Linksquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het ziet eruit als het gemiddelde aanbod dat ik tegenkom op een datingsite.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het zijn sowieso fotoshops. Bovenkant en onderkant hoofd past niet goed bij elkaar.
Chrystal meth is niet goed voor de mens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Dit zijn de vrouwen die om 23.00 in actie komenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het zijn sowieso fotoshops. Bovenkant en onderkant hoofd past niet goed bij elkaar.
Nummer 6 is nep toch? Toch?!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze heeft in ieder geval geen grote mond richting haar coachesquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://olympics.com/toky(...)-mazuronak-volha.htm
Yep, 6 uur in de ochtend gaan ze van start want dan is de temperatuur nog relatief aangenaam (lees: niet loeiheet). De snelwandelaars waren gisteren zelfs al om half 6 in de ochtend de heupen los aan het waggelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaat de vrouwen marathon spannend zijn? doen ze dat voor de hitte te vermijden al om 6:00 in de ochtend starten.
Is toch 7u verschil met tokio of doen ze dat ergens anders?
Sporza is ook niet live zie ikquote:
Ik kijk sporza en ze zijn live.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sporza is ook niet live zie ik
BBC wel hopelijk
Sporza is er wel bij geloof ik. Programmering klopt natuurlijk niet meer
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sporza is ook niet live zie ik
BBC wel hopelijk
Sporza is er wel bij geloof ik. Programmering klopt natuurlijk niet meer
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
De VRT is zelfs verantwoordelijk voor het in beeld brengen van de wedstrijd.
In Sapporo, 800 kilometer noordelijker en normaal gesproken een paar graden koeler.. maar juist morgen is het in Sapporo warmer weer voorspeld dan in Tokio (34 om 31)quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaat de vrouwen marathon spannend zijn? doen ze dat voor de hitte te vermijden al om 6:00 in de ochtend starten.
Is toch 7u verschil met tokio of doen ze dat ergens anders?
Warmte, dat is, zeg maar, inherent aan de zomer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
over 3 jaar in Parijs kan het ook tyfuswarm zijn. Dan moet je al richting Duinkerke gaan om toch beetje frisse wind te hebben. ( Als we een zomer hebben zoals nu zal het geen probleem zijn) maar als we een zomer hebben zoals in 2020....
natuurlijk. Maar bij 38 graden marathon lopen is anders dan aan 25 graden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Warmte, dat is, zeg maar, inherent aan de zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |