SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg je allemaal honger vanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Wil je daar een foto van maken?
Ik smurf, gergi staat bij de bbqquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho valt dit nog onder smurfen?
Hier is het nog heerlijk in het zonnetjequote:
ik zit op het balkon in de regenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het nog heerlijk in het zonnetje
Ah dan ist goed.quote:
wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah dan ist goed.
Normaal als wij gaan bbq’en dan sta ik ook bij de BBQ en vriendin maakt salades, salsa, snijdt brood, bedekt tafel, enz.
Brede vriendin of smalle tafel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah dan ist goed.
Normaal als wij gaan bbq’en dan sta ik ook bij de BBQ en vriendin maakt salades, salsa, snijdt brood, bedekt tafel, enz.
dacht in eindhoven altijd 25+ en zon?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook ineens behoorlijk donker geworden
Hier komt ook regen aan, scheelt weer wat planten water geven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook ineens behoorlijk donker geworden
Ik sta er ook van te kijken. Zal daarna wel weer 25 graden en zon zijn gok ik zo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht in eindhoven altijd 25+ en zon?
Dan was ik er gelijk gaan wonenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht in eindhoven altijd 25+ en zon?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken. Zal daarna wel weer 25 graden en zon zijn gok ik zo.
Hier hoef ik ook niet te sproeien vandaagquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
85 mm. Hmm, misschien even wachten met boodschapje doen.
Huehuequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hoef ik ook niet te sproeien vandaag
Ede in Technicolor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
De wolken zien er wel dramatisch uit maar ik heb m'n polaroidbril nog op.
Misschien heeft ze onsmakelijk veel geld?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
Barbie heeft weeeeeer ee nieuwe vriend. Hoe dan?
Jezus, wil die vent dood of zo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
Barbie heeft weeeeeer ee nieuwe vriend. Hoe dan?
nee denk dat ze zelfs even in de bijstand heeft gezetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft ze onsmakelijk veel geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |