Mooi ditquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:08 schreef Aguero het volgende:
Atletiek goud voor India!
Historisch goud![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jij loopt achter?SPOILER: VOETBALOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Misschien valt ie nog binnen over een jaar!!!quote:
Als ze hem teruggooien vanuit ISS jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien valt ie nog binnen over een jaar!!!
Er landde zojuist iets in mijn tuinquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien valt ie nog binnen over een jaar!!!
Zeker, maar in Rio was het toch wel vooral een feestje van de favorieten. Meer dan hier, in elk geval, met Jacobs, Parchment, Italië 4x100 nota bene uit echt helemaal niks, Stano, Tomala en dat hele podium, Chopra in mindere mate dan die anderen, maar toch. Chemutai, Palmisano (bij de vrouwen wel minder, ok)quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is wel vaker zo.
Zelfs bij niet-atletiektoernooien.
Dat zijn van die dieren die op konijnen lijken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zijn hazen? op de OS lopen ze niet met " hazen"
BBCgoden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:11 schreef Redefine het volgende:
De BBC heeft na de Moderne Vijfkamp geen live sport meer gehadPaar races met vertraging uitgezonden. Maar vooral veel kleppen.
Leporidaequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn van die dieren die op konijnen lijken.
Serieus antwoord?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn van die dieren die op konijnen lijken.
Ik vind het wel leuk,... zeker met die Italianen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar in Rio was het toch wel vooral een feestje van de favorieten. Meer dan hier, in elk geval, met Jacobs, Parchment, Italië 4x100 nota bene uit echt helemaal niks, Stano, Tomala en dat hele podium, Chopra in mindere mate dan die anderen, maar toch. Chemutai, Palmisano (bij de vrouwen wel minder, ok)
Corona heeft daar vermoedelijk toch wel wat mee te maken. Verstoorde voorbereiding voor veel atleten, een jaar later dan geplanned dus sommige atleten zullen dan net over hun top heen zijn, de omstandigheden in Tokio die voor veel sporters uitermate slecht zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar in Rio was het toch wel vooral een feestje van de favorieten. Meer dan hier, in elk geval, met Jacobs, Parchment, Italië 4x100 nota bene uit echt helemaal niks, Stano, Tomala en dat hele podium, Chopra in mindere mate dan die anderen, maar toch. Chemutai, Palmisano (bij de vrouwen wel minder, ok)
Weet je hoe ze vroeger won met zwemmen?quote:
Al besproken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:17 schreef Szura het volgende:
Was al gemeld dat Dobber eruit is gegooid en Bonevacia erin?
Nauwelijks live uitzenden. Dan ben je verre van een god.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:15 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
BBCgoden.
Ultieme duiding van Hassan haar werken in Tokyo. Bazen betoog van Radcliffe en Fanny referentie...
Die lag er al uit.quote:
Ja gecorrigeerd. Keek naar BBC.quote:
BBCquote:
Ik kijk al jaren geen BBC meer... kennis van de sport(en) is er zeker wel, maar qua live (echte) sport is het puur UK gericht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nauwelijks live uitzenden. Dan ben je verre van een god.
Vertelquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet je hoe ze vroeger won met zwemmen?
Ik kan nu slapenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan bij de NOS EINDELIJK naar het Olympisch Stadion, maar helaas wel om met Hassan te lullen.
Mocht ze tussendoor ook al doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |