Was al aan het speuren ja, de ligging doet me een beetje denken aan Stirling Castle.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken het uit één van de filmpjes van de Hongaarse VVV en ik zit er straks 67 km vandaan![]()
Kastelen![]()
Boldogkő betekent trouwens vrolijke rots
Daar wip ik ook even langs op weg van Lillafüred naar Boedapest.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weleens naar Holloko geweest, was ook tof
ja met die dubbele streepjes erop dus.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze was bij mij één deel van mijn hoofd gewoon helemaal vergeten knippen. Helemaal kort met één heel lange pluk![]()
Blijkbaar moest ze toen net even haar insta checken of zo
Heeeeeeyyyyy, hoest met je rug?quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was al aan het speuren ja, de ligging doet me een beetje denken aan Stirling Castle.
Ruik je nog wel dingen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:44 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mij verbrand en de kippetjes smaakte ook niet
gewoon flirten op illegale feestjes?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
Barbie heeft weeeeeer ee nieuwe vriend. Hoe dan?
Meervoud ook echt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:44 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mij verbrand en de kippetjes smaakte ook niet
ja maar die mannen weten toch wie het isquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon flirten op illegale feestjes?
Ken je die serie, Secrets of Great British Castles?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat is een prachtige burcht. Doordrenkt ook van historie
Hmmm oké, we houden je in de gatenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee
ff testen met nagellak remover
ook gelijk zo dat opsnuivenmaar goed dat ruik ik nog
maar genoeg volk dat daarop valt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die mannen weten toch wie het is
smaakte niet of je proefde niets?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
had vanmiddag quiche, smaakte ook niet
Ja daarom juist, bij haar hoef je niet eerst twintig gedichten te schrijven in rozensap, een wit paard te huren en een harnas aan te trekken, keer hoi zeggen en ze springt op de piel, zo ingewikkeld is dat toch niet lijkt me.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die mannen weten toch wie het is
ja maar is toch vies?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom juist, bij haar hoef je niet eerst twintig gedichten te schrijven in rozensap, een wit paard te huren en een harnas aan te trekken, keer hoi zeggen en ze springt op de piel, zo ingewikkeld is dat toch niet lijkt me.
Nog steeds druk met Barbie?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
en ze spoort niet. raakt haar kinderen kwijt
Die is ze al kwijt hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
en ze spoort niet. raakt haar kinderen kwijt
ja dat ken ik als "Verzinsels van US.docx"quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die serie, Secrets of Great British Castles?
stiekem jaloersquote:
Ja 1 en al kuttttt...lopen op hakken wordt 'm voorlopig nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeeeyyyyy, hoest met je rug?
Hmm, volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker. Staat het op Netflix?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die serie, Secrets of Great British Castles?
Yupsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stiekem jaloers![]()
nee vond het echt erg toen haar vriend ineens overleed maar geloof dat ik het erger vond dan zij
ga je naar de huisarts?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja 1 en al kuttttt...lopen op hakken wordt 'm voorlopig niet
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja 1 en al kuttttt...lopen op hakken wordt 'm voorlopig niet
Hopelijk komen er geen nieuwe.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bedoel die nog gaan ikomen ook
Ja staat inderdaad op Netflix, net nog even gecheckt voor je.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker. Staat het op Netflix?
Volgens mij is het kippenhok verwijderd, tenminste dat zei Ygritte laatst.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk komen er geen nieuwe.
Ja maandag dan pasquote:
Dat verhaal doet de ronde jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is het kippenhok verwijderd, tenminste dat zei Ygritte laatst.
Zo even een aflevering uitproberen. Kan zijn dat ik het al heb gezienquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja staat inderdaad op Netflix, net nog even gecheckt voor je.
Is volgens mij ook een Ierse variant van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo even een aflevering uitproberen. Kan zijn dat ik het al heb gezien
I don't like the Irishquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is volgens mij ook een Ierse variant van.
Mja, daar heb ik dan weer minder meequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is volgens mij ook een Ierse variant van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |