Ik ben tussen augustus 2018 en september 2020 niet naar de kapper geweest. Valt best mee hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:37 schreef Marcoss het volgende:
2 jaar niet naar de kapper gegaan, dan is het bij tot aan de knieën, geloof ik
Toch heb ik wel het idee dat Tony van Diepen oprecht het buitenbeentje is (en niet alleen door de kleur) Zelfs de interviewer skipt hem bijnaquote:
Jaquote:
Italië ook gewoon met 5 medailles en 5x goudquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
6de, 5de qua totaal
https://olympics.com/toky(...)/medal-standings.htm
Angela is ook al heel anders dan die twee.quote:
800m tussen de sprinters.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Toch heb ik wel het idee dat Tony van Diepen oprecht het buitenbeentje is (en niet alleen door de kleur)
Niks mis meequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Tony wil lekker naar zijn bordje aardappelen met een kuiltje jus en een gehaktbal.
Het is echt beetje 2 Antilianen en 2 Nederlanders.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Angela is ook al heel anders dan die twee.
Dat komt niet door zijn geweldige vragen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Oké, Jeroen, eerlijk is eerlijk: dit is een geslaagd interview.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |