Hoeveel was het vorige week?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vakantiegangers die terug keren?
Veel te vroeg niet denk ik. Als je de tendens bekijkt in al die varianten dan zie je dat ze niet dodelijker worden maar wel steeds besmettelijker... zodanig zelfs (1200x hogere virale lading bij Delta tov de oorspronkelijke variant) dat het de effectiviteit van de huidige vaccins omlaag haalt. Als die tendens zich doorzet dan kunnen we wel degelijk op een punt komen dat de huidige vaccins niet meer afdoende zijn. Ik denk dat je wel kunt stellen dat die kans dusdanig groot is dat je je er in ieder geval op moet voorbereiden want anders ben je te laat. Dus de Pfizer's van deze wereld moeten alvast gaan ontwikkelen/produceren en de overheden moeten alvast orders plaatsen. Of (al) die vaccins ook daadwerkelijk weer op net zo'n grote schaal in de armen van de mensen terecht gaat komen is een tweede. Ze kunnen ook ongebruikt in het pakhuis naast de grote voorraad Tamiflu belanden... maar we moeten ze in ieder geval hebben gezien de informatie die we nu hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is nu een beetje dat big farma zegt "3e prik is nodig" - terwijl het naar mijn idee nog veel te vroeg is om dat al te concluderen. wij van WC eend, willen graag nog een paar extra miljard verdienden, dus adviseren wij nogmaals WC eend, over een half jaar komen we nogmaals bij u terug voor een nieuw advies.
Ik kan het aantal niet terugvinden hoor in deze thread... Edit, ik zie nu 4506.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hoeveel posts lees jij mee voordat je inhaakt?
Dat denk ik dus ook.. percentage positief blijft ook op een hoog niveau. Op zich geen probleem dat we voorlopig rond 2-3k blijven hangen, als die ziekenhuisbezetting maar daalt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vakantiegangers die terug keren?
Het is ook geen stijging, nog altijd daling van rond 40% week op week.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:21 schreef Benny het volgende:
Stijging had ik eigenlijk niet verwacht
De backlog voor oude besmettingen 5-10 dagen begint weer op te lopen inderdaad.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:21 schreef LTVDK het volgende:
Hoop doden, was daarom gisteren die stevige daling in het ziekenhuis of hebben ze gewoon wat achterstallige cijfers weggewerkt?
PaniekGODENquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:16 schreef Spablauw214 het volgende:
Flink boven verwachting, gaan we weer stijgen?
Voor regio Noord begint binnenkort ook het nieuwe schooljaar weerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.. percentage positief blijft ook op een hoog niveau. Op zich geen probleem dat we voorlopig rond 2-3k blijven hangen, als die ziekenhuisbezetting maar daalt.
Kortom het is eigenlijk redelijk vlak?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De backlog voor oude besmettingen 5-10 dagen begint weer op te lopen inderdaad.
"Seizoen effect en meer binnen zitten zal leiden tot meer doorbraak infecties bij gevaccineerden"quote:
Nee gewoon tot maximaal 18.00quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:24 schreef Caland het volgende:
Dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op!
Terrassen dicht nu
Was 2.075.870quote:Tot nu toe zijn er 21.344.541 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken. Dit cijfer wordt bijgewerkt op dinsdag en donderdag..
Promes is weer druk bezig geweest zie ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:24 schreef Zipportal het volgende:
[ [url=Tot nu toe zijn er 21.344.541 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken. Dit cijfer wordt bijgewerkt op dinsdag en donderdag..]afbeelding[/url] ]
Was 2.075.870
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |