quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:51 schreef Em31 het volgende:
Deze was ook mooi. Na 3 dagen meteen een conclusie verbinden aan het hele toernooi![]()
[ twitter ]
…. toch wel!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:15 schreef riazop het volgende:
kan nog eentje bijkomen morgen (niet op de marathon nee)
Dit.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:33 schreef -XOR- het volgende:
Ik moet toegeven dat ik er aan het begin van deze spelen wat sceptisch tegenover stond, maar dit is waanzinnig.
[..]
Als het zo blijft zijn we nr 1 van de Europese Unie.
En gewoon nummer 1 van de EU. Boven DL, Fra etc.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:53 schreef Arcee het volgende:
Wel stoer hoor die 7e plek in het medailleklassement.
Dit resultaat is alleen al machtig mooi voor zuurlingen zoals riazop inderdaad.quote:
en JUICHENquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:22 schreef Fok-it het volgende:
Louis van Gaal moet straks wel even schreeuwen vanaf zijn balkon dat we de beste van Europa zijn als alle atleten weer terug zijn
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]![]()
Op naar het ONZ / Het Paul Topic
Als we het durven om weer van Gracenotequote:Op zondag 8 augustus 2021 10:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
7 maanden zelfs. Medailles oprapen op de ijsbaan.
Hebben die nu al een voorspelling staan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als we het durven om weer van Gracenoteuit te gaan wordt het nu plek 5 met 21 medailles
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Hebben die nu al een voorspelling staan?
Kun je ook zien wie ze waar voorspellen? Wel logisch natuurlijk dat ze nu 'al' iets hebben, van vrijwel alle (of zelfs alle?) olympische disciplines zijn de laatste pre-olympische WK's bijvoorbeeld al geweest en volgt alleen nog tweederde van een World Cup-seizoenquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaVraag me wel af wanneer zij die voorspelling doen. Waarschijnlijk die van Parijs pas in 2023 ofzo zodat ze algemeen al hebben kunnen zien wie er mogelijk op welk onderdeel favoriet is
Nee, de niet-zo-snuggerheid van de TS mag niet verloren gaan!quote:
Dat verklaart nog steeds niet dat ze de heren hockeyers niet in de top 3 hebben geplaatst.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je ook zien wie ze waar voorspellen? Wel logisch natuurlijk dat ze nu 'al' iets hebben, van vrijwel alle (of zelfs alle?) olympische disciplines zijn de laatste pre-olympische WK's bijvoorbeeld al geweest en volgt alleen nog tweederde van een World Cup-seizoen
Gewoon schopje SPT om het daarna naar OWS mee te nemen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, de niet-zo-snuggerheid van de TS mag niet verloren gaan!
Omdat het niet alléén om WK's gaat, lijkt me.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat verklaart nog steeds niet dat ze de heren hockeyers niet in de top 3 hebben geplaatst.
Klopt, dat was een EKquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het niet alléén om WK's gaat, lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |