Hmmquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nu ook al een glitter-vloer thuis?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever de US schaal dan de Fles schaal
Dat valt buiten m'n budget joh.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever de US schaal dan de Fles schaal
Laat gaan, dimmy mag mij niet. Nou ja jammer dan. Kan niet iedereen z'n vriend zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Je gaat als stripper over straat Dimmy
Nee classy maar wel hoog.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Je gaat als stripper over straat Dimmy
Nee joh, dit is gewoon de wandelschoen. Beetje comfort mag best voor als je naar de striptent loopt.quote:
Nee hoor. Ben gewoon fan van hoge hakken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat gaan, dimmy mag mij niet. Nou ja jammer dan. Kan niet iedereen z'n vriend zijn
Oh okee, dat misgun ik verder ook niemand hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben gewoon fan van hoge hakken.
Met welk doel dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben gewoon fan van hoge hakken.
Sorry, enkellange rok aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:01 schreef gianni61 het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de strip show?
Mooi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met welk doel dan?Ik vind ze gewoon levensgevaarlijk
De EHBO is 24 uur open. Als je geilt op gebroken enkels: eat your heart outquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:01 schreef gianni61 het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de strip show?
Loop lekkerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi.
En als we ze zelf levensgevaarlijk vonden, liepen we er niet op rond he.
kunnen ze niet weg rennenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De EHBO is 24 uur open. Als je geilt op gebroken enkels: eat your heart out
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:03 schreef UitStraling het volgende:
Maar die laarzen zijn echt wel tijger-hertje materiaal
Nee, dat je je aanstelt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop lekkerIk kijk wel de andere kant op
Was dat je doel?
nee joh, dat doet hij toch nooitquote:
Verstandig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, ik moet mijn gympen een beetje inlopen voor de vakantie
Ik had een keer een kapstertje, knap wicht om te zien maar die kon werkelijk helemaal niks, kon je nog geen drie woorden mee wisselen maar als die hoge hakken aantrok dan kreeg je eerst een zenuwachtig lachje en na het eerste stapje was het net of er een engeltje voorbij kwam glijdenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik had bij de Bijenkorf een keer van die hoge hakken gepast van Victor en Rolf met al die strikjes. Stond heel mooi maar die twee stappen naar de spiegel waren al een uitdaging. Respect voor Mabel.
Daarom heb ik geen naaldhakken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik had bij de Bijenkorf een keer van die hoge hakken gepast van Victor en Rolf met al die strikjes. Stond heel mooi maar die twee stappen naar de spiegel waren al een uitdaging. Respect voor Mabel.
Kon ze wel knippen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een keer een kapstertje, knap wicht om te zien maar die kon werkelijk helemaal niks, kon je nog geen drie woorden mee wisselen maar als die hoge hakken aantrok dan kreeg je eerst een zenuwachtig lachje en na het eerste stapje was het net of er een engeltje voorbij kwam glijden
Ik was meer een bouwvakker die vol op dr plaat ging.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een keer een kapstertje, knap wicht om te zien maar die kon werkelijk helemaal niks, kon je nog geen drie woorden mee wisselen maar als die hoge hakken aantrok dan kreeg je eerst een zenuwachtig lachje en na het eerste stapje was het net of er een engeltje voorbij kwam glijden
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat je doeL? Okee. Bijzonder doel.
ik heb er de benen niet voorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen naaldhakken.![]()
Ja, precies zo’n kapster had ik in Gorinchem. Na twee keer toch maar om haar iets minder knappe collega gevraagdquote:
Tering wat vet dit, ik tekende als ukkie kastelen en dan zou ik die zo getekend hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Kasteel Boldogkő op mijn reisprogramma gezet
Ik durfde het niet te zeggen dus ik heb anderhalf jaar lang voor lul gelopen, totally worth it thoughquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, precies zo’n kapster had ik in Gorinchem. Na twee keer toch maar om haar iets minder knappe collega gevraagd
Ik ken het uit één van de filmpjes van de Hongaarse VVV en ik zit er straks 67 km vandaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat vet dit, ik tekende als ukkie kastelen en dan zou ik die zo getekend hebben.
Ze was bij mij één deel van mijn hoofd gewoon helemaal vergeten knippen. Helemaal kort met één heel lange plukquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen dus ik heb anderhalf jaar lang voor lul gelopen, totally worth it though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |