quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
Maar die Hamilton of weetikwie wordt er constant bij gehaald.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die heeft hier vrij weinig mee te maken.
En terecht.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:20 schreef Max23 het volgende:
Stephan werd genadeloos afgemaakt hier
Warm bad hier toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:20 schreef Max23 het volgende:
Stephan werd genadeloos afgemaakt hier
Van sport genieten zoals de show van Ganna kunnen ze daar niet, het draait alleen maar om de NEDERLANDERSquote:
Echt hè.quote:
Race incident.quote:
En terecht dat het om De Nederlanders draait! Maar ze kunnen beter vragen hoe ver ze gaat komenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Van sport genieten zoals de show van Ganna kunnen ze daar niet, het draait alleen maar om de NEDERLANDERS
Ja, jammer is dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Van sport genieten zoals de show van Ganna kunnen ze daar niet, het draait alleen maar om de NEDERLANDERS
Het begon in elk geval net zo kut als de BMX en we weten hoe dat ging!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan een medaille worden.
Maar het kan ook he-le-maal niets worden, want het is Keirin
Nou Emma lieten ze mooi 'onder de radar'quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:21 schreef Szura het volgende:
[..]
In Brittenland.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:22 schreef Coco het volgende:
Tom moet het gewoon houden bij leuke docu's maken.
Persoonlijk kijk ik ook meer naar de Nederlanders, maar om nou na iedere redelijke prestatie te gaan vragen aan 'de analist' of medailles er nu in zitten is wel erg vervelendquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie is Emma?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou Emma lieten ze mooi 'onder de radar'
Ik sta volledig achter Alica.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan zometeen terug naar het Atletiektopic.
Wat staat er op het programma?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan zometeen terug naar het Atletiektopic.
We worden beflikkerd! Op naar de Brit!quote:
20km snelwandelenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma?
Snelwandelenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma?
Van alle sporten die er op de wereld zijn, is dat de meest debiele.quote:
Lopen alsof je een drol in de broek hebt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van alle sporten die er op de wereld zijn, is dat de meest debiele.
Dit kan je ook over wielrennen zeggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:25 schreef El-Stinho het volgende:
Bootjevaren is levensgevaarlijk en geen sport.
Of darts.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit kan je ook over wielrennen zeggen.
helemaal eensquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook nog wel eens daadwerkelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Lopen alsof je een drol in de broek hebt.
quote:
Ik las zojuist dat Kata nog erger is dan snelwandelen.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
quote:
En bij de teamsprint kwam die ook al niet meer vooruit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:28 schreef kilon het volgende:
Kenny heeft lekker veel energie weggegooid met die lange sprint van kop af.
Ze mogen niet zweven. Ik hoef alleen maar mijn stream te pauzeren om te zien dat ze zwevenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Lopen alsof je een drol in de broek hebt.
Dat is natuurlijk de afvalkoersquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:29 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen de temporace, stiekem het leukste onderdeel van het omnium
Is gewoon een mooi spel.quote:
Huh?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:29 schreef TheVulture het volgende:
Dat is afvalkoersquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:29 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij bedoelen we hetzelfde toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de afvalkoers
Temporace is iets andersquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen we hetzelfde toch?
Nopequote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen we hetzelfde toch?
Ik heb liever dat jij je op je werk concentreert.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:30 schreef raptorix het volgende:
Godver, hele dag meetings, dus zonder geluid kieken.
Nattekat in de rol van Tom naatuurlijk. Of Polderturk die het nieuws van gister brengt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:31 schreef Zwansen het volgende:
Jongens ik heb een idee, laten we een sportzender oprichten, Fok-tv. Lekker op toernooien als de OS op onze eigen fok-wijze de sporten becommentariëren.
Vanzelfsprekend vol met de fok-oneliners. Ideeën wie de Marcel Meijer, de Rivkah, de Henry en zelfs de Mart moeten gaan worden?
Maar dan hoor je je collega’s toch niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:30 schreef raptorix het volgende:
Godver, hele dag meetings, dus zonder geluid kieken.
Alles is al geautomatiseerdquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij je op je werk concentreert.
Ik meld me hierbij aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:31 schreef Zwansen het volgende:
Jongens ik heb een idee, laten we een sportzender oprichten, Fok-tv. Lekker op toernooien als de OS op onze eigen fok-wijze de sporten becommentariëren.
Vanzelfsprekend vol met de fok-oneliners. Ideeën wie de Marcel Maijer, de Rivkah, de Henry en zelfs de Mart moeten gaan worden?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar dan hoor je je collega’s toch niet?
Amy Pieters dacht ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:33 schreef 7Eleven het volgende:
Madison vrouwen is Wild en..? voor Nederland?
Pietersquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:33 schreef 7Eleven het volgende:
Madison vrouwen is Wild en..? voor Nederland?
Dat is een soort synchroonzwemmen op het droge.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las zojuist dat Kata nog erger is dan snelwandelen.
Zeker, al je gewrichten naar de tering helpen om er als een mongooltje uit te zienquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begreep dat mijn goede vriend @:Caland hier fan van is.
FOK!kers zijn verbaal niet zo sterkquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:31 schreef Zwansen het volgende:
Vanzelfsprekend vol met de fok-oneliners. Ideeën wie de Marcel Maijer, de Rivkah, de Henry en zelfs de Mart moeten gaan worden?
Maar dan zijn er dus geen sporten (op het gewichtheffen na).quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:31 schreef Zwansen het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
We kunnen ook gewoon posts oplezen he.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:35 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
FOK!kers zijn verbaal niet zo sterk
@tong80quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:31 schreef Zwansen het volgende:
Veel tempo maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:37 schreef Aguero het volgende:
Heeft iemand verstand van de juiste tactiek voor de temporace?
Tempo houden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:37 schreef Aguero het volgende:
Meeste punten is rondje pakken maar ja dat is lastig. Verder is tactiek meeste tussensprints winnenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:37 schreef Aguero het volgende:
Lang vooraan rijdenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:37 schreef Aguero het volgende:
4 onderdelen, dit is het 2e onderdeelquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:38 schreef Caland het volgende:
Maar is dit de finale ofzo? Want schakel net in en kijk eigenlijk alleen om het vlaggetje
Nee, dit is onderdeel 2 van de Omniumreeks.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:38 schreef Caland het volgende:
Maar is dit de finale ofzo? Want schakel net in en kijk eigenlijk alleen om het vlaggetje
2de onderdeel van de 4, omnium is vierkampquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:38 schreef Caland het volgende:
Ja die viel op de zijkant van haar hoofd.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:39 schreef AgnesGru het volgende:
Laurien bij kennis, wel even out geweest.
Naar het ziekenhuis voor onderzoek.
Precies, en het is ook geen 'plak'quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:40 schreef PS. het volgende:
Flikker op met je ''puntjes''
Het zijn PUNTEN. We zijn geen jeugdjournaal aan het kijken.
Juist niet. Door het niet dicht te rijden is hij kop van de koers en kan hij in theorie punt na punt oprapen.quote:
Ah ik dacht dat het voor de Belg zou zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Juist niet. Door het niet dicht te rijden is hij kop van de koers en kan hij in theorie punt na punt oprapen.
Tempo is verschroeiend hoog. Je gaat daar niet nog eens extra sprintenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:42 schreef Zwansen het volgende:
Waarom werd er in die kopgroep niet gesprint per ronde? Laten ze elkaar om en om een sprint pakken?
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is werkelijk het enige waar jij interesse in hebt hé.
ja snap ik, maar uiteindelijk moet het wel dichtquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij wacht, om extra punten te pakken.
Wel een race waarbij het heel duidelijk is. Soms echt zo'n erge chaos.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:43 schreef PippenScottie het volgende:
Fijn, zo’n commentator die het snapt. Het is anders wel een heel chaotisch onderdeel
Je moet het durven gokken. Voor het zelfde geldt haal je de groep niet meer in.quote:
Bang om de ronde mis te lopen.quote:
Dan moet je een volledige ronde terugvallen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:45 schreef Zorro het volgende:
En als je je na een ronde gepakt te hebben laat uitzakken? Dan heb je geen ronde meer. Pak je dan ook de punten?
Het ziet er juist bizar tactisch uit ondanks het afzien.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:44 schreef Redefine het volgende:
Slim gereden![]()
Maar wat een kermisnummer
Nee, dan ben je laatstequote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:45 schreef Zorro het volgende:
En als je je na een ronde gepakt te hebben laat uitzakken? Dan heb je geen ronde meer. Pak je dan ook de punten?
Zelfde bij de puntenkoers.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Slim gereden, maar wel apart dat je niet de kop van de race bent wanneer je de rest op een ronde hebt gezet.
Ik denk dat als je de ronde hebt gepakt niet meer je terug kunt laten zakken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:45 schreef Zorro het volgende:
Oh ze zijn dus ook Gekke Henkie niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je een volledige ronde terugvallen.
Dit snap ik niet neequote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Slim gereden, maar wel apart dat je niet de kop van de race bent wanneer je de rest op een ronde hebt gezet.
Hij geeft het zelf nu ook toe, he becomes self awarequote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh god sportexpert Tom zit er weer.
Nee, die reden gewoon tempo voorinquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:47 schreef Szura het volgende:
Heb niet echt opgelet, maar terwijl Schip erachteraan reed hebben ze toen voorin nog voor de 'punten' (die al weg waren) gesprint?
Ik moest een keer tegen Tom voetballen, hij was keeper en was niet op de hoogte dat je een terugspeelbal niet mag oppakken, werd ie boos op de scheidsrechter.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Tom is een niet kenner, verwacht je ook niet.
maarja, dat is bij de puntenkoers ook altijd zoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:48 schreef Montov het volgende:
Wel raar dat de mensen die een ronde voorsprong hebben niet de punten sprokkelen.
Egbers.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:49 schreef Zwansen het volgende:
Welke Tom zit er? Heb geen NOS hier. Moet het al dagen met de PLAYER doen.
Welke Tom ken jij allemaal danquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:49 schreef Zwansen het volgende:
Na die uitleg iedereen wel maar zonder commentaar is het alsnog niet te zien met enkel de basis theoriequote:
Tom Dumoulin.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:49 schreef Zwansen het volgende:
Dumoulinquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke Tom ken jij allemaal dan
Tom Poesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:49 schreef Zwansen het volgende:
Coronelquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:49 schreef Zwansen het volgende:
Leuk verzonnen al zit hier een user in dit topic die ook moeite heeft met deze regel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik moest een keer tegen Tom voetballen, hij was keeper en was niet op de hoogte dat je een terugspeelbal niet mag oppakken, werd ie boos op de scheidsrechter.
Niet verzonnen.
Dit jaar hebben wij de ronde wielen ipv de Britten voorlopig, ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
Respect voor hoe goed de heren hier aan de start staan, maar ik moet zeggen dat ik deze dominantie ook niet leuk vind om te kijken.
Ik dacht als co-commentator of analist in de studio ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke Tom ken jij allemaal dan
Ja dat is bij bijna al die baanwielrenners wel ziek. Kan me niet voorstellen dat het heel gezond is maargoed.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Partij bovenbenen ook hoor.
Die skipt geen legday.
Laat je inspireren: https://www.eurosport.nl/(...)d1519098/video.shtmlquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Partij bovenbenen ook hoor.
Die skipt geen legday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |