"waar joop mee thuiskomt"quote:
Mens is 32. Een beetje eigen verantwoordelijk mag wel hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Kind moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Maar ja.
Zij ook niet denk ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat laatste kind van haar. daar zie je dus helemaal niets meer van.
Oh god dat wordt weer een gestroopt konijn dat je zelf moet villenquote:
Nee joh, een krop sla eerder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god dat wordt weer een gestroopt konijn dat je zelf moet villen
Na anderhalf uur kon je ze weggooien?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n draadloze oordopjes gaan geen drie uur mee zoals beloofd
Ben je gothic?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis dit.
https://www.meraluna.de/
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoutzure kip in de herkansing
Dat hokje komt het meest in de buurt ja.quote:
Als die kip gisteren bedorven was, is hij dat waarschijnlijk nog steeds hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoutzure kip in de herkansing
deze band? Best oke. Hoe heet dit genre?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis dit.
https://www.meraluna.de/
Ik ben al aan het spit geregen, huehuequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt goed.
hij is met jou thuisgekomen.
dus ijsdraakje aan het spit?
huehuehuehuequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben al aan het spit geregen, huehue
VNV Nation, EBM valt dit onder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze band? Best oke. Hoe heet dit genre?
Daarom ben ik vanochtend om vijf uur opgestaan om een nieuwe te stelen bij de plaatselijke kinderboerderijquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als die kip gisteren bedorven was, is hij dat waarschijnlijk nog steeds hoor
electronic body musicquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
VNV Nation, EBM valt dit onder.
Als ze willen opladen zal ik genadig zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Na anderhalf uur kon je ze weggooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |