1. Biatlonquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Noem je top 3 disciplines op de winterspelen.
Het aantal leuke dingen op de Zomerspelen is uiteraard groter, want er zijn nou eenmaal meer dingen, maar de Winterspelen zijn daardoor wel minder chaotisch te volgen en dus makkelijker om van alles te genietenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier kan ik het gewoon niet mee eens zijn, de winterspelen heeft maar zes leuke disciplines wat mij betreft.
De zomerspelen wel twintig.
Kan ik mij wel in vinden ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Biatlon, shorttrack, curling zonder twijfel.
Nog even kijken hoe ik dat combineer met studie maar mijn twee toetsweken zijn in ieder geval tot die week ervoor, dus dat komt prima uit.quote:
Zomerspelen zijn wel diverser ja. Maar winterspelen zijn sfeervoller, makkelijker te volgen én heeft voor mij 2 van mijn 3 favoriete sportenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier kan ik het gewoon niet mee eens zijn, de winterspelen heeft maar zes leuke disciplines wat mij betreft.
De zomerspelen wel twintig.
Hoe zijn de verwachtingen voor het vlaggetje bij het schaatsen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de winterspelen geen vrij genomen dus dat wordt veel D+ gebruiken om terug te kijken. Vooral alles wat geen schaatsen is terugkijken, want bij schaatsen word je natuurlijk door al die juichlaven meteen gespoilerd
Bij de winterspelen kijk ik ook gewoon (zeker nu ik geen vrij ga nemen) alleen de dingen die ik écht tof vind.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zomerspelen zijn wel diverser ja. Maar winterspelen zijn sfeervoller, makkelijker te volgen én voor mij 2 van mijn 3 favoriete sporten.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga vanaf komende nacht weer langzaam terug naar een normaler slaapschema. Mijn oma is 88 geworden vandaag dus komt mooi uit, hoef ik vanavond niet echt erop te letten hoe laat ik ga slapen wanneer ik daar nog heen ga.
Ik zie die Zweed wel de lange afstanden domineren bij de mannen en de 500 wordt niks, dus het moet vooral van de middenafstanden bij de mannen en vrouwen komen. En natuurlijk de kermisonderdelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe zijn de verwachtingen voor het vlaggetje bij het schaatsen?
Erg jammer dat jij niet de finales Beachvolleybal gaat kijken morgen en overmorgenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga vanaf komende nacht weer langzaam terug naar een normaler slaapschema. Mijn oma is 88 geworden vandaag dus komt mooi uit, hoef ik vanavond niet echt erop te letten hoe laat ik ga slapen wanneer ik daar nog heen ga.
Hoe laat zijn die?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer dat jij niet de finales Beachvolleybal gaat kijken morgen en overmorgen
En dan mis je zondag een groot deel van het baanwielrennen.
Kuli zal wel weer niet mee mogen doen hè?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie die Zweed wel de lange afstanden domineren bij de mannen en de 500 wordt niks, dus het moet vooral van de middenafstanden bij de mannen en vrouwen komen. En natuurlijk de kermisonderdelen.
Elke dag om 3 uur. Morgen en overmorgen beachvolley (eerst mannen dan vrouwen gok ik zo) en zondag baanwielrennen met keirin M en omnium V, dus dan nog wel serieuze kansen voor het vlaggetjequote:
Beachvolleybal vind ik niet echt bijzonder, hooguit twee potjes van gekeken dit jaar, op zijn Humphreys.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer dat jij niet de finales Beachvolleybal gaat kijken morgen en overmorgen
En dan mis je zondag een groot deel van het baanwielrennen.
Ik vind beachvolley ook niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beachvolleybal vind ik niet echt bijzonder, hooguit twee potjes van gekeken dit jaar, op zijn Humphreys.![]()
Zet ik zondag toch gewoon de wekker weer wat eerder. Marathon ga ik sowieso wel kijken trouwens.
Maar de kermisonderdelen worden niet zo heel serieus genomen, tenminste de normale afstanden hebben bij de meeste Nederlanders prioriteit toch? En voor de middellange afstanden heeft Nederland bij de mannen waarschijnlijk geen Nuis, die schijnt erg ziek te zijn geweest na zijn prikje in combinatie met myocarditis.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie die Zweed wel de lange afstanden domineren bij de mannen en de 500 wordt niks, dus het moet vooral van de middenafstanden bij de mannen en vrouwen komen. En natuurlijk de kermisonderdelen.
Zomerbeelden? Heerlijke televisie is dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
Stukje klassieke muziek bij Sporza.
De altijd onsympathieke K Nuisquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar de kermisonderdelen worden niet zo heel serieus genomen, tenminste de normale afstanden hebben bij de meeste Nederlanders prioriteit toch? En voor de middellange afstanden heeft Nederland bij de mannen waarschijnlijk geen Nuis, die schijnt erg ziek te zijn geweest na zijn prikje in combinatie met myocarditis.
Nee, zo'n wachtschermpje tot ze inschakelen, wat nu gebeurt trouwens.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zomerbeelden? Heerlijke televisie is dat.
KROLledquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar de kermisonderdelen worden niet zo heel serieus genomen, tenminste de normale afstanden hebben bij de meeste Nederlanders prioriteit toch? En voor de middellange afstanden heeft Nederland bij de mannen waarschijnlijk geen Nuis, die schijnt erg ziek te zijn geweest na zijn prikje in combinatie met myocarditis.
De NOS is een parodie op een omroep.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:33 schreef Dagoduck het volgende:
Laat ik nu het nog kan nog maar even klagen over reclame midden in de nacht bij ONZE publieke omroep.
Wat nou weer?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:37 schreef Dagoduck het volgende:
Over een uur gaat FOK! weer op zwart jongens.
Is iedere nacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |