SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg je allemaal honger vanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Wil je daar een foto van maken?
Ik smurf, gergi staat bij de bbqquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho valt dit nog onder smurfen?
Hier is het nog heerlijk in het zonnetjequote:
ik zit op het balkon in de regenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het nog heerlijk in het zonnetje
Ah dan ist goed.quote:
wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah dan ist goed.
Normaal als wij gaan bbq’en dan sta ik ook bij de BBQ en vriendin maakt salades, salsa, snijdt brood, bedekt tafel, enz.
Brede vriendin of smalle tafel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah dan ist goed.
Normaal als wij gaan bbq’en dan sta ik ook bij de BBQ en vriendin maakt salades, salsa, snijdt brood, bedekt tafel, enz.
dacht in eindhoven altijd 25+ en zon?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook ineens behoorlijk donker geworden
Hier komt ook regen aan, scheelt weer wat planten water geven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook ineens behoorlijk donker geworden
Ik sta er ook van te kijken. Zal daarna wel weer 25 graden en zon zijn gok ik zo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht in eindhoven altijd 25+ en zon?
Dan was ik er gelijk gaan wonenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht in eindhoven altijd 25+ en zon?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken. Zal daarna wel weer 25 graden en zon zijn gok ik zo.
Hier hoef ik ook niet te sproeien vandaagquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
85 mm. Hmm, misschien even wachten met boodschapje doen.
Huehuequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hoef ik ook niet te sproeien vandaag
Ede in Technicolor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
De wolken zien er wel dramatisch uit maar ik heb m'n polaroidbril nog op.
Misschien heeft ze onsmakelijk veel geld?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
Barbie heeft weeeeeer ee nieuwe vriend. Hoe dan?
Jezus, wil die vent dood of zo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
nee denk dat ze zelfs even in de bijstand heeft gezetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft ze onsmakelijk veel geld?
ja die gelmore is 2 maanden ofzo overleden. had ze vlak daarna een gast , liefde van haar leven blabla maar die is weer weg, ze heeft weer een anderquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, wil die vent dood of zo?
Soms ben ik echt gewoon blij dat ik al dat soort gezeik gewoon nooit heb.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die gelmore is 2 maanden ofzo overleden. had ze vlak daarna een gast , liefde van haar leven blabla maar die is weer weg, ze heeft weer een ander
Ik denk dat dit soort types zo dom is dat ze met alles een relatie beginnen vanuit een totaal gebrek aan mensenkennis en zelfkennis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die gelmore is 2 maanden ofzo overleden. had ze vlak daarna een gast , liefde van haar leven blabla maar die is weer weg, ze heeft weer een ander
Ik ben ook blij dat ik niet met Barbie gaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms ben ik echt gewoon blij dat ik al dat soort gezeik gewoon nooit heb.
Ik heb werkelijkwaar geen idee wat er met haar mis isquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort types zo dom is dat ze met alles een relatie beginnen vanuit een totaal gebrek aan mensenkennis en zelfkennis.
julie hadden echt goed bij elkaar gepast jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik niet met Barbie ga
okee dan snap ik het ook nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk dat ze zelfs even in de bijstand heeft gezeten
Nul eigenwaarde en meer piemels gezien hebben dan een uroloog.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
Zij is echt mijn typequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
julie hadden echt goed bij elkaar gepast ja
maar wat zien al die mannen dan in haar?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nul eigenwaarde en meer piemels gezien hebben dan een uroloog.
gratis seks?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar wat zien al die mannen dan in haar?
Kunnen niet zonder aandacht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort types zo dom is dat ze met alles een relatie beginnen vanuit een totaal gebrek aan mensenkennis en zelfkennis.
Ik denk niet dat het CEO's en neurochirurgen zijn die met haar gaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja, maar je hele reputie daar is naar de maan toch
Ja, dat blijkt helaas wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen niet zonder aandacht.
niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het CEO's en neurochirurgen zijn die met haar gaan
Oh gesprekken. Okee. Ik denk dat Barbie diepere dieptes heeft dan jij je kunt voorstellenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat je diepere gesprekken kunt voeren met een labrador
Nja, wie gaat DAT doen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Kind moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Maar ja.
Dat laatste kind van haar. daar zie je dus helemaal niets meer van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:41 schreef CherryLips het volgende:
"waar joop mee thuiskomt"quote:
Mens is 32. Een beetje eigen verantwoordelijk mag wel hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Zij ook niet denk ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat laatste kind van haar. daar zie je dus helemaal niets meer van.
Oh god dat wordt weer een gestroopt konijn dat je zelf moet villenquote:
Nee joh, een krop sla eerder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god dat wordt weer een gestroopt konijn dat je zelf moet villen
Na anderhalf uur kon je ze weggooien?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n draadloze oordopjes gaan geen drie uur mee zoals beloofd
Ben je gothic?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis dit.
https://www.meraluna.de/
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoutzure kip in de herkansing
Dat hokje komt het meest in de buurt ja.quote:
Als die kip gisteren bedorven was, is hij dat waarschijnlijk nog steeds hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoutzure kip in de herkansing
deze band? Best oke. Hoe heet dit genre?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis dit.
https://www.meraluna.de/
Ik ben al aan het spit geregen, huehuequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt goed.
hij is met jou thuisgekomen.
dus ijsdraakje aan het spit?
huehuehuehuequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben al aan het spit geregen, huehue
VNV Nation, EBM valt dit onder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze band? Best oke. Hoe heet dit genre?
Daarom ben ik vanochtend om vijf uur opgestaan om een nieuwe te stelen bij de plaatselijke kinderboerderijquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als die kip gisteren bedorven was, is hij dat waarschijnlijk nog steeds hoor
electronic body musicquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
VNV Nation, EBM valt dit onder.
Als ze willen opladen zal ik genadig zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Na anderhalf uur kon je ze weggooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |