Hmmquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nu ook al een glitter-vloer thuis?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever de US schaal dan de Fles schaal
Dat valt buiten m'n budget joh.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever de US schaal dan de Fles schaal
Laat gaan, dimmy mag mij niet. Nou ja jammer dan. Kan niet iedereen z'n vriend zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Je gaat als stripper over straat Dimmy
Nee classy maar wel hoog.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Je gaat als stripper over straat Dimmy
Nee joh, dit is gewoon de wandelschoen. Beetje comfort mag best voor als je naar de striptent loopt.quote:
Nee hoor. Ben gewoon fan van hoge hakken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat gaan, dimmy mag mij niet. Nou ja jammer dan. Kan niet iedereen z'n vriend zijn
Oh okee, dat misgun ik verder ook niemand hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben gewoon fan van hoge hakken.
Met welk doel dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben gewoon fan van hoge hakken.
Sorry, enkellange rok aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:01 schreef gianni61 het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de strip show?
Mooi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met welk doel dan?Ik vind ze gewoon levensgevaarlijk
De EHBO is 24 uur open. Als je geilt op gebroken enkels: eat your heart outquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:01 schreef gianni61 het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de strip show?
Loop lekkerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi.
En als we ze zelf levensgevaarlijk vonden, liepen we er niet op rond he.
kunnen ze niet weg rennenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De EHBO is 24 uur open. Als je geilt op gebroken enkels: eat your heart out
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:03 schreef UitStraling het volgende:
Maar die laarzen zijn echt wel tijger-hertje materiaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |