Sporza is ook niet live zie ikquote:
Ik kijk sporza en ze zijn live.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sporza is ook niet live zie ik
BBC wel hopelijk
Sporza is er wel bij geloof ik. Programmering klopt natuurlijk niet meer
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sporza is ook niet live zie ik
BBC wel hopelijk
Sporza is er wel bij geloof ik. Programmering klopt natuurlijk niet meer
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
De VRT is zelfs verantwoordelijk voor het in beeld brengen van de wedstrijd.
In Sapporo, 800 kilometer noordelijker en normaal gesproken een paar graden koeler.. maar juist morgen is het in Sapporo warmer weer voorspeld dan in Tokio (34 om 31)quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaat de vrouwen marathon spannend zijn? doen ze dat voor de hitte te vermijden al om 6:00 in de ochtend starten.
Is toch 7u verschil met tokio of doen ze dat ergens anders?
Warmte, dat is, zeg maar, inherent aan de zomer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
over 3 jaar in Parijs kan het ook tyfuswarm zijn. Dan moet je al richting Duinkerke gaan om toch beetje frisse wind te hebben. ( Als we een zomer hebben zoals nu zal het geen probleem zijn) maar als we een zomer hebben zoals in 2020....
natuurlijk. Maar bij 38 graden marathon lopen is anders dan aan 25 graden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Warmte, dat is, zeg maar, inherent aan de zomer.
Toon een keertje dat je de broek draagtquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:00 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen heeft de teevee geclaimd. Ze kijkt niet eens sport.
Dan maar even een streampje pakken. De marathon moet ik zien!
Dat zal wel loslopen, daar de luchtvochtigheid in Tokyo en Parijs twee heel andere dimensies zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
natuurlijk. Maar bij 38 graden marathon lopen is anders dan aan 25 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |