Die is ze al kwijt hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
en ze spoort niet. raakt haar kinderen kwijt
ja dat ken ik als "Verzinsels van US.docx"quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die serie, Secrets of Great British Castles?
stiekem jaloersquote:
Ja 1 en al kuttttt...lopen op hakken wordt 'm voorlopig nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeeeyyyyy, hoest met je rug?
Hmm, volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker. Staat het op Netflix?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die serie, Secrets of Great British Castles?
Yupsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stiekem jaloers![]()
nee vond het echt erg toen haar vriend ineens overleed maar geloof dat ik het erger vond dan zij
ga je naar de huisarts?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja 1 en al kuttttt...lopen op hakken wordt 'm voorlopig niet
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja 1 en al kuttttt...lopen op hakken wordt 'm voorlopig niet
Hopelijk komen er geen nieuwe.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bedoel die nog gaan ikomen ook
Ja staat inderdaad op Netflix, net nog even gecheckt voor je.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker. Staat het op Netflix?
Volgens mij is het kippenhok verwijderd, tenminste dat zei Ygritte laatst.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk komen er geen nieuwe.
Ja maandag dan pasquote:
Dat verhaal doet de ronde jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is het kippenhok verwijderd, tenminste dat zei Ygritte laatst.
Zo even een aflevering uitproberen. Kan zijn dat ik het al heb gezienquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja staat inderdaad op Netflix, net nog even gecheckt voor je.
Is volgens mij ook een Ierse variant van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo even een aflevering uitproberen. Kan zijn dat ik het al heb gezien
I don't like the Irishquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is volgens mij ook een Ierse variant van.
Mja, daar heb ik dan weer minder meequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is volgens mij ook een Ierse variant van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |