ja die gelmore is 2 maanden ofzo overleden. had ze vlak daarna een gast , liefde van haar leven blabla maar die is weer weg, ze heeft weer een anderquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, wil die vent dood of zo?
Soms ben ik echt gewoon blij dat ik al dat soort gezeik gewoon nooit heb.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die gelmore is 2 maanden ofzo overleden. had ze vlak daarna een gast , liefde van haar leven blabla maar die is weer weg, ze heeft weer een ander
Ik denk dat dit soort types zo dom is dat ze met alles een relatie beginnen vanuit een totaal gebrek aan mensenkennis en zelfkennis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die gelmore is 2 maanden ofzo overleden. had ze vlak daarna een gast , liefde van haar leven blabla maar die is weer weg, ze heeft weer een ander
Ik ben ook blij dat ik niet met Barbie gaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms ben ik echt gewoon blij dat ik al dat soort gezeik gewoon nooit heb.
Ik heb werkelijkwaar geen idee wat er met haar mis isquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort types zo dom is dat ze met alles een relatie beginnen vanuit een totaal gebrek aan mensenkennis en zelfkennis.
julie hadden echt goed bij elkaar gepast jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik niet met Barbie ga
okee dan snap ik het ook nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk dat ze zelfs even in de bijstand heeft gezeten
Nul eigenwaarde en meer piemels gezien hebben dan een uroloog.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
Barbie heeft weeeeeer ee nieuwe vriend. Hoe dan?
Zij is echt mijn typequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
julie hadden echt goed bij elkaar gepast ja
maar wat zien al die mannen dan in haar?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nul eigenwaarde en meer piemels gezien hebben dan een uroloog.
gratis seks?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar wat zien al die mannen dan in haar?
Kunnen niet zonder aandacht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort types zo dom is dat ze met alles een relatie beginnen vanuit een totaal gebrek aan mensenkennis en zelfkennis.
Ik denk niet dat het CEO's en neurochirurgen zijn die met haar gaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja, maar je hele reputie daar is naar de maan toch
Ja, dat blijkt helaas wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen niet zonder aandacht.
niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het CEO's en neurochirurgen zijn die met haar gaan
Oh gesprekken. Okee. Ik denk dat Barbie diepere dieptes heeft dan jij je kunt voorstellenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat je diepere gesprekken kunt voeren met een labrador
Nja, wie gaat DAT doen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Kind moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Maar ja.
Dat laatste kind van haar. daar zie je dus helemaal niets meer van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Kind moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Maar ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |