O dat is jammer, maar vandaag kan je weer gaan kijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb de erste thuisspel bevor
2 weken gemist
Magnetische armen met 5g ftw!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
En vooral vertrouwen wat je op fora leest
Als je zwanger bent niet gebruiken zegt de bijsluiter. ook als je borstvoeding geeft mag het nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:03 schreef mario390 het volgende:
in duitsland gevt het wel
gezondheit-forum daar is ook en
arts ,de antwortet
misschien zoek ik dat
ben fier op jou dat je niet zomaar slikt maar uit zoektquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:03 schreef mario390 het volgende:
arts ,de antwortet
misschien zoek ik dat
Dan vraag je daar. Je gaat toch.niet op dts medisch advies inwinnenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:03 schreef mario390 het volgende:
arts ,de antwortet
misschien zoek ik dat
precies en dan wordt er gezegd neem maar magquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan vraag je daar. Je gaat toch.niet op dts medisch advies inwinnen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of je belt apotheek of drogist niet zomaar wat nemen
Daarom gebruik ik het nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je zwanger bent niet gebruiken zegt de bijsluiter. ook als je borstvoeding geeft mag het niet
Zwangerschap en borstvoeding
Indien u zwanger bent dient u terughoudend te zijn met het gebruik van Gelodurat.
Indien u Gelodurat gebruikt dient u de borstvoeding te staken.
Google geeft ook antwoord, en als je slim was had je het gevraagd toen je de spuit ging halen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan vraag je daar. Je gaat toch.niet op dts medisch advies inwinnen
ik weet maar beter als hier vragenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]Bij een drogist hebben alleen de oudere, vaste krachten een beetje basiskennis van wat eenvoudigere zaken. Met dit soort vragen verwijzen ze je wel naar een apotheek of je huisarts.
yep ben bevallen,en heb brostvoetteringquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je zwanger bent niet gebruiken zegt de bijsluiter. ook als je borstvoeding geeft mag het niet
Zwangerschap en borstvoeding
Indien u zwanger bent dient u terughoudend te zijn met het gebruik van Gelodurat.
Indien u Gelodurat gebruikt dient u de borstvoeding te staken.
Dan lieve Mario zou ik het maar niet gebruiken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep ben bevallen,en heb brostvoettering
ironie uit
heb ik geslikktquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben fier op jou dat je niet zomaar slikt maar uit zoekt
oke maar lieve mario stel dezevraag aan apotheek of huisarts ,,quote:
Idd even de apotheker bellen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke maar lieve mario stel dezevraag aan apotheek of huisarts ,,
niet veel 1 keer in maand misschien bijquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan lieve Mario zou ik het maar niet gebruiken.
Maar ji jgebruikt dit middel toch altijd al?
Of je moet naar een zelfstandige drogist gaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]Bij een drogist hebben alleen de oudere, vaste krachten een beetje basiskennis van wat eenvoudigere zaken. Met dit soort vragen verwijzen ze je wel naar een apotheek of je huisarts.
yepp weten zijn gezondheid status enz niet en ik ga geen advies geven hoor... al ben ik viggerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd even de apotheker bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |