quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://lc.nl/friesland/s(...)Linden-26930370.html
Handig als je hoge plankjes in de keuken wil schoonmakenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb hoger.
[ afbeelding ]
Maar die zijn niet voor doordeweeks.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handig als je hoge plankjes in de keuken wil schoonmaken
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maakt voor de hoogte toch niet uit?
nou ja gewoon standvastigheid. Maar die goth klompen zijn dam isschien nog wel beter dan deze naaldhakken. Het zal ook allemaal wel, ben blij dat ik er zelf niet op hoef te lopen.quote:
ja ergens wel. Mazzel dat ie niks gebroken heeft.quote:
Dat het je niet praktisch lijkt en het niet je smaak is, maakt het geen extreme schoen ofzo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
nou ja gewoon standvastigheid. Maar die goth klompen zijn dam isschien nog wel beter dan deze naaldhakken. Het zal ook allemaal wel, ben blij dat ik er zelf niet op hoef te lopen.
ja niet iedereen is zon klunsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ergens wel. Mazzel dat ie niks gebroken heeft.
Zo zie je maar weer: Professor Fles vindt er wat vanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat het je niet praktisch lijkt en het niet je smaak is, maakt het geen extreme schoen ofzo.
Net zoals we hoogte NAP meten kunnen we hier een NFP van maken voor Nieuw Fles’ Peil voor schoenen. Waarbij Fles het 0-punt aangeeft waar we boven en onder kunnen zitten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat het je niet praktisch lijkt en het niet je smaak is, maakt het geen extreme schoen ofzo.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net zoals we hoogte NAP meten kunnen we hier een NFP van maken voor Nieuw Fles’ Peil voor schoenen. Waarbij Fles het 0-punt aangeeft waar we boven en onder kunnen zitten.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net zoals we hoogte NAP meten kunnen we hier een NFP van maken voor Nieuw Fles’ Peil voor schoenen. Waarbij Fles het 0-punt aangeeft waar we boven en onder kunnen zitten.
Ja kan. Alleen boeit niemand dat wat. Want fles heeft een hekel en plaatsverangende schaamte aan hakken van boven de 6-7 cm en fles vindt een knappe meid op sneakers van 0 cm best behoorlijk aantrekkelijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er kunnen ook US als maatstaf namen, maar dan slaan we ook weer door.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kan. Alleen boeit niemand dat wat. Want fles heeft een hekel en plaatsverangende schaamte aan hakken van boven de 6-7 cm en fles vindt een knappe meid op sneakers van 0 cm best behoorlijk aantrekkelijk![]()
Dus om fles nou als de Maatstaf der Dingen te gaan nemen, ik zou er nog even over nadenken als ik jullie was
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er kunnen ook US als maatstaf namen, maar dan slaan we ook weer door.
heb liever fles.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, een eckte met plexiglas hakken enzo. Dan liever sneakers.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb liever fles.
Bij US lopen we allemaal als stripper over straat
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, een eckte met plexiglas hakken enzo. Dan liever sneakers.
Zal niet eens heel veel verschil maken ben ik bangquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een soort van Celsius en Fahrenheit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
We kunnen ook de Fles-US-schaal in het leven roepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |