Van een falend Schip gisteren naar een falende Schippers.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rellen binnen de estafetteploeg.
Ik heb het helaas niet gezien, ik kwam er pas hierbij in:quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van een falend Schip gisteren naar een falende Schippers.
Niet op mijn fiets, daar mankeert echt te veel aan om er 10km op te fietsen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
10 km is toch prima fietsafstand.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het helaas niet gezien, ik kwam er pas hierbij in:
[ afbeelding ]
Ik begrijp het nu wel beter ja, dit was echt vaagquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:10 schreef Redefine het volgende:
Dit was wel een race waarmee je de antipathie tegen Schippers maar weer eens kunt verklaren. In de series al te vroeg weg gaan, alles analyseren en dan precies hetzelfde doen in de finale (nadat ze in Rio ook al te vroeg weg was). En geen enkele keer haar verantwoordelijkheid daarvoor nemen. En dan nog gepikeerd zijn dat Van Hunestijn even geen zin heeft in je. Tja.
Ja. Waarbij dit van die momenten zijn dat degene die het stokje mist altijd de schuld op zich neemt. Ook al is dat niet terecht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu wel beter ja, dit was echt vaag
Alleen nu niet. Is ook niet zo vreemd als als loper niet eens aan de beurt komt. Je kunt je adrenaline niet kwijt. En iemand maakt voor de tweede keer dezelfde fout. Dan is iedereen wel even boos.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Schippers en van Hunesteijn boteren niet zo.
Ik heb deze race niet gezien, maar ik word wel 'n beetje verdrietig van de totale afgang van Dafne Schippers. Toen ze doorbrak had ze een hele soepele Femke Bol-achtige loop, toen kwam die Rana Reider en die heeft van haar een soort bodybuilder gemaakt die helemaal niet meer vooruit kwam. Daar lijkt ze nooit echt van te zijn hersteld. Het is nu een brok frustratie en pijn, lijkt het wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:10 schreef Redefine het volgende:
Dit was wel een race waarmee je de antipathie tegen Schippers maar weer eens kunt verklaren. In de series al te vroeg weg gaan, alles analyseren en dan precies hetzelfde doen in de finale (nadat ze in Rio ook al te vroeg weg was). En geen enkele keer haar verantwoordelijkheid daarvoor nemen. En dan nog gepikeerd zijn dat Van Hunestijn even geen zin heeft in je. Tja.
Ja. Zo zonde. Ze had echt een hele mooie loopstijl. En daarna alleen maar kracht. En iedereen wist het, maar zelf vindt ze nog steeds dat de jaren bij Reider heel goed warenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb deze race niet gezien, maar ik word wel 'n beetje verdrietig van de totale afgang van Dafne Schippers. Toen ze doorbrak had ze een hele soepele Femke Bol-achtige loop, toen kwam die Rana Reider en die heeft van haar een soort bodybuilder gemaakt die helemaal niet meer vooruit kwam. Daar lijkt ze nooit echt van te zijn hersteld. Het is nu een brok frustratie en pijn, lijkt het wel.
Ik denk dat ze hem vooral niet wil afvallen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zo zonde. Ze had echt een hele mooie loopstijl. En daarna alleen maar kracht. En iedereen wist het, maar zelf vindt ze nog steeds dat de jaren bij Reider heel goed waren
De Amerikanen wilde geen concurrentie uit een ander land.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:53 schreef sportfreak het volgende:
Ik heb even een vergelijking opgezocht met 2012. Dit jaar liep Schippers op de 200m 23.13 en 23.03. In 2012 kwam ze tot 22,83. En dat was nadat ze er al drie onderdelen van de zevenkamp op had zitten.
Die soepele stijl had ze meegenomen uit de zevenkamp. Dat werd al minder toen ze zich volledig op de sprint ging richten en werd er toen ze naar Amerika ging helemaal uit gehaald.
Felix heeft nog altijd één van de mooiste loopstijlenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem vooral niet wil afvallen.
Maar achteraf lijkt het me dat het vooral een gedateerde filosofie was, die hij aanhield. Bijna alle sprinters van nu zijn minder 'bonkig' dan de sprinters van 20 jaar geleden.
Ze liep haar beste tijden toen ze nog niet echt op de sprint trainde. Toen ze Elaine Thompson klopte op de 200 m (kun je je nu gewoon niet meer voorstellen!) had ze in datzelfde jaar gewoon nog een meerkamp gedaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:53 schreef sportfreak het volgende:
Ik heb even een vergelijking opgezocht met 2012. Dit jaar liep Schippers op de 200m 23.13 en 23.03. In 2012 kwam ze tot 22,83. En dat was nadat ze er al drie onderdelen van de zevenkamp op had zitten.
Die soepele stijl had ze meegenomen uit de zevenkamp. Dat werd al minder toen ze zich volledig op de sprint ging richten en werd er toen ze naar Amerika ging helemaal uit gehaald.
Bijna De Dagquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, twee keer gestoksnaveld. 1 keer voor m'n bruiloft en 1 keer pcr voor m'n huwelijksreis.
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, twee keer gestoksnaveld. 1 keer voor m'n bruiloft en 1 keer pcr voor m'n huwelijksreis.
Zit je niet bij Kinder Feest Corporatie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:18 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nu bij de KFC en het is de hel op aarde. Allemaal gillende en rennende kinderen. En het gaat heel slow voor fast food.
Je moet wel vasten voor het voedsel natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:18 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nu bij de KFC en het is de hel op aarde. Allemaal gillende en rennende kinderen. En het gaat heel slow voor fast food.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |