Mag hopen van niet. Laat ze dat maar eens goed uitzoeken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar lopen, dacht ik, nog onderzoeken over, dat verhaal is nog niet afgesloten.
Heb meegelezen.quote:
Het was toch al wel bekend dat de EU een contract had gesloten met slechte voorwaarden en veel minder betaalde dan bijvoorbeeld UK?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:08 schreef Celestien het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. Laat ze dat maar eens goed uitzoeken.
Het is nu een beetje dat big farma zegt "3e prik is nodig" - terwijl het naar mijn idee nog veel te vroeg is om dat al te concluderen. wij van WC eend, willen graag nog een paar extra miljard verdienden, dus adviseren wij nogmaals WC eend, over een half jaar komen we nogmaals bij u terug voor een nieuw advies.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als het nodig is prima zo'n 3e prik, als het op basis van wetenschappelijk onderzoek alleen nodig is voor de bottom line van Pfizer dan niet. Simpels.
Ja, dat blijft bijzonderquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Heb meegelezen.![]()
Tikje vermoeid van alle #ophef van alle maatregelen die misschien (n)ooit komen gaan.
2638, is mijn gokjequote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:11 schreef Celestien het volgende:
Ben benieuwd naar de cijfers van vandaag.
Zo paniek vanwege een stijging op de donderdag.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:11 schreef Celestien het volgende:
Ben benieuwd naar de cijfers van vandaag.
Waar zie jij paniek?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zo paniek vanwege een stijging op de donderdag.
Ze hadden het bij Pfizer volgens mij in januari al over jaarlijkse boostersquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is nu een beetje dat big farma zegt "3e prik is nodig" - terwijl het naar mijn idee nog veel te vroeg is om dat al te concluderen. wij van WC eend, willen graag nog een paar extra miljard verdienden, dus adviseren wij nogmaals WC eend, over een half jaar komen we nogmaals bij u terug voor een nieuw advies.
Yep. Waarbij toen al het WHO reageerde dat dit onverantwoorde BS was.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze hadden het bij Pfizer volgens mij in januari al over jaarlijkse boosters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
25 gemeentes met 0 besmettingen
37 gemeentes met 1 besmettingen
113 gemeentes met 2-4 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:13 schreef Celestien het volgende:
[..]
Waar zie jij paniek?
Ik ben ook benieuwd naar m'n kopje thee.
Nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:16 schreef Spablauw214 het volgende:
Flink boven verwachting, gaan we weer stijgen?
Vorige week donderdag was het nog 4506quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:16 schreef Spablauw214 het volgende:
Vakantiegangers die terug keren?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:16 schreef Spablauw214 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |