En de rest moet ook nog eens over 2,02 om haar voorbij te gaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarmee had je vijf jaar geleden goud.
Waar kent ze mij van?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik verstond Fuck you Mexicanobakker
doet ze nu ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
Doe dit gewoon in het Engels, of een taal die we kunnen volgen.
Ik ook, hopelijk kunnen we naar live sport.quote:
Kijken bij de Duitser. Duiding bij de BBC.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nauwelijks live uitzenden. Dan ben je verre van een god.
Ze woont ook al een tijd niet meer in Nederland dat helpt daar niet bij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:25 schreef Arcee het volgende:
Toch opvallend dat ze na 13 jaar niet beter Nederlands spreekt. Maar goed, ze spreekt met haar benen en die zijn niet mis te verstaan.
Woont al jaren niet meer in Nederland dat helpt niet echt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:25 schreef Arcee het volgende:
Toch opvallend dat ze na 13 jaar niet beter Nederlands spreekt. Maar goed, ze spreekt met haar benen en die zijn niet mis te verstaan.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze woont ook al een tijd niet meer in Nederland dat helpt daar niet bij.
True.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Woont al jaren niet meer in Nederland dat helpt niet echt.
Zo praat ik ook Nederlands als ik een week niet geslapen heb en net 10.000 meter heb gelopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:25 schreef Arcee het volgende:
Toch opvallend dat ze na 13 jaar niet beter Nederlands spreekt. Maar goed, ze laat haar benen spreken en die zijn niet mis te verstaan.
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, hopelijk kunnen we naar live sport.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:26 schreef Toby56 het volgende:
Ha ha, die Sifan.
Heb ooit eens iemand gesproken die haar kende vanuit haar periode in Friesland (nadat ze uit Zuidlaren was gehaald). Het enige woord dat ze toen kende was 'lopen?' En dan gingen een paar andere Friese jongedames wat rennen met haar.
Veel in buitenland ook he. Al zelf eens in interviews gebeld dat ze eigenlijk in 3 talen denktquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:25 schreef Arcee het volgende:
Toch opvallend dat ze na 13 jaar niet beter Nederlands spreekt. Maar goed, ze laat haar benen spreken en die zijn niet mis te verstaan.
Dat doen ze pas bij de estafettes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, hopelijk kunnen we naar live sport.
Geen idee. Blij en slapen, dat was ongeveer wat ik meekreeg.quote:
Dat was ook wel de pointe van haar betoog.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee. Blij en slapen, dat was ongeveer wat ik meekreeg.
Toch bizar dat geen enkele zender de laatste atletiekdag ook maar een béétje fatsoenlijk uitzendtquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doen ze pas bij de estafettes.
Woont ze weer in thuisland Ethiopië?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze woont ook al een tijd niet meer in Nederland dat helpt daar niet bij.
De VS.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Woont ze weer in thuisland Ethiopië?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:27 schreef Redefine het volgende:
Het belangrijkste is de wissel. Dat hebben we gezien ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |