SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een apotheker is ook arts, hij kan zeggen of het mag.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
yepp weten zijn gezondheid status enz niet en ik ga geen advies geven hoor... al ben ik viggerActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
gast slotje![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Nooit hier vragen. Mensen denken hier arts te zijn en geven je een compleet verkeerd advies.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
well done manquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hier kan je n dokter spreken zonder daar je verzekering te hebben
https://www.defriesland.nl/services/dokter-appke![]()
Dat heb ik nou al zes keer geroepen maar hij wil het niet horen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een apotheker is ook arts, hij kan zeggen of het mag.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hoe is het met jequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
de policy van fok gelezen,snap het
maar wanneer bij en forum
artsen zijn de antwort geven
zo als in duitsland is dat toch goed
of wat denk je`?![]()
Hey treinenspotter hoe is het? Tijd niet meer gezien.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Van een arts is altijd goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:13 schreef mario390 het volgende:
of wat denk je`?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
werd ik en duitssprekige forum zoekenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:11 schreef Emmerdeur het volgende:
Hier kan je n dokter spreken zonder daar je verzekering te hebben
https://www.defriesland.nl/services/dokter-appke![]()
Maar wat je gebruikt dat is toch gewoon een tegen hoesten?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:13 schreef mario390 het volgende:
of wat denk je`?“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
En hoe weet je dan dat die echt arts is?quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het is geen medicijn wat mario in neemt, die hij normaal dagelijks in neemt..“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
ja teg hoesten ,schnupfen,maar helpt ook bijquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar wat je gebruikt dat is toch gewoon een tegen hoesten?
hopofdpijn![]()
Maar hij vind het eng en wil van iemand met verstand van zaken horen dat het veilig is. Die vind je niet op Fok.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is geen medicijn wat mario in neemt, die hij normaal dagelijks in neemt..Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dan kan gewoon wel blijven in nemen hoor..quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja teg hoesten ,schnupfen,maar helpt ook bij
hopofdpijn
Maar is er geen apotheker open waar even heen kan bellen.. voor de zekerheid kan bellen“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
uh ja wel dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is geen medicijn wat mario in neemt, die hij normaal dagelijks in neemt..Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Is in chat in app. Zoals je je hier red lukt het daar ook wel. NL heeft ook veel import zijn wel wat gewendquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
werd ik en duitssprekige forum zoeken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2021 12:16:16 ]![]()
Nee, die vindt je ook niet op Fok! of er moet een onderkoffer dokter op Fok zittenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hij vind het eng en wil van iemand met verstand van zaken horen dat het veilig is. Die vind je niet op Fok.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, die vind ook niet op Fok! of er moet een onderkoffer dokter op Fok zitten
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik had eigenlijk wel graag dokter willen worden, telt dat ook?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, die vind ook niet op Fok! of er moet een onderkoffer dokter op Fok zittenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, die vind ook niet op Fok! of er moet een onderkoffer dokter op Fok zitten
Neem die pil gewoon, kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:13 schreef mario390 het volgende:
of wat denk je`?![]()
Bel een apotheek/dokter/ziekenhuis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen grapje ?
gelomyrthol nach impfung de nu 23 uren
geleden isIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
man man manquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen grapje ?
geleden isIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
mario aub stop bel apotheek of arts...... niemand hier weet wat van jou gezondheids status enzquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen grapje ?
geleden isFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Halfquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel graag dokter willen worden, telt dat ook?![]()
MAN3Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Misschien is het wel een Drion-pilquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem die pil gewoon, kan geen kwaad.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dat mutti ze omgeruild heeft?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is het wel een Drion-pil
Ja, en vaak zijn het ook kutsartsenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
Gynaecoloog, dat lijkt me echt kutwerkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is het wel een Drion-pil
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
Gynaecoloog, dat lijkt me echt kutwerk![]()
![]()
kut en anuswerk
en veel gat zien![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
Gynaecoloog, dat lijkt me echt kutwerk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:21 schreef mootie het volgende:
Tering hey, we zijn 4 pagina’s verder, tis een pil tegen verstopte neus etc.![]()
![]()
Ik zie er geen gat inquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:18 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
kut en anuswerk
en veel gat zien
Typt denk ik tegen een muur.. nou dan zoek je het maar zelf uit mario
En iedereen die zich ermee bemoeit, heerlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:21 schreef mootie het volgende:
Tering hey, we zijn 4 pagina’s verder, tis een pil tegen verstopte neus etc.
6 jaar studeren op een gaatje.quote:
Gooi die pil in je mik en klaar. Gedoequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En iedereen die zich ermee bemoeit, heerlijk![]()
![]()
kutstudiequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
6 jaar studeren op een gaatje.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja echt he.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:21 schreef mootie het volgende:
Tering hey, we zijn 4 pagina’s verder, tis een pil tegen verstopte neus etc.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ProestFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
op 2 gatjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
6 jaar studeren op een gaatje.![]()
Tijd voor ijskoffieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Succesquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik wult graag de weergoden even verzoeken dat het niet gaat regenen.
dankewolIk heb het recht om te bepalen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik haak gewoon beetje inquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Mario is inderdaad niet de enige met die, toch wat onsmakelijke, fascinatie.Uw ADH vitamine Worst
hey greyFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Uitgeknuffeld Greys
quote:
Ja daar ontkom je niet aan als je met paarden knuffeltquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet ze nu lopen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:45 schreef mazaru het volgende:
Komt ze!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.onmanorama.com%2Fcontent%2Fdam%2Fmm%2Fen%2Fsports%2Fother-sports%2Fimages%2F2021%2F8%2F2%2Fsifan-hassan.jpg.transform%2Fonm-articleimagemob%2Fimage.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Zet ik de tv even aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De 10 kmquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet ze nu lopen?
Zet ik de tv even aan
![]()
Loop recht op de bui afIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Of ze nou wint of laatste wordt, het is een enorme kanjerIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Eet ze vriendquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
oh dacht dat je het over kutjes hadquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, jij deelt ook altijd details over je darmbewegingen.Uw ADH vitamine Worst
Lolquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Concentratiequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wow das niet heel erg enthousiast
![]()
Ik hoop hetquote:
Hoor nu dat ze tot 3 uur bij de fysio is geweestThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze loopt ook wel heel veel wedstrijdenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop het
Hoor nu dat ze tot 3 uur bij de fysio is geweestIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hoe dan ook niks dan respect voor deze damequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:49 schreef mazaru het volgende:
Maar we hopen natuurlijk hierop
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.runningplus.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F10%2FSifan-Hassan-goud-1500-meter-Doha.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het lijkt net of ze helemaal onder de drug zitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Straks toch nog natte voetenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Lijkt me heel vervelend met zoveel mensen om je heen lopenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey reusklus
Nopequote:
Ik ontdekte net voor de bui een flat met overdekte ingang. Ik sta dus kurkdroog af te wachten tot het overwaait. Gelukkig werd ik op tijd gewaarschuwd dat er een bui deze kant op kwam.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Denk eerder bezig met klussen de klussen de klusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna droog
Ik heb er één en ik ben er trots op
Gelukkig maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier alles droog
Waarvan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O je moet het maar net wetenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Is het al klaar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ze hem uitlooptquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:11 schreef mazaru het volgende:
Ze heeft dus sowieso een medaille erbijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nog 3 rondes! Niet laten verleiden Sifan. Gewoon in de rug blijven lopen
Je hebt je beroep gemistquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:13 schreef mazaru het volgende:
Nog 3 rondes! Niet laten verleiden Sifan. Gewoon in de rug blijven lopen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik kijk niet dus geen spanning hier
O das netjes,Had ik haar niet gegeven als ik dat gifje net zagquote:
Pffffffffffff die is echt tot het naadje gegaanIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jij ook Greyquote:tot straks
Hey Plym
Nog niet aan het varen geweest Plym?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe maar nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ja maar wordt el degelijk snachts gespeelt als hidi ho nu elke nacht zou gaan spelen ziet stand er echt anders uit fresh wint met enorme grote voor sprong snachts is een feitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik hoop het, een droge week zal wel fijn zijn. Alhoewel wij hier niet veel regen gehad hebbenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:37 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, ja één x. Vlgd week denk. Word beter weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Word paar dagen knap, dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, een droge week zal wel fijn zijn. Alhoewel wij hier niet veel regen gehad hebben![]()
![]()
Goed van genieten dan maar.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Leuke smileyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Middag kerel.quote:Dank je.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zit copyright op, die mag je niet zomaar gebruiken.quote:
niet gelezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit copyright op, die mag je niet zomaar gebruiken.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
lieve slaapkatz in de tuin heeft m'n nieuwe lege pot voor de planten ontdekt. lekker in de pot zitten
man man man
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Middag ventquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:53 schreef Schakeltopia het volgende:
lieve slaapkatz in de tuin heeft m'n nieuwe lege pot voor de planten ontdekt. lekker in de pot zitten
man man man![]()
Daarom zeg ik het maar even.quote:
Marioquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:55 schreef mario390 het volgende:
deze dagen is ook
weer oostenrijk motogp![]()
![]()
niet gelezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het maar even.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat is mijn fout niet, ik stuur je zo de rekening wel.quote:
net wel 3x de was opgehangen, buiten, buiten, nu toch maar binnen
terwijl ik het eigenlijk gewoon kon laten hangen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeker man. heerlijk relaxt
daar ook?![]()
![]()
Werk hebben is niks, werk houden welquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:59 schreef Schakeltopia het volgende:
net wel 3x de was opgehangen, buiten, buiten, nu toch maar binnen
terwijl ik het eigenlijk gewoon kon laten hangen![]()
![]()
stiekem hoop ik nu op een fikse regenbui waardoor het toch slim was om het binnen te hangenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Werk hebben is niks, werk houden wel
straks maar is even lekker serietje opzetten ofzo denk ik. lekker beetje niksen.
oeh heb ook nog wat films zie ik.
hitmans wifes bodyguard, misschien wel een ideetjeIk heb het recht om te bepalen!![]()
Series zatquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:03 schreef Schakeltopia het volgende:
straks maar is even lekker serietje opzetten ofzo denk ik. lekker beetje niksen.
oeh heb ook nog wat films zie ik.
hitmans wifes bodyguard, misschien wel een ideetje![]()
niet gelezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is mijn fout niet, ik stuur je zo de rekening wel.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:11 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
AHAhahahahahahahhaha
haha
whahahahahhahahahahahahha
Zijn helemaal gestoord aan het wordenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:11 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
AHAhahahahahahahhaha
haha
whahahahahhahahahahahahha![]()
We moeten WOKE zijn tegenwoordig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zijn helemaal gestoord aan het worden
Sneeuwvlokjes hebben het zo zwaar he![]()
![]()
ONGEKEND!!!Zonder wrijving geen glans![]()
Zwarte zaterdag heet straks ook roetveeg zaterdagquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:12 schreef Haags het volgende:
[..]
We moeten WOKE zijn tegenwoordig.
Sneeuwvlokjes hebben het zo zwaar he![]()
![]()
ONGEKEND!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zwarte zaterdag heet straks ook roetveeg zaterdag
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja en nee. Ook bezig geweest met naaien.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
nou laat die regen maar komen, ben die zingende buurman inmiddels ook wel zat
Zijn lekkerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:19 schreef Schakeltopia het volgende:
of was je druk met advocado's in de weer![]()
![]()
advocadoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:19 schreef Schakeltopia het volgende:
of was je druk met advocado's in de weer![]()
Uw ADH vitamine Worst
geil.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja en nee. Ook bezig geweest met naaien.
Door wie?Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja en nee. Ook bezig geweest met naaien.
ahaquote:
en met die schillen kun je stofjes roze kleurenquote:
heb ik van ieni geleerd
Ik durf eigenlijk niet te zeggen dat ik nog steeds avocadoschillen aan het sparen ben in de vriezer
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
dat vergeet ik dus nooit weer
ben benieuwd of ik het ooit ga toepassen
haha lekker bezigquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik durf eigenlijk niet te zeggen dat ik nog steeds avocadoschillen aan het sparen ben in de vriezer
Nooit gewetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik durf eigenlijk niet te zeggen dat ik nog steeds avocadoschillen aan het sparen ben in de vriezer![]()
Ik wel.quote:
omg ze zitten nu spice girls mee te bleren![]()
foute muziekjes middag ofzo wtf
Ze hebben hiernaast ook een buitenfeest, laat maar plensenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:26 schreef Schakeltopia het volgende:
jaaaa regen![]()
![]()
zo blij dat ik de was al binnen heb hangen![]()
![]()
thanks, binnen zitten kan ik de rest van de week wel niet in zomerweekendenquote:Uw ADH vitamine Worst
hier trekken ze zich er niets van aan helaasquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ze hebben hiernaast ook een buitenfeest, laat maar plensen
Als maar hard genoeg gaatquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier trekken ze zich er niets van aan helaas![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-08-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 351 / +54 / +0 / 1708 / 1915
2. greysbones / 255 / +46 / +42 / 2613 / 2710
3. HiDiHo / 199 / +41 / +115 / 712 / 814
4. PlymouthFury / 199 / +52 / +18 / 617 / 683
5. Jacquelinehasselbaink / 176 / +29 / +44 / 1527 / 1607
6. Emmerdeur / 164 / +21 / +22 / 2000 / 2106
7. mario390 / 160 / +10 / +2 / 668 / 802
8. DJMO / 158 / +24 / +5 / 836 / 932
9. Dr.Mikey / 139 / +4 / +1 / 280 / 339
10. Dotteke / 122 / +17 / +15 / 995 / 1081
11. chufi / 92 / +21 / +6 / 113 / 153
12. Moonlight / 68 / +2 / +0 / 773 / 823
13. DerRabbit / 66 / +3 / +0 / 312 / 328
14. mazaru / 55 / +9 / +3 / 816 / 855
15. gebrokenglas / 48 / +8 / +6 / 494 / 538
16. hemarookworst / 46 / +9 / +2 / 595 / 649
17. Grrrrrrrr / 45 / +8 / +0 / 165 / 196
18. jerney / 44 / +0 / +0 / 338 / 357
19. ToT / 41 / +28 / +0 / 802 / 827
20. Superbadeendje / 36 / +10 / +2 / 443 / 471SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: