advocadoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:19 schreef Schakeltopia het volgende:
of was je druk met advocado's in de weer
geil.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja en nee. Ook bezig geweest met naaien.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja en nee. Ook bezig geweest met naaien.
ahaquote:
en met die schillen kun je stofjes roze kleurenquote:
haha lekker bezigquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik durf eigenlijk niet te zeggen dat ik nog steeds avocadoschillen aan het sparen ben in de vriezer
Nooit gewetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik durf eigenlijk niet te zeggen dat ik nog steeds avocadoschillen aan het sparen ben in de vriezer
Ik wel.quote:
Ze hebben hiernaast ook een buitenfeest, laat maar plensenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:26 schreef Schakeltopia het volgende:
jaaaa regen![]()
![]()
zo blij dat ik de was al binnen heb hangen
thanks, binnen zitten kan ik de rest van de week wel niet in zomerweekendenquote:
hier trekken ze zich er niets van aan helaasquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ze hebben hiernaast ook een buitenfeest, laat maar plensen
Als maar hard genoeg gaatquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier trekken ze zich er niets van aan helaas
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-08-2021 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |