Maak er maar 15.15 van, gewoon voor de zekerheid, better safe than sorryquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
En geen alcoholverkoop in de supermarkten na 19.15!
Blijf bij dat standpunt. Biden heeft ook een algeheel exportverbod op vaccins. Ik zou onmiddellijk geriposteerd hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, ik kan mij nog herinneren dat er hier mensen riepen dat Janssen Nederlands was en dat dus Nederland vooraan moest staan en export moest verbieden totdat iedereen Janssen had gehad.
Never mind dat Janssen een paar honderd miljoen van de Amerikaanse regering had gehad voor de ontwikkeling.
Klopt. algeheel zie je over de afgelopen week de besmettingen geleidelijk afnemen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kortom het is eigenlijk redelijk vlak?
Nee, trendsquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:16 schreef Spablauw214 het volgende:
Flink boven verwachting, gaan we weer stijgen?
Die gaat de transferlijst op want komt toch niet meer aan spelen toe.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kappa kan ook wel inpakken.
Oh gelukkig, was al bang dat we allemaal dood zouden gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:34 schreef _serial_ het volgende:
En inderdaad, die 700 extra dat blijkt te kloppen
[ afbeelding ]
Een soort Noord-Korea?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:37 schreef Noek het volgende:
Behalve voor de entertainment, wat nu als ze gewoon stoppen met de cijfers. Geen ziekenhuiscijfers meer, geen besmettingscijfers, niks. Gaat je geen kut aan. Ga maar tanken rond 15:15u.
Wat dan?
Brood en spelen, al het andere kan tot anarchisme leiden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]![]()
Het wordt steeds lachwekkender.
Ik denk dat het verschil is dat theaterbezoekers, in tegenstelling tot voetbalsupporters, niet je stadhuis komen slopen als ze hun zin niet krijgen.quote:
Dan gaan we hier zeiken dat ze niet transparant zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:37 schreef Noek het volgende:
Behalve voor de entertainment, wat nu als ze gewoon stoppen met de cijfers. Geen ziekenhuiscijfers meer, geen besmettingscijfers, niks. Gaat je geen kut aan. Ga maar tanken rond 15:15u.
Wat dan?
En een minder sterke lobby.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil is dat theaterbezoekers, in tegenstelling tot voetbalsupporters, niet je stadhuis komen slopen als ze hun zin niet krijgen.
En terecht.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:39 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan gaan we hier zeiken dat ze niet transparant zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |