Val je op het eind zo terug. Dit is positiever.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
Beter Femke als eerste zodat je niet steeds in de drukte zit met de wissels
Kans daarop is natuurlijk groot als je je als 7e of 8e plaatstquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu echt overtuigd dat Nederland een abo heeft op baan 2.
Wat vind je eigenlijk van al die bijnamen voor de teams?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning op de Belgen. Jullie zijn zesde, wij 7de
Had Dafne beter gedaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:35 schreef DeeBee het volgende:
Weer Lisanne de Witte die van plek 3 naar plek 8 gaat in de eerste bochtWie doet die opstelling...want daarna loop je weer nonstop te kutten bij de wissels en opstelling.
Niet goed genoeg puntquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:35 schreef DeeBee het volgende:
Weer Lisanne de Witte die van plek 3 naar plek 8 gaat in de eerste bochtWie doet die opstelling...want daarna loop je weer nonstop te kutten bij de wissels en opstelling.
Nationaal Recordquote:
NR = Nationale record, niet Nederlands recordquote:
Leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van al die bijnamen voor de teams?
Wat deden ze dan?quote:
JOH je meent het.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
NR = Nationale record, niet Nederlands record
Enige hoe je dat oplost is Bol als 2e, want Laura loopt echt niet veel harder dan Lisannequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:35 schreef DeeBee het volgende:
Voor over drie jaar?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:37 schreef Idisrom het volgende:
Femke Bol hoeft niet meer voluit te gaan, als zij al zover achter ligt op het startpunt. Beter je kruit voor later bewaren.
"Maar eigenlijk begint deze hoogspringfinale nu pas echt": gaan naar studio.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoogspringen boeit niemand.
Grgr, NOS.
Meen je?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
NR = Nationale record, niet Nederlands record
Lisanne de Witte is prima in de opstelling, maar wat ik gjsteren al zei niet als 2e loopster als de posities ingenomen worden. Ze start altijd traag en doordat ze dan helemaal achteraan komt te lopen, zitten er altijd anderen in de weg. Gewoon tactisch kneiter dom. Ik snap niet dat de Meuwly en Peters niet ingegrepen hebben en de twee De Wittes hebben omgedraaid.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:35 schreef DeeBee het volgende:
Uiteraard, maar het gaat ook om baanpositie. Zorg er dan voor dat ze buitenom Lisanne moeten tijdens de derde leg... Dit is gewoon dom, want Klaver start snel en goed, je ligt derde en dan geef je die positie gratis weg door je traagste starter de volgende bocht te laten lopen. Broddelwerken.quote:
Nogmaals, Laura loopt echt niet veel sneller dan Lisanne in het beginquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het gaat ook om baanpositie. Zorg er dan voor dat ze buitenom Lisanne moeten tijdens de derde leg... Dit is gewoon dom, want Klaver start snel en goed, je ligt derde en dan geef je die positie gratis weg door je traagste starter de volgende bocht te laten lopen. Broddelwerken.
Laura start wel sneller met haar 200m snelheid en dan moet de rest buitenom in de tweede bocht én krijg je een betere positie bij het wisselen, dus hoef je minder naar buiten. Dát levert voordeel op, wat @TheArt ook al zegt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Enige hoe je dat oplost is Bol als 2e, want Laura loopt echt niet veel harder dan Lisanne
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Mee eens, maar voor Parijs zullen voor beide zussen betere loopsters nodig zijn als je mee wilt doen voor een medaillequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het gaat ook om baanpositie. Zorg er dan voor dat ze buitenom Lisanne moeten tijdens de derde leg... Dit is gewoon dom, want Klaver start snel en goed, je ligt derde en dan geef je die positie gratis weg door je traagste starter de volgende bocht te laten lopen. Broddelwerken.
Atleten die niet genoemd zijn in dat dopingprogramma van Rusland mogen meedoen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een faal eigenlijk je schorst rusland maar de atleten mogen meedoen aan de os onder de naam ROC
Gewoon alle russen schorsen en weg laten
Vervolgens zak je alsnog naar plek 6quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:41 schreef Jason22 het volgende:
Als je start met Bol en daarna Klaver met haar tactiek, dan loop je na 650 meter gewoon op kop
En wordt je daarna snel ingehaald door het halve veld. Het is maar net hoeveel hoop je de mensen wil geven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:41 schreef Jason22 het volgende:
Als je start met Bol en daarna Klaver met haar tactiek, dan loop je na 650 meter gewoon op kop
Je hebt tegenwoordig coffeeshops opa.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:42 schreef Toby56 het volgende:
Ik heb al decennia lang niet meer geblowd, maar van Gregory krijg ik het flink op de zenuwen. Ik ben toe aan rode libanon.
Zou de oude jeugdsoos nog een huisdealer hebben?
De Russen die nu meedoen zijn net zo vaak getest als de andere atleten. En een deel traint niet eens in Rusland. Dus volkomen terecht dat ze er bij zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een faal eigenlijk je schorst rusland maar de atleten mogen meedoen aan de os onder de naam ROC
Gewoon alle russen schorsen en weg laten
Is een green screen studio, alleen de tafel en de mensen zijn echt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:42 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap die studio van de BBC niet. Zitten ze nou in een enorme hal of zijn die gebouwen allemaal geprojecteerd?
Dat moet wel kunnen als ze daar echt een project van maken zoals ze in Polen doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:44 schreef DeeBee het volgende:
Een PLAK moet echter mogelijk zijn in de toekomst op dit onderdeel, je 3e en 4e loopster moeten echter dichter naar die 50.5-51.0.
Sowieso, als je 10 jaar terug zei dat NL in beide 4x400m finales zou staan was je afgevoerd.
Dit ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:44 schreef DeeBee het volgende:
Een PLAK moet echter mogelijk zijn in de toekomst op dit onderdeel, je 3e en 4e loopster moeten echter dichter naar die 50.5-51.0.
Sowieso, als je 10 jaar terug zei dat NL in beide 4x400m finales zou staan was je afgevoerd.
Maar ik heb al koffie in huis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig coffeeshops opa.
Denk dat dat wel gaat gebeuren. Er zijn best veel loopsters van begin tot midden 20 die zich enorm hebben verbeterd dit seizoen op de 400. Er lijkt zowaar in de breedte wat te ontstaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mee eens, maar voor Parijs zullen voor beide zussen betere loopsters nodig zijn als je mee wilt doen voor een medaille
Boodschappenquote:
Bedankt, ziet er wel akelig echt uit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:44 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Is een green screen studio, alleen de tafel en de mensen zijn echt.
Mee eens ja, gewoon in de series rustiger aan doen en dan lukt het vast!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:47 schreef kilon het volgende:
Polen is gewoon 2,5 seconde sneller dan in de serie. Canada ook bijna. VS 4 seconden (goh). Daar ligt de grootste winst die we zouden kunnen boeken.
Hoe haar sprong ging. Ze geeft ze ook allemaal een cijfer.quote:
Toe geloofden we nog in de 4x100 mannenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:44 schreef DeeBee het volgende:
Volgend jaar het WK.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
Wanneer is het volgende grote atletiektoernooi? Ik wil het veel meer volgen, want ik vind het spectaculairder dan F1 en tennis.
Wk's in 2022 en 2023, die in 2022 is alleen wel in Oregon dus alles midden in de nacht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
Wanneer is het volgende grote atletiektoernooi? Ik wil het veel meer volgen, want ik vind het spectaculairder dan F1 en tennis.
Volgend jaar achtereenvolgens WK, Commonwealth Games en EK.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
WK volgend jaar in Eudjien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
Is dat de gewoonte in Oregon?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:50 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Wk's in 2022 en 2023, die in 2022 is alleen wel in Oregon dus alles midden in de nacht.
En tussendoor nog iets van grandprixtoernooien?quote:
Gewoon deze reeks volgen:quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
Hopelijk niet meer dan brons, dan maakt Nederland nog een kans om boven ze te eindigen in DE spiegel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:52 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Italië vast wel weer een medalje
Er zijn altijd nog Diamond League-wedstrijden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En tussendoor nog iets van grandprixtoernooien?
Al geneukt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alexander Doom woont 15 minuutjes van m'n woonplaats
Team NL klinkt veel beter.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb geen woorden voor die achterlijke bijnamen van die Belgische teams.
Knettergek die lui.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb geen woorden voor die achterlijke bijnamen van die Belgische teams.
Peter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |