dacht in eindhoven altijd 25+ en zon?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook ineens behoorlijk donker geworden
Hier komt ook regen aan, scheelt weer wat planten water geven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook ineens behoorlijk donker geworden
Ik sta er ook van te kijken. Zal daarna wel weer 25 graden en zon zijn gok ik zo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht in eindhoven altijd 25+ en zon?
Dan was ik er gelijk gaan wonenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht in eindhoven altijd 25+ en zon?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken. Zal daarna wel weer 25 graden en zon zijn gok ik zo.
Hier hoef ik ook niet te sproeien vandaagquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
85 mm. Hmm, misschien even wachten met boodschapje doen.
Huehuequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hoef ik ook niet te sproeien vandaag
Ede in Technicolor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
De wolken zien er wel dramatisch uit maar ik heb m'n polaroidbril nog op.
Misschien heeft ze onsmakelijk veel geld?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
Barbie heeft weeeeeer ee nieuwe vriend. Hoe dan?
Jezus, wil die vent dood of zo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
nee denk dat ze zelfs even in de bijstand heeft gezetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft ze onsmakelijk veel geld?
ja die gelmore is 2 maanden ofzo overleden. had ze vlak daarna een gast , liefde van haar leven blabla maar die is weer weg, ze heeft weer een anderquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, wil die vent dood of zo?
Soms ben ik echt gewoon blij dat ik al dat soort gezeik gewoon nooit heb.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die gelmore is 2 maanden ofzo overleden. had ze vlak daarna een gast , liefde van haar leven blabla maar die is weer weg, ze heeft weer een ander
Ik denk dat dit soort types zo dom is dat ze met alles een relatie beginnen vanuit een totaal gebrek aan mensenkennis en zelfkennis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die gelmore is 2 maanden ofzo overleden. had ze vlak daarna een gast , liefde van haar leven blabla maar die is weer weg, ze heeft weer een ander
Ik ben ook blij dat ik niet met Barbie gaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms ben ik echt gewoon blij dat ik al dat soort gezeik gewoon nooit heb.
Ik heb werkelijkwaar geen idee wat er met haar mis isquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort types zo dom is dat ze met alles een relatie beginnen vanuit een totaal gebrek aan mensenkennis en zelfkennis.
julie hadden echt goed bij elkaar gepast jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik niet met Barbie ga
okee dan snap ik het ook nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk dat ze zelfs even in de bijstand heeft gezeten
Nul eigenwaarde en meer piemels gezien hebben dan een uroloog.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
Zij is echt mijn typequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
julie hadden echt goed bij elkaar gepast ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |