Atleten die niet genoemd zijn in dat dopingprogramma van Rusland mogen meedoen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een faal eigenlijk je schorst rusland maar de atleten mogen meedoen aan de os onder de naam ROC
Gewoon alle russen schorsen en weg laten
Vervolgens zak je alsnog naar plek 6quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:41 schreef Jason22 het volgende:
Als je start met Bol en daarna Klaver met haar tactiek, dan loop je na 650 meter gewoon op kop
En wordt je daarna snel ingehaald door het halve veld. Het is maar net hoeveel hoop je de mensen wil geven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:41 schreef Jason22 het volgende:
Als je start met Bol en daarna Klaver met haar tactiek, dan loop je na 650 meter gewoon op kop
Je hebt tegenwoordig coffeeshops opa.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:42 schreef Toby56 het volgende:
Ik heb al decennia lang niet meer geblowd, maar van Gregory krijg ik het flink op de zenuwen. Ik ben toe aan rode libanon.
Zou de oude jeugdsoos nog een huisdealer hebben?
De Russen die nu meedoen zijn net zo vaak getest als de andere atleten. En een deel traint niet eens in Rusland. Dus volkomen terecht dat ze er bij zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een faal eigenlijk je schorst rusland maar de atleten mogen meedoen aan de os onder de naam ROC
Gewoon alle russen schorsen en weg laten
Is een green screen studio, alleen de tafel en de mensen zijn echt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:42 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap die studio van de BBC niet. Zitten ze nou in een enorme hal of zijn die gebouwen allemaal geprojecteerd?
Dat moet wel kunnen als ze daar echt een project van maken zoals ze in Polen doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:44 schreef DeeBee het volgende:
Een PLAK moet echter mogelijk zijn in de toekomst op dit onderdeel, je 3e en 4e loopster moeten echter dichter naar die 50.5-51.0.
Sowieso, als je 10 jaar terug zei dat NL in beide 4x400m finales zou staan was je afgevoerd.
Dit ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:44 schreef DeeBee het volgende:
Een PLAK moet echter mogelijk zijn in de toekomst op dit onderdeel, je 3e en 4e loopster moeten echter dichter naar die 50.5-51.0.
Sowieso, als je 10 jaar terug zei dat NL in beide 4x400m finales zou staan was je afgevoerd.
Maar ik heb al koffie in huis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig coffeeshops opa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |