gelukt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:43 schreef DJ11 het volgende:
Kennelijk hebben ze dat stuk weggeknipt uit deze versie.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet van mijn golfpro mijn benen bij elkaar houden
[..]
#metoo. Mijn man is dat aan het kijken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik kijk/luister met een half oog/oor naar de TV waar het Klein Orkest te zien/horen is.
Nu met Laat Mij Maar Alleen, wat zo'n godsgruwelijk geweldige song is…
Foxie Foxtrot…quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
We heben van de week deel 1 gezien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik kijk/luister met een half oog/oor naar de TV waar het Klein Orkest te zien/horen is.
Nu met Laat Mij Maar Alleen, wat zo'n godsgruwelijk geweldige song is…
Wij zijn bij deze show in Carré aanwezig geweest.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
#metoo. Mijn man is dat aan het kijken.
[..]
In mijn hoofd spreek ik vloeiend Engels. Zodra het uit mijn hoofd komt valt het ineens tegen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:44 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een gedoe met die talen Nederlands en Engels zijn waren wel vloeiend.
Zou wel Zweeds of Deens willen leren.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
In mijn hoofd spreek ik vloeiend Engels. Zodra het uit mijn hoofd komt valt het ineens tegen.
En dan hoort mijn zoon mij praten (thuiswerken) en gaat hij me ook nog eens bekritiseren.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
In mijn hoofd spreek ik vloeiend Engels. Zodra het uit mijn hoofd komt valt het ineens tegen.
En dan hoort mijn zoon mij praten (thuiswerken) en gaat hij me ook nog eens bekritiseren.
quote:
Ik wijs je op je zwijgrecht:quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:47 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
het had met de juiste golfhouding te maken (letterlijk dan hè)
Wel gaafquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij zijn bij deze show in Carré aanwezig geweest.
Altijd leuk om terug te kijken…
Maar wie zwijgt, die stemt toe.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wijs je op je zwijgrecht:
Alles wat je zegt, kan tegen je gebruikt worden…
Dat is alleen niet de originele toetsenist.quote:
Het wordt steeds intrigerenderquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:47 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
het had met de juiste golfhouding te maken (letterlijk dan hè)
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wijs je op je zwijgrecht:
Alles wat je zegt, kan tegen je gebruikt worden…
Met dank aan die verdomde Bob Sinclairquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij wilt mij altijd aan de mama appelsaps krijgen. Gelukkig nu dus niet gelukt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Golden Earrings - Sound Of A Screaming Day
Met een 's'…
Nee die heeft het te druk met opa zijn (zeggen zequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is alleen niet de originele toetsenist.
En het originele orgeltje van destijds hebben ze ook met pijn en moeite weer weten te bemachtigen voor deze tour…
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Let's All Chant - Michael Zager Band
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Het idee dat je nooit meer een concert van de Earring zal mee kunnen maken…
Ja, ontzettend triest einde zo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Wel jammer ja. Heb ze gelukkig meer dan eens live gezienquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:55 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kent de video's bij dit nummer van destijds niet?
Opa vertelt...quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:59 schreef Symphonic het volgende:
En ook deze heb ik meer dan eens live gezien
Heerlijk van eenvoud. Kan er ook niks fout gaan. Beetje lowbudget misschien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is lief van je.
[ afbeelding ]
Mooi minimalistisch hoesjequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is lief van je.
[ afbeelding ]
Je hoeft in ieder geval niemand in te huren om een hoesje te ontwerpen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Heerlijk van eenvoud. Kan er ook niks fout gaan. Beetje lowbudget misschien.
Bij zo'n hoesje gaan mensen juist diepere betekenis zoekenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niemand in te huren om een hoesje te ontwerpen.
Kappen nou!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bij zo'n hoesje gaan mensen juist diepere betekenis zoeken
Ik ging een tijd naar heel veel acapella groepen.quote:
Swingle Singers?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ging een tijd naar heel veel acapella groepen.
Montezuma’s revenge heb ik ook talloze keren gezien, Single singers, Oom Maw Maws
Ik ben goed in namen door de war halenquote:
Ik vind het een charme van je…quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben goed in namen door de war halen
Dat was fantastisch inderdaad.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Swingle Singers?
Die had ik wel willen zien…
Montezuma's revenge heb ik ook wel een aantal keren gezien. Stond altijd garant voor een leuke avond.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Montezuma’s revenge heb ik ook talloze keren gezien, Single singers, Oom Maw Maws
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ze een verdieping omhoog.
Dank Melting. Lekkere muziek weer
Welterusten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Is dat een meer een voorstelling waar je zittend naar luistert, of staat het publiek dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja fijne groep was het destijdsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Montezuma's revenge heb ik ook wel een aantal keren gezien. Stond altijd garant voor een leuke avond.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:05 schreef DJ11 het volgende:
Sash! - Encore Une Fois (Future Breeze edit)
Heb je gelijk de edit ook goed ja?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:05 schreef DJ11 het volgende:
Sash! - Encore Une Fois (Future Breeze edit)
De keren dat ik er was, was het een theatervoorstelling in een schouwburg, dus zittend.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is dat een meer een voorstelling waar je zittend naar luistert, of staat het publiek dan?
Eitje om die te herkennen. Het is de reden waarom ik dit nummer überhaupt leuk vind. De originele versie is lang zo goed niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb je gelijk de edit ook goed ja?
Welterusten Symph.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Zittenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is dat een meer een voorstelling waar je zittend naar luistert, of staat het publiek dan?
Deze versie stond ook in de top40 toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eitje om die te herkennen. Het is de reden waarom ik dit nummer überhaupt leuk vind. De originele versie is lang zo goed niet.
Ja, feitelijk wel. Al werd op zenders als MTV ook wel de videoclip van de originele versie vertoond.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Deze versie stond ook in de top40 toch?
MTV heb ik ook nooit wat gevonden, alleen in het begin.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, feitelijk wel. Al werd op zenders als MTV ook wel de videoclip van de originele versie vertoond.
Met de opkomst van internet werden dit soort zenders eigenlijk overbodig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MTV heb ik ook nooit wat gevonden, alleen in het begin.
Maar het werd al snel een pauper zender met allerlei meuk…
Videoclips heb ik altijd overbodig gevonden, het leidt me af van de muziek…quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Met de opkomst van internet werden dit soort zenders eigenlijk overbodig.
Hoewel ik soms de charme mis van het wachten tot je favoriete nummer/clip toevallig voorbij kwam.
Ken je deze niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:14 schreef livelink het volgende:
Dit zal Clouseau zijn met een voor mij onbekend nummer.
Nobelprijsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:14 schreef livelink het volgende:
Dit zal Clouseau zijn met een voor mij onbekend nummer.
Ik vond het juist vaak een toevoeging. Nog steeds wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Videoclips heb ik altijd overbodig gevonden, het leidt me af van de muziek…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |