De NOS is een parodie op een omroep.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:33 schreef Dagoduck het volgende:
Laat ik nu het nog kan nog maar even klagen over reclame midden in de nacht bij ONZE publieke omroep.
Wat nou weer?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:37 schreef Dagoduck het volgende:
Over een uur gaat FOK! weer op zwart jongens.
Is iedere nacht.quote:
Niet alleen Danny. Ik zou het bijzonder jammer vinden om iets als de Spelen zonder FOK! te moeten gaan volgenquote:
Iedereen begint met een X.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang Vetter maar niet start met een X.
X-games?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang Vetter maar niet start met een X.
Dan kom je al snel uit op reddit en dat gun je niemand.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet alleen Danny. Ik zou het bijzonder jammer vinden om iets als de Spelen zonder FOK! te moeten gaan volgen
Live dingen volgen op reddit is zó onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan kom je al snel uit op reddit en dat gun je niemand.
Eens. Hoe groot is die kans nou eigenlijk dat hij de stekker er uit trekt?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet alleen Danny. Ik zou het bijzonder jammer vinden om iets als de Spelen zonder FOK! te moeten gaan volgen
Ik heb dan nog wel een internationaal forum waar ik net zo actief op ben, daar krijg je veel dingen mee die je hier niet mee krijgt, maar ook veel dingen níet die je hier wél mee krijgtquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan kom je al snel uit op reddit en dat gun je niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |