Zolang ik niet hoef te koken.quote:
nein!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
en WEER kutweer in aantochtKan het niet geoon eens een weekje zomer zijn??
Op een schaal van 1 tot Marilyn Manson hoe heftig?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat hokje komt het meest in de buurt ja.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot Marilyn Manson hoe heftig?
quote:
Lekker scharrelkipjequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom ben ik vanochtend om vijf uur opgestaan om een nieuwe te stelen bij de plaatselijke kinderboerderij
Zijn ook leuk.quote:
Doedelzakkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's wel leuk aan dit festival, enorm divers qua line-up en bijna alles valt binnen m'n smaak.Alleen de doedelzakbands hoeven van mij niet zo.
quote:
Gewoon met je platformlaarzen naar werk tochquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor feestjes een zeven, maar normaal meer een vier.Weinig makeup in het dagelijks leven en werkgarderobe ditdat.
Hehehe, kan op zich wel hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon met je platformlaarzen naar werk toch
je heb al een tijdje niks meer van mij gekregenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:58 schreef liesje1979 het volgende:
In de categorie rotklusjes, net al mijn magneten schoongemaakt
Ik was zo klaar met schoonmaken dat ik geen zin meer had om er alles zo strak mogelijk weer op te doen dus heb momenteel toch bijna geen ruimte.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je heb al een tijdje niks meer van mij gekregen
Owquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was zo klaar met schoonmaken dat ik geen zin meer had om er alles zo strak mogelijk weer op te doen dus heb momenteel toch bijna geen ruimte.
Kan nog wel wat ruimte vrijspelen hoor maar dan moet ik er echt even voor zitten en millimeterwerk doen.quote:
ik heb er nog twee, een normaal grote en een expres kleine.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan nog wel wat ruimte vrijspelen hoor maar dan moet ik er echt even voor zitten en millimeterwerk doen.
ik deze, al zijn ze nu niet meer zo mooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze heb ik wel redelijk vaak aan op werk: https://newrock.com/women-heels/M-TR011-S3-en
Die passen nog makkelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb er nog twee, een normaal grote en een expres kleine.
Zeermatig. En voor dat geldquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze heb ik wel redelijk vaak aan op werk: https://newrock.com/women-heels/M-TR011-S3-en
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik deze, al zijn ze nu niet meer zo mooi![]()
[ afbeelding ]
hoe weet je nou dat dat geen goede schoenen zijn dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeermatig. En voor dat geldKun je net zo goed iets GOEDs kopen tocH.
ik heb ooit een collega gehad, zij liep echt op pumps. Vonden we altijd zeer indrukwekkend. De hele dienstquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, voordeel van kantoorwerk, je schoenen worden er niet lelijk van.
Ik ga uit van een US-persiflage, maar dit zijn goeie schoenen hoor. Ik heb ze al een jaar of tien en ze zijn nog steeds mooi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeermatig. En voor dat geldKun je net zo goed iets GOEDs kopen tocH.
oh dat kan ook jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga uit van een US-persiflage, maar dit zijn goeie schoenen hoor. Ik heb ze al een jaar of tien en ze zijn nog steeds mooi.
om op te werken? Bedenk eens een beroep waarvoor dit goede schoenen zouden zijn dan. Paaldanseres?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe weet je nou dat dat geen goede schoenen zijn dan?
Stel je niet aan gast.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
om op te werken? Bedenk eens een beroep waarvoor dit goede schoenen zouden zijn dan. Paaldanseres?
hmm heb juist dat idee helemaal niet bij die schoenen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
om op te werken? Bedenk eens een beroep waarvoor dit goede schoenen zouden zijn dan. Paaldanseres?
Wanou. Ik zou er elk bot op breken dat ik heb.quote:
ja dit vind ik persoonlijk te grofquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze heb ik ook.https://newrock.com/women-boots/M-373-S33-en
Dat voegt wel wat extra lengte toequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze heb ik ook.https://newrock.com/women-boots/M-373-S33-en
ja ik ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanou. Ik zou er elk bot op breken dat ik heb.
Kan prima. Niet echt over de top.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ideale rondstampschoenen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit vind ik persoonlijk te grof
Ja, waarschijnlijk ook op een minihakje, dat maakt het geen paaldansschoenen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanou. Ik zou er elk bot op breken dat ik heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |